Geit neerzetten en verderop wat berbers loslaten en laten rennen?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:11 schreef Mutant01 het volgende:
Irak hebben ze al tezamen met de coalitie eerder platgegooit. Alhoewel, ze leverden iets van 3000 berberapen aan de Amerikanen in Golfoorlog II om mijnenvelden op te ruimen.
Nee, apen trainen tot suicide-bombers.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Geit neerzetten en verderop wat berbers loslaten en laten rennen?
Die taktiek hebben ze uit het Midden-Oosten.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, apen trainen tot suicide-bombers.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Geit neerzetten en verderop wat berbers loslaten en laten rennen?
Nee, ze gingen juist naar het Midden-Oosten. Tsk tsk. De taktiek pasten ze daar uiteindelijk toe.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die taktiek hebben ze uit het Midden-Oosten.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, apen trainen tot suicide-bombers.
Rustig aan, die jongen heeft het druk.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:57 schreef Autodidact het volgende:
Monidick moet z'n voorspelling nog invuleln trouwens.
Voorspelling over voetballah.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:59 schreef Mutant01 het volgende:
Welke voorspelling?
Niet waar. Je zit te Fok!en. Vandaag kan het nog.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:00 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zit hier 36 arresten uit mijn kop te leren.
Had je maar een echte studie moeten kiezen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:00 schreef Mutant01 het volgende:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Had je maar een echte studie moeten kiezen.
Even doorbijten.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:17 schreef Monolith het volgende:
Irritant poolscriptje trouwens. Waarom moet ik een winnaar invullen als ik al de score invul?
Uurtje werk toch?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:00 schreef Mutant01 het volgende:
Echt iedereen kan rechten studeren.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Yeah right. Zeg maar gerust een dag stampen.
Ja, heel dom.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:17 schreef Monolith het volgende:
Irritant poolscriptje trouwens. Waarom moet ik een winnaar invullen als ik al de score invul?
Das echt weer zo'n typische buitenstaandersvisie. Denken dat het net als vroeger bij topografie was ofzo. Nee dus, hetgeen wat je weet, moet je kunnen toepassen. De arresten staan niet op zichzelf, maar zijn verbonden aan wet en regelgeving....ze vormen uitzonderingen op de geschreven regel, vullen deze aan, of geven er een andere interpretatie aan. Ken je de uitzonderingen niet, vergeet je er 1 toe te passen, of zie je een woordje over het hoofd, dan ben je gewoon de sjaak. De hoeveelheid mensen die huilend stoppen met de studie is ongelooflijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Echt iedereen kan rechten studeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |