Martin.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:14 schreef Boef-100 het volgende:
Tig baco's en een doos flugel drinken voor een wedstrijd
Ja, het maakt wel een verschil, hoe het afscheid was. Maar toch, zelfs dan moet je terugdenken aan de goede tijd die je met je beestje hebt gehad.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:05 schreef miesy het volgende:
[..]
is ook zo. soms denk je er liever niet aan terug, omdat de afscheid erg akelig was.
maar ja, thats life, sometimes. *snif*
ok, nu maar weer naar Hidiho's kuikentjes kijken, daar word ik altijd vrolijk van
Ja, het maakt wel een verschil, hoe het afscheid was. Maar toch, zelfs dan moet je terugdenken aan de goede tijd die je met je beestje hebt gehad.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:18 schreef Disana het volgende:
quote]Op donderdag 5 juni 2008 01:05 schreef miesy het volgende:
[..]
is ook zo. soms denk je er liever niet aan terug, omdat de afscheid erg akelig was.
maar ja, thats life, sometimes. *snif*
ok, nu maar weer naar Hidiho's kuikentjes kijken, daar word ik altijd vrolijk van
Pimmetje, zou je niet ff lekker opkneuzen naar de SC met je vriendjes?quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:22 schreef APK het volgende:
[quote]Op donderdag 5 juni 2008 01:21 schreef PresidentPalmer het volgende:
Moeilijk he, quoten!
[/quote
lul niet man.
dieren zijn vaak een stuk wijzer dan wij denken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die beestjes voelen het aan als je je niet lekker voelt. En dan worden ze nog liever voor je
Die hond waar ik het over had, is de buurman gaan halen toen mijn moeder en ik voor pampus lagen door een koolmonoxidevergiftiging.
Hoe die het voor elkaar heeft gekregen is een wonder, maar de buurman is achter hem aan gelopen omdat die zo raar deed, en maar bleef blaffen.
Toen die bij ons huis kwam, zag die ons voor apengapen op de grond liggen, en heeft ons naar buiten gesleept. En naar het ziekenhuis gebracht.
Cool he?
de rest staat er straks niet meer en die 2 malloten zijn dan ook wegquote:Op donderdag 5 juni 2008 01:25 schreef miesy het volgende:
toch had ik nog 1 reactie klaar...
[..]
dieren zijn vaak een stuk wijzer dan wij denken.
en wat een heftige maar mooie ervaring, mazaru![]()
......die moest ik nog eventjes kwijt
Welterusten mus.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:42 schreef Musje456 het volgende:
Off musje goes (K)
***denkt na...47 post in 10 min,ben je dan spammer,of gewoon irritant aanwezig? ***quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:36 schreef Gert het volgende:
Zo, opgeschoond.
Boef en PP: wegblijven maar hier. Met 47 posts in 10 minuten is jullie quotum bereikt.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:19 schreef cindy10 het volgende:
*** voelt zich zeer misplaatst zonder cavia***
Tijdenlang heb ik gestreden,voor die cavia die al te lang heeft geleden....
Ik eiste een kooi en goed voer,het enige wat ervoor in de plaats kwam was brian zn hoer.
Het beestje leed intussen door,en ging door die stijltang er gewoon aan onderdoor!![]()
Een bos hooi kon het beestje elke avond treffen in bed,maar geloof mij...hij had liever een wilde ontmoeting met een fret!![]()
Waar was die partij voor dieren,toen amanda met die cavia op haar koppie liep te zwieren?![]()
Dat beestje heeft wat meegemaakt,en eigenlijk behoort hij als eigenlijk winnaar van de kooi gemaakt!![]()
![]()
Daarbij is het beestje snel tevree,geef hem een droge boterham en wat hooi mee...![]()
Daarbij is hij dol op ome john,als dekcavia was dat de enige waar hij het niet mee kon...![]()
toch mocht het beestje niet winnen,maar dat is niet zijn schuld....er viel niet eens iets te beginnen...
Bridget bleek een ijskonijn,en voor cavia is de kou zowieso niet fijn....
Nazorg. Fok!, je weet toch.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:43 schreef Cahir het volgende:
Hoe kan CoS nou nog bestaan als er geen streams meer zijn.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:43 schreef Cahir het volgende:
simpelweg doorlullen,en niet nadenken!quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:43 schreef Cahir het volgende:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:36 schreef Gert het volgende:
Zo, opgeschoond.
Boef en PP: wegblijven maar hier. Met 47 posts in 10 minuten is jullie quotum bereikt.
Hay fever.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
hooikoorts of een pak rammel?..Place your bets
ik zing mee "and the truth is.... i miss you.." Leuk, ja. Leuk.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:44 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hebbbie wat leuks dan?(bier en tietuhh of zo??)
He who must be obeyed.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:49 schreef cindy10 het volgende:
[..]
oef dat klinkt opwindend streng he??
wil je dat niet meer doen....had in mn kindertijd een grote hang naar het bezitten van die kikker!!!quote:
hahahahaaha,ik zit te genieten! leest amanda intussen meequote:
Zit al een slotje opquote:Op donderdag 5 juni 2008 01:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zou er bijna wat achter gaan zoeken.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:59 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hahahahaaha,ik zit te genieten! leest amanda intussen mee
Daar heb je totaal gelijk in...iemand die al moeite heeft met het ABC,zal geen getalenteerde lezeres zijn?quote:
DIe gast postte hier iets, krijgt een reply, maar kijkt niet meer om. Lijkt me een totaal overbodge user.quote:
Laat staan de autokjoe van TMF..of wil ze Janet Jackson nog eens overdoenquote:Op donderdag 5 juni 2008 02:06 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Daar heb je totaal gelijk in...iemand die al moeite heeft met het ABC,zal geen getalenteerde lezeres zijn?
veeg het af met een wc papiertje en trek het door???quote:Op donderdag 5 juni 2008 02:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
DIe gast postte hier iets, krijgt een reply, maar kijkt niet meer om. Lijkt me een totaal overbodge user.
Je punt graagquote:Op donderdag 5 juni 2008 02:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
DIe gast postte hier iets, krijgt een reply, maar kijkt niet meer om. Lijkt me een totaal overbodge user.
voor mij ook jeugdsentimentquote:Op donderdag 5 juni 2008 02:08 schreef cindy10 het volgende:
***vraagt zich af wie op het idee van love is all gekomen is***
Ik hou van die kikker in dat filmpje![]()
ze kan nog een nipplegate veroorzaken?? tja die autokjoe word een probleemmmm,steruufffff jonguhhhhhsssssquote:Op donderdag 5 juni 2008 02:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Laat staan de autokjoe van TMF..of wil ze Janet Jackson nog eens overdoen
zelfs de tepels vanquote:Op donderdag 5 juni 2008 02:11 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ze kan nog een nipplegate veroorzaken?? tja die autokjoe word een probleemmmm,steruufffff jonguhhhhhsssss
moet je nagaan,zelfs dat was al een staaltje van verpeste booby job!quote:Op donderdag 5 juni 2008 02:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
zelfs de tepels vanNatasia
stonden rechter
Ik zeg met opzet 'stonden' want die hangen nu alweer op d'r lelijke vochtvasthoudende enkels
Sorry, mijn Antilliaans is niet up-to-date..quote:Op donderdag 5 juni 2008 02:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Punt je punt. Ik heb m'n punt gepunt. Begrijp nou fokking eens wat.
zesendertig...negentienéénenzeventigquote:Op donderdag 5 juni 2008 02:12 schreef cindy10 het volgende:
[..]
dan ben jij vast van mijn leeftijd...ik was als peuter gek op die kikker??
yeppppppp,me toooooo!quote:Op donderdag 5 juni 2008 02:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
zesendertig...negentienéénenzeventig
quote:Op donderdag 5 juni 2008 02:17 schreef cindy10 het volgende:
[..]
yeppppppp,me toooooo!
tjeee dan moet je wel echt van die kikker houden he???
nou,van deze sjonnie word ik wat nerveus...maar ik zie er maar een soort liefdesverklaring in?(of moet ik het zien als john de mol en familie?)quote:
Hattum al vervangen mopquote:Op donderdag 5 juni 2008 02:28 schreef cindy10 het volgende:
[..]
nou,van deze sjonnie word ik wat nerveus...maar ik zie er maar een soort liefdesverklaring in?(of moet ik het zien als john de mol en familie?)![]()
ik zie het ja!!! och nou gooi ik mn panty maar uit ook! (brian niet aanwezig toch op dit forum,gewapend met doucheslang enzo?)quote:
pff..die schijtrat durft hier echt niet te komenquote:Op donderdag 5 juni 2008 02:32 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik zie het ja!!! och nou gooi ik mn panty maar uit ook! (brian niet aanwezig toch op dit forum,gewapend met doucheslang enzo?)
dan gooi ik mn panty uit,schud mn dooie cavia uit coma,en plamuur nog wat extra bovenop de laag make up van gister!quote:Op donderdag 5 juni 2008 02:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
pff..die schijtrat durft hier echt niet te komen
Bij deze heb je gewonnenquote:Op donderdag 5 juni 2008 02:34 schreef cindy10 het volgende:
[..]
dan gooi ik mn panty uit,schud mn dooie cavia uit coma,en plamuur nog wat extra bovenop de laag make up van gister!
Ik kan zo meedoen aan hollands look a like???
Ik taai mee,de rest van fok ligt al in rust...en zie ook geen feestbeest eric of andere caviahok bewoners!quote:Op donderdag 5 juni 2008 02:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bij deze heb je gewonnen![]()
Mijn wimpers hangen op mijn navel, ik taai af
jipieeeequote:Op donderdag 5 juni 2008 08:56 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Dan is hier ook niet overal, want hier schijnt de zon ook niet
Goedemorgen dames, hier in Groningen zie ik ook geen zon. Daar staat dan weer tegenover dat het niet regent en wel lekker ruikt buitenquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:56 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Dan is hier ook niet overal, want hier schijnt de zon ook niet
okeeeejj ...... van Terneuzen tot Groningen geen zon (das dus gewoon heel Nederland)quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Goedemorgen dames, hier in Groningen zie ik ook geen zon. Daar staat dan weer tegenover dat het niet regent en wel lekker ruikt buiten
De astronauten waarschijnlijk ook.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:40 schreef Giertje het volgende:
ik zie dat de kuikentjes slapen
Nee hoor, dat is een animatie van de geplande spacewalk voor vandaag, ze liggen nog te pitten.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:57 schreef Disana het volgende:
Nee, er zijn er toch twee wakker. Hier is er een:
[ afbeelding ]
Wat grappig, dat is dus Ivo. Ik vraag me alleen af waarom dit nu moeten toevoegen, zo flauw.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:52 schreef tuinfluiter het volgende:
(Site De Telegraaf )
Een van de broers van Claire is af en toe in de omgeving van Koningin Beatrix,
broer is werkzaam bij de DKDB, Dienst Koninklijke en Diplomatieke Beveiliger,
hij was van de week persoonsbeveiliger van koningin Beatrix.
quote:Een persoonsbeveiliger in de familie moet een prettig idee zijn voor Claire. Dan weet ze wie ze moet bellen als ze niet meer over straat kan…
Kun je nagaan hoe helder ik ben. Maar nu zien we ze wel echt. Tenminste, ik zie er binnen vijf.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is een animatie van de geplande spacewalk voor vandaag, ze liggen nog te pitten.
Goed om te horen dat het beter met je gaat.
Dat zijn beelden van gisteren, over ongeveer 2 uur worden ze wakker gemaakt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:10 schreef Disana het volgende:
Kun je nagaan hoe helder ik ben. Maar nu zien we ze wel echt. Tenminste, ik zie er binnen vijf.
Oh, ok. Nu trap ik er niet meer inquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zijn beelden van gisteren, over ongeveer 2 uur worden ze wakker gemaakt.
Kijk nou toch.![]()
[ afbeelding ]
tokkietownnquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:47 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Jaaaaaaaaaaaaaaa onze straat is alweer aardig Oranje gekleurd!!!
Oh wacht!! Ik snap het dit DGK dicht is een reden om hier de boel te komen verstieren! Jahhhhhhhhh leuk ga door!quote:
Dus jullie hebben het er toch maar op gewaagd, ondanks de schilders.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:47 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Ik pruil net zo hard mee. Heb hem ook gemist. Zit je daarvoor maandenlang braaf te COS-senquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:10 schreef Lieve het volgende:
* sippe Lieve die jou steeds mist en het nauwelijks kan geloven
quote:Huubdgk Laatste bezoek: 1 dag geleden.
Dat ziet er gezellig uit Peet. Staat Mazaru ook op de foto?quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:47 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Neej ze was er niet bij!quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat ziet er gezellig uit Peet. Staat Mazaru ook op de foto?
Hier regent het!quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus jullie hebben het er toch maar op gewaagd, ondanks de schilders.
Hmm, ook geen zon he? Hier komt en gaat hij.
+1 Maar ach, vreemd volk kom je overal tegen.quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus jullie hebben het er toch maar op gewaagd, ondanks de schilders.
Hmm, ook geen zon he? Hier komt en gaat hij.
Lief.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
Beetje laat maar..... Sneu van Diva. Sterkte.
De regen doet hier geen moeite, die valt vanzelf nar benedenquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Lief.
Ook lief dat Van Messel belde om zijn spijt te betuigen, Vaandrager had het doorgebeld.
Dat zonnetje hier doet echt moeite, he?
Vaandrager is in LWB toch? Was onze DA vroeger ook....quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Lief.
Ook lief dat Van Messel belde om zijn spijt te betuigen, Vaandrager had het doorgebeld.
Dat zonnetje hier doet echt moeite, he?
Jammer. Maar wel bij je houden, he?quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De regen doet hier geen moeite, die valt vanzelf nar beneden
Klopt, Golfslag 1. Aardige assistente ook.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vaandrager is in LWB toch? Was onze DA vroeger ook....Lieve man.
Ja, zo af en toe komt het echt lekker door!
Dronken? Huh?quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt, Golfslag 1. Aardige assistente ook.
Maar ooit heb ik hem op een avond dronken aan de telefoon gehad, dat was wat minder
Ja, de kuikentjes bij NASA zijn wakker.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:41 schreef Giertje het volgende:
ziezo functionerings gesprek gehad
ik zie dat de kuikentjes ook weer wakker zijn en bij nasa ook
Ik zit ook al te kijken, zielug als het zo is.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:48 schreef Giertje het volgende:
woeps dubbelpost
whahaha okee zeg is er een dood ofzo die ene ligt wel heel stil
Het kuiken waar Jaap net bovenop zat?quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit ook al te kijken, zielug als het zo is.
Het ligt helemaal achterin en Jaap moet eens stoppen met eten, zo blijft er niks over voor de rest.quote:
Slokop!quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het ligt helemaal achterin en Jaap moet eens stoppen met eten, zo blijft er niks over voor de rest.
Moet je kijken wat een verschil.
[ afbeelding ]
Ik moest weg.quote:
Ah, wat zielig! Gooit ze die dan straks gewoon uit het nestje? *Plok* weg ermee.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:20 schreef beequeen het volgende:
Ik weet zeker dat dat ene uiltje dood is. Waarom haalt mama uil dat beestje niet weg?
Hier regent het. De vlaggetjes van petraa worden natquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:27 schreef Lobasca het volgende:
Middag dames en Giertje![]()
Tis hier nog zwaarbewolkt
dat kleintje was Huubje toch........ istie dood......quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het kuiken waar Jaap net bovenop zat?
Volgens mij heeft ze dat al gedaan, ik zie het beessie heul niet meer.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:24 schreef Smash-it het volgende:
Ah, wat zielig! Gooit ze die dan straks gewoon uit het nestje? *Plok* weg ermee.
Groningen is nu echt zonnig, Goedemiddag Bassie!quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:27 schreef Lobasca het volgende:
Middagquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:27 schreef Lobasca het volgende:
Zo leuk dat jullie er na al die tijd erachter zijn gekomen, dat jullie bij elkaar in de straat wonenquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier regent het. De vlaggetjes van petraa worden nat
ik zie er ook maar 3 ....... wat is die ene een papzakquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze dat al gedaan, ik zie het beessie heul niet meer.
Nee, we maakten wel eens een praatje. Petraa heeft een scheet van een hondjequote:Op donderdag 5 juni 2008 12:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zo leuk dat jullie er na al die tijd erachter zijn gekomen, dat jullie bij elkaar in de straat wonen![]()
Hebben jullie al eens eensaampies gedaan?
Neej we staan wel regelmatig te kletsen met elkaar maar dat deden we al voordat we wisten dat we op FOK zaten! Enne we zijn alle 2 hartstikke druk!!! Ook al lijkt het of we geen leven hebben.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zo leuk dat jullie er na al die tijd erachter zijn gekomen, dat jullie bij elkaar in de straat wonen![]()
Hebben jullie al eens eensaampies gedaan?
Kan me nog herinneren dat ze hem aanschafte, blij als een kind was zequote:Op donderdag 5 juni 2008 12:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, we maakten wel eens een praatje. Petraa heeft een scheet van een hondje
Hondje???? hahaha tis een pup, maar tis gewoon een bakbeest! Jij hebt hem al tijdje nie meer gezien denk ik!quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, we maakten wel eens een praatje. Petraa heeft een scheet van een hondje
Klinkt goedquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:34 schreef petraa het volgende:
Neej we staan wel regelmatig te kletsen met elkaar maar dat deden we al voordat we wisten dat we op FOK zaten! Enne we zijn alle 2 hartstikke druk!!! Ook al lijkt het of we geen leven hebben.
Maar tussen het cossen en streamen door, werk ik mezelf echt wezenloos! Heb gelukkig een baan waarbij ik thuis werk en dus zelf tijd kan indelen enne ik ben eigen baas dussssssss......... geen gezeur als ik eens een uurtje geen zin heb.
Het werd tijd! Posten tot je er bij neervaltquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:36 schreef BuffyJan het volgende:
Hier in Hillywood is t bewolkt en koud![]()
Ik ga toch ns proberen wat meer mee te posten ipv te lurken als jullie dat oke vinden
Hillywoodquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:36 schreef BuffyJan het volgende:
Hier in Hillywood is t bewolkt en koud![]()
Ik ga toch ns proberen wat meer mee te posten ipv te lurken als jullie dat oke vinden
Ik heb samen met me ex een transportbedrijf! Ik doe daar de administratie van! Dusse faktureren, offertes maken, betalingen doen. Eigenlijk al het kantoorwerk is voor mij! Enne aangezien er steeds meer wagens gaan rijden, kost het mij steeds meer tijd! Ben gemiddeld zo'n 30 uur per week bezig momenteel!quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Wat voor werk doe je thuis, ik ben nogal nieuwsgierig weet je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |