Jij bent all over the place....quote:
vandaar de KSC in de TT.quote:
En toch kent niemand me.quote:
Je zoekt op KSC en je zou klaar moeten zijn.quote:
Just smile and wave ph, just smile and wavequote:Op donderdag 5 juni 2008 10:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
En toch kent niemand me.
Ik fladder door de nacht, ik ben Darkwing Duck. Oh wacht, dat is geen pinguin.
Of je klikt gewoon op jou naam...quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zoekt op KSC en je zou klaar moeten zijn.
quote:
Ja maar ik kijk dan altijd boven in GC naar KSC tussen haakjesquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zoekt op KSC en je zou klaar moeten zijn.
Oh dear, een taal purist?quote:
Ook net zo gemakkelijk.quote:
ik ga eens een kop koffie makenquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:58 schreef Pheno het volgende:
Speaking of tea.... quick and hot gaat weer 3 sec aan
quote:
Fan van veldmuis.quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:00 schreef OA het volgende:
Woar is die Limlander nu? Weer terug naar onder de rivieren?
Zo zijn mannen hè.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:02 schreef Muck het volgende:Eindhovuuhhhhhh
Wel overduidelijk dat ie langs is geweest hoor...
2 lege pakken koffie op het aanrecht, 3 lege kopjes op tafel
Ja, jij ook de groeten!quote:
Groeten terug!!quote:
Oh, ben ik dan geen man?quote:
Vertel mij watquote:
Niet dus...quote:
De laatste keer dat ik enigszins bij je in de buurt stond, leek je toch wel redelijk mannelijk hoor Ph.quote:
Die geen koffie lust. Maar ik maak wel het nespresso apparaat schoonquote:
nee, ik heb een schoonmaakkick, net ook al de afwas gedaan. Ik weet alleen niet onder welke uurcode ik dat moet boeken straksquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik enigszins bij je in de buurt stond, leek je toch wel redelijk mannelijk hoor Ph.
Maar ik begrijp dat jij een afgerichte man bent?
Ah, jij kent Pheno dus wel persoonlijk...quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik enigszins bij je in de buurt stond, leek je toch wel redelijk mannelijk hoor Ph.
Maar ik begrijp dat jij een afgerichte man bent?
'Facilitair beheer'quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, ik heb een schoonmaakkick, net ook al de afwas gedaan. Ik weet alleen niet onder welke uurcode ik dat moet boeken straks
Ik dacht eerder aan een klantquote:
Ben je een Pool geworden?quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, ik heb een schoonmaakkick, net ook al de afwas gedaan. Ik weet alleen niet onder welke uurcode ik dat moet boeken straks
quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die geen koffie lust. Maar ik maak wel het nespresso apparaat schoon
quote:
jij drinkt niet eens koffie, dus hoe kun je dan lege koffiekopjes laten slingeren in mijn huis?quote:
Kennen is een groot woord. The lounge had eens een daadwerkelijk (kleine) meetquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ah, jij kent Pheno dus wel persoonlijk...
Ik werk samen met een Pool, zou dat het zijn?quote:
Ik denk het ja.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik werk samen met een Pool, zou dat het zijn?
WPhz.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:13 schreef Pheno het volgende:
Kennen is een groot woord. The lounge had eens een daadwerkelijk (kleine) meet
In deze SC gaat dat never nooit niet lukken
En toch kent niemand je...quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kennen is een groot woord. The lounge had eens een daadwerkelijk (kleine) meet
In deze SC gaat dat never nooit niet lukken
het was mijn broer, daar op die meet!quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:26 schreef Oblivion het volgende:
[..]
En toch kent niemand je...![]()
Jokkebrok!
okee, you got mequote:
quote:
quote:
Precies mijn punt! Niet alle mannen laten dus koffiekopjes slingeren!quote:jij drinkt niet eens koffie, dus hoe kun je dan lege koffiekopjes laten slingeren in mijn huis?
quote:
liefquote:
Ga DaAardbeien strooienquote:[..]
Precies mijn punt! Niet alle mannen laten dus koffiekopjes slingeren!
Ik zou teruggaan naar de dierenwinkel... je vissen zijn binnen 6 maanden na aanschaf kapotgegaan...quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:36 schreef Muck het volgende:
[..]
lief
MPG zei ineens: "Suiker!Waarom zwemt ie op zijn kant?!"
[..]
Over een tijdje plukken!quote:Ga DaAardbeien strooien
Whehe.. dat heb ik gisteren echt gedaan...quote:
dat hebben wij met het orkest uitgevoerd afgelopen voorjaarsconcertquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:42 schreef Pheno het volgende:
Die heb ik in svcd (dvd maar ietsie slechter)
Tofquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:46 schreef Muck het volgende:
[..]
dat hebben wij met het orkest uitgevoerd afgelopen voorjaarsconcert
coolquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:45 schreef Pheno het volgende:
ik heb nog een making of van 300 meg als je wilt muck
Die echt ook briljant isPepe!!!!!
ik heb het op DVD, dus ik zal binnenkort eens kijken of ik er wat van kan laten zien/horenquote:
gaat het allemaal wel goed daar?quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:48 schreef indahnesia.com het volgende:
Even van slag, maar ben er weer bij
whehequote:Op donderdag 5 juni 200811:42 schreef Pheno het volgende:
[ FQR: onbekend blok verwijderd ]
Ook zo humor.
jawel, prima eigenlijk.. beetje hectiek, maar het is voorbij nu.. ik ga de dag rustig uitzittenquote:
gewoon act cute and cuddlyquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jawel, prima eigenlijk.. beetje hectiek, maar het is voorbij nu.. ik ga de dag rustig uitzitten
mooi zoquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jawel, prima eigenlijk.. beetje hectiek, maar het is voorbij nu.. ik ga de dag rustig uitzitten
Bijna iedereen die ik spreek is hartstikke lamlendig. Zal wel aan het weer liggen, maar ja, in jouw geval ligt dat weer anders hequote:Op donderdag 5 juni 2008 12:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ben wat futloos.. geen idee waarom.. paar nachten lang slapen zal wel veel goed doen denk ik.
*Steekt hand omhoog. Ja, heel lamlendig.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:12 schreef Muck het volgende:
Bijna iedereen die ik spreek is hartstikke lamlendig. Zal wel aan het weer liggen, maar ja, in jouw geval ligt dat weer anders he
kopje thee?quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
*Steekt hand omhoog. Ja, heel lamlendig.
Nou! Lekker!quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:18 schreef Muck het volgende:
kopje thee?
nee, dat moet een andere oorzaak hebben vermoed ik zoquote:Op donderdag 5 juni 200812:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Bijna iedereen die ik spreek is hartstikke lamlendig. Zal wel aan het weer liggen, maar ja, in jouw geval ligt dat weer anders he [afbeelding]
Thanks Muckbeebquote:
The horror!quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:24 schreef Pheno het volgende:
Straks verwachten ze nog dat ik daadwerkelijk ga werken.
Herkenbaar. Vanochtend dutte ik in de trein bijna in... dat gevoel weet ik vooralsnog goed vast te houdenquote:
Lach maar.quote:
Nou, ja. Dat dus heh.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:27 schreef DaMart het volgende:
Herkenbaar. Vanochtend dutte ik in de trein bijna in... dat gevoel weet ik vooralsnog goed vast te houden.
Ik lust ook wel wat ja.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:31 schreef Pheno het volgende:
Ik heb honger
ik heb dat heel vaak in de treinquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar. Vanochtend dutte ik in de trein bijna in... dat gevoel weet ik vooralsnog goed vast te houden.
Verhip!quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:35 schreef Pheno het volgende:
CTRL -tab
Makkelijk hequote:
quote:Op donderdag 5 juni 200812:24 schreef Pheno het volgende:
Straks verwachten ze nog dat ik daadwerkelijk ga werken.
Ik kijk geen pr0nquote:
Hoe zou dat met de windows narrator klinken?quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:56 schreef Muck het volgende:
http://www.tiffman.com/bork.cgi?url=http://nl.wikipedia.org/wiki/Swedish%20Chef
Ja, thanks!quote:
Kut, die doet alleen dialogenquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe zou dat met de windows narrator klinken?
Even proberen
Heudebiskideuquote:
Ik vind de chef tof.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Heudebiskideu
Burdeheudebiskideu
Wee-deu behurdiwurkbeu
Bork-bork-bork!
quote:
eau, dat is meaueauiquote:Op donderdag 5 juni 200813:24 schreef Kuukske het volgende:
Zeau, nog anderhalf uur. Tof man.
Beam me up scotty!quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:43 schreef indahnesia.com het volgende:
schiet maar op Muck, het is nog een kwartiertje.. dan is het zeven uur..
Nou, ik ga nog sporten, en smakelijk eten koken enzo. Dus helemaal niets doe ik niet thuis.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:34 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik ook zo iets. Om daarna ook niets te doen.
hihi, bij jou wel jaquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:43 schreef indahnesia.com het volgende:
schiet maar op Muck, het is nog een kwartiertje.. dan is het zeven uur..
knek!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:14 schreef Knekwurst het volgende:
Ben mijn koffie aan het drinken uit een halve liter bierpul.
Nu zie ik pas echt hoe mooi koffie eigelijk is. Waarom zijn de meeste koffiemokken niet doorzichtig?
coolquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:14 schreef Knekwurst het volgende:
Ben mijn koffie aan het drinken uit een halve liter bierpul.
Nu zie ik pas echt hoe mooi koffie eigelijk is. Waarom zijn de meeste koffiemokken niet doorzichtig?
in dit topic?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:30 schreef Zenon het volgende:
wat is het rustig hierGisteravond werd er elke 5 seconden wat gepost
Gelukkig.quote:
Aangepast!quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:30 schreef cablegunmaster het volgende:
Bananasplit terug met Frans Bauer
ligt het aan mij of is de hele tekst 1 link geworden? foutje :p?
quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:56 schreef Kuukske het volgende:
Zeau, weekend.
Hehe ik ook alquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:56 schreef Kuukske het volgende:
Zeau, weekend.
Ghehehquote:
Dat wordt uberspamz0r!!!quote:
quote:Snelste gevulde topics
8.85 posts per minuut - [KSC #420] Is de koffie klaar om 15:12 uur?
3.63 posts per minuut - [KSC #566] Ontbijt op kingsize bed
3.22 posts per minuut - [KSC #698] Dag Amy, is rehab nog steeds een no-no?
3.06 posts per minuut - [KSC #857] Koffie in je oog, maar gelukkig niet in de kut
3.03 posts per minuut - [KSC #787] Kwartetten onder het genot van een bakkie!
Proberen is iets anders dan daadwerkelijk lukken. AL ben ik vandaag wat over de scheef gegaan,quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik wil het proberen te beperken, vandaag ook weinig gepost toch
Hmm, dat moet veel beter kunnen hoor. Indah en ik prikken wel eens een datumquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:23 schreef JortK het volgende:
Gister ging het trouwens wel ouderwets hard:
[..]
Tov 2005 wel ja, dan zijn mijn postaantallen toch echt gehalveerdquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:25 schreef Kuukske het volgende:
Jort dan hè. Pheno heeft dat al.
BANAANVRAAG!!!EINS!!!1!!!quote:
Ik heb ook een leven hoorquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:25 schreef Kuukske het volgende:
Jort dan hè. Pheno heeft dat al.
Hoe krom is een banaan?quote:
Mjahoor. Een spamleven.quote:
Dat ligt eraan of ie opgewonden is.quote:
Kun je maandag?quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:27 schreef JortK het volgende:
Ph, volgende week een dag spamspamspam?
Ik grinnikte wel even.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:27 schreef Pheno het volgende:
Dat ligt eraan of ie opgewonden is.
Oh, hoe slecht.quote:
Vrijdagmiddag flauwte.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:29 schreef Pheno het volgende:
Oh, hoe slecht.
quote:
K, eens een 600+ moet wel eens kunnen.. Halen we ook meteen de ksc 900.quote:
Vanaf hoe laatquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
K, eens een 600+ moet wel eens kunnen.. Halen we ook meteen de ksc 900.
Ik moet helaas werken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:31 schreef Pheno het volgende:
Gezien indah als kwaliteitsposter vast meedoet
quote:
Zoals vandaag? Moet kunnen. Misschien wel iets meer. Vandaag was het echt drukdrukdruk...quote:
Meestal ben ik 5 uur wel wakker, maar 8 uur vind ik ook prima, dan kan ik heeeel rustig douchen eten en zo. tussendoor moet ik wel even boodschappen doen, geloof ikquote:
Is dat een nieuw subforum?quote:
Wanneer ben jij voor het laatst op de zaak geweest?quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Meestal ben ik 5 uur wel wakker, maar 8 uur vind ik ook prima, dan kan ik heeeel rustig douchen eten en zo. tussendoor moet ik wel even boodschappen doen, geloof ik
Dus in de middag een gezonde pauze.
Ik was er gisteren. Morgen weer.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:34 schreef OA het volgende:
[..]
Wanneer ben jij voor het laatst op de zaak geweest?En wanneer ga je er weer heen?
Is ook goed, dan kun je in de middag nog productief zijn. Om 's avonds nog wat te spamz0rrenquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:35 schreef JortK het volgende:
Ph ik ga indah even PM'en, maken er gewoon een ochtend sessie van
Jij snapt mquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is ook goed, dan kun je in de middag nog productief zijn. Om 's avonds nog wat te spamz0rren
Oh, ok, kreeg het idee dat je er al tijden niet was geweest...quote:
Even nog wat appelsap pakkenquote:
Ik werk 4 dagen in de weekquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:37 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, ok, kreeg het idee dat je er al tijden niet was geweest...![]()
Hoe staat het met de kwalen?
Fix het nou maarquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd. Behalve als dit een eenmalig iets is
Nee, parttime. Studiedagen komen nog, in die 4 dagenquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:39 schreef JortK het volgende:
4 dagen werken + 1 studiedag ofzo?
Sorry, ik bedacht me dat je misschien scande op KSC, dus dat gooide ik nog in de TTquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd. Behalve als dit een eenmalig iets is
Kan nu niet. Stage enzoquote:
Maar het is dus eenmaligquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:40 schreef Pheno het volgende:
Sorry, ik bedacht me dat je misschien scande op KSC, dus dat gooide ik nog in de TT
Ja.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan nu niet. Stage enzo
Maar als het eenmalig is voer ik m handmatig ff in
[..]
Maar het is dus eenmalig
Goed geregeldquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, parttime. Studiedagen komen nog, in die 4 dagen
Pijn, onduidelijke klachten, kastje muur, etc??quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik werk 4 dagen in de week
Voor de rest gaat het kut. Maar he, we moeten doorgaan he
je hebt geluk dat ik dit lees, aangezien er in de text_only geen link naar de PM's gemaakt is.quote:Op donderdag 5 juni 200816:35 schreef JortK het volgende:
Ph ik ga indah even PM'en, maken er gewoon een ochtend sessie van [afbeelding]
mensen zonder levenquote:Op donderdag 5 juni 200816:42 schreef JortK het volgende:
Wereldrecord borstvergroting 36MMM omfg [afbeelding]
quote:
Ik ben niet onder behandeling dat willen ze niet.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:42 schreef OA het volgende:
[..]
Pijn, onduidelijke klachten, kastje muur, etc??
Lekker russischquote:
Nee, stel je voor dat je moet nadenken over de klachten van een patiënt... laat staan een poot uitsteken...quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben niet onder behandeling dat willen ze niet.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, MPG heeft vandaag zo'n 5 topics gemist... die zal nog meer balen.
Opgegeven zeg maarquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
om die kastjes en muren te voorkomenquote:Op donderdag 5 juni 200816:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Erg he.quote:
Voor Jort en Ph., zie stats.quote:
quote:Op donderdag 5 juni 200816:47 schreef MPG het volgende:
[..]
[afbeelding]
stelletje godvergeten spamz0rs
[afbeelding]
quote:Op donderdag 5 juni 200816:47 schreef OA het volgende:
MPG, ik verwacht straks echt een immense multiquote van je... [afbeelding]
* hips... wankel...quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:49 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga slapen, ben net thuis en heb teveel gezopen na het eten .... toch op d emotor thuis gekomen.
dan mij...quote:
dat dusquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:50 schreef OA het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hij leest toch alles terug? Toch MPG??
Doe maandag gezellig meequote:Op donderdag 5 juni 2008 16:53 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Maar dat geeft jullie nog geen recht om zo te spamz0rren
Dat ziet hij toch vanzelf welquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:50 schreef JortK het volgende:
indah nog even PM
Iemand die het toegeeft!quote:
Nee, wantquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je hebt geluk dat ik dit lees, aangezien er in de text_only geen link naar de PM's gemaakt is.
Beantwoord dus.
Werkquote:
He pikquote:
Verrekte ambtenaarquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:02 schreef Muck het volgende:
[..]Eindhovuuhhhhhh
Wel overduidelijk dat ie langs is geweest hoor...
2 lege pakken koffie op het aanrecht, 3 lege kopjes op tafel
Waar ben je nu dan? En woont je chick nog bij je?quote:
Wel lekker, weekje vakantie. Best nog wat doen voor school, maar oké.quote:
Ik ben nu op me werk, maar ik ben nog in me eentje waakdienst voor de telefoon maar die gaat niet dus lekker rustig, en al me werk voor vandaag al afquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
Waar ben je nu dan? En woont je chick nog bij je?
Wat voor werk doe je dan?quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ben nu op me werk, maar ik ben nog in me eentje waakdienst voor de telefoon maar die gaat niet dus lekker rustig, en al me werk voor vandaag al af
En ja de chick woont er nog ja
Whehehe.quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:14 schreef JortK het volgende:
Zo weet je dat je op een slecht feest bent:
[ afbeelding ]
Ja goed, ga nu naar de filmquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wel lekker, weekje vakantie. Best nog wat doen voor school, maar oké.
Met u?
Ik ben nu consultant bij een IT bedrijf.quote:
En dan mag je als consultant lekker op Fok! forum bezoeken?quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:22 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ben nu consultant bij een IT bedrijf.
Vanaf 1 juli ga ik beginnen als DBA bij een groter IT bedrijf.
Juu.quote:
Hé!quote:
Als je hebt gelezen zie je dat ik me werk afheb en tot 17:30 waakdienst over de telefoon hebquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:24 schreef Zenon het volgende:
[..]
En dan mag je als consultant lekker op Fok! forum bezoeken?
Dus je wordt nu betaald om niks te doenquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:29 schreef JortK het volgende:
[..]
Als je hebt gelezen zie je dat ik me werk afheb en tot 17:30 waakdienst over de telefoon heb
En omdat ik wegga, en binnenkort me laatste dag is krijg ik sowieso bijna geen nieuw werk meer
Ze gmaar wel ja, maar net zoals vandaag heb ik weer een hoop geld opgebracht voor de baas dus hij moet niet zeurenquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:32 schreef Zenon het volgende:
[..]
Dus je wordt nu betaald om niks te doen
Hard zatquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:14 schreef JortK het volgende:
Zo weet je dat je op een slecht feest bent:
[ afbeelding ]
Waarom niet?quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:24 schreef Zenon het volgende:
[..]
En dan mag je als consultant lekker op Fok! forum bezoeken?
Ik houd het nog bij één topic... MPG heeft gereageerd op berichten van 3 KSC's geleden of zoquote:
Max de pagina waar je bericht op staat, meer nietquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik houd het nog bij één topic... MPG heeft gereageerd op berichten van 3 KSC's geleden of zo.
Mwa, ik klikte op de dubbele pijltjes in de AT... ging dus direct naar waar ik gebleven wasquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Max de pagina waar je bericht op staat, meer niet
Trappen mensen in je spam dan en kopen ze de producten die je aanbiedt?quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Ze gmaar wel ja, maar net zoals vandaag heb ik weer een hoop geld opgebracht voor de baas dus hij moet niet zeuren
...en nu durft niemand meer mee te postenquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:11 schreef DaMart het volgende:
O, bijna vol!
Ik heb de volgende al klaar staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |