Zo lang er leven was zou hij open blijven, dat heeft Gert zelf gezegd!quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat we hier door mogen gaan.... of dat ze er iets op verzinnen waar de (ex) Cossers terecht kunnen.
Fok is groot maar het is nu lekker intiem en gezellig.
Haha wasje brengen..... thanks voor het aanbod. Zelf had ik bedacht de wekelijks kledingwissel te downgraden naar twee wekelijks.
Same here!quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:42 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik ben er net klaar mee! Ruikt weer heerlijk op de gang!
Kwestie van een nieuw deurslotje, hij sluit niet meer goed waarschijnlijkquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Foutmelding E40 voor een Marijnen 8250..... stuur um maar langs en kom ook maar mee... de koffie staat klaar... met een koekje erbij....
En hoe kom je ervan af?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:12 schreef Lieve het volgende:
Even een blonde vraag misschien, maar hoe komen jullie aan die oranje namen en oranjefan bij je naam?
(en nee, ik ben geen voetbalfan. Maar wel benieuwd)
hier lief vragen en het is klaar!quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:12 schreef Lieve het volgende:
Even een blonde vraag misschien, maar hoe komen jullie aan die oranje namen en oranjefan bij je naam?
(en nee, ik ben geen voetbalfan. Maar wel benieuwd)
Akveor heeft niet in zijn profiel staan waar hij woont, vandaar dat we het maar aanbieden en wellicht woont 1 van ons in de buurt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:13 schreef Lieve het volgende:
En wonen jullie allemaal bij elkaar dat je de was bij elkaar kan doen?
( wat is dit? Heb ik een blonde dag of zo?)
Gokje, Remlof PM-en?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
En hoe kom je ervan af?
Ben ook geen fan meer.![]()
Thanks! ( het is verleidelijk.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
hier lief vragen en het is klaar!
Vraag hier een oranje kleurtje aan! #4
Mag ook bij mij hoor! In de wasmachinequote:Op donderdag 5 juni 2008 14:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Akveor heeft niet in zijn profiel staan waar hij woont, vandaar dat we het maar aanbieden en wellicht woont 1 van ons in de buurt.
Bron: NL met dit filmpje erbij.quote:De avond van de finale is er een woordenwisseling geweest tussen Palma en Charlotte. Toen bleek dat Huub eruit was, zei Charlotte dat de criminelen van Nowlive wel zullen balen. Ook vertelde zei dat ze werd lastig gevallen door Nowlivers. Hierop is Palma zo boos geworden dat zij Charlotte aansprak waardoor Ricardo meteen in de bres sprong voor Charlotte en het voor haar opnam. Ricardo zal zijn gratis behandelingen wel in gedachten gehad hebben en het daarom voor Charlotte opgenomen te hebben. Dit alles was voor Palma de reden om afgelopen zaterdag niet op het kooifeestje te komen aangezien zij niet van schijnheilige mensen houd. Ook werd Palma ervan beticht teveel voor Nowlive te doen. En Charlotte, ach……… het zegt meer wat over haar dan over Nowlivers, en Palma is er helemaal klaar mee.
Er is een kuiken pul dood maar die eten ze niet (hoop ik). Ze lopen wel over dat dooie beessie heen te walsen maar volgens Johnnie_Berra is dat normaal.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:20 schreef STAP01 het volgende:
Goedemiddag allen!
Wat is er nou eigenlijk met dat kuiken aan de hand? Zijn er 3 of 4 kuikens waar er 1 van dood is? Als er 1 dood is en er leven er 3. Wat eet die moeder uil nu? (of wil ik dat niet weten?)
Bah, die Charlotte...Palma trok lekker van leer.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:21 schreef beequeen het volgende:
Zo dan, die afschuwlijkheid van een slijmspoor heeft woorden gehad met José. Ik hoop dat José haar flink de wind van voren heeft gegeven.![]()
![]()
[..]
Bron: NL met dit filmpje erbij.
José versus Slijmspoor.
Ik dacht ff dat ze m aan het eten waren!quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is een kuiken pul dood maar die eten ze niet. Ze lopen wel over dat dooie beessie heen te walsen maar volgens Johnnie_Berra is dat normaal.
Zielug hè?
quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:21 schreef beequeen het volgende:
Zo dan, die afschuwlijkheid van een slijmspoor heeft woorden gehad met José. Ik hoop dat José haar flink de wind van voren heeft gegeven.![]()
![]()
[..]
José versus Slijmspoor.
Jottum!!! Gelukkig kost het maar 5 euro!quote:
Dat is inderdaad een koopje voor "a night full of glamour"quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:30 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Jottum!!! Gelukkig kost het maar 5 euro!
hier ook.........quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:27 schreef Lobasca het volgende:
Middag dames en Giertje![]()
Tis hier nog zwaarbewolkt
Getver.... Amanda gaat naast Rat zitten en hij niest haar vol in haar gezicht. Dat vinden ze allemaal normaal daar??/quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:21 schreef beequeen het volgende:
![]()
[..]
José versus Slijmspoor.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:33 schreef Lieve het volgende:
[..]
Getver.... Amanda gaat naast Rat zitten en hij niest haar vol in haar gezicht. Dat vinden ze allemaal normaal daar??/
GETVER! Wat smerig!
En Palma had ZOOOOOOO gelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |