Hé, leuk je weer te zien dierenliefhebber.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:16 schreef Johnny_Berra het volgende:
Dag allemaal![]()
Vorig jaar zag ik op een webcam een nest met slechtvalken en 1 kuiken (pul zonder r) ging dood en heeft er gelegen totdat hij helemaal was weggerot. Zal nu ook wel zo gaan denk ik, zielig he....
Zo leuk dat jullie hier nog zijn![]()
Mijn aanstaandequote:Op donderdag 5 juni 2008 13:16 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Dag allemaal![]()
Vorig jaar zag ik op een webcam een nest met slechtvalken en 1 kuiken (pul zonder r) ging dood en heeft er gelegen totdat hij helemaal was weggerot. Zal nu ook wel zo gaan denk ik, zielig he....
Zo leuk dat jullie hier nog zijn![]()
Zal het verbeteren in m'n post.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:20 schreef Lobasca het volgende:
Uh...ik heb het klakkeloos overgenomen uit een werkstuk van een jochie, maar volgens mij moet het toch 'pulletjes' zijn. Net als bij eenden.
quote:EK 2008
Oostenrijk / Zwitserland
De Hollandse Pul biedt u wat u zoekt in een EK product!
Komende zomer staat weer in het teken van Oranje.
Moedig Oranje daarom aan, en geniet tegelijkertijd van uw biertje.
Dit kan met de "Hollandse pul"
Geweldig voor eigen gebruik en als geschenk voor al uw relaties!
Tuuluk Blurkje, komt allemaal goed hoor. Voor je het weet zijn we weer hooked aan DGK2.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:17 schreef -Blurk- het volgende:
Wat een ellende, dat afkicken van DGK.
Ik mis Huub![]()
Kan me niet meer kwaadmaken om Brian![]()
Me niet meer kapot ergeren aan Amanda met haar gedoe met die pruik![]()
Niet meer samen met jullie afreageren als er een SL is.
Er is er maar 1 die blij is, en dat is mijn baas![]()
Nou ja, het is al juni, straks vakantie en dan is het zó september, toch? toch?
En dan kúnnen we weerDGK2
Kom af en toe eens kijken, maar had niet meer verwacht jullie aan te treffen. Die vogels...... soms eten ze zelfs een dood jong op met de andere kuikens....quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hé, leuk je weer te zien dierenliefhebber.![]()
Wat een akelig idee, al die tijd dat dooie beessie in het nest.
Ik denk dat we hier gewoon doorgaan tot DGK2 begintquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:28 schreef akveor het volgende:
Goedemiddag een ieder. Nog een beetje gezellig hier?
Aaaaaarch mijn wasmachine is stuk en de reparateur komt pas maandag. Dus ik sta met een emmertje onder de douche om de was te doen. 't Is toch fokking niet normaal.
Ach wat maakt zo'n "erretje" nou helemaal uit? Potje touwen of trouwen, is mij om het even........quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn aanstaande![]()
Ik zat ook al te twijfelen. Niet over ons huwelijk, maar tussen prul en pul
Eigenlijk niks, Johnny_Beaquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:32 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ach wat maakt zo'n "erretje" nou helemaal uit? Potje touwen of trouwen, is mij om het even........
Mijn vriend is witgoedmonteur dus vertel de klacht maarquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:28 schreef akveor het volgende:
Goedemiddag een ieder. Nog een beetje gezellig hier?
Aaaaaarch mijn wasmachine is stuk en de reparateur komt pas maandag. Dus ik sta met een emmertje onder de douche om de was te doen. 't Is toch fokking niet normaal.
Ik hoop ook dat we hier door mogen gaan.... of dat ze er iets op verzinnen waar de (ex) Cossers terecht kunnen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat we hier gewoon doorgaan tot DGK2 begint![]()
Wat een armoe zonder wasmachine, je mag hier ook wel een wasje brengen hoor
Foutmelding E40 voor een Marijnen 8250..... stuur um maar langs en kom ook maar mee... de koffie staat klaar... met een koekje erbij....quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:38 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mijn vriend is witgoedmonteur dus vertel de klacht maar
Ik zou gewoon elke dag iets nieuws kopen, heb je meteen een reden om de deur uit te gaanquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat we hier door mogen gaan.... of dat ze er iets op verzinnen waar de (ex) Cossers terecht kunnen.
Fok is groot maar het is nu lekker intiem en gezellig.
Haha wasje brengen..... thanks voor het aanbod. Zelf had ik bedacht de wekelijks kledingwissel te downgraden naar twee wekelijks.
Geen slapende honden wakker maken en gewoon doorposten.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat we hier gewoon doorgaan tot DGK2 begint![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Geen slapende honden wakker maken en gewoon doorposten.
Wat dacht je van Christine le Duc.....? Voor een overvolle slip met tijgermotief.... gratis in heel Nederland afgeleverd....quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zou gewoon elke dag iets nieuws kopen, heb je meteen een reden om de deur uit te gaan![]()
Pfff...te hopen voor je dat dat kreng nog te repareren is.
Gewoon een pak inlegkruisjes kopenquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat we hier door mogen gaan.... of dat ze er iets op verzinnen waar de (ex) Cossers terecht kunnen.
Fok is groot maar het is nu lekker intiem en gezellig.
Haha wasje brengen..... thanks voor het aanbod. Zelf had ik bedacht de wekelijks kledingwissel te downgraden naar twee wekelijks.
Kvinnut wel zielig voor Dementorquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:57 schreef Smash-it het volgende:
Nou, zeg.. Bij mijn re-integratie in de rest van Fok post ik gewoon leuk mee in KLB en dan word ik zomaar beschuldigd door een mod van het hebben van kloons.
Nu durf ik nooit meer uit de COS. *Kruipt achter BQ, petraa en de rest.
Tongen
Ik ben verliefd op...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |