WPhz.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:13 schreef Pheno het volgende:
Kennen is een groot woord. The lounge had eens een daadwerkelijk (kleine) meet
In deze SC gaat dat never nooit niet lukken
En toch kent niemand je...quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kennen is een groot woord. The lounge had eens een daadwerkelijk (kleine) meet
In deze SC gaat dat never nooit niet lukken
het was mijn broer, daar op die meet!quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:26 schreef Oblivion het volgende:
[..]
En toch kent niemand je...![]()
Jokkebrok!
okee, you got mequote:
quote:
quote:
Precies mijn punt! Niet alle mannen laten dus koffiekopjes slingeren!quote:jij drinkt niet eens koffie, dus hoe kun je dan lege koffiekopjes laten slingeren in mijn huis?
quote:
liefquote:
Ga DaAardbeien strooienquote:[..]
Precies mijn punt! Niet alle mannen laten dus koffiekopjes slingeren!
Ik zou teruggaan naar de dierenwinkel... je vissen zijn binnen 6 maanden na aanschaf kapotgegaan...quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:36 schreef Muck het volgende:
[..]
lief
MPG zei ineens: "Suiker!Waarom zwemt ie op zijn kant?!"
[..]
Over een tijdje plukken!quote:Ga DaAardbeien strooien
Whehe.. dat heb ik gisteren echt gedaan...quote:
dat hebben wij met het orkest uitgevoerd afgelopen voorjaarsconcertquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:42 schreef Pheno het volgende:
Die heb ik in svcd (dvd maar ietsie slechter)
Tofquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:46 schreef Muck het volgende:
[..]
dat hebben wij met het orkest uitgevoerd afgelopen voorjaarsconcert
coolquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:45 schreef Pheno het volgende:
ik heb nog een making of van 300 meg als je wilt muck
Die echt ook briljant isPepe!!!!!
ik heb het op DVD, dus ik zal binnenkort eens kijken of ik er wat van kan laten zien/horenquote:
gaat het allemaal wel goed daar?quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:48 schreef indahnesia.com het volgende:
Even van slag, maar ben er weer bij
whehequote:Op donderdag 5 juni 200811:42 schreef Pheno het volgende:
[ FQR: onbekend blok verwijderd ]
Ook zo humor.
jawel, prima eigenlijk.. beetje hectiek, maar het is voorbij nu.. ik ga de dag rustig uitzittenquote:
gewoon act cute and cuddlyquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jawel, prima eigenlijk.. beetje hectiek, maar het is voorbij nu.. ik ga de dag rustig uitzitten
mooi zoquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jawel, prima eigenlijk.. beetje hectiek, maar het is voorbij nu.. ik ga de dag rustig uitzitten
Bijna iedereen die ik spreek is hartstikke lamlendig. Zal wel aan het weer liggen, maar ja, in jouw geval ligt dat weer anders hequote:Op donderdag 5 juni 2008 12:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ben wat futloos.. geen idee waarom.. paar nachten lang slapen zal wel veel goed doen denk ik.
*Steekt hand omhoog. Ja, heel lamlendig.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:12 schreef Muck het volgende:
Bijna iedereen die ik spreek is hartstikke lamlendig. Zal wel aan het weer liggen, maar ja, in jouw geval ligt dat weer anders he
kopje thee?quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
*Steekt hand omhoog. Ja, heel lamlendig.
Nou! Lekker!quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:18 schreef Muck het volgende:
kopje thee?
nee, dat moet een andere oorzaak hebben vermoed ik zoquote:Op donderdag 5 juni 200812:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Bijna iedereen die ik spreek is hartstikke lamlendig. Zal wel aan het weer liggen, maar ja, in jouw geval ligt dat weer anders he [afbeelding]
Thanks Muckbeebquote:
The horror!quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:24 schreef Pheno het volgende:
Straks verwachten ze nog dat ik daadwerkelijk ga werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |