Slokop!quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het ligt helemaal achterin en Jaap moet eens stoppen met eten, zo blijft er niks over voor de rest.
Moet je kijken wat een verschil.
[ afbeelding ]
Ik moest weg.quote:
Ah, wat zielig! Gooit ze die dan straks gewoon uit het nestje? *Plok* weg ermee.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:20 schreef beequeen het volgende:
Ik weet zeker dat dat ene uiltje dood is. Waarom haalt mama uil dat beestje niet weg?
Hier regent het. De vlaggetjes van petraa worden natquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:27 schreef Lobasca het volgende:
Middag dames en Giertje![]()
Tis hier nog zwaarbewolkt
dat kleintje was Huubje toch........ istie dood......quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het kuiken waar Jaap net bovenop zat?
Volgens mij heeft ze dat al gedaan, ik zie het beessie heul niet meer.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:24 schreef Smash-it het volgende:
Ah, wat zielig! Gooit ze die dan straks gewoon uit het nestje? *Plok* weg ermee.
Groningen is nu echt zonnig, Goedemiddag Bassie!quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:27 schreef Lobasca het volgende:
Middagquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:27 schreef Lobasca het volgende:
Zo leuk dat jullie er na al die tijd erachter zijn gekomen, dat jullie bij elkaar in de straat wonenquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier regent het. De vlaggetjes van petraa worden nat
ik zie er ook maar 3 ....... wat is die ene een papzakquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze dat al gedaan, ik zie het beessie heul niet meer.
Nee, we maakten wel eens een praatje. Petraa heeft een scheet van een hondjequote:Op donderdag 5 juni 2008 12:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zo leuk dat jullie er na al die tijd erachter zijn gekomen, dat jullie bij elkaar in de straat wonen![]()
Hebben jullie al eens eensaampies gedaan?
Neej we staan wel regelmatig te kletsen met elkaar maar dat deden we al voordat we wisten dat we op FOK zaten! Enne we zijn alle 2 hartstikke druk!!! Ook al lijkt het of we geen leven hebben.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zo leuk dat jullie er na al die tijd erachter zijn gekomen, dat jullie bij elkaar in de straat wonen![]()
Hebben jullie al eens eensaampies gedaan?
Kan me nog herinneren dat ze hem aanschafte, blij als een kind was zequote:Op donderdag 5 juni 2008 12:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, we maakten wel eens een praatje. Petraa heeft een scheet van een hondje
Hondje???? hahaha tis een pup, maar tis gewoon een bakbeest! Jij hebt hem al tijdje nie meer gezien denk ik!quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, we maakten wel eens een praatje. Petraa heeft een scheet van een hondje
Klinkt goedquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:34 schreef petraa het volgende:
Neej we staan wel regelmatig te kletsen met elkaar maar dat deden we al voordat we wisten dat we op FOK zaten! Enne we zijn alle 2 hartstikke druk!!! Ook al lijkt het of we geen leven hebben.
Maar tussen het cossen en streamen door, werk ik mezelf echt wezenloos! Heb gelukkig een baan waarbij ik thuis werk en dus zelf tijd kan indelen enne ik ben eigen baas dussssssss......... geen gezeur als ik eens een uurtje geen zin heb.
Het werd tijd! Posten tot je er bij neervaltquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:36 schreef BuffyJan het volgende:
Hier in Hillywood is t bewolkt en koud![]()
Ik ga toch ns proberen wat meer mee te posten ipv te lurken als jullie dat oke vinden
Hillywoodquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:36 schreef BuffyJan het volgende:
Hier in Hillywood is t bewolkt en koud![]()
Ik ga toch ns proberen wat meer mee te posten ipv te lurken als jullie dat oke vinden
Ik heb samen met me ex een transportbedrijf! Ik doe daar de administratie van! Dusse faktureren, offertes maken, betalingen doen. Eigenlijk al het kantoorwerk is voor mij! Enne aangezien er steeds meer wagens gaan rijden, kost het mij steeds meer tijd! Ben gemiddeld zo'n 30 uur per week bezig momenteel!quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Wat voor werk doe je thuis, ik ben nogal nieuwsgierig weet je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |