Volgens mij gebruiken de meesten Brylcreem... Ik zelf vind het niet echt goed spul, heb wat anders maar kan zo even niet op de naam komen....quote:Op woensdag 6 april 2005 16:41 schreef sylvesterrr het volgende:
Welke stylingsproducten gebruiken jullie?
tvp
Aha, dat verklaart hetquote:Op woensdag 6 april 2005 17:10 schreef MadGuy het volgende:
Ik niets meer. Slechts wat Hair Repair meuk van Henna Plus...
Kom op nou, Lacoste! Dat is echt de enige reden dat jij nog lang haar hebt!quote:Op woensdag 6 april 2005 18:34 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik probeerde dit topic niet gelijk met allemaal nichtenplaatjes te openen, maar jij en MadGuy weten het topic aardig te bezoedelen
Ik vind het kapsel op het bovenste plaatje juist een stuk mooier (ongeveer mijn doel), maar ja... smaken verschillen héquote:Op woensdag 6 april 2005 18:23 schreef El.Wulfo het volgende:
eindresultaat van Brandon Boyd is niet duidelijk maar ik kan er geen betere foto van vinden
maar tis dus ongeveer t van de middelse van madguys collage
Mmm, ik vind het onderste plaatje dan weer erg cool. De weg daar naartoe is echter lang, en de vraag is of het mij überhaupt zou staanquote:Op woensdag 6 april 2005 20:12 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik vind het kapsel op het bovenste plaatje juist een stuk mooier (ongeveer mijn doel), maar ja... smaken verschillen hé.
Het wordt voornamelijk echt lang in m'n nek, dus heb een flinke mat. Voor kan ik 't nu redelijk gemakkelijk het haar in m'n mond stoppen maar echt veel langer lijkt het niet te wordenquote:Op woensdag 6 april 2005 20:41 schreef MadGuy het volgende:
Jezus man, zo slecht is dat toch niet. Ik zou veel geven voor zo'n kapsel... Je hebt het al bijna, het kapsel van die onderste CK dude!
Patserquote:Op woensdag 6 april 2005 21:25 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Dus voordat ik die CK kerel benader... Oké, het lijf is er![]()
Dan mag ik toch nog wel langer haar willenquote:Op woensdag 6 april 2005 23:47 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, dat hoort ook. Maar goed, volgens het fotoboek zit dat wel snor
oe dat is nu bijna mijn haarlengtequote:Op donderdag 7 april 2005 00:04 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dan mag ik toch nog wel langer haar willen
Tot halverwege m'n rug ! Woei
Ik ben de Lucky Luke van het haargroeien: Mijn haar slijt sneller dan het groeitquote:Op donderdag 7 april 2005 10:13 schreef MadGuy het volgende:
Jij hebt ook wel echt enorm snelgroeiend haar, hè parel...?
Voor jongens vind ik dat iets minder woeiquote:Op donderdag 7 april 2005 00:33 schreef -Beestje- het volgende:
[..]
oe dat is nu bijna mijn haarlengte
[afbeelding]
tevens tvp
Majh viel mij ook al op, het lijkt sneller te groeien dan vorig jaarquote:Op donderdag 7 april 2005 10:13 schreef MadGuy het volgende:
Jij hebt ook wel echt enorm snelgroeiend haar, hè parel...?
je moet tog ideejen hebben als einddoelquote:Op woensdag 6 april 2005 18:34 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik probeerde dit topic niet gelijk met allemaal nichtenplaatjes te openen, maar jij en MadGuy weten het topic aardig te bezoedelen
Heeele zware tijd jongenquote:Op donderdag 7 april 2005 09:43 schreef dewitteparel het volgende:
tvp
Komende twee maanden alleen klachten van mij waarschijnlijk:
Voor - Oogpriklengte
quote:Op donderdag 7 april 2005 11:33 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Majh viel mij ook al op, het lijkt sneller te groeien dan vorig jaar
Magoed, ben nog wel even bezig
Ik zeg het nog maar een keer, jij hebt geen dun maar dik haar, zit echt goed je haar zit nu precies hetzelfde als mijn voorbeeldquote:Op woensdag 6 april 2005 20:27 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Mmm, ik vind het onderste plaatje dan weer erg cool. De weg daar naartoe is echter lang, en de vraag is of het mij überhaupt zou staan
Zo ziet deze profeet er nu ongeveer uit
[afbeelding]
Mannen met lang haar zijnquote:Op woensdag 6 april 2005 16:37 schreef MadGuy het volgende:
Ik ga gewoon maar gezellig door. Ik heb nu het idee dat het iets kan worden. Ik was het nu wel iedere dag en het zit beter dan dat ik het om de dag was. Ik heb gewoon raar haar, denk ik.
Game on, inderdaad.
En oh ja:
[afbeelding]
Cool! Maar wat the f*ck is een carrièremat?quote:Op donderdag 7 april 2005 23:57 schreef ssebass het volgende:
Zoals ik beloofd had hier even hoe het nu zit. Het is korter dan ik dacht. Ik ga weer voor het surferskapsel als ik vroeger had. On to the shoulders!
[afbeelding]
Moet overigens ook weer eens mijn carrieremat bijwerken. Hier niet echt te zien maar als ik mijn hoofd recht houd is die toch iets te lang.
Dank je. Een carrièremat is gewoon zo'n studentenmat je kent het wel.quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:45 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Cool! Maar wat the f*ck is een carrièremat?
Ow, zo'n ding dat ik ook laat staanquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:08 schreef ssebass het volgende:
[..]
Dank je. Een carrièremat is gewoon zo'n studentenmat je kent het wel.
Je lijkt zo wel erg op die Thomas Bergequote:Op vrijdag 8 april 2005 11:43 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Ow, zo'n ding dat ik ook laat staan
Dit had ik vorig jaar (zuiphoofd):
[afbeelding]
die 2de foto is zeeer okquote:Op donderdag 7 april 2005 23:20 schreef ssebass het volgende:
Ik had mijn haar ongeveer zo:
[afbeelding]
en ik laat het tot iets van zo groeien:
[afbeelding]
Het zit er nu een beetje tussenin zal zo wel even een foto maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |