Het was anders op jouw aandringen dat ik de hele dag de koran reciteer.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:06 schreef Mutant01 het volgende:
Werkeloze honden.
quote:Voor het eerst in haar parlementaire leven krijgt Esmé Wiegman, Tweede Kamerlid voor de ChristenUnie, haatmails binnen. Grove beledigingen, zoals 'christenhond' krijgt ze daarin toegevoegd. ,,Akelig'', zegt ze.
Wat een suf mens, echt iemand van Grijs I.quote:
Waarom niet? Het is niet alsof ik er over heb nagedacht.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:37 schreef Apropos het volgende:
Waarom?
Het is op mijn aandringen dat jij Clearasil gebruikt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Het was anders op jouw aandringen dat ik de hele dag de koran reciteer.
Dat heb ik.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:33 schreef Apropos het volgende:
Dan moet je nog even geduld hebben.
De correcte benaming lijkt mij dan nog altijd christenteef.quote:
Zie mij eens gelijk hebben.quote:
quote:De bedragen die Real bereid zou zijn te betalen vlogen in de media door de lucht. Zoals een transfersom van meer dan 115 miljoen euro voor United en een jaarsalaris van 17,5 miljoen voor Ronaldo.
Ik vind het wel (erg) veel geld.quote:
Ik heb me voor 40 EK-pools ingeschreven. Dat moet een mooi zakcentje gaan opleveren.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:35 schreef Autodidact het volgende:
Mwa, met die benzineprijzen van nu is het zo op.
Zeg mij maar na: tjongejongejonge, wat een prijzen
Moggel...
Laten ze zelf eens een keer bezuinigenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:35 schreef Autodidact het volgende:
Mwa, met die benzineprijzen van nu is het zo op.
Zeg mij maar na: tjongejongejonge, wat een prijzen
Moggel...
Aan de kop van Bush te zien heeft hij net lijm op de stoel van Balkenende gesmeerd of een soortgelijk kutgeintje uitgehaald.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:05 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/b(...)erland__.html?p=20,1
Balkenende bitsjslapt m daarna vakkundig:quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Aan de kop van Bush te zien heeft hij net lijm op de stoel van Balkenende gesmeerd of een soortgelijk kutgeintje uitgehaald.
quote:Balkenende maakte van de gelegenheid gebruik alvast afscheid te nemen van president Bush. „Ik ga ervan uit dat dit de laatste keer is dat ik u zie in het Witte Huis’’, aldus de premier.
Het zou leuker zijn geweest als Bush nog kans had gehad op een extra termijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Balkenende bitsjslapt m daarna vakkundig:
[..]
Meehelpen Afghanistan & Irak platgooien natuurlijk!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:07 schreef Mutant01 het volgende:
Wat moet Marokko nou met 24 F16's...
Ruilen voor derdehands BMW's.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:07 schreef Mutant01 het volgende:
Wat moet Marokko nou met 24 F16's...
Irak hebben ze al tezamen met de coalitie eerder platgegooit. Alhoewel, ze leverden iets van 3000 berberapen aan de Amerikanen in Golfoorlog II om mijnenvelden op te ruimen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Meehelpen Afghanistan & Irak platgooien natuurlijk!
Geit neerzetten en verderop wat berbers loslaten en laten rennen?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:11 schreef Mutant01 het volgende:
Irak hebben ze al tezamen met de coalitie eerder platgegooit. Alhoewel, ze leverden iets van 3000 berberapen aan de Amerikanen in Golfoorlog II om mijnenvelden op te ruimen.
Nee, apen trainen tot suicide-bombers.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Geit neerzetten en verderop wat berbers loslaten en laten rennen?
Die taktiek hebben ze uit het Midden-Oosten.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, apen trainen tot suicide-bombers.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Geit neerzetten en verderop wat berbers loslaten en laten rennen?
Nee, ze gingen juist naar het Midden-Oosten. Tsk tsk. De taktiek pasten ze daar uiteindelijk toe.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die taktiek hebben ze uit het Midden-Oosten.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, apen trainen tot suicide-bombers.
Rustig aan, die jongen heeft het druk.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:57 schreef Autodidact het volgende:
Monidick moet z'n voorspelling nog invuleln trouwens.
Voorspelling over voetballah.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:59 schreef Mutant01 het volgende:
Welke voorspelling?
Niet waar. Je zit te Fok!en. Vandaag kan het nog.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:00 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zit hier 36 arresten uit mijn kop te leren.
Had je maar een echte studie moeten kiezen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:00 schreef Mutant01 het volgende:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Had je maar een echte studie moeten kiezen.
Even doorbijten.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:17 schreef Monolith het volgende:
Irritant poolscriptje trouwens. Waarom moet ik een winnaar invullen als ik al de score invul?
Uurtje werk toch?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:00 schreef Mutant01 het volgende:
Echt iedereen kan rechten studeren.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Yeah right. Zeg maar gerust een dag stampen.
Ja, heel dom.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:17 schreef Monolith het volgende:
Irritant poolscriptje trouwens. Waarom moet ik een winnaar invullen als ik al de score invul?
Das echt weer zo'n typische buitenstaandersvisie. Denken dat het net als vroeger bij topografie was ofzo. Nee dus, hetgeen wat je weet, moet je kunnen toepassen. De arresten staan niet op zichzelf, maar zijn verbonden aan wet en regelgeving....ze vormen uitzonderingen op de geschreven regel, vullen deze aan, of geven er een andere interpretatie aan. Ken je de uitzonderingen niet, vergeet je er 1 toe te passen, of zie je een woordje over het hoofd, dan ben je gewoon de sjaak. De hoeveelheid mensen die huilend stoppen met de studie is ongelooflijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Echt iedereen kan rechten studeren.
Ik heb hier toch niets meer te doen op m'n werk dus heb het maar even ingevuld.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:28 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ja, heel dom.
Maar ja...jij doet mee dus?
Ah in het kader van Fok! doet vrijwilligerswerk mag de winnaar een dagje geestelijk gehandicapten begeleiden?quote:De prijs is een dagje weg met JohnDope en Meki.
Onthoudt deze stand goed, hier gaat niks meer wijzingen.quote:Positie Naam Punten
1 Fastmatti 0
2 du_ke 0
3 zakjapannertje 0
4 Autodidact 0
5 Rock_de_Braziliaan 0
6 Boze_Appel 0
7 Monidique 0
Een arrest is toch 1 a 2 a4tjes? 1 pagina per minuut en je bent erquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Yeah right. Zeg maar gerust een dag stampen.
Hap hap!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Das echt weer zo'n typische buitenstaandersvisie. Denken dat het net als vroeger bij topografie was ofzo. Nee dus, hetgeen wat je weet, moet je kunnen toepassen. De arresten staan niet op zichzelf, maar zijn verbonden aan wet en regelgeving....ze vormen uitzonderingen op de geschreven regel, vullen deze aan, of geven er een andere interpretatie aan. Ken je de uitzonderingen niet, vergeet je er 1 toe te passen, of zie je een woordje over het hoofd, dan ben je gewoon de sjaak. De hoeveelheid mensen die huilend stoppen met de studie is ongelooflijk.
Wat voor werk doe je? (Nu ff niet dan...)quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb hier toch niets meer te doen op m'n werk dus heb het maar even ingevuld.
[..]
Ah in het kader van Fok! doet vrijwilligerswerk mag de winnaar een dagje geestelijk gehandicapten begeleiden?
Wel in hun ritme hè. Eerst even naar het UWV, dan chillen in het park, coffeeshop, pizza bestellen, MTV kijken.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb hier toch niets meer te doen op m'n werk dus heb het maar even ingevuld.
[..]
Ah in het kader van Fok! doet vrijwilligerswerk mag de winnaar een dagje geestelijk gehandicapten begeleiden?
Wat is de rechtsvraag in het Bicak/Aegon Arrest? Welke regel vloeit daar uit voort? Welke beredenering gebruikte de Hoge Raad hierbij?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:33 schreef Picchia het volgende:
Wat gebeurde er met Donald Duck in het Goudglans-arrest?
Mwah je hebt aresten van (verkort) 4/5 pagina's. Maar jij leest kennelijk een arrest 1 keer en dan weet je precies in detail wat er in staat? Knap hoor.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:34 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Een arrest is toch 1 a 2 a4tjes? 1 pagina per minuut en je bent er
Lick my balls and call me autodidact.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hap hap!
En nu rap de EK-pool invullen.
Volgens mij heb je daar advocaten voorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mwah je hebt aresten van (verkort) 4/5 pagina's. Maar jij leest kennelijk een arrest 1 keer en dan weet je precies in detail wat er in staat? Knap hoor.
Ik ben mijn eigen advocaat.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:37 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Volgens mij heb je daar advocaten voor
Ach, ga toch huilen, Duitser.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:37 schreef Autodidact het volgende:
Jij ook blijkbaar. Je bent er al een half uur over aan het lullen.
Het is wel wat meer dan dat mensen vaak denken, maar het is nou ook niet bepaald of je non-lineaire differentiaalvergelijkingen moet oplossen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Das echt weer zo'n typische buitenstaandersvisie. Denken dat het net als vroeger bij topografie was ofzo. Nee dus, hetgeen wat je weet, moet je kunnen toepassen. De arresten staan niet op zichzelf, maar zijn verbonden aan wet en regelgeving....ze vormen uitzonderingen op de geschreven regel, vullen deze aan, of geven er een andere interpretatie aan. Ken je de uitzonderingen niet, vergeet je er 1 toe te passen, of zie je een woordje over het hoofd, dan ben je gewoon de sjaak. De hoeveelheid mensen die huilend stoppen met de studie is ongelooflijk.
Wiskunde is ook makkelijk, als je de achterliggende formule begrijpt. Zo is is elke studie "makkelijk" te noemen natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is wel wat meer dan dat mensen vaak denken, maar het is nou ook niet bepaald of je non-lineaire differentiaalvergelijkingen moet oplossen.
@Rock: Kleinschalige softwareprojectjes in .NET / Silverlight / Flex. Over een half uurtje naar huis in ieder geval.![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lick my balls and call me autodidact.
Nee, het is meer dat ik binnenkort op vakantie ga en alle wedstrijden toch ga missen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:38 schreef Autodidact het volgende:
Mutant is gewoon bang om weer te verliezen.
MBO?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat is de rechtsvraag in het Bicak/Aegon Arrest? Welke regel vloeit daar uit voort? Welke beredenering gebruikte de Hoge Raad hierbij?
Jij hebt ook niks te doen he?quote:
Wiskunde is makkelijk als je het inzicht hebt. Maar dat geldt voor heel veel zaken. Je ziet op de middelbare school al dat naast dat mensen problemen hebben met algemene zaken als bijvoorbeeld 'veel stof leren', wiskundig inzicht of taalkundig inzichten ook gewoon problemen hebben met specifieke vakken. De kwalificatie moeilijk / makkelijk wordt volgens mij meer gemaakt op basis van hoeveel mensen in staat zouden zijn om iets te kunnen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wiskunde is ook makkelijk, als je de achterliggende formule begrijpt. Zo is is elke studie "makkelijk" te noemen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |