Die onderste zou ik zelf ook wel erg cool vinden ja! Je haar wordt wel steiler naarmate het langer wordt denk ik, bij mij wel in ieder geval. Je haar goed verzorgen met haarmasker en conditioner is de enige manier om het zo glad te krijgen denk ik.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:51 schreef El.Wulfo het volgende:
maar ik denk ook dat ik uiteindelijk voor dat onderste haar ga, maar ik begin eerst rustig aan, en ik krijg t nooit zo mooi glad , wat is daar aan te doen?![]()
Serieusquote:Op zondag 10 april 2005 13:56 schreef DJ-Maurits het volgende:
Het is nu officieel helemaal op één lengte.... tot aan mijn kaaklijn ongeveer...
Doel is bereikt, tijd voor de tondeuse....
Als Brad Pitt?quote:Op zondag 10 april 2005 13:56 schreef DJ-Maurits het volgende:
Het is nu officieel helemaal op één lengte.... tot aan mijn kaaklijn ongeveer...
Maurits. Je bent mijn lange haarheld. Dat ga je mij niet aandoen.quote:Op zondag 10 april 2005 13:56 schreef DJ-Maurits het volgende:
Mwah, is ook al aardig lang hoorquote:Op zondag 10 april 2005 21:06 schreef MadGuy het volgende:
Gaat goed. Achter moet nog een beetje bijkomen, lijkt me?
Hoewel ik geen fan ben van langer haar, staat het jou zeker niet verkeerd!quote:Op zondag 10 april 2005 21:08 schreef Kluupkluup het volgende:
Mwah, is ook al aardig lang hoor![]()
Maar ik zit trouwens te twijfelen..
- Korte zomercoup
- Langer laten groeien
- Bijknippen
Gelwax van de Hemaquote:Op maandag 11 april 2005 22:51 schreef Kang-He het volgende:
Wat smeren jullie in je haar? Ik heb nu al een tijdje de Out-of-Bed gell en het bevalt me toch niet helemaal. Vroeger - heel vroeger - gebruikte ik altijd mousse, maar dat was nooit sterk genoeg, maar misschien maar weer eens proberen.
Eerst wat gewone gel.. (van die liter-pot-gel, die goedkope dus).. En daarna (veel) haarlak erop..quote:Op maandag 11 april 2005 22:51 schreef Kang-He het volgende:
Wat smeren jullie in je haar? Ik heb nu al een tijdje de Out-of-Bed gell en het bevalt me toch niet helemaal. Vroeger - heel vroeger - gebruikte ik altijd mousse, maar dat was nooit sterk genoeg, maar misschien maar weer eens proberen.
Vind ik ook wel.. Ik heb dit kapsel nu omdat ik gewoon 'iets nieuws' wilde.. Maar dit is wel zo'n kapsel voor (te) hippe lui. Beetje vrouwelijk misschien ja, mja, dat heb je al snel als je wat aan je haar gaat doen wanneer het wat langer is.quote:Op maandag 11 april 2005 11:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoewel ik geen fan ben van langer haar, staat het jou zeker niet verkeerd!
Maar met al dat haar voor je voorhoofd, geeft het je gezicht wel iets 'vrouwelijks' (sorry). Misschien is het de manier waarop je kijkt op die pics.
Een korte zomercoup vind ik je daarom toch beter staan..
Die gaat er ook steeds slechter uitzien.quote:Op maandag 11 april 2005 11:29 schreef MadGuy het volgende:
Thijs "I fuck Katja Schuurman" Römer's haar is ook wel ideaal tegenwoordig:
[afbeelding]
En dan klik ik ook nog...quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:34 schreef Speth het volgende:
[..]
Hij wil iets anders langer laten groeien geloof ik.
Gelwax van de Hema is erg goedquote:Op dinsdag 12 april 2005 08:14 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Gelwax van de Hema(dankzij Lacoste, maar het werkt wel!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |