Zo lang er leven was zou hij open blijven, dat heeft Gert zelf gezegd!quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat we hier door mogen gaan.... of dat ze er iets op verzinnen waar de (ex) Cossers terecht kunnen.
Fok is groot maar het is nu lekker intiem en gezellig.
Haha wasje brengen..... thanks voor het aanbod. Zelf had ik bedacht de wekelijks kledingwissel te downgraden naar twee wekelijks.
Same here!quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:42 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik ben er net klaar mee! Ruikt weer heerlijk op de gang!
Kwestie van een nieuw deurslotje, hij sluit niet meer goed waarschijnlijkquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Foutmelding E40 voor een Marijnen 8250..... stuur um maar langs en kom ook maar mee... de koffie staat klaar... met een koekje erbij....
En hoe kom je ervan af?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:12 schreef Lieve het volgende:
Even een blonde vraag misschien, maar hoe komen jullie aan die oranje namen en oranjefan bij je naam?
(en nee, ik ben geen voetbalfan. Maar wel benieuwd)
hier lief vragen en het is klaar!quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:12 schreef Lieve het volgende:
Even een blonde vraag misschien, maar hoe komen jullie aan die oranje namen en oranjefan bij je naam?
(en nee, ik ben geen voetbalfan. Maar wel benieuwd)
Akveor heeft niet in zijn profiel staan waar hij woont, vandaar dat we het maar aanbieden en wellicht woont 1 van ons in de buurt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:13 schreef Lieve het volgende:
En wonen jullie allemaal bij elkaar dat je de was bij elkaar kan doen?
( wat is dit? Heb ik een blonde dag of zo?)
Gokje, Remlof PM-en?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
En hoe kom je ervan af?
Ben ook geen fan meer.![]()
Thanks! ( het is verleidelijk.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
hier lief vragen en het is klaar!
Vraag hier een oranje kleurtje aan! #4
Mag ook bij mij hoor! In de wasmachinequote:Op donderdag 5 juni 2008 14:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Akveor heeft niet in zijn profiel staan waar hij woont, vandaar dat we het maar aanbieden en wellicht woont 1 van ons in de buurt.
Bron: NL met dit filmpje erbij.quote:De avond van de finale is er een woordenwisseling geweest tussen Palma en Charlotte. Toen bleek dat Huub eruit was, zei Charlotte dat de criminelen van Nowlive wel zullen balen. Ook vertelde zei dat ze werd lastig gevallen door Nowlivers. Hierop is Palma zo boos geworden dat zij Charlotte aansprak waardoor Ricardo meteen in de bres sprong voor Charlotte en het voor haar opnam. Ricardo zal zijn gratis behandelingen wel in gedachten gehad hebben en het daarom voor Charlotte opgenomen te hebben. Dit alles was voor Palma de reden om afgelopen zaterdag niet op het kooifeestje te komen aangezien zij niet van schijnheilige mensen houd. Ook werd Palma ervan beticht teveel voor Nowlive te doen. En Charlotte, ach……… het zegt meer wat over haar dan over Nowlivers, en Palma is er helemaal klaar mee.
Er is een kuiken pul dood maar die eten ze niet (hoop ik). Ze lopen wel over dat dooie beessie heen te walsen maar volgens Johnnie_Berra is dat normaal.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:20 schreef STAP01 het volgende:
Goedemiddag allen!
Wat is er nou eigenlijk met dat kuiken aan de hand? Zijn er 3 of 4 kuikens waar er 1 van dood is? Als er 1 dood is en er leven er 3. Wat eet die moeder uil nu? (of wil ik dat niet weten?)
Bah, die Charlotte...Palma trok lekker van leer.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:21 schreef beequeen het volgende:
Zo dan, die afschuwlijkheid van een slijmspoor heeft woorden gehad met José. Ik hoop dat José haar flink de wind van voren heeft gegeven.![]()
![]()
[..]
Bron: NL met dit filmpje erbij.
José versus Slijmspoor.
Ik dacht ff dat ze m aan het eten waren!quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is een kuiken pul dood maar die eten ze niet. Ze lopen wel over dat dooie beessie heen te walsen maar volgens Johnnie_Berra is dat normaal.
Zielug hè?
quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:21 schreef beequeen het volgende:
Zo dan, die afschuwlijkheid van een slijmspoor heeft woorden gehad met José. Ik hoop dat José haar flink de wind van voren heeft gegeven.![]()
![]()
[..]
José versus Slijmspoor.
Jottum!!! Gelukkig kost het maar 5 euro!quote:
Dat is inderdaad een koopje voor "a night full of glamour"quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:30 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Jottum!!! Gelukkig kost het maar 5 euro!
hier ook.........quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:27 schreef Lobasca het volgende:
Middag dames en Giertje![]()
Tis hier nog zwaarbewolkt
Getver.... Amanda gaat naast Rat zitten en hij niest haar vol in haar gezicht. Dat vinden ze allemaal normaal daar??/quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:21 schreef beequeen het volgende:
![]()
[..]
José versus Slijmspoor.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:33 schreef Lieve het volgende:
[..]
Getver.... Amanda gaat naast Rat zitten en hij niest haar vol in haar gezicht. Dat vinden ze allemaal normaal daar??/
GETVER! Wat smerig!
En Palma had ZOOOOOOO gelijk!
Er staat een schrijffout op het affiche, valt je dat niet op ?quote:
Walgelijk mens die Charlotte en ik wil even spreken over NL: er zijn giga veel leden en hoe die hun dagen besteden kan ik natuurlijk niet nagaan maar ik heb geen woord gelezen dat mensen ex bewoners of werknemers bestoken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:21 schreef beequeen het volgende:
![]()
[..]
José versus Slijmspoor.
Inmiddels niet meerquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er staat een schrijffout op het affiche, valt je dat niet op ?
Echt wel, kijk maar eens goed.quote:
Ik had het gezien, ik bedoelde dat het nu al zo vaak fout is gespeld dat het inmiddels niet meer op valtquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt wel, kijk maar eens goed.
En zo is het maar net Kaat.![]()
en die roggel maar brullen over Palma's hernia, ik vind dat ze er verdomt goed tegenin ging!quote:
Hmm, net werd er toch behoorlijk van gegeten en aan gescheurd, volgens mij nam moeder hem daarna mee het nest uit want ze vertrok ineens en het dode jong lijkt ook verdwenenquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:20 schreef STAP01 het volgende:
Goedemiddag allen!
Wat is er nou eigenlijk met dat kuiken aan de hand? Zijn er 3 of 4 kuikens waar er 1 van dood is? Als er 1 dood is en er leven er 3. Wat eet die moeder uil nu? (of wil ik dat niet weten?)
Volledig mee eens kaat, belachelijke aantijgingen dit, Charlotte mag zich de ogen wel uit haar kop schamen, bah!quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:37 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Walgelijk mens die Charlotte en ik wil even spreken over NL: er zijn giga veel leden en hoe die hun dagen besteden kan ik natuurlijk niet nagaan maar ik heb geen woord gelezen dat mensen ex bewoners of werknemers bestoken.
Zover ik weet dus pure onzin! Wellicht dat een paar anonieme wat hebben uitgevreten maar dat hoeft niet te worden verbonden aan NL, tegendeel: NL zou ze dan gelijk een perm ban geven.
Net als Fok vermoed ik zo, er zijn grenzen en die Charlotte: ik hoop dat haar zaakje snel kapot gaat.
Wat een muts is dat! Beetje pro amanda/brian zijn, slijmen tot in het bot en vervolgens NL crimineel noemen.
Ik ben blij dat Fok en NL goed met elkaar door een deur kunnen en we boven dit soort bullshit staan.
Dank je wel, ik zeil al maanden van NL naar Fok en andersom, leuke mensen op beiden borden, lekkere humor en ik ken geen mens die ooit heeft bedreigd, we functioneren prima naast elkaar en daar geniet ik van!quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Volledig mee eens kaat, belachelijke aantijgingen dit, Charlotte mag zich de ogen wel uit haar kop schamen, bah!
Klopt, er liggen alleen nog wat veren. Blij toe, ik vond dat dooie pulletje zo zielug om te zien al hoort dat wel bij de natuur hè?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:46 schreef SuperZwabber het volgende:
Hmm, net werd er toch behoorlijk van gegeten en aan gescheurd, volgens mij nam moeder hem daarna mee het nest uit want ze vertrok ineens en het dode jong lijkt ook verdwenen
Ja hoor, Palma bleef die Rachel makkelijk de baas. Wat een verschrikkelijk ordinair geval is dat toch. Ik vraag me af hoe die zich redt nu hij/zij niet meer in de belangstelling staat.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:46 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
en die roggel maar brullen over Palma's hernia, ik vind dat ze er verdomt goed tegenin ging!
Ja, ik heb het idd gezien. Het valt mij niet zo meer op omdat ik zijn naam vaak ook op die manier schreef.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er staat een schrijffout op het affiche, valt je dat niet op ?
Oh jeetje, mama uil eet toch dat dooie pulletje op, jakkes.
Heb ik al vaker gedacht: hoe zal het met Roggel gaan als hij een jaar of 50 is?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:51 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja hoor, Palma bleef die Rachel makkelijk de baas. Wat een verschrikkelijk ordinair geval is dat toch. Ik vraag me af hoe die zich redt nu hij/zij niet meer in de belangstelling staat.
Tja, de sterksten het eerst en als de zwakste dan niet aan zijn maaltijd toe komt gaat het mis, sneu maar wel de natuur idd.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, er liggen alleen nog wat veren. Blij toe, ik vond dat dooie pulletje zo zielug om te zien al hoort dat wel bij de natuur hè?
[ afbeelding ]
Doet mij denken aan hamsters. Ooit kreeg mijn dochter een hamstertje waarvan we te horen kregen dat het een mannetje was. Tot erop eens 6 hamstertjes waren!quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:52 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ja, ik heb het idd gezien. Het valt mij niet zo meer op omdat ik zijn naam vaak ook op die manier schreef.
Meeeeeeeeeeeeen je niet! Rare vogels die uilen!
Die afschuwlijkheid wordt over een jaar of 5 door iedereen uitgescheten, letterlijk en figuurlijk.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:53 schreef Kaat38 het volgende:
Heb ik al vaker gedacht: hoe zal het met Roggel gaan als hij een jaar of 50 is?
Haha, vrees het ergste.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tja, de sterksten het eerst en als de zwakste dan niet aan zijn maaltijd toe komt gaat het mis, sneu maar wel de natuur idd.![]()
@Kaat, we weten wel beter met z'n allen, dit zegt meer over haar dan over NL of FOK! niet zo mee zitten dat mens is gewoon niet wijs.![]()
Gelukkig maar. Ze kunnen namelijk nog macaberder voor de dag komen en het dode kuiken laten liggen en gebruiken als maden-fabriekquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, er liggen alleen nog wat veren. Blij toe, ik vond dat dooie pulletje zo zielug om te zien al hoort dat wel bij de natuur hè?
[ afbeelding ]
Ow sneu, een kauw-jong grootbrengen is erg leuk, jammer dat je hem niet te pakken kon krijgen, maar je hebt iig je best gedaan, niets aan te doen, net wat Kaat zegt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:57 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ze kunnen namelijk nog macaberder voor de dag komen en het dode kuiken laten liggen en gebruiken als maden-fabriek![]()
Gisteren had ik een kauw-jong in de tuin en die kon nog niet vliegen. Ik wilde hem pakken maar ik werd keihard aangevallen steeds door de ouders. Echt lijpe beesten man. Even later is hij slachtoffer geworden van 1 van de buurtkatten.
Dat vind ik toch zulke nare vogels en dat akelige geluid, ik krijg altijd de rillingen van die beesten.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:57 schreef Johnny_Berra het volgende:
Gisteren had ik een kauw-jong in de tuin en die kon nog niet vliegen. Ik wilde hem pakken maar ik werd keihard aangevallen steeds door de ouders. Echt lijpe beesten man. Even later is hij slachtoffer geworden van 1 van de buurtkatten.
Is dat niet zo als je jonge vogeltjes oppakt dat de moeder ze dan niet meer wil? Of was dat met andere beestjes zo.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vind ik toch zulke nare vogels en dat akelige geluid, ik krijg altijd de rillingen van die beesten.
Gisteren liet ik de hond uit en een kauw volgde me, hij vloog letterlijk achter me aan, van lantaarnpaal naar lantaarnpaal.
Kutbeesten vind ik het.
Zielig voor het jong, dat dan weer wel.
Dan loop je voor het gevoel van die vogel te dicht langs het nest, dat is hun instinct, kunnen ze ook niets aan doen, kauwen zijn heel nuttig, ze ruimen dode dieren op (aaseters) , het kan ook zijn dat je net een tamme kauw hebt getroffen, dat heb ik eens gehad bij het zwembad (Papiermolen) daar vloog ook een kauw op mensen af, bleek dattie gewoon een beetje aandacht wilde, even op mijn arm gezeten en een slok water gehad en hij vloog gewoon weer weg.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vind ik toch zulke nare vogels en dat akelige geluid, ik krijg altijd de rillingen van die beesten.
Gisteren liet ik de hond uit en een kauw volgde me, hij vloog letterlijk achter me aan, van lantaarnpaal naar lantaarnpaal.
Kutbeesten vind ik het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |