De correcte benaming lijkt mij dan nog altijd christenteef.quote:
Zie mij eens gelijk hebben.quote:
quote:De bedragen die Real bereid zou zijn te betalen vlogen in de media door de lucht. Zoals een transfersom van meer dan 115 miljoen euro voor United en een jaarsalaris van 17,5 miljoen voor Ronaldo.
Ik vind het wel (erg) veel geld.quote:
Ik heb me voor 40 EK-pools ingeschreven. Dat moet een mooi zakcentje gaan opleveren.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:35 schreef Autodidact het volgende:
Mwa, met die benzineprijzen van nu is het zo op.
Zeg mij maar na: tjongejongejonge, wat een prijzen
Moggel...
Laten ze zelf eens een keer bezuinigenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:35 schreef Autodidact het volgende:
Mwa, met die benzineprijzen van nu is het zo op.
Zeg mij maar na: tjongejongejonge, wat een prijzen
Moggel...
Aan de kop van Bush te zien heeft hij net lijm op de stoel van Balkenende gesmeerd of een soortgelijk kutgeintje uitgehaald.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:05 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/b(...)erland__.html?p=20,1
Balkenende bitsjslapt m daarna vakkundig:quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Aan de kop van Bush te zien heeft hij net lijm op de stoel van Balkenende gesmeerd of een soortgelijk kutgeintje uitgehaald.
quote:Balkenende maakte van de gelegenheid gebruik alvast afscheid te nemen van president Bush. „Ik ga ervan uit dat dit de laatste keer is dat ik u zie in het Witte Huis’’, aldus de premier.
Het zou leuker zijn geweest als Bush nog kans had gehad op een extra termijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Balkenende bitsjslapt m daarna vakkundig:
[..]
Meehelpen Afghanistan & Irak platgooien natuurlijk!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:07 schreef Mutant01 het volgende:
Wat moet Marokko nou met 24 F16's...
Ruilen voor derdehands BMW's.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:07 schreef Mutant01 het volgende:
Wat moet Marokko nou met 24 F16's...
Irak hebben ze al tezamen met de coalitie eerder platgegooit. Alhoewel, ze leverden iets van 3000 berberapen aan de Amerikanen in Golfoorlog II om mijnenvelden op te ruimen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Meehelpen Afghanistan & Irak platgooien natuurlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |