Wiskunde en Nederlands niet.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:05 schreef superworm het volgende:
Wiskunde en voebbal gaan soms best samen: (AAAH IK HEB DE BAL JAAAAH)(*SCHOP*)(*100 % NAAST*)^100
100% anti Huntelaar!quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:37 schreef Prosac het volgende:
Babel is weg en een nieuwe pispaal moet gezocht worden? Doe dan Huntelaar, die stond de laatste wedstrijden droog.![]()
disclaimer, dat over Huntelaar is natuurlijk cynisch
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:46 schreef DivineJester het volgende:
[..]
100% anti Huntelaar!
Waarom moet die man mee naar het EK. Als hij tegen verdedigers van Heerenveen, Twente en Groningen al niet kan scoren, hoe moet dat dan op het EK? En iedereen heeft het alleen maar over zijn grote voortanden. Ik heb ook grote voortanden en heb ook niet gescoord tegen de verdedigers van Heerenveen, Twente en Groningen. Waarom ben ik dan niet geselecteerd?
Bovenstaande tekst berust niet geheel op waarheid
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:46 schreef DivineJester het volgende:
[..]
100% anti Huntelaar!
Waarom moet die man mee naar het EK. Als hij tegen verdedigers van Heerenveen, Twente en Groningen al niet kan scoren, hoe moet dat dan op het EK? En iedereen heeft het alleen maar over zijn grote voortanden. Ik heb ook grote voortanden en heb ook niet gescoord tegen de verdedigers van Heerenveen, Twente en Groningen. Waarom ben ik dan niet geselecteerd?
Bovenstaande tekst berust niet geheel op waarheid
`Hij werkt wel hard` . Dat is echt de enige kwalificatie die jullie hem kunnen geven, hèquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:01 schreef reetveter het volgende:
Hij werkt wel hard daar kan je niks van zeggen, maar hij kan beter naast het veld hard werken. Ballen jongen ofzo
quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:17 schreef Sometimes het volgende:
Dat zo'n beperkte voetballer bij een club als Liverpool speelt!
Zal 'ie vast altijd op de bank zitten bij de belangrijke wedstrijden...
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:07 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben ook tegen Kuijt, eigenlijk hoort hij niet thuis in het topvoetbal, maar hij heeft er toch zn plekje weten te veroveren door keihard te werken. Als hij een topspeler was had hij ons in 2006 naast Portugal gezet toen hij alleen op de keeper afging.
Hail Landzaatquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:03 schreef Tomatenboer het volgende:
100% anti-Van Basten, 100% anti-Heitinga, 100% anti-Mathijsen, 100% anti-Van der Vaart, 100% anti-Sneijder en 100% anti-Huntelaar zal je bedoelen.
En hup-hup al die Ajacieden die in Rotterdam spelen tegenwoordigquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:03 schreef Tomatenboer het volgende:
100% anti-Van Basten, 100% anti-Heitinga, 100% anti-Mathijsen, 100% anti-Van der Vaart, 100% anti-Sneijder en 100% anti-Huntelaar zal je bedoelen.
Je madre man, de beste defensie is een harde aanval.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:20 schreef famousje het volgende:
Wtf.. waarom anti kuyt.. beter maken "we" ons zorgen over de defensie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |