Martin.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:14 schreef Boef-100 het volgende:
Tig baco's en een doos flugel drinken voor een wedstrijd
Ja, het maakt wel een verschil, hoe het afscheid was. Maar toch, zelfs dan moet je terugdenken aan de goede tijd die je met je beestje hebt gehad.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:05 schreef miesy het volgende:
[..]
is ook zo. soms denk je er liever niet aan terug, omdat de afscheid erg akelig was.
maar ja, thats life, sometimes. *snif*
ok, nu maar weer naar Hidiho's kuikentjes kijken, daar word ik altijd vrolijk van
Ja, het maakt wel een verschil, hoe het afscheid was. Maar toch, zelfs dan moet je terugdenken aan de goede tijd die je met je beestje hebt gehad.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:18 schreef Disana het volgende:
quote]Op donderdag 5 juni 2008 01:05 schreef miesy het volgende:
[..]
is ook zo. soms denk je er liever niet aan terug, omdat de afscheid erg akelig was.
maar ja, thats life, sometimes. *snif*
ok, nu maar weer naar Hidiho's kuikentjes kijken, daar word ik altijd vrolijk van
Pimmetje, zou je niet ff lekker opkneuzen naar de SC met je vriendjes?quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:22 schreef APK het volgende:
[quote]Op donderdag 5 juni 2008 01:21 schreef PresidentPalmer het volgende:
Moeilijk he, quoten!
[/quote
lul niet man.
dieren zijn vaak een stuk wijzer dan wij denken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die beestjes voelen het aan als je je niet lekker voelt. En dan worden ze nog liever voor je
Die hond waar ik het over had, is de buurman gaan halen toen mijn moeder en ik voor pampus lagen door een koolmonoxidevergiftiging.
Hoe die het voor elkaar heeft gekregen is een wonder, maar de buurman is achter hem aan gelopen omdat die zo raar deed, en maar bleef blaffen.
Toen die bij ons huis kwam, zag die ons voor apengapen op de grond liggen, en heeft ons naar buiten gesleept. En naar het ziekenhuis gebracht.
Cool he?
de rest staat er straks niet meer en die 2 malloten zijn dan ook wegquote:Op donderdag 5 juni 2008 01:25 schreef miesy het volgende:
toch had ik nog 1 reactie klaar...
[..]
dieren zijn vaak een stuk wijzer dan wij denken.
en wat een heftige maar mooie ervaring, mazaru![]()
......die moest ik nog eventjes kwijt
Welterusten mus.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:42 schreef Musje456 het volgende:
Off musje goes (K)
***denkt na...47 post in 10 min,ben je dan spammer,of gewoon irritant aanwezig? ***quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:36 schreef Gert het volgende:
Zo, opgeschoond.
Boef en PP: wegblijven maar hier. Met 47 posts in 10 minuten is jullie quotum bereikt.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:19 schreef cindy10 het volgende:
*** voelt zich zeer misplaatst zonder cavia***
Tijdenlang heb ik gestreden,voor die cavia die al te lang heeft geleden....
Ik eiste een kooi en goed voer,het enige wat ervoor in de plaats kwam was brian zn hoer.
Het beestje leed intussen door,en ging door die stijltang er gewoon aan onderdoor!![]()
Een bos hooi kon het beestje elke avond treffen in bed,maar geloof mij...hij had liever een wilde ontmoeting met een fret!![]()
Waar was die partij voor dieren,toen amanda met die cavia op haar koppie liep te zwieren?![]()
Dat beestje heeft wat meegemaakt,en eigenlijk behoort hij als eigenlijk winnaar van de kooi gemaakt!![]()
![]()
Daarbij is het beestje snel tevree,geef hem een droge boterham en wat hooi mee...![]()
Daarbij is hij dol op ome john,als dekcavia was dat de enige waar hij het niet mee kon...![]()
toch mocht het beestje niet winnen,maar dat is niet zijn schuld....er viel niet eens iets te beginnen...
Bridget bleek een ijskonijn,en voor cavia is de kou zowieso niet fijn....
Nazorg. Fok!, je weet toch.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:43 schreef Cahir het volgende:
Hoe kan CoS nou nog bestaan als er geen streams meer zijn.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:43 schreef Cahir het volgende:
simpelweg doorlullen,en niet nadenken!quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:43 schreef Cahir het volgende:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:36 schreef Gert het volgende:
Zo, opgeschoond.
Boef en PP: wegblijven maar hier. Met 47 posts in 10 minuten is jullie quotum bereikt.
Hay fever.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
hooikoorts of een pak rammel?..Place your bets
ik zing mee "and the truth is.... i miss you.." Leuk, ja. Leuk.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:44 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hebbbie wat leuks dan?(bier en tietuhh of zo??)
He who must be obeyed.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:49 schreef cindy10 het volgende:
[..]
oef dat klinkt opwindend streng he??
wil je dat niet meer doen....had in mn kindertijd een grote hang naar het bezitten van die kikker!!!quote:
hahahahaaha,ik zit te genieten! leest amanda intussen meequote:
Zit al een slotje opquote:Op donderdag 5 juni 2008 01:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zou er bijna wat achter gaan zoeken.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:59 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hahahahaaha,ik zit te genieten! leest amanda intussen mee
Daar heb je totaal gelijk in...iemand die al moeite heeft met het ABC,zal geen getalenteerde lezeres zijn?quote:
DIe gast postte hier iets, krijgt een reply, maar kijkt niet meer om. Lijkt me een totaal overbodge user.quote:
Laat staan de autokjoe van TMF..of wil ze Janet Jackson nog eens overdoenquote:Op donderdag 5 juni 2008 02:06 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Daar heb je totaal gelijk in...iemand die al moeite heeft met het ABC,zal geen getalenteerde lezeres zijn?
veeg het af met een wc papiertje en trek het door???quote:Op donderdag 5 juni 2008 02:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
DIe gast postte hier iets, krijgt een reply, maar kijkt niet meer om. Lijkt me een totaal overbodge user.
Je punt graagquote:Op donderdag 5 juni 2008 02:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
DIe gast postte hier iets, krijgt een reply, maar kijkt niet meer om. Lijkt me een totaal overbodge user.
voor mij ook jeugdsentimentquote:Op donderdag 5 juni 2008 02:08 schreef cindy10 het volgende:
***vraagt zich af wie op het idee van love is all gekomen is***
Ik hou van die kikker in dat filmpje![]()
ze kan nog een nipplegate veroorzaken?? tja die autokjoe word een probleemmmm,steruufffff jonguhhhhhsssssquote:Op donderdag 5 juni 2008 02:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Laat staan de autokjoe van TMF..of wil ze Janet Jackson nog eens overdoen
zelfs de tepels vanquote:Op donderdag 5 juni 2008 02:11 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ze kan nog een nipplegate veroorzaken?? tja die autokjoe word een probleemmmm,steruufffff jonguhhhhhsssss
moet je nagaan,zelfs dat was al een staaltje van verpeste booby job!quote:Op donderdag 5 juni 2008 02:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
zelfs de tepels vanNatasia
stonden rechter
Ik zeg met opzet 'stonden' want die hangen nu alweer op d'r lelijke vochtvasthoudende enkels
Sorry, mijn Antilliaans is niet up-to-date..quote:Op donderdag 5 juni 2008 02:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Punt je punt. Ik heb m'n punt gepunt. Begrijp nou fokking eens wat.
zesendertig...negentienéénenzeventigquote:Op donderdag 5 juni 2008 02:12 schreef cindy10 het volgende:
[..]
dan ben jij vast van mijn leeftijd...ik was als peuter gek op die kikker??
yeppppppp,me toooooo!quote:Op donderdag 5 juni 2008 02:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
zesendertig...negentienéénenzeventig
quote:Op donderdag 5 juni 2008 02:17 schreef cindy10 het volgende:
[..]
yeppppppp,me toooooo!
tjeee dan moet je wel echt van die kikker houden he???
nou,van deze sjonnie word ik wat nerveus...maar ik zie er maar een soort liefdesverklaring in?(of moet ik het zien als john de mol en familie?)quote:
Hattum al vervangen mopquote:Op donderdag 5 juni 2008 02:28 schreef cindy10 het volgende:
[..]
nou,van deze sjonnie word ik wat nerveus...maar ik zie er maar een soort liefdesverklaring in?(of moet ik het zien als john de mol en familie?)![]()
ik zie het ja!!! och nou gooi ik mn panty maar uit ook! (brian niet aanwezig toch op dit forum,gewapend met doucheslang enzo?)quote:
pff..die schijtrat durft hier echt niet te komenquote:Op donderdag 5 juni 2008 02:32 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik zie het ja!!! och nou gooi ik mn panty maar uit ook! (brian niet aanwezig toch op dit forum,gewapend met doucheslang enzo?)
dan gooi ik mn panty uit,schud mn dooie cavia uit coma,en plamuur nog wat extra bovenop de laag make up van gister!quote:Op donderdag 5 juni 2008 02:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
pff..die schijtrat durft hier echt niet te komen
Bij deze heb je gewonnenquote:Op donderdag 5 juni 2008 02:34 schreef cindy10 het volgende:
[..]
dan gooi ik mn panty uit,schud mn dooie cavia uit coma,en plamuur nog wat extra bovenop de laag make up van gister!
Ik kan zo meedoen aan hollands look a like???
Ik taai mee,de rest van fok ligt al in rust...en zie ook geen feestbeest eric of andere caviahok bewoners!quote:Op donderdag 5 juni 2008 02:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bij deze heb je gewonnen![]()
Mijn wimpers hangen op mijn navel, ik taai af
jipieeeequote:Op donderdag 5 juni 2008 08:56 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Dan is hier ook niet overal, want hier schijnt de zon ook niet
Goedemorgen dames, hier in Groningen zie ik ook geen zon. Daar staat dan weer tegenover dat het niet regent en wel lekker ruikt buitenquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:56 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Dan is hier ook niet overal, want hier schijnt de zon ook niet
okeeeejj ...... van Terneuzen tot Groningen geen zon (das dus gewoon heel Nederland)quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Goedemorgen dames, hier in Groningen zie ik ook geen zon. Daar staat dan weer tegenover dat het niet regent en wel lekker ruikt buiten
De astronauten waarschijnlijk ook.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:40 schreef Giertje het volgende:
ik zie dat de kuikentjes slapen
Nee hoor, dat is een animatie van de geplande spacewalk voor vandaag, ze liggen nog te pitten.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:57 schreef Disana het volgende:
Nee, er zijn er toch twee wakker. Hier is er een:
[ afbeelding ]
Wat grappig, dat is dus Ivo. Ik vraag me alleen af waarom dit nu moeten toevoegen, zo flauw.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:52 schreef tuinfluiter het volgende:
(Site De Telegraaf )
Een van de broers van Claire is af en toe in de omgeving van Koningin Beatrix,
broer is werkzaam bij de DKDB, Dienst Koninklijke en Diplomatieke Beveiliger,
hij was van de week persoonsbeveiliger van koningin Beatrix.
quote:Een persoonsbeveiliger in de familie moet een prettig idee zijn voor Claire. Dan weet ze wie ze moet bellen als ze niet meer over straat kan…
Kun je nagaan hoe helder ik ben. Maar nu zien we ze wel echt. Tenminste, ik zie er binnen vijf.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is een animatie van de geplande spacewalk voor vandaag, ze liggen nog te pitten.
Goed om te horen dat het beter met je gaat.
Dat zijn beelden van gisteren, over ongeveer 2 uur worden ze wakker gemaakt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:10 schreef Disana het volgende:
Kun je nagaan hoe helder ik ben. Maar nu zien we ze wel echt. Tenminste, ik zie er binnen vijf.
Oh, ok. Nu trap ik er niet meer inquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zijn beelden van gisteren, over ongeveer 2 uur worden ze wakker gemaakt.
Kijk nou toch.![]()
[ afbeelding ]
tokkietownnquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:47 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Jaaaaaaaaaaaaaaa onze straat is alweer aardig Oranje gekleurd!!!
Oh wacht!! Ik snap het dit DGK dicht is een reden om hier de boel te komen verstieren! Jahhhhhhhhh leuk ga door!quote:
Dus jullie hebben het er toch maar op gewaagd, ondanks de schilders.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:47 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Ik pruil net zo hard mee. Heb hem ook gemist. Zit je daarvoor maandenlang braaf te COS-senquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:10 schreef Lieve het volgende:
* sippe Lieve die jou steeds mist en het nauwelijks kan geloven
quote:Huubdgk Laatste bezoek: 1 dag geleden.
Dat ziet er gezellig uit Peet. Staat Mazaru ook op de foto?quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:47 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Neej ze was er niet bij!quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat ziet er gezellig uit Peet. Staat Mazaru ook op de foto?
Hier regent het!quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus jullie hebben het er toch maar op gewaagd, ondanks de schilders.
Hmm, ook geen zon he? Hier komt en gaat hij.
+1 Maar ach, vreemd volk kom je overal tegen.quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus jullie hebben het er toch maar op gewaagd, ondanks de schilders.
Hmm, ook geen zon he? Hier komt en gaat hij.
Lief.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
Beetje laat maar..... Sneu van Diva. Sterkte.
De regen doet hier geen moeite, die valt vanzelf nar benedenquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Lief.
Ook lief dat Van Messel belde om zijn spijt te betuigen, Vaandrager had het doorgebeld.
Dat zonnetje hier doet echt moeite, he?
Vaandrager is in LWB toch? Was onze DA vroeger ook....quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Lief.
Ook lief dat Van Messel belde om zijn spijt te betuigen, Vaandrager had het doorgebeld.
Dat zonnetje hier doet echt moeite, he?
Jammer. Maar wel bij je houden, he?quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De regen doet hier geen moeite, die valt vanzelf nar beneden
Klopt, Golfslag 1. Aardige assistente ook.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vaandrager is in LWB toch? Was onze DA vroeger ook....Lieve man.
Ja, zo af en toe komt het echt lekker door!
Dronken? Huh?quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt, Golfslag 1. Aardige assistente ook.
Maar ooit heb ik hem op een avond dronken aan de telefoon gehad, dat was wat minder
Ja, de kuikentjes bij NASA zijn wakker.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:41 schreef Giertje het volgende:
ziezo functionerings gesprek gehad
ik zie dat de kuikentjes ook weer wakker zijn en bij nasa ook
Ik zit ook al te kijken, zielug als het zo is.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:48 schreef Giertje het volgende:
woeps dubbelpost
whahaha okee zeg is er een dood ofzo die ene ligt wel heel stil
Het kuiken waar Jaap net bovenop zat?quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit ook al te kijken, zielug als het zo is.
Het ligt helemaal achterin en Jaap moet eens stoppen met eten, zo blijft er niks over voor de rest.quote:
Slokop!quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het ligt helemaal achterin en Jaap moet eens stoppen met eten, zo blijft er niks over voor de rest.
Moet je kijken wat een verschil.
[ afbeelding ]
Ik moest weg.quote:
Ah, wat zielig! Gooit ze die dan straks gewoon uit het nestje? *Plok* weg ermee.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:20 schreef beequeen het volgende:
Ik weet zeker dat dat ene uiltje dood is. Waarom haalt mama uil dat beestje niet weg?
Hier regent het. De vlaggetjes van petraa worden natquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:27 schreef Lobasca het volgende:
Middag dames en Giertje![]()
Tis hier nog zwaarbewolkt
dat kleintje was Huubje toch........ istie dood......quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het kuiken waar Jaap net bovenop zat?
Volgens mij heeft ze dat al gedaan, ik zie het beessie heul niet meer.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:24 schreef Smash-it het volgende:
Ah, wat zielig! Gooit ze die dan straks gewoon uit het nestje? *Plok* weg ermee.
Groningen is nu echt zonnig, Goedemiddag Bassie!quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:27 schreef Lobasca het volgende:
Middagquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:27 schreef Lobasca het volgende:
Zo leuk dat jullie er na al die tijd erachter zijn gekomen, dat jullie bij elkaar in de straat wonenquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier regent het. De vlaggetjes van petraa worden nat
ik zie er ook maar 3 ....... wat is die ene een papzakquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze dat al gedaan, ik zie het beessie heul niet meer.
Nee, we maakten wel eens een praatje. Petraa heeft een scheet van een hondjequote:Op donderdag 5 juni 2008 12:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zo leuk dat jullie er na al die tijd erachter zijn gekomen, dat jullie bij elkaar in de straat wonen![]()
Hebben jullie al eens eensaampies gedaan?
Neej we staan wel regelmatig te kletsen met elkaar maar dat deden we al voordat we wisten dat we op FOK zaten! Enne we zijn alle 2 hartstikke druk!!! Ook al lijkt het of we geen leven hebben.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zo leuk dat jullie er na al die tijd erachter zijn gekomen, dat jullie bij elkaar in de straat wonen![]()
Hebben jullie al eens eensaampies gedaan?
Kan me nog herinneren dat ze hem aanschafte, blij als een kind was zequote:Op donderdag 5 juni 2008 12:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, we maakten wel eens een praatje. Petraa heeft een scheet van een hondje
Hondje???? hahaha tis een pup, maar tis gewoon een bakbeest! Jij hebt hem al tijdje nie meer gezien denk ik!quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, we maakten wel eens een praatje. Petraa heeft een scheet van een hondje
Klinkt goedquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:34 schreef petraa het volgende:
Neej we staan wel regelmatig te kletsen met elkaar maar dat deden we al voordat we wisten dat we op FOK zaten! Enne we zijn alle 2 hartstikke druk!!! Ook al lijkt het of we geen leven hebben.
Maar tussen het cossen en streamen door, werk ik mezelf echt wezenloos! Heb gelukkig een baan waarbij ik thuis werk en dus zelf tijd kan indelen enne ik ben eigen baas dussssssss......... geen gezeur als ik eens een uurtje geen zin heb.
Het werd tijd! Posten tot je er bij neervaltquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:36 schreef BuffyJan het volgende:
Hier in Hillywood is t bewolkt en koud![]()
Ik ga toch ns proberen wat meer mee te posten ipv te lurken als jullie dat oke vinden
Hillywoodquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:36 schreef BuffyJan het volgende:
Ik ga toch ns proberen wat meer mee te posten ipv te lurken als jullie dat oke vinden
Ik heb samen met me ex een transportbedrijf! Ik doe daar de administratie van! Dusse faktureren, offertes maken, betalingen doen. Eigenlijk al het kantoorwerk is voor mij! Enne aangezien er steeds meer wagens gaan rijden, kost het mij steeds meer tijd! Ben gemiddeld zo'n 30 uur per week bezig momenteel!quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Wat voor werk doe je thuis, ik ben nogal nieuwsgierig weet je?
Jah doe dat buffy!!quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het werd tijd! Posten tot je er bij neervalt
Druk, druk, druk dus en dat samen met je ex, dapper hoor. Ik moet daar niet aan denken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:39 schreef petraa het volgende:
Ik heb samen met me ex een transportbedrijf! Ik doe daar de administratie van! Dusse faktureren, offertes maken, betalingen doen. Eigenlijk al het kantoorwerk is voor mij! Enne aangezien er steeds meer wagens gaan rijden, kost het mij steeds meer tijd! Ben gemiddeld zo'n 30 uur per week bezig momenteel!
Ah, nou, wie weet wat er nu gaat gebeuren?quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Druk, druk, druk dus en dat samen met je ex, dapper hoor. Ik moet daar niet aan denken.![]()
Volgens mij ligt dat dode uiltje toch nog in het nest, links.....gossie.
[ afbeelding ]
Zo, dat is zeker een baksbeest Peet, prachthonden.
hier ist ook koud en regen, regen, regenquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:36 schreef BuffyJan het volgende:
Wat een warm onthaalquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:49 schreef Desii het volgende:
[..]
hier ist ook koud en regen, regen, regen[moppersmurf]ik haat regen[/moppersmurf]
Posten is cool, hoe meer hoe leuker........ hoe 'st met je peerd??
Weet iemand al of BB Engeland streams krijgt??? zit nu op het forum te zoeken, maar kan het zo snel niet vinden
Gelukkig maar, ze knappen altijd snel op na een sterilisatie.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:52 schreef Deisyy het volgende:
Mijn poes is weer lekker op de been, ze probeert nu wel de schade in te halen van anderhalve dag niet eten. Ze trok net zo wat een boterham uit mijn hand
Je zal toch maar in het zuid-westen wonenquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:00 schreef Lobasca het volgende:
Zie je wel! Ik kijk naar het NOS-journaal, alleen het noord-oosten heeft zon!
Mooi dat ze weer mag eten, heeft ze nog veel last?quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:52 schreef Deisyy het volgende:
Getverderrie, het is hier gewoon koud, heb maar een paar sokken en een vestje aangetrokken![]()
Mooie honden Petraa!
Mijn poes is weer lekker op de been, ze probeert nu wel de schade in te halen van anderhalve dag niet eten. Ze trok net zo wat een boterham uit mijn hand
Dan heb ik toch liever dat ze *plok* doet!quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:04 schreef Giertje het volgende:
zullen ze em opeten ofzo?
of in het noordwestenquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zal toch maar in het zuid-westen wonen
Die ene achterste zat net inderdaad even in hem te prikken.quote:
Alles mag, zelfs olifanten. Allemaal te zien op de streams van Heidi.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:07 schreef Kaat38 het volgende:
eeeeeeeh: zijn we hier overgegaan op weerberichten en uilen
Jakkes, die ene pul (thanks Johnnie ) zit idd aan hem te plukken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:09 schreef Deisyy het volgende:
Die ene achterste zat net inderdaad even in hem te prikken.
En Jaap heeft hem zijn rug toegekeerd.
Prulletje!quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:09 schreef Lobasca het volgende:
ff educatief bezig zijn; baby uiltjes heten prullen
Weer iets geleerd vandaagquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
of in het noordwesten![]()
ff educatief bezig zijn; baby uiltjes heten prullen
Educatief momentje!quote:
Dag allemaalquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, mama uil in het nest maar doet niks met dat dooie beessie, ze laat het gewoon liggen.
[ afbeelding ]
Hé, leuk je weer te zien dierenliefhebber.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:16 schreef Johnny_Berra het volgende:
Dag allemaal![]()
Vorig jaar zag ik op een webcam een nest met slechtvalken en 1 kuiken (pul zonder r) ging dood en heeft er gelegen totdat hij helemaal was weggerot. Zal nu ook wel zo gaan denk ik, zielig he....
Zo leuk dat jullie hier nog zijn![]()
Mijn aanstaandequote:Op donderdag 5 juni 2008 13:16 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Dag allemaal![]()
Vorig jaar zag ik op een webcam een nest met slechtvalken en 1 kuiken (pul zonder r) ging dood en heeft er gelegen totdat hij helemaal was weggerot. Zal nu ook wel zo gaan denk ik, zielig he....
Zo leuk dat jullie hier nog zijn![]()
Zal het verbeteren in m'n post.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:20 schreef Lobasca het volgende:
Uh...ik heb het klakkeloos overgenomen uit een werkstuk van een jochie, maar volgens mij moet het toch 'pulletjes' zijn. Net als bij eenden.
quote:EK 2008
Oostenrijk / Zwitserland
De Hollandse Pul biedt u wat u zoekt in een EK product!
Komende zomer staat weer in het teken van Oranje.
Moedig Oranje daarom aan, en geniet tegelijkertijd van uw biertje.
Dit kan met de "Hollandse pul"
Geweldig voor eigen gebruik en als geschenk voor al uw relaties!
Tuuluk Blurkje, komt allemaal goed hoor. Voor je het weet zijn we weer hooked aan DGK2.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:17 schreef -Blurk- het volgende:
Wat een ellende, dat afkicken van DGK.
Ik mis Huub![]()
Kan me niet meer kwaadmaken om Brian![]()
Me niet meer kapot ergeren aan Amanda met haar gedoe met die pruik![]()
Niet meer samen met jullie afreageren als er een SL is.
Er is er maar 1 die blij is, en dat is mijn baas![]()
Nou ja, het is al juni, straks vakantie en dan is het zó september, toch? toch?
En dan kúnnen we weerDGK2
Kom af en toe eens kijken, maar had niet meer verwacht jullie aan te treffen. Die vogels...... soms eten ze zelfs een dood jong op met de andere kuikens....quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hé, leuk je weer te zien dierenliefhebber.![]()
Wat een akelig idee, al die tijd dat dooie beessie in het nest.
Ik denk dat we hier gewoon doorgaan tot DGK2 begintquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:28 schreef akveor het volgende:
Goedemiddag een ieder. Nog een beetje gezellig hier?
Aaaaaarch mijn wasmachine is stuk en de reparateur komt pas maandag. Dus ik sta met een emmertje onder de douche om de was te doen. 't Is toch fokking niet normaal.
Ach wat maakt zo'n "erretje" nou helemaal uit? Potje touwen of trouwen, is mij om het even........quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn aanstaande![]()
Ik zat ook al te twijfelen. Niet over ons huwelijk, maar tussen prul en pul
Eigenlijk niks, Johnny_Beaquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:32 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ach wat maakt zo'n "erretje" nou helemaal uit? Potje touwen of trouwen, is mij om het even........
Mijn vriend is witgoedmonteur dus vertel de klacht maarquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:28 schreef akveor het volgende:
Goedemiddag een ieder. Nog een beetje gezellig hier?
Aaaaaarch mijn wasmachine is stuk en de reparateur komt pas maandag. Dus ik sta met een emmertje onder de douche om de was te doen. 't Is toch fokking niet normaal.
Ik hoop ook dat we hier door mogen gaan.... of dat ze er iets op verzinnen waar de (ex) Cossers terecht kunnen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat we hier gewoon doorgaan tot DGK2 begint![]()
Wat een armoe zonder wasmachine, je mag hier ook wel een wasje brengen hoor
Foutmelding E40 voor een Marijnen 8250..... stuur um maar langs en kom ook maar mee... de koffie staat klaar... met een koekje erbij....quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:38 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mijn vriend is witgoedmonteur dus vertel de klacht maar
Ik zou gewoon elke dag iets nieuws kopen, heb je meteen een reden om de deur uit te gaanquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat we hier door mogen gaan.... of dat ze er iets op verzinnen waar de (ex) Cossers terecht kunnen.
Fok is groot maar het is nu lekker intiem en gezellig.
Haha wasje brengen..... thanks voor het aanbod. Zelf had ik bedacht de wekelijks kledingwissel te downgraden naar twee wekelijks.
Geen slapende honden wakker maken en gewoon doorposten.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat we hier gewoon doorgaan tot DGK2 begint![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Geen slapende honden wakker maken en gewoon doorposten.
Wat dacht je van Christine le Duc.....? Voor een overvolle slip met tijgermotief.... gratis in heel Nederland afgeleverd....quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zou gewoon elke dag iets nieuws kopen, heb je meteen een reden om de deur uit te gaan![]()
Pfff...te hopen voor je dat dat kreng nog te repareren is.
Gewoon een pak inlegkruisjes kopenquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat we hier door mogen gaan.... of dat ze er iets op verzinnen waar de (ex) Cossers terecht kunnen.
Haha wasje brengen..... thanks voor het aanbod. Zelf had ik bedacht de wekelijks kledingwissel te downgraden naar twee wekelijks.
Kvinnut wel zielig voor Dementorquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:57 schreef Smash-it het volgende:
Nou, zeg.. Bij mijn re-integratie in de rest van Fok post ik gewoon leuk mee in KLB en dan word ik zomaar beschuldigd door een mod van het hebben van kloons.
Nu durf ik nooit meer uit de COS. *Kruipt achter BQ, petraa en de rest.
Tongen
Ik ben verliefd op...
Zo lang er leven was zou hij open blijven, dat heeft Gert zelf gezegd!quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Same here!quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:42 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik ben er net klaar mee! Ruikt weer heerlijk op de gang!
Kwestie van een nieuw deurslotje, hij sluit niet meer goed waarschijnlijkquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Foutmelding E40 voor een Marijnen 8250..... stuur um maar langs en kom ook maar mee... de koffie staat klaar... met een koekje erbij....
En hoe kom je ervan af?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:12 schreef Lieve het volgende:
Even een blonde vraag misschien, maar hoe komen jullie aan die oranje namen en oranjefan bij je naam?
(en nee, ik ben geen voetbalfan. Maar wel benieuwd)
hier lief vragen en het is klaar!quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:12 schreef Lieve het volgende:
Even een blonde vraag misschien, maar hoe komen jullie aan die oranje namen en oranjefan bij je naam?
(en nee, ik ben geen voetbalfan. Maar wel benieuwd)
Akveor heeft niet in zijn profiel staan waar hij woont, vandaar dat we het maar aanbieden en wellicht woont 1 van ons in de buurt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:13 schreef Lieve het volgende:
En wonen jullie allemaal bij elkaar dat je de was bij elkaar kan doen?
( wat is dit? Heb ik een blonde dag of zo?)
Gokje, Remlof PM-en?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
En hoe kom je ervan af?
Ben ook geen fan meer.![]()
Thanks! ( het is verleidelijk.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
hier lief vragen en het is klaar!
Vraag hier een oranje kleurtje aan! #4
Mag ook bij mij hoor! In de wasmachinequote:Op donderdag 5 juni 2008 14:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Akveor heeft niet in zijn profiel staan waar hij woont, vandaar dat we het maar aanbieden en wellicht woont 1 van ons in de buurt.
Bron: NL met dit filmpje erbij.quote:De avond van de finale is er een woordenwisseling geweest tussen Palma en Charlotte. Toen bleek dat Huub eruit was, zei Charlotte dat de criminelen van Nowlive wel zullen balen. Ook vertelde zei dat ze werd lastig gevallen door Nowlivers. Hierop is Palma zo boos geworden dat zij Charlotte aansprak waardoor Ricardo meteen in de bres sprong voor Charlotte en het voor haar opnam. Ricardo zal zijn gratis behandelingen wel in gedachten gehad hebben en het daarom voor Charlotte opgenomen te hebben. Dit alles was voor Palma de reden om afgelopen zaterdag niet op het kooifeestje te komen aangezien zij niet van schijnheilige mensen houd. Ook werd Palma ervan beticht teveel voor Nowlive te doen. En Charlotte, ach……… het zegt meer wat over haar dan over Nowlivers, en Palma is er helemaal klaar mee.
Er is een kuiken pul dood maar die eten ze niet (hoop ik). Ze lopen wel over dat dooie beessie heen te walsen maar volgens Johnnie_Berra is dat normaal.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:20 schreef STAP01 het volgende:
Goedemiddag allen!
Wat is er nou eigenlijk met dat kuiken aan de hand? Zijn er 3 of 4 kuikens waar er 1 van dood is? Als er 1 dood is en er leven er 3. Wat eet die moeder uil nu? (of wil ik dat niet weten?)
Bah, die Charlotte...Palma trok lekker van leer.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:21 schreef beequeen het volgende:
Zo dan, die afschuwlijkheid van een slijmspoor heeft woorden gehad met José. Ik hoop dat José haar flink de wind van voren heeft gegeven.![]()
![]()
[..]
Bron: NL met dit filmpje erbij.
José versus Slijmspoor.
Ik dacht ff dat ze m aan het eten waren!quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is een kuiken pul dood maar die eten ze niet. Ze lopen wel over dat dooie beessie heen te walsen maar volgens Johnnie_Berra is dat normaal.
Zielug hè?
quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:21 schreef beequeen het volgende:
Zo dan, die afschuwlijkheid van een slijmspoor heeft woorden gehad met José. Ik hoop dat José haar flink de wind van voren heeft gegeven.![]()
![]()
[..]
José versus Slijmspoor.
Jottum!!! Gelukkig kost het maar 5 euro!quote:
Dat is inderdaad een koopje voor "a night full of glamour"quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:30 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Jottum!!! Gelukkig kost het maar 5 euro!
hier ook.........quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:27 schreef Lobasca het volgende:
Getver.... Amanda gaat naast Rat zitten en hij niest haar vol in haar gezicht. Dat vinden ze allemaal normaal daar??/quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:21 schreef beequeen het volgende:
![]()
[..]
José versus Slijmspoor.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:33 schreef Lieve het volgende:
[..]
Getver.... Amanda gaat naast Rat zitten en hij niest haar vol in haar gezicht. Dat vinden ze allemaal normaal daar??/
GETVER! Wat smerig!
En Palma had ZOOOOOOO gelijk!
Er staat een schrijffout op het affiche, valt je dat niet op ?quote:
Walgelijk mens die Charlotte en ik wil even spreken over NL: er zijn giga veel leden en hoe die hun dagen besteden kan ik natuurlijk niet nagaan maar ik heb geen woord gelezen dat mensen ex bewoners of werknemers bestoken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:21 schreef beequeen het volgende:
![]()
[..]
José versus Slijmspoor.
Inmiddels niet meerquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er staat een schrijffout op het affiche, valt je dat niet op ?
Echt wel, kijk maar eens goed.quote:
Ik had het gezien, ik bedoelde dat het nu al zo vaak fout is gespeld dat het inmiddels niet meer op valtquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt wel, kijk maar eens goed.
En zo is het maar net Kaat.![]()
en die roggel maar brullen over Palma's hernia, ik vind dat ze er verdomt goed tegenin ging!quote:
Hmm, net werd er toch behoorlijk van gegeten en aan gescheurd, volgens mij nam moeder hem daarna mee het nest uit want ze vertrok ineens en het dode jong lijkt ook verdwenenquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:20 schreef STAP01 het volgende:
Goedemiddag allen!
Wat is er nou eigenlijk met dat kuiken aan de hand? Zijn er 3 of 4 kuikens waar er 1 van dood is? Als er 1 dood is en er leven er 3. Wat eet die moeder uil nu? (of wil ik dat niet weten?)
Volledig mee eens kaat, belachelijke aantijgingen dit, Charlotte mag zich de ogen wel uit haar kop schamen, bah!quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:37 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Walgelijk mens die Charlotte en ik wil even spreken over NL: er zijn giga veel leden en hoe die hun dagen besteden kan ik natuurlijk niet nagaan maar ik heb geen woord gelezen dat mensen ex bewoners of werknemers bestoken.
Zover ik weet dus pure onzin! Wellicht dat een paar anonieme wat hebben uitgevreten maar dat hoeft niet te worden verbonden aan NL, tegendeel: NL zou ze dan gelijk een perm ban geven.
Net als Fok vermoed ik zo, er zijn grenzen en die Charlotte: ik hoop dat haar zaakje snel kapot gaat.
Wat een muts is dat! Beetje pro amanda/brian zijn, slijmen tot in het bot en vervolgens NL crimineel noemen.
Ik ben blij dat Fok en NL goed met elkaar door een deur kunnen en we boven dit soort bullshit staan.
Dank je wel, ik zeil al maanden van NL naar Fok en andersom, leuke mensen op beiden borden, lekkere humor en ik ken geen mens die ooit heeft bedreigd, we functioneren prima naast elkaar en daar geniet ik van!quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Volledig mee eens kaat, belachelijke aantijgingen dit, Charlotte mag zich de ogen wel uit haar kop schamen, bah!
Klopt, er liggen alleen nog wat veren. Blij toe, ik vond dat dooie pulletje zo zielug om te zien al hoort dat wel bij de natuur hè?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:46 schreef SuperZwabber het volgende:
Hmm, net werd er toch behoorlijk van gegeten en aan gescheurd, volgens mij nam moeder hem daarna mee het nest uit want ze vertrok ineens en het dode jong lijkt ook verdwenen
Ja hoor, Palma bleef die Rachel makkelijk de baas. Wat een verschrikkelijk ordinair geval is dat toch. Ik vraag me af hoe die zich redt nu hij/zij niet meer in de belangstelling staat.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:46 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
en die roggel maar brullen over Palma's hernia, ik vind dat ze er verdomt goed tegenin ging!
Ja, ik heb het idd gezien. Het valt mij niet zo meer op omdat ik zijn naam vaak ook op die manier schreef.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er staat een schrijffout op het affiche, valt je dat niet op ?
Oh jeetje, mama uil eet toch dat dooie pulletje op, jakkes.
Heb ik al vaker gedacht: hoe zal het met Roggel gaan als hij een jaar of 50 is?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:51 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja hoor, Palma bleef die Rachel makkelijk de baas. Wat een verschrikkelijk ordinair geval is dat toch. Ik vraag me af hoe die zich redt nu hij/zij niet meer in de belangstelling staat.
Tja, de sterksten het eerst en als de zwakste dan niet aan zijn maaltijd toe komt gaat het mis, sneu maar wel de natuur idd.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, er liggen alleen nog wat veren. Blij toe, ik vond dat dooie pulletje zo zielug om te zien al hoort dat wel bij de natuur hè?
[ afbeelding ]
Doet mij denken aan hamsters. Ooit kreeg mijn dochter een hamstertje waarvan we te horen kregen dat het een mannetje was. Tot erop eens 6 hamstertjes waren!quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:52 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ja, ik heb het idd gezien. Het valt mij niet zo meer op omdat ik zijn naam vaak ook op die manier schreef.
Meeeeeeeeeeeeen je niet! Rare vogels die uilen!
Die afschuwlijkheid wordt over een jaar of 5 door iedereen uitgescheten, letterlijk en figuurlijk.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:53 schreef Kaat38 het volgende:
Heb ik al vaker gedacht: hoe zal het met Roggel gaan als hij een jaar of 50 is?
Haha, vrees het ergste.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tja, de sterksten het eerst en als de zwakste dan niet aan zijn maaltijd toe komt gaat het mis, sneu maar wel de natuur idd.![]()
@Kaat, we weten wel beter met z'n allen, dit zegt meer over haar dan over NL of FOK! niet zo mee zitten dat mens is gewoon niet wijs.![]()
Gelukkig maar. Ze kunnen namelijk nog macaberder voor de dag komen en het dode kuiken laten liggen en gebruiken als maden-fabriekquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, er liggen alleen nog wat veren. Blij toe, ik vond dat dooie pulletje zo zielug om te zien al hoort dat wel bij de natuur hè?
[ afbeelding ]
Ow sneu, een kauw-jong grootbrengen is erg leuk, jammer dat je hem niet te pakken kon krijgen, maar je hebt iig je best gedaan, niets aan te doen, net wat Kaat zegt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:57 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ze kunnen namelijk nog macaberder voor de dag komen en het dode kuiken laten liggen en gebruiken als maden-fabriek![]()
Gisteren had ik een kauw-jong in de tuin en die kon nog niet vliegen. Ik wilde hem pakken maar ik werd keihard aangevallen steeds door de ouders. Echt lijpe beesten man. Even later is hij slachtoffer geworden van 1 van de buurtkatten.
Dat vind ik toch zulke nare vogels en dat akelige geluid, ik krijg altijd de rillingen van die beesten.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:57 schreef Johnny_Berra het volgende:
Gisteren had ik een kauw-jong in de tuin en die kon nog niet vliegen. Ik wilde hem pakken maar ik werd keihard aangevallen steeds door de ouders. Echt lijpe beesten man. Even later is hij slachtoffer geworden van 1 van de buurtkatten.
Is dat niet zo als je jonge vogeltjes oppakt dat de moeder ze dan niet meer wil? Of was dat met andere beestjes zo.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vind ik toch zulke nare vogels en dat akelige geluid, ik krijg altijd de rillingen van die beesten.
Gisteren liet ik de hond uit en een kauw volgde me, hij vloog letterlijk achter me aan, van lantaarnpaal naar lantaarnpaal.
Kutbeesten vind ik het.
Zielig voor het jong, dat dan weer wel.
Dan loop je voor het gevoel van die vogel te dicht langs het nest, dat is hun instinct, kunnen ze ook niets aan doen, kauwen zijn heel nuttig, ze ruimen dode dieren op (aaseters) , het kan ook zijn dat je net een tamme kauw hebt getroffen, dat heb ik eens gehad bij het zwembad (Papiermolen) daar vloog ook een kauw op mensen af, bleek dattie gewoon een beetje aandacht wilde, even op mijn arm gezeten en een slok water gehad en hij vloog gewoon weer weg.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vind ik toch zulke nare vogels en dat akelige geluid, ik krijg altijd de rillingen van die beesten.
Gisteren liet ik de hond uit en een kauw volgde me, hij vloog letterlijk achter me aan, van lantaarnpaal naar lantaarnpaal.
Kutbeesten vind ik het.
Charlotte spoort voor geen meter, net als bepaalde personen uit de kooi!quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:25 schreef tuinfluiter het volgende:
Sorry , nog even iets over DGK.
(De pers ,Telegraaf, Spits en RTL-boulevard waren een uurtje in DGK)
Huub: Ik baal ervan dat Amanda tegen de pers zit te verkondigen dat ik haar verkracht heb.
Charlotte van House of Beauty: Amanda is een schatje.
Niks sorry, je ben hardstikke On Topic. Heb je een linkje Fluitertje?quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:25 schreef tuinfluiter het volgende:
Huub: Ik baal ervan dat Amanda tegen de pers zit te verkondigen dat ik haar verkracht heb.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:27 schreef beequeen het volgende:
De meningen zijn dus hier verdeeld als het om kauwen of vogels in het algemeen gaat.
Ik heb het niet zo op vreemde fladderaars en hou het maar bij mijn ouwe, grijze viervoeter.![]()
[ afbeelding ]
Ja maar ja maar, die vind ik ook lief hoor!quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:27 schreef beequeen het volgende:
De meningen zijn dus verdeeld hier als het om kauwen of vogels in het algemeen gaat.
Ik heb het niet zo op vreemde fladderaars en hou het maar bij mijn ouwe, grijze viervoeter.![]()
[ afbeelding ]
Ik persoonlijk hou van wilde vogels en tamme honden. Gave teckel BQ!quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:27 schreef beequeen het volgende:
De meningen zijn dus verdeeld hier als het om kauwen of vogels in het algemeen gaat.
[ afbeelding ]
Nope, even naar tinypic/photobucket uppen, die doen het wel hier.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:41 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ik persoonlijk hou van wilde vogels en tamme honden. Gave teckel BQ!
[ afbeelding ]
testje, dit is mijn hondje. Weet alleen niet of het lukt zo.....
Edit: nee dus.....
Precies, domme doos, eerst zeggen dat het geen aanranding was maar daar stak Rat een stokje voor.....quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:28 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Charlotte spoort voor geen meter, net als bepaalde personen uit de kooi!
En ik vind dat dat idiote verhaal van Huub moet rechtgezet worden, de trut genoot er gewoon van.
Awwww. Ik vind bejaarde dieren aandoenlijk.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:27 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
[img]quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nope, even naar tinypic/photobucket uppen, die doen het wel hier.
De laatste dagen voor de finale was ik minder ordelijk met noteren van tijden en data,quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:28 schreef beequeen het volgende:
Niks sorry, je ben hardstikke On Topic. Heb je een linkje Fluitertje?
En slijmspoor spoort niet, wat een kutwijf is dát zeg.![]()
Lief hè die ouwe sukkel.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:45 schreef Disana het volgende:
Awwww. Ik vind bejaarde dieren aandoenlijk.
Jij hebt je computerhoekje dus ook gewoon in de woonkamer. Gezellig he?
Het is hier warm, vochtig, en zonnig. We gaan zo wat kleine plantjes met bloemetjes kopen voor een speciaal plekje in de tuin.
Inderdaad, ik zie nog maar 3 uiltjes nu. Nou ja, ook daar kan moeders nog heel tevreden mee zijn.
Een Berner Sennen, wat een schatje.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:46 schreef Johnny_Berra het volgende:
Okeeeeee gelukt, wel een beetje groot. Maar goed, dat is de hond tenslotte ook.......
Omgeving Ouderkerk, Amstelveen nog geen druppel regen gevallen. Wel benauwd.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:45 schreef Disana het volgende:
Het is hier warm, vochtig, en zonnig. We gaan zo wat kleine plantjes met bloemetjes kopen voor een speciaal plekje in de tuin.
Ze komt me ook niet even troosten he?quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lief hè die ouwe sukkel.![]()
En ja, computerhoekje in de huiskamer, Vic zit in het andere hoekje.
Over het weer: Ik zit hier met sokken en een vestje aan, hoe kan dat nou?
Ik begrijp dat je Diva begraven hebt en ben blij dat de zon schijnt in Groningen.![]()
Het is een bitch van 3 jaar jong en zeker een schatjequote:Op donderdag 5 juni 2008 15:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een Berner Sennen, wat een schatje.
Hoe oud is hij/zij?
Zo ken ik je weer! En Disana, van mij ook eenquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:09 schreef Dementor het volgende:
Die coño in dat andere topic moet gewoon opbokken!
![]()
Tsja Fluitertje, Huub heeft hier al gepost dat hij niks lelijks of slecht zou zeggen over welke wannabe dan ook, verwacht dus geen reactie van hem. Jammer, ik zou Amanda en Brian een koekje van eigen deeg geven.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:47 schreef tuinfluiter het volgende:
P.s, ik doe dit niet voor Huub, want hij komt zelfs nog voor Brian op ,
wanneer hij dit zou lezen, Huub stapt sneller over dingen heen dan menig ander.[/sub]
quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:06 schreef tuinfluiter het volgende:
@beequeen , Filmopnames voor de serie Gooisevrouwen
voor maandag 9 juni nog 1 vrouw nodig met teckel in Laren en Blaricum.
Bron: Een email die werd gestuurd naar ons adres.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:13 schreef Dementor het volgende:
Val me niet zo fucking aan of ik flip die hele tafel hier!
Huub zou best stappen kunnen ondernemen tegen dat aanrandingsverhaal, dit hoeft hij toch niet zomaar te pikken van Amanda? Er is materiaal genoeg wat het tegenovergestelde bewijst, waarop te zien is dat ze een enthousiaste participant was bij het hele gebeuren.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:25 schreef tuinfluiter het volgende:
Charlotte van House of Beauty: Amanda is een schatje.
Tijdens het eerste werkbezoek van Charlotte
vloog Amanda huidspecialiste Charlotte in haar armen,
misschien kenden zij elkaar ?
Nee, ik denk dat hij deze gewoon de slimste is, gewoon die 2 zichzelf belachelijk laten maken en wijselijk z'n mond houden, ze wonen nu niet meer bij hem in huis dus het risico dat hij zich laat neerhalen naar hun niveau, waar ze dus winnen op ervaring, zit er niet meer in.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja Fluitertje, Huub heeft hier al gepost dat hij niks lelijks of slecht zou zeggen over welke wannabe dan ook, verwacht dus geen reactie van hem. Jammer, ik zou Amanda en Brian een koekje van eigen deeg geven.
Zal wel te maken hebben met de zwijgplicht die blijkbaar alleen geldt voor Huub en niet voor de ratten.
Gezellig, maar ik weet niet waar je huis woont.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:10 schreef Johnny_Berra het volgende:
Het is een bitch van 3 jaar jong en zeker een schatjeKeertje een COS-honden-wandeling doen?
Ja, echt waar.quote:
Bijna, mijn huis woont in 038. Maar 030 is een goed gebied om te gaan wandelen. Het is er mooi en centraal. Tzt maar eens even regelen, leuk man! Agaporno's van Kaaharin mee..... leuke beesten btw.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gezellig, maar ik weet niet waar je huis woont.![]()
In de buurt van 030?
We weten waar dit verhaal vandaan komt, Brian dus, gevoed door de FEBO en Flens.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:20 schreef kahaarin het volgende:
Nee, ik denk dat hij deze gewoon de slimste is, gewoon die 2 zichzelf belachelijk laten maken en wijselijk z'n mond houden, ze wonen nu niet meer bij hem in huis dus het risico dat hij zich laat neerhalen naar hun niveau, waar ze dus winnen op ervaring, zit er niet meer in.
Heeft imho niets te maken met zwijgplicht maar met gezond verstand, dit zal ooit een keer bij ze terugkomen, al die haat tegen een ander kan niet onopgemerkt blijven. (just my 2 cents)
Wat vind je nu van mijn 2 liefies? Zo zijn ze toch wel te doen?
Pff, wie gaat de kooi sjouwen dan? het ding is een meter hoog...quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:34 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Bijna, mijn huis woont in 038. Maar 030 is een goed gebied om te gaan wandelen. Het is er mooi en centraal. Tzt maar eens even regelen, leuk man! Agaporno's van Kaaharin mee..... leuke beesten btw.
OT: Huub laat na de kooi wederom zien dat hij op de meeste gebieden de andere wannabees overtreft. Het siert hem dat hij niets lelijks zegt terwijl anderen dat wel doen.
Komt goed met die wandeling.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:34 schreef Johnny_Berra het volgende:
Bijna, mijn huis woont in 038. Maar 030 is een goed gebied om te gaan wandelen. Het is er mooi en centraal. Tzt maar eens even regelen, leuk man! Agaporno's van Kaaharin mee..... leuke beesten btw.
OT: Huub laat na de kooi wederom zien dat hij op de meeste gebieden de andere wannabees overtreft. Het siert hem dat hij niets lelijks zegt terwijl anderen dat wel doen.
Latijnse naam voor dit soort is: Agapornis Roseicolli, vandaar dat hij dat zo zegt.....quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Komt goed met die wandeling.Moet wel lachen om de naam van @Kahaarin's p0rnvogels....
![]()
En Huub, what shall I say. Hij is de enige die vrienden heeft gemaakt in dat hok, dat zegt toch genoeg?
Heb je al een "Huub topic" op je forum? Als dat zo is zal het wel stormlopen, commentaren te over.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:40 schreef T-lex het volgende:
Zie dat we weer ouwe filmpjes aan het verzamelen zijn...ENJOY!![]()
Kut! Moet zometeen avond4daagse lopen en ik kan niet nóg een keer overslaan, gisteren al gedaan. Worden mijn verstandelijk gehandicapte mede-lopers verdrietig vanquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:48 schreef kahaarin het volgende:
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur_bliksem
Ik denk al, het wordt donker en ik hoor iets, onweer in Groningen.
Praten ze?quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Latijnse naam voor dit soort is: Agapornis Roseicolli, vandaar dat hij dat zo zegt.....![]()
Nederlands: Perzikkopdwergpapegaaien.
Nee, dwergjes kunnen uit zichzelf vrijwel nooit praten, dan moet je ze als kuiken het tongriempje doorsnijden en dan spaanse peper voeren, dan krult het tongetje op en kunnen sommigen leren praten, nodeloos om te vermelden dat wij dat niet hebben gedaan.....quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:27 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Succes! Hopelijk houd je het droog.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:53 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Kut! Moet zometeen avond4daagse lopen en ik kan niet nóg een keer overslaan, gisteren al gedaan. Worden mijn verstandelijk gehandicapte mede-lopers verdrietig van![]()
Tot gauw maar weer allen, tijd om te gaan
Bedankt Tuinfluiterquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:34 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, echt waar.
Wel lang lopen met de teckel door Laren en Blaricum
van 14:00 tot 19:00 uur.
Ja, Huub had er ook geen oren naar om tijdens de ondertrouw te horen, dat hij Jaap
niet kon vertrouwen, hij had vandaag wel andere dingen om aan te denken, zijn ondertrouw
en tussen hem en Jaap zat het goed. Dat laatste klopt wel, maar er was ook nog een spel
bezig, waar je miljonair mee kon worden DGK.
@Blurk, ja, Amanda wil stappen ondernemen tegen Huub.
Huub denk ik niet. Ik gun Huub een leuk informatief tv -programma,
hij mag binnenkort een pilot opnemen.
Wanneer dit een tv-programma wordt met publiek
zal denk ik niet eens via een klapveebureau gaan, zoals Hebbes in Hilversum,
de studio komt wel vol met Huub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |