Martin.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:14 schreef Boef-100 het volgende:
Tig baco's en een doos flugel drinken voor een wedstrijd
Ja, het maakt wel een verschil, hoe het afscheid was. Maar toch, zelfs dan moet je terugdenken aan de goede tijd die je met je beestje hebt gehad.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:05 schreef miesy het volgende:
[..]
is ook zo. soms denk je er liever niet aan terug, omdat de afscheid erg akelig was.
maar ja, thats life, sometimes. *snif*
ok, nu maar weer naar Hidiho's kuikentjes kijken, daar word ik altijd vrolijk van
Ja, het maakt wel een verschil, hoe het afscheid was. Maar toch, zelfs dan moet je terugdenken aan de goede tijd die je met je beestje hebt gehad.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:18 schreef Disana het volgende:
quote]Op donderdag 5 juni 2008 01:05 schreef miesy het volgende:
[..]
is ook zo. soms denk je er liever niet aan terug, omdat de afscheid erg akelig was.
maar ja, thats life, sometimes. *snif*
ok, nu maar weer naar Hidiho's kuikentjes kijken, daar word ik altijd vrolijk van
Pimmetje, zou je niet ff lekker opkneuzen naar de SC met je vriendjes?quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:22 schreef APK het volgende:
[quote]Op donderdag 5 juni 2008 01:21 schreef PresidentPalmer het volgende:
Moeilijk he, quoten!
[/quote
lul niet man.
dieren zijn vaak een stuk wijzer dan wij denken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die beestjes voelen het aan als je je niet lekker voelt. En dan worden ze nog liever voor je
Die hond waar ik het over had, is de buurman gaan halen toen mijn moeder en ik voor pampus lagen door een koolmonoxidevergiftiging.
Hoe die het voor elkaar heeft gekregen is een wonder, maar de buurman is achter hem aan gelopen omdat die zo raar deed, en maar bleef blaffen.
Toen die bij ons huis kwam, zag die ons voor apengapen op de grond liggen, en heeft ons naar buiten gesleept. En naar het ziekenhuis gebracht.
Cool he?
de rest staat er straks niet meer en die 2 malloten zijn dan ook wegquote:Op donderdag 5 juni 2008 01:25 schreef miesy het volgende:
toch had ik nog 1 reactie klaar...
[..]
dieren zijn vaak een stuk wijzer dan wij denken.
en wat een heftige maar mooie ervaring, mazaru![]()
......die moest ik nog eventjes kwijt
Welterusten mus.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:42 schreef Musje456 het volgende:
Off musje goes (K)
***denkt na...47 post in 10 min,ben je dan spammer,of gewoon irritant aanwezig? ***quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:36 schreef Gert het volgende:
Zo, opgeschoond.
Boef en PP: wegblijven maar hier. Met 47 posts in 10 minuten is jullie quotum bereikt.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:19 schreef cindy10 het volgende:
*** voelt zich zeer misplaatst zonder cavia***
Tijdenlang heb ik gestreden,voor die cavia die al te lang heeft geleden....
Ik eiste een kooi en goed voer,het enige wat ervoor in de plaats kwam was brian zn hoer.
Het beestje leed intussen door,en ging door die stijltang er gewoon aan onderdoor!![]()
Een bos hooi kon het beestje elke avond treffen in bed,maar geloof mij...hij had liever een wilde ontmoeting met een fret!![]()
Waar was die partij voor dieren,toen amanda met die cavia op haar koppie liep te zwieren?![]()
Dat beestje heeft wat meegemaakt,en eigenlijk behoort hij als eigenlijk winnaar van de kooi gemaakt!![]()
![]()
Daarbij is het beestje snel tevree,geef hem een droge boterham en wat hooi mee...![]()
Daarbij is hij dol op ome john,als dekcavia was dat de enige waar hij het niet mee kon...![]()
toch mocht het beestje niet winnen,maar dat is niet zijn schuld....er viel niet eens iets te beginnen...
Bridget bleek een ijskonijn,en voor cavia is de kou zowieso niet fijn....
Nazorg. Fok!, je weet toch.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:43 schreef Cahir het volgende:
Hoe kan CoS nou nog bestaan als er geen streams meer zijn.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:43 schreef Cahir het volgende:
simpelweg doorlullen,en niet nadenken!quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:43 schreef Cahir het volgende:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:36 schreef Gert het volgende:
Zo, opgeschoond.
Boef en PP: wegblijven maar hier. Met 47 posts in 10 minuten is jullie quotum bereikt.
Hay fever.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
hooikoorts of een pak rammel?..Place your bets
ik zing mee "and the truth is.... i miss you.." Leuk, ja. Leuk.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:44 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hebbbie wat leuks dan?(bier en tietuhh of zo??)
He who must be obeyed.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:49 schreef cindy10 het volgende:
[..]
oef dat klinkt opwindend streng he??
wil je dat niet meer doen....had in mn kindertijd een grote hang naar het bezitten van die kikker!!!quote:
hahahahaaha,ik zit te genieten! leest amanda intussen meequote:
Zit al een slotje opquote:Op donderdag 5 juni 2008 01:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zou er bijna wat achter gaan zoeken.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:59 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hahahahaaha,ik zit te genieten! leest amanda intussen mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |