Beste wedstrijd Kuijt die ik ooit heb gezien. Van grote waarde in dit systeem.quote:
Zeker een matige voetballer.. Erg slecht.. Daarom staat ie ook maar in de basis van amateur clubje Liverpool.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:36 schreef Cavalier1 het volgende:
Mijn mening over Kuyt is niet verandert omdat ie toevallig twee assists gaf gisteren. We hebben de Kuyt gezien die iedereen kent: Harde werker, matige voetballer
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:10 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
neem eens 1 wedstrijd aub waarin die tomeloze inzet van kuyt zijn vruchten heeft afgewerpt ? meestal werd een afzichtelijke pomp wedstrijd met halve kansen nadat ome kuyt erin kwam
quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:20 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Leuk en aardig voor op vakantie, maar tegen Italië gaan we geen voetvolley spelen. Als hij echt zo een goede techniek heeft, weet ie het op het veld erg goed verborgen te houden. Hij heeft bijna geen schijnbewegingen in huis en zijn aannames zijn vrij slecht. Daarbij heeft ie een slechte passing. Het enige wat ie wel heeft is werklust. Maar dat is wat mij betreft niet genoeg.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:07 schreef behangplakker het volgende:
Op het moment supreme altijd falen,
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:00 schreef pirlo444 het volgende:
en ander fouten voorzetten die altijd geblokt worden omdat het over duidelijk is wanneer hij gaat voortzetten
Bij gebrek aan beter op rechts. Mislukt in de spits.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:02 schreef _.-Chicken-._ het volgende:
[..]
Zeker een matige voetballer.. Erg slecht.. Daarom staat ie ook maar in de basis van amateur clubje Liverpool.
Fail.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:52 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter op rechts. Mislukt in de spits.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
Jij bent een vrouw?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:36 schreef Cavalier1 het volgende:
Mijn mening over Kuyt is niet verandert omdat ie toevallig twee assists gaf gisteren. We hebben de Kuyt gezien die iedereen kent: Harde werker, matige voetballer
Leuk voor jou dat je Kuyt wel goed vindt. Ik vind van niet. Blijkbaar ben je snel tevreden...quote:
afgewerptquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:10 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
neem eens 1 wedstrijd aub waarin die tomeloze inzet van kuyt zijn vruchten heeft afgewerpt ? meestal werd een afzichtelijke pomp wedstrijd met halve kansen nadat ome kuyt erin kwam
Jij bent een dagjesmens? Kuyt kan niet voetballen. Alleen Feyenoorders en klappertjes zien dat niet.quote:
Ik ben een Ajacied. Kuyt is altijd al een aanwinst geweest. Hij heeft niet overweldigende techniek, maar zijn mentaliteit is er één waar veel nog van kunnen leren. Zonder een goede mentaliteit kom je nergens.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:32 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Jij bent een dagjesmens? Kuyt kan niet voetballen. Alleen Feyenoorders en klappertjes zien dat niet.
iddquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:33 schreef RayMania het volgende:
Echt een held, altijd maar bikkelen, altijd maar gaan. Twee assists op zijn naam.
Basisplek tegen Frankrijk wat mij betreft, dan maar Van Persie op de bank.
Kan niet, ik ben een Feijenoorder.quote:
Sowieso moet Bassie met dezelfde 11 beginnen. Toen Persie erin kwam, zag je ook dat de teamplay in de aanval veel minder werd.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:33 schreef RayMania het volgende:
Echt een held, altijd maar bikkelen, altijd maar gaan. Twee assists op zijn naam.
Basisplek tegen Frankrijk wat mij betreft, dan maar Van Persie op de bank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |