Charlotte spoort voor geen meter, net als bepaalde personen uit de kooi!quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:25 schreef tuinfluiter het volgende:
Sorry , nog even iets over DGK.
(De pers ,Telegraaf, Spits en RTL-boulevard waren een uurtje in DGK)
Huub: Ik baal ervan dat Amanda tegen de pers zit te verkondigen dat ik haar verkracht heb.
Charlotte van House of Beauty: Amanda is een schatje.
Niks sorry, je ben hardstikke On Topic. Heb je een linkje Fluitertje?quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:25 schreef tuinfluiter het volgende:
Sorry , nog even iets over DGK.
(De pers ,Telegraaf, Spits en RTL-boulevard waren een uurtje in DGK)
Huub: Ik baal ervan dat Amanda tegen de pers zit te verkondigen dat ik haar verkracht heb.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:27 schreef beequeen het volgende:
De meningen zijn dus hier verdeeld als het om kauwen of vogels in het algemeen gaat.
Ik heb het niet zo op vreemde fladderaars en hou het maar bij mijn ouwe, grijze viervoeter.![]()
[ afbeelding ]
Ja maar ja maar, die vind ik ook lief hoor!quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:27 schreef beequeen het volgende:
De meningen zijn dus verdeeld hier als het om kauwen of vogels in het algemeen gaat.
Ik heb het niet zo op vreemde fladderaars en hou het maar bij mijn ouwe, grijze viervoeter.![]()
[ afbeelding ]
Ik persoonlijk hou van wilde vogels en tamme honden. Gave teckel BQ!quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:27 schreef beequeen het volgende:
De meningen zijn dus verdeeld hier als het om kauwen of vogels in het algemeen gaat.
[ afbeelding ]
Nope, even naar tinypic/photobucket uppen, die doen het wel hier.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:41 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ik persoonlijk hou van wilde vogels en tamme honden. Gave teckel BQ!
[ afbeelding ]
testje, dit is mijn hondje. Weet alleen niet of het lukt zo.....
Edit: nee dus.....
Precies, domme doos, eerst zeggen dat het geen aanranding was maar daar stak Rat een stokje voor.....quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:28 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Charlotte spoort voor geen meter, net als bepaalde personen uit de kooi!
En ik vind dat dat idiote verhaal van Huub moet rechtgezet worden, de trut genoot er gewoon van.
Awwww. Ik vind bejaarde dieren aandoenlijk.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:27 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
[img]quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nope, even naar tinypic/photobucket uppen, die doen het wel hier.
De laatste dagen voor de finale was ik minder ordelijk met noteren van tijden en data,quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:28 schreef beequeen het volgende:
Niks sorry, je ben hardstikke On Topic. Heb je een linkje Fluitertje?
En slijmspoor spoort niet, wat een kutwijf is dát zeg.![]()
Lief hè die ouwe sukkel.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:45 schreef Disana het volgende:
Awwww. Ik vind bejaarde dieren aandoenlijk.
Jij hebt je computerhoekje dus ook gewoon in de woonkamer. Gezellig he?
Het is hier warm, vochtig, en zonnig. We gaan zo wat kleine plantjes met bloemetjes kopen voor een speciaal plekje in de tuin.
Inderdaad, ik zie nog maar 3 uiltjes nu. Nou ja, ook daar kan moeders nog heel tevreden mee zijn.
Een Berner Sennen, wat een schatje.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:46 schreef Johnny_Berra het volgende:
Okeeeeee gelukt, wel een beetje groot. Maar goed, dat is de hond tenslotte ook.......
Omgeving Ouderkerk, Amstelveen nog geen druppel regen gevallen. Wel benauwd.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:45 schreef Disana het volgende:
Het is hier warm, vochtig, en zonnig. We gaan zo wat kleine plantjes met bloemetjes kopen voor een speciaal plekje in de tuin.
Ze komt me ook niet even troosten he?quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lief hè die ouwe sukkel.![]()
En ja, computerhoekje in de huiskamer, Vic zit in het andere hoekje.
Over het weer: Ik zit hier met sokken en een vestje aan, hoe kan dat nou?
Ik begrijp dat je Diva begraven hebt en ben blij dat de zon schijnt in Groningen.![]()
Het is een bitch van 3 jaar jong en zeker een schatjequote:Op donderdag 5 juni 2008 15:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een Berner Sennen, wat een schatje.
Hoe oud is hij/zij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |