Verrekte ambtenaarquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:02 schreef Muck het volgende:
[..]Eindhovuuhhhhhh
Wel overduidelijk dat ie langs is geweest hoor...
2 lege pakken koffie op het aanrecht, 3 lege kopjes op tafel
Waar ben je nu dan? En woont je chick nog bij je?quote:
Wel lekker, weekje vakantie. Best nog wat doen voor school, maar oké.quote:
Ik ben nu op me werk, maar ik ben nog in me eentje waakdienst voor de telefoon maar die gaat niet dus lekker rustig, en al me werk voor vandaag al afquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
Waar ben je nu dan? En woont je chick nog bij je?
Wat voor werk doe je dan?quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ben nu op me werk, maar ik ben nog in me eentje waakdienst voor de telefoon maar die gaat niet dus lekker rustig, en al me werk voor vandaag al af
En ja de chick woont er nog ja
Whehehe.quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:14 schreef JortK het volgende:
Zo weet je dat je op een slecht feest bent:
[ afbeelding ]
Ja goed, ga nu naar de filmquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wel lekker, weekje vakantie. Best nog wat doen voor school, maar oké.
Met u?
Ik ben nu consultant bij een IT bedrijf.quote:
En dan mag je als consultant lekker op Fok! forum bezoeken?quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:22 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ben nu consultant bij een IT bedrijf.
Vanaf 1 juli ga ik beginnen als DBA bij een groter IT bedrijf.
Juu.quote:
Hé!quote:
Als je hebt gelezen zie je dat ik me werk afheb en tot 17:30 waakdienst over de telefoon hebquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:24 schreef Zenon het volgende:
[..]
En dan mag je als consultant lekker op Fok! forum bezoeken?
Dus je wordt nu betaald om niks te doenquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:29 schreef JortK het volgende:
[..]
Als je hebt gelezen zie je dat ik me werk afheb en tot 17:30 waakdienst over de telefoon heb
En omdat ik wegga, en binnenkort me laatste dag is krijg ik sowieso bijna geen nieuw werk meer
Ze gmaar wel ja, maar net zoals vandaag heb ik weer een hoop geld opgebracht voor de baas dus hij moet niet zeurenquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:32 schreef Zenon het volgende:
[..]
Dus je wordt nu betaald om niks te doen
Hard zatquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:14 schreef JortK het volgende:
Zo weet je dat je op een slecht feest bent:
[ afbeelding ]
Waarom niet?quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:24 schreef Zenon het volgende:
[..]
En dan mag je als consultant lekker op Fok! forum bezoeken?
Ik houd het nog bij één topic... MPG heeft gereageerd op berichten van 3 KSC's geleden of zoquote:
Max de pagina waar je bericht op staat, meer nietquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik houd het nog bij één topic... MPG heeft gereageerd op berichten van 3 KSC's geleden of zo.
Mwa, ik klikte op de dubbele pijltjes in de AT... ging dus direct naar waar ik gebleven wasquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Max de pagina waar je bericht op staat, meer niet
Trappen mensen in je spam dan en kopen ze de producten die je aanbiedt?quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Ze gmaar wel ja, maar net zoals vandaag heb ik weer een hoop geld opgebracht voor de baas dus hij moet niet zeuren
...en nu durft niemand meer mee te postenquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:11 schreef DaMart het volgende:
O, bijna vol!
Ik heb de volgende al klaar staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |