Beste wedstrijd Kuijt die ik ooit heb gezien. Van grote waarde in dit systeem.quote:
Zeker een matige voetballer.. Erg slecht.. Daarom staat ie ook maar in de basis van amateur clubje Liverpool.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:36 schreef Cavalier1 het volgende:
Mijn mening over Kuyt is niet verandert omdat ie toevallig twee assists gaf gisteren. We hebben de Kuyt gezien die iedereen kent: Harde werker, matige voetballer
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:10 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
neem eens 1 wedstrijd aub waarin die tomeloze inzet van kuyt zijn vruchten heeft afgewerpt ? meestal werd een afzichtelijke pomp wedstrijd met halve kansen nadat ome kuyt erin kwam
quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:20 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Leuk en aardig voor op vakantie, maar tegen Italië gaan we geen voetvolley spelen. Als hij echt zo een goede techniek heeft, weet ie het op het veld erg goed verborgen te houden. Hij heeft bijna geen schijnbewegingen in huis en zijn aannames zijn vrij slecht. Daarbij heeft ie een slechte passing. Het enige wat ie wel heeft is werklust. Maar dat is wat mij betreft niet genoeg.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:07 schreef behangplakker het volgende:
Op het moment supreme altijd falen,
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:00 schreef pirlo444 het volgende:
en ander fouten voorzetten die altijd geblokt worden omdat het over duidelijk is wanneer hij gaat voortzetten
Bij gebrek aan beter op rechts. Mislukt in de spits.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:02 schreef _.-Chicken-._ het volgende:
[..]
Zeker een matige voetballer.. Erg slecht.. Daarom staat ie ook maar in de basis van amateur clubje Liverpool.
Fail.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:52 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter op rechts. Mislukt in de spits.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
Jij bent een vrouw?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:36 schreef Cavalier1 het volgende:
Mijn mening over Kuyt is niet verandert omdat ie toevallig twee assists gaf gisteren. We hebben de Kuyt gezien die iedereen kent: Harde werker, matige voetballer
Leuk voor jou dat je Kuyt wel goed vindt. Ik vind van niet. Blijkbaar ben je snel tevreden...quote:
afgewerptquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:10 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
neem eens 1 wedstrijd aub waarin die tomeloze inzet van kuyt zijn vruchten heeft afgewerpt ? meestal werd een afzichtelijke pomp wedstrijd met halve kansen nadat ome kuyt erin kwam
Jij bent een dagjesmens? Kuyt kan niet voetballen. Alleen Feyenoorders en klappertjes zien dat niet.quote:
Ik ben een Ajacied. Kuyt is altijd al een aanwinst geweest. Hij heeft niet overweldigende techniek, maar zijn mentaliteit is er één waar veel nog van kunnen leren. Zonder een goede mentaliteit kom je nergens.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:32 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Jij bent een dagjesmens? Kuyt kan niet voetballen. Alleen Feyenoorders en klappertjes zien dat niet.
iddquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:33 schreef RayMania het volgende:
Echt een held, altijd maar bikkelen, altijd maar gaan. Twee assists op zijn naam.
Basisplek tegen Frankrijk wat mij betreft, dan maar Van Persie op de bank.
Kan niet, ik ben een Feijenoorder.quote:
Sowieso moet Bassie met dezelfde 11 beginnen. Toen Persie erin kwam, zag je ook dat de teamplay in de aanval veel minder werd.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:33 schreef RayMania het volgende:
Echt een held, altijd maar bikkelen, altijd maar gaan. Twee assists op zijn naam.
Basisplek tegen Frankrijk wat mij betreft, dan maar Van Persie op de bank.
probleem? maar dat je feyenoorder bent verklaart ook dat je Kuyt zo goed vindt.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan niet, ik ben een Feijenoorder.
Kuijt heeft gewoon alles wat een speler moet hebben. Dat jij het daar niet mee eens bent, tja. Jouw probleem.
Idd maarja waar kweek je die?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:55 schreef Oma het volgende:
We waren allang een keer wereldkampioen geweest als meer Nederlandse voetballers de mentaliteit van Kuyt zouden hebben.
Zijn inzet maakt van hem juist een echte topper...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:03 schreef TiMPiN het volgende:
Kuyt mist gwn kwaliteiten om een echte topper te zijn, maar met zijn inzet compenseert hij verschrikkelijk veel, een voorbeeld voor iedereen. Zonder die mentaliteit had ie trouwens ook wel erg slecht gweest
Ga nou maar weer basketballen jij.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:26 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
probleem? maar dat je feyenoorder bent verklaart ook dat je Kuyt zo goed vindt.
Jij bent één van de weinigen die laxeren uit de mond. Zonder kwaliteit ca 75 doelpunten maken in 3 seizoenen Feyenoord. Dat is natuurlijk onzin.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:03 schreef TiMPiN het volgende:
Kuyt mist gwn kwaliteiten om een echte topper te zijn, maar met zijn inzet compenseert hij verschrikkelijk veel, een voorbeeld voor iedereen. Zonder die mentaliteit had ie trouwens ook wel erg slecht gweest
Je hebt met dit voorbeeld (toevallig) gelijk, maar Real Madrid heeft ook vaak prijzen gewonnen met frivool en romig voetbal.quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:51 schreef RijstNatie het volgende:
aan 10 van persie's in je elftal win je geen bekers mensen, wanneer snappen we dat nou?
kijk dan naar Arsenal GVD, ze spelen super snel technisch hoogstaand voetbal maar winnen nooit wat.
eens !quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ideale toernooispeler, geeft dan altijd nog even ietsjes meer. Gewoon in de basis laten, en mocht Van Persie fit zijn, waar ik overigens niet van uitga, dan moet men maar VDV slachtofferen.
Van der Vaart heeft deze wedstrijd net zo hard gewerkt als Kuijt, dus mijns inziens zou het onterecht zijn om hem er tegen Frankrijk uit te laten. Nee, laat Van Persie maar lekker op de bank beginnen. Hij kan er later in de wedstrijd zeker nog inkomen, maar een winnend elftal moet je niet zomaar opbreken. Van Persie krijgt als alles goed gaat nog genoeg wedstrijden om te spelen en hopelijk uit te blinken.quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ideale toernooispeler, geeft dan altijd nog even ietsjes meer. Gewoon in de basis laten, en mocht Van Persie fit zijn, waar ik overigens niet van uitga, dan moet men maar VDV slachtofferen.
Idd die Hamburger heeft afgelopen x een x kei en keihard gewerkt dus of wel begint Robin op de bank of wel gaat marco geen vrienden maken door er iemand af te halen!quote:Op woensdag 11 juni 2008 06:19 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Van der Vaart heeft deze wedstrijd net zo hard gewerkt als Kuijt, dus mijns inziens zou het onterecht zijn om hem er tegen Frankrijk uit te laten. Nee, laat Van Persie maar lekker op de bank beginnen. Hij kan er later in de wedstrijd zeker nog inkomen, maar een winnend elftal moet je niet zomaar opbreken. Van Persie krijgt als alles goed gaat nog genoeg wedstrijden om te spelen en hopelijk uit te blinken.
Ik ben het een keer eens met je.quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:51 schreef RijstNatie het volgende:
aan 10 van persie's in je elftal win je geen bekers mensen, wanneer snappen we dat nou?
kijk dan naar Arsenal GVD, ze spelen super snel technisch hoogstaand voetbal maar winnen nooit wat.
Een goed elftal is een mix van spelers en daar hoort KUYT altijd bij !!
Mensen die vinden dat hij op de bank moet, hebben geen verstand van voetbal en missen essentiele inzichten op het gebied van team, efficientie etc etc
Gewoon zo spelen dan:quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:38 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Zelfs als Robben en van Persie allebei fit zijn, dan moeten die nog maar gewoon op de bank beginnen. Dit elftal van maandag stond zo lekker, daar moet gewoon niks aan veranderd worden.
Dat gaat wel weer wat ver.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan niet, ik ben een Feijenoorder.
Kuijt heeft gewoon alles wat een speler moet hebben. Dat jij het daar niet mee eens bent, tja. Jouw probleem.
quote:In 17 tellen naar de overkant
Door MAARTEN WIJFFELS
LAUSANNE - Op de monitor van het Engelse tv-stadion ITV zag Dirk Kuyt kort na afloop de 2-0 tegen Italië terug. De Britten lichtten bewust deze aanval van het Nederlands elftal eruit, omdat ze lyrisch waren over de korte tijdspanne waarin het doelpunt was ontstaan.
afbeelding vergroten Giovanni van Bronkhorst was maandagavond een zeer belangrijke schakel in de omschakeling van verdediging naar aanval. FOTO ANP
Tussen het moment dat Giovanni van Bronckhorst op zijn eigen doellijn een Italiaanse corner wegwerkte en Kuyts assist aan de overkant op Wesley Sneijder zaten slechts 17 seconden. ,,Ik beschouw dit als één van de meest speciale doelpunten waarbij ik in mijn carričre betrokken ben geweest,’’ zei Kuyt tegen zijn verblufte interviewer.
Het bijzondere zat hem in het feit dat óók Kuyt bij de voorafgaande Italiaanse corner op zijn eigen doellijn stond. Waar linksback Van Bronckhorst de tweede paal bewaakte, daar droeg de Katwijker de verantwoordelijkheid voor de eerste. Hij overbrugde in korte tijd dus bijna het hele veld en hield de concentratie vast om secuur voor te kunnen geven.
In de aanloop naar dit EK was al duidelijk geworden dat Oranje in zijn nieuwe speelwijze (4-2-3-1 in plaats van strak 4-3-3) een nieuw wapen heeft gekregen om te scoren. Het wapen van de razendsnelle omschakeling.
Het bracht succes tegen Denemarken en Wales en eerder tijdens de met 3-0 gewonnen oefenwedstrijd in februari tegen Kroatië. Als je de internationals er over spreekt, vinden ze dat de uitdaging moet zijn om voortaan twee stijlen te beheersen. Eén: de gekende huisstijl, waarin tegenstanders nog steeds snel onder druk worden gezet. En twee: een wat meer afwachtende stijl, waarin Oranje speculeert op de snelle omschakeling.
Los van de zoveelste bevestiging dat goed uitgevoerde counters dodelijk zijn, maakte de totstandkoming van de 2-0 tegen Italië ook iets heel anders duidelijk. Het bleek maar weer eens hoe voetbal ook een kwestie van toeval is.
Kuyt en Van Bronckhorst waren maandagavond immers spelers die onder ‘normale’ omstandigheden nooit hadden kunnen doen wat ze in die 31ste minuut deden. Als Arjen Robben beschikbaar was geweest, was Kuyt door Van Basten op de reservebank gezet. En met een specifieke buitenspeler als Robben voor zijn neus was Van Bronckhorst na een Italiaanse corner nooit zelf op avontuur gegaan.
Arsenal eindigde wel boven Liverpool...quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:51 schreef RijstNatie het volgende:
Een goed elftal is een mix van spelers en daar hoort KUYT altijd bij !!
Mensen die vinden dat hij op de bank moet, hebben geen verstand van voetbal en missen essentiele inzichten op het gebied van team, efficientie etc etc
quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:21 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Arsenal eindigde wel boven Liverpool...
en? sinds wanneer is de spits Meer dan rechts of achterin of keeper? 't is een team sport.. maar jij stelt het liefst 11 spitsen op... (of alleen spitsen zijn goeie spelers..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:52 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter op rechts. Mislukt in de spits.
hou nou eens op met die rare opmerkingen steeds, die voegen niks toe aan de discussie.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:28 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Ga nou maar weer basketballen jij.
Kuyt jawel, ookwel Dirk genoemd en aanvaller van het Nederlands elftal.
De verdediging begint voorin en eindigt na de achterste linie. Toch jammer voor de tegenstander dat Kuyt net zo ver mee terug verdedigt totdat van der Sar het overneemt, anders had hij de bal nog met de handen gepakt ook.
Aangezien Nederland niet een hele sterke verdediging heeft is een man als Kuyt ideaal, dit houdt de verdedigende kracht van het team in balans. Zou het Nederlands elftal echter een sterke verdediging gehad hebben dan is Kuyt niet noodzakelijk en is hij gewoon een modale speler. Nu is het echer een meerwaarde.
Ja, dat is toch heel wat anders dan basketbal
Nee die non-argumenten van jou voegen iets toe aan de discussie.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:29 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
hou nou eens op met die rare opmerkingen steeds, die voegen niks toe aan de discussie.
Helemaal niet, maar er werd gesuggereerd dat Kuyt niet onder discussie staat bij Liverpool. Terwijl hij zijn plaats in de spits heeft moeten afstaan en hij op rechts alleen concurrentie heeft van Pennant. Of die moet je ook goed vinden, dan houdt het op.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:24 schreef _.-Chicken-._ het volgende:
[..]
en? sinds wanneer is de spits Meer dan rechts of achterin of keeper? 't is een team sport.. maar jij stelt het liefst 11 spitsen op... (of alleen spitsen zijn goeie spelers..)
Heb je ooit Torrez weleens zien spelen? Volgens mij kan je maar beter je mond houden voordat je jezelf nog meer voor paal zet.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:34 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Helemaal niet, maar er werd gesuggereerd dat Kuyt niet onder discussie staat bij Liverpool. Terwijl hij zijn plaats in de spits heeft moeten afstaan en hij op rechts alleen concurrentie heeft van Pennant. Of die moet je ook goed vinden, dan houdt het op.
Jou neem ik sowieso niet serieus met die Feyenoord avater, want je bent toch bevoorordeelt. Ik had het over GoodGawd.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:32 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nee die non-argumenten van jou voegen iets toe aan de discussie.
Die hadden ze toch maar in de aanval gezet bij gebrek aan beter? Compleet mislukt als linksback.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:35 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Heb je ooit Torrez weleens zien spelen? Volgens mij kan je maar beter je mond houden voordat je jezelf nog meer voor paal zet.
Iemand niet meer serieus nemen op basis van z'n avatar, rot jij dan effe lekker gauw op.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:36 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Jou neem ik sowieso niet serieus met die Feyenoord avater, want je bent toch bevoorordeelt. Ik had het over GoodGawd.
ik zie dat je feyenoorder bent, dus is de kans heel groot dat je Kuyt altijd zult verdedigen. Dat doet iedereen die fan is van een club. Dus met zo iemand is het lastig om een discussie te voeren. In veel gevallen zullen Feyenoord fans v Bronckhorst en Kuyt noemen als de beste spelers tegen Italië. Ajax fans Sneijder en vd Vaart. Zo gaat dat nou eenmaal bij fans.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:38 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Iemand niet meer serieus nemen op basis van z'n avatar, rot jij dan effe lekker gauw op.
Waarom zou ik niet objectief kunnen zijn? Als Kuijt kut speelt geef ik dat echt wel toe hoor, ben geen 9 jaar meer.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:49 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
ik zie dat je feyenoorder bent, dus is de kans heel groot dat je Kuyt altijd zult verdedigen. Dat doet iedereen die fan is van een club. Dus met zo iemand is het lastig om een discussie te voeren. In veel gevallen zullen Feyenoord fans v Bronckhorst en Kuyt noemen als de beste spelers tegen Italië. Ajax fans Sneijder en vd Vaart. Zo gaat dat nou eenmaal bij fans.
Maar nogmaals, ik ben geen fan van Kuyt. Jij wel, wat hem betreft zullen we het nooit eens worden. Laten we de discussie dus maar sluiten.
Naast de openingszin en de slotzin zijn de de meeste degelijke argumenten in dit topic.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:29 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
hou nou eens op met die rare opmerkingen steeds, die voegen niks toe aan de discussie.
Kuyt heeft inderdaad hard gewerkt, maar qua aantal meters net meer dan vd Vaart en Engelaar. Ongeveer 100 meter. En dat is op het moment dat hij eruit gehaald werd. Dat terwijl mensen het idee hebben dat hij veel meer doet dan de rest. Dat valt dus wel mee. En dat mee verdedigen gaat ook niet altijd goed, want ik kan me een kans van Zambrotta herinneren waarbij Kuyt aardig de fout in ging. Dat neem ik hem niet kwalijk want dat kan iedereen gebeuren. Maar ik wil alleen maar aangeven dat de kwaliteit die Kuyt wel heeft, hard werken, niet overdreven moet worden.
Maar we zullen het wel nooit eens worden, dus laten we maar stoppen met de discussie.
Pipo staat er niet bij hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:51 schreef Kriegel het volgende:
[..]
"Bweheheheh..."
Géniale foto blijft dat, zeker met die kop van Pipo erbij![]()
Die linker lijkt anders verdomd veel op Inzaghi.quote:
Vind je?quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:01 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Die linker lijkt anders verdomd veel op Inzaghi.
Ooitquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:26 schreef ub40_bboy het volgende:
Eerste goede wedstrijd van Kuijt ooit en gelijk allemaal mensen: "ja als je kuijt slecht vind stop dan maar met denken."
mis ik wat?quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:51 schreef BUG80 het volgende:
Ik zou 'm ook laten starten. Met Kuijt in de ploeg speelt NL in een 5-3-4-2 systeem.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:26 schreef ub40_bboy het volgende:
ooit
Kuijt zorgt voor 3 man extra.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:38 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
mis ik wat?
14 spelers in jou elftal??
Hij draaide sowieso een goed seizoenseinde bij Liverpool.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:26 schreef ub40_bboy het volgende:
Eerste goede wedstrijd van Kuijt ooit en gelijk allemaal mensen: "ja als je kuijt slecht vind stop dan maar met denken."
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:02 schreef Cavalier1 het volgende:
Mee eens. Dramatische voetballer. Zoals de Engelsen het zeggen: ''Headless Chicken''
Helemaal mee eens, hij beseft dat hij met oranje allemaal toppers om zich heen heeft en zich eindelijk eens in een topteam bevind voor het eerst van zijn carriere (Huntelaar, VDVaart, Sneijder, Heitinga etc.) en piekt op het juiste moment! Goed gespeeld dirkie kuut uut katwijkquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:26 schreef ub40_bboy het volgende:
(Torres, Alonso, Gerrard, Carragher ... )quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
hij beseft dat hij met oranje allemaal toppers om zich heen heeft en zich eindelijk eens in een topteam bevind voor het eerst van zijn carriere (Huntelaar, VDVaart, Sneijder, Heitinga etc.)
PROESTquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, hij beseft dat hij met oranje allemaal toppers om zich heen heeft en zich eindelijk eens in een topteam bevind voor het eerst van zijn carriere (Huntelaar, VDVaart, Sneijder, Heitinga etc.) en piekt op het juiste moment! Goed gespeeld dirkie kuut uut katwijk
Had ook direct rood moeten zijn die overtreding.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:39 schreef thaduck het volgende:
Aardige klap kreeg ie vandaag, hij was tot na zijn doelpunt dizzy voor mijn gevoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |