Wiskunde en Nederlands niet.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:05 schreef superworm het volgende:
Wiskunde en voebbal gaan soms best samen: (AAAH IK HEB DE BAL JAAAAH)(*SCHOP*)(*100 % NAAST*)^100
100% anti Huntelaar!quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:37 schreef Prosac het volgende:
Babel is weg en een nieuwe pispaal moet gezocht worden? Doe dan Huntelaar, die stond de laatste wedstrijden droog.![]()
disclaimer, dat over Huntelaar is natuurlijk cynisch
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:46 schreef DivineJester het volgende:
[..]
100% anti Huntelaar!
Waarom moet die man mee naar het EK. Als hij tegen verdedigers van Heerenveen, Twente en Groningen al niet kan scoren, hoe moet dat dan op het EK? En iedereen heeft het alleen maar over zijn grote voortanden. Ik heb ook grote voortanden en heb ook niet gescoord tegen de verdedigers van Heerenveen, Twente en Groningen. Waarom ben ik dan niet geselecteerd?
Bovenstaande tekst berust niet geheel op waarheid
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:46 schreef DivineJester het volgende:
[..]
100% anti Huntelaar!
Waarom moet die man mee naar het EK. Als hij tegen verdedigers van Heerenveen, Twente en Groningen al niet kan scoren, hoe moet dat dan op het EK? En iedereen heeft het alleen maar over zijn grote voortanden. Ik heb ook grote voortanden en heb ook niet gescoord tegen de verdedigers van Heerenveen, Twente en Groningen. Waarom ben ik dan niet geselecteerd?
Bovenstaande tekst berust niet geheel op waarheid
`Hij werkt wel hard` . Dat is echt de enige kwalificatie die jullie hem kunnen geven, hèquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:01 schreef reetveter het volgende:
Hij werkt wel hard daar kan je niks van zeggen, maar hij kan beter naast het veld hard werken. Ballen jongen ofzo
quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:17 schreef Sometimes het volgende:
Dat zo'n beperkte voetballer bij een club als Liverpool speelt!
Zal 'ie vast altijd op de bank zitten bij de belangrijke wedstrijden...
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:07 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben ook tegen Kuijt, eigenlijk hoort hij niet thuis in het topvoetbal, maar hij heeft er toch zn plekje weten te veroveren door keihard te werken. Als hij een topspeler was had hij ons in 2006 naast Portugal gezet toen hij alleen op de keeper afging.
Hail Landzaatquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:03 schreef Tomatenboer het volgende:
100% anti-Van Basten, 100% anti-Heitinga, 100% anti-Mathijsen, 100% anti-Van der Vaart, 100% anti-Sneijder en 100% anti-Huntelaar zal je bedoelen.
En hup-hup al die Ajacieden die in Rotterdam spelen tegenwoordigquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:03 schreef Tomatenboer het volgende:
100% anti-Van Basten, 100% anti-Heitinga, 100% anti-Mathijsen, 100% anti-Van der Vaart, 100% anti-Sneijder en 100% anti-Huntelaar zal je bedoelen.
Je madre man, de beste defensie is een harde aanval.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:20 schreef famousje het volgende:
Wtf.. waarom anti kuyt.. beter maken "we" ons zorgen over de defensie
Mee eens. Zijn nieuwe rol op rechts is goed voor hem geweest. Kan nog best nuttig zijn voor Oranje in bepaalde fases, maar niet mee beginnen. En sowieso niet meer als spits. Al zie ik Bert nog wel zoiets doen eigenlijkquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ach, Kuijt. Was veel kritiek op 'm dit seizoen, ook wel terecht voor de winterstop. Maar na de winterstop is ie bij Liverpool beter gaan spelen en meer gaan scoren.
Bij Oranje is er echter teveel concurrentie voor een basisplaats.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:59 schreef Kriegel het volgende:
TS is een kortzichtige mongool. Als Kuyt echt niks zou kunnen was ie niet belangrijk geweest voor een ploeg als Liverpool. Hij is geen man van de actie en de goal, maar wel een uitstekende klassieke waterdrager die inderdaad op pure strijdlust de bal mee naar voren kan slepen en bovendien altijd wel ergens vrijloopt als aanspeelpunt.
De wat ongracieuze manier waarop hij dat doet gecombineerd met z'n eindeloze longinhoud zorgt voor dat predikaat van 'werkt hard', en hoewel bashers dit er altijd weer gekscherend bijgrijpen om een stok te hebben om mee te slaan, is het gewoon een erg nuttige kwaliteit die echt niet zomaar uit de lucht komt vallen omdat "Dirk zo'n fijne jongen is" of omdat "Dirk altijd zo onvermoeibaar ronddraaft", het betekent dat wat Dirk doet bevorderend is voor de prestaties van zijn elftal, en sinds hij op rechts is gezet en niet meer geketend wordt door een rol als afmaker (wat niet zijn sterke punt is) blijkt datgene wat hij doet ook nog eens beter uit de verf te komen dan voorheen.
Geloof me, een speler als hij wil iedere coach in zijn selectie hebben, niet omdat hij een complete voetballer is (dat is hij niet), maar juist omdat hij dingen kan die lang niet iedereen kan. Unieke kwaliteiten dus. Daarom gaat Kuyt mee met Oranje, niet per sé voor in de basis, maar zie maar eens een betere Nederlander te vinden in situaties dat er gewoon zonder bullshit geknokt en gezeuld moet worden omdat verfijnd spel niet blijkt te werken.
Wat? Hard werken? Dat doe ik ook iedere dag. Alleen of ik iedere minuut het idee heb dat het rendementvol is zit me soms dwars.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:56 schreef dennus2008 het volgende:
Donder op allemaal joh ( behalve de positieve mensen )
probeer hem maar eens na te doen :S
Het rendement kon je wel zien bij in de CL of bij Feijenoord waar hij vaak zelf de bal aan het halen was om hem vervolgens ook zelf naar binnen te schieten.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat? Hard werken? Dat doe ik ook iedere dag. Alleen of ik iedere minuut het idee heb dat het rendementvol is zit me soms dwars.
Ja, en om die redenen zou ik 'm opstellen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:41 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Het rendement kon je wel zien bij in de CL of bij Feijenoord waar hij vaak zelf de bal aan het halen was om hem vervolgens ook zelf naar binnen te schieten.
Het is technisch allemaal niet hoogstaand maar hij loopt wel goed en is vaak aanspeelbaar, tel daarbij op dat hij een meester aan het worden is in het storen van de opbouw van de tegenstander dan kan ik alleen maar concluderen dat Kuijt zijn plek bij de selectie heeft verdiend.
Bovendien heb ik altijd het idee dat hij het ook echt een hele eer vind om voor het Nederlands elftal te spelen.
Het is natuurlijk jammer voor Kuyt dat er bij elke wedstrijd, be it oefen of kwalificatie, 11 spelers van Oranje op het veld lopen met 200% motivatie, met het mes tussen de tanden, je weet wel van die mensen die door benen heengaan om de bal te behouden of te veroveren. Van die mensen die 90 minuten lang met maar 1 idee op het veld staan; meer scoren dan de tegenstander en het liefst heel veel meer. Dan is zo'n Kuyt toch niet echt van meerwaarde....quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat? Hard werken? Dat doe ik ook iedere dag. Alleen of ik iedere minuut het idee heb dat het rendementvol is zit me soms dwars.
In het Nederlands Elftal is hij voor mij gewoon een Nederlander ongeacht voor welke club hij zou uitkomen of heeft uitgekomen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:50 schreef StarGazer het volgende:
Kuyt
Kan mij het schelen dat hij een kakkerlak is, het is gewoon een prima voetballer
Ik zou juist wel met Kuyt beginnen. Die kan de defensie vande tegenstander al wat slopen. En dat Kuyt en Melchiot niet samen kunnen spelen lijkt mij onzin.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:47 schreef rja het volgende:
Kuyt kunnen we goed gebruiken, als de aanval niet draait, zoals zondag.
Het elftal ging beter voetballen met Kuyt erin, dan is voor deel zijn verdienste.
Over van der Vaart, ben ik op dit moment niet echt te vreden, hij mist te veel kansen.
Voor Kuyt, geen basis plaats, maar als we in problemen komen, wel de eerste die er in komt.
Maar wie haal je er uit ?quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:49 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik zou juist wel met Kuyt beginnen. Die kan de defensie vande tegenstander al wat slopen. En dat Kuyt en Melchiot niet samen kunnen spelen lijkt mij onzin.
Zie hieronder. Afellay mag vanaf de bank toekijken hoe de anderen het doen. Die krijgt pas speeltijd als Van der Vaart, Sneijder, Van Persie en Robben niet kunnen spelen i.v.m. blessures. Van der Vaart is mijn 1e keus. Sneijder 2e, Van Persie 3e en Afellay 4e voor de positie van schaduwspits. Van Persie is fysiek sterker danSneijder maar hij is in mijn ogen dé rechterspits.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:52 schreef rja het volgende:
[..]
Maar wie haal je er uit ?
Van der Vaart ?
Ook al mist hij kansen, maar hij had wel een aantal assist waar goals uitvallen.
Wie moet je daar anders neerzetten, Affalay, die zie als mindere vervanger van Sneider, als die geblesseert is, niet als iets anders.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:30 schreef Barca het volgende:
Van der Sar; Melchiot, Boulahrouz, Mathijsen, Bouma; Heitinga, Van Bronckhorst; De Jong, Van der Vaart, Robben; Kuyt.
Dus zoiets:
======================================== Van der Sar ==================================
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
======= Melchiot ============= Boulahrouz ============= Mathijsen ============= Bouma =======
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
============= De Jong ============= Heitinga =============== Van Bronckhorst =============
===================== Van der Vaart ===================================================
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Robben
======================================== Kuyt ========================================
Van der Vaart speelt als aanvallende middenvelder achter Kuyt maar mag ook als een rechtsbuiten spelen. Al verwacht ik dat hij de flank eerder vrij laat voor Melchiot. Robben speelt op links als een typische linksbuiten.
De Jong speelt, als we in de aanval zijn, wat verder naar voren dan Van Bronckhorst aan de linkerzijde. Dit omdat Heitinga en Van Bronckhorst de 2 controlerende middenvelders zijn en De Jong, Van der Vaart en Robben de 3 aanvallende middenvelders. Uitgaande van 4 - 2 - 3 - 1.
Kuyt kan door zijn beweeglijkheid de Italianen eerst moe maken waarna Huntelaar of Van Nistelrooy in de tweede helft nog meer gebruik kunnen maken van hun individuele klasse. Je kan dan ook besluiten om Mathijsen en Bouma te vervangen door Van Persie en Sneijder. Verdedigers vervangen door aanvallers is denk ik makkelijker dan andersom. Want als je begint met Van Persie en Sneijder en je moet dan defensiever gaan spelen omdat je wordt overlopen op het middenveld ...
omdat je bent begonnen met Van der Sar; Melchiot, Heitinga, Boulahrouz / Mathijsen, Van Bronckhorst; De Jong / De Zeeuw, Engelaar; Sneijder, Van der Vaart, Robben; Van Nistelrooy ... dan heb je denk ik een probleem!
Natuurlijk is aanvallen onze kracht, en dan moet je zo veel mogelijk doen om dit uit te buiten maar ... aanval is niet de beste verdediging, verdediging is de beste aanval!
Toni is hun diepste spits. Maar om een van de centrale verdedigers te laten doorschuiven naar bijv. Del Piero is heel riskant. Toni kan de andere centrale verdediger 1 tegen 1 verslaan én een aanvallende middenvelder kan vanaf de zijkant (DiNatale of Cameronesi) in die ruimte sprinten.
Dus: 2 centrum verdedigers achterhouden die om de beurt Toni bewaken. De ander geeft dan rugdekking aan de links- of rechtsback. Del Piero en Pirlo moeten worden bewaakt door 3 controlerende middenvelders: De Jong, Heitinga en Van Bronckhorst.
Melchiot op de flank, Van der Vaart achter Kuyt en Robben op links kunnen het de Italiaanse verdediging al moeilijk maken. Als de 3 controlerende middenvelders aansluiten (die aanvallend best een potje kunnen spelen) dan zet je de Azzuri behoorlijk onder druk.
Van Persie, Huntelaar (of Van Nistelrooy) en Sneijder zijn de wissels.
[ afbeelding ]
Mathijssen, zou ik eruit halen, voor Ooiijer, op de laatste man plek.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1160838/2/50#59133372]Dus zoiets:
======================================== Van der Sar ==================================
======= Melchiot ============= Boulahrouz ============= Mathijsen ============= Bouma =======
============= De Jong ============= Heitinga =============== Van Bronckhorst =============
===================== Van der Vaart ===================================================
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Robben
======================================== Kuyt ========================================
Iemand met zulke keiharde argumenten moet wel een universitaire achtergrond hebben.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:32 schreef Pinkietje het volgende:
Ik spuug op TS
Aan de andere kant is die Pirlo lutser natuurlijk ook gewoon een compleet argumentatieloze randdebiel die niet veel meer woorden verdient.quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Iemand met zulke keiharde argumenten moet wel een universitaire achtergrond hebben.²
Één ding is zeker, hij is in dit elftal een uniek type, van die voetballertjes hebben we er 13 in een dozijn, leuke mooi weer voetballertjes. Kuyt blijft gaan, is overal, is een echte teamspeler, heeft alleen oog voor de teamprestaties, kijk zo'n kans die hij tegen Portugal 2 jaar geleden mistte overkomt in principe ook niet zo vaak.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ach, Kuijt. Was veel kritiek op 'm dit seizoen, ook wel terecht voor de winterstop. Maar na de winterstop is ie bij Liverpool beter gaan spelen en meer gaan scoren.
Bij Oranje is er echter teveel concurrentie voor een basisplaats.
En bedenk vooral dat werkelijk alles die wedstrijd verkeerd ging. Wat dat betreft was die misser niet eens bijzonder.quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Één ding is zeker, hij is in dit elftal een uniek type, van die voetballertjes hebben we er 13 in een dozijn, leuke mooi weer voetballertjes. Kuyt blijft gaan, is overal, is een echte teamspeler, heeft alleen oog voor de teamprestaties, kijk zo'n kans die hij tegen Portugal 2 jaar geleden mistte overkomt in principe ook niet zo vaak.
In mijn elftal zou ik hem denk ik wel opstellen, bij nader inzien. Je hebt werkers nodig, kijk naar Frankrijk en Robert van der Kroft.²
Robben speelt op links! Kuyt hoeft degene te zijn die scoort. Dat mag Van der Vaart als vrije man ook zijn of Robben vanaf links. Kuyt mag socren. Hij staat er om de Italiaanse defensie te slopen. Hij is beweeglijker dan Van Nistelrooy. Op rechts is een gat omdat De Jong eigenlijk niet als rechter aanvallende middenvelder speelt maar als rechter controlerende middenvelder. Heitinga speelt centraal en Gio op links.quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:10 schreef Kriegel het volgende:
Ik weet niet wat je daar probeerde, maar Kuyt hoort dus echt niet als laatste schakel te staan, dat is nou juist wat 'm bij Liverpool een tijdlang belemmerde in zijn spel, die verplichting om voorin te zijn voor het laatste zetje. Robben op rechts is trouwens ook geen denderend idee. En wat moet dat gat op links voorstellen?
Volgens mij kijk jij alleen naar de opstelling en heb je het hele verhaal niet gelezen. Anders zou je bovenstaande quote niet geschreven hebben.quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:20 schreef rja het volgende:
[..]
Mathijssen, zou ik eruit halen, voor Ooiijer, op de laatste man plek.
Van Bronkhorst, gaat op vleugel i.p.v Bouma.
Van Persie komen er in Sneider komen er in, voor de Jong en Kuyt.
Dat je Sneider eruit laat , vindt ik totaal onbegrijpelijk, die speelt hartstikke goed, is in top vorm volgens mij.
Dat is eerste die van Basten opstelt, na van der Sar.
Ik ben zeer benieuwd, waarom je Sneider er naast laat.quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:56 schreef Barca het volgende:
[..]
Robben speelt op links! Kuyt hoeft degene te zijn die scoort. Dat mag Van der Vaart als vrije man ook zijn of Robben vanaf links. Kuyt mag socren. Hij staat er om de Italiaanse defensie te slopen. Hij is beweeglijker dan Van Nistelrooy. Op rechts is een gat omdat De Jong eigenlijk niet als rechter aanvallende middenvelder speelt maar als rechter controlerende middenvelder. Heitinga speelt centraal en Gio op links.
Ik vind (zonder t!) dat je eerst het hele stuk maar eens goed moet lezen! Dan word je denk ik een hoop duidelijk. Sneijder en Van persie passen in mijn ogen niet in een verdedigende opstelling.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:02 schreef rja het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd, waarom je Sneider er naast laat.
Ik vindt toch een van onze beste spelers, scoorde zondag nog via een vrije trap, zeer belangrijk zulke dode momenten, als van Persie, niet beter is, die staat er ook niet in.
Van Bronkhorst speelt, maar dan wel op de vleugel.
Ik vind Heitinga anders een stuk completer. Duidelijk een verdediger met betere opbouwende kwaliteiten en kan vaker naar voren doorschuiven.quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:56 schreef Barca het volgende:
Boulahrouz is de beste verdediger die we hebben.
Sorry, hoor verdedigen, zijn we nooit goed in geweest.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:06 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik vind (zonder t!) dat je eerst het hele stuk maar eens goed moet lezen! Dan word je denk ik een hoop duidelijk. Sneijder en Van persie passen in mijn ogen niet in een verdedigende opstelling.
Als het op verdedigen aankomt vind ik Boulahrouz toch echt beter. Heitinga is wel een completere voetballer. Ik kies er echter voor om Heitinga tegen Italië te gebruiken als een van de drie controlerende middenvelders. Vanuit die positie mag hij ook nog eens de 16meter in lopen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik vind Heitinga anders een stuk completer. Duidelijk een verdediger met betere opbouwende kwaliteiten en kan vaker naar voren doorschuiven.
Koop je een bril. Pearle heeft nu een actie.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:11 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Hij staat daar toch redelijk rechts.
Daarom ook 4 verdedigers en 3 verdedigende middenvelders.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:12 schreef rja het volgende:
[..]
Sorry, hoor verdedigen, zijn we nooit goed in geweest.
Moeten we ook niet willen, Nederlanders zullen nooit Italianen worden op verdedigend gebied.
We moeten gewoon aanvallen, wel met mate natuurlijk.
Maar met Robben, die gevaarlijk is op de counter, die heeft ons 2 jaar geleden op het WK tegen Servie, ook gered.
Maar Boulahrouz is het Stam achtige type dat overal keihard bovenop zit, Heitinga maakt nog teveel slippertjes om op dit niveau centraal achterin te staan, zeker met de rest van onze linie in het achterhoofd. Met dit gegeven en zijn opbouwende kwaliteiten in beschouwing genomen zou hij het beter moeten doen als verdedigende middenvelder, met Boulah erachter om zijn eventuele fouten op te vangen. Laat 'm voorlopig maar mooi De Zeeuw vervangen, die speelt sinds de winterstop als een natte krant.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik vind Heitinga anders een stuk completer. Duidelijk een verdediger met betere opbouwende kwaliteiten en kan vaker naar voren doorschuiven.
Ja, of jij. Je draait dat schema van je toch om zodra je het over links of rechts gaat hebben, of staat Bouma volgens jou ook rechtsback? Nou dan.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:13 schreef Barca het volgende:
Koop je een bril. Pearle heeft nu een actie.
Bouma staat achter Robben! Bouma is dus linksback en Robben speelt linker aanvallende middenvelder / linkerspits!quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:19 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja, of jij. Je draait dat schema van je toch om zodra je het over links of rechts gaat hebben, of staat Bouma volgens jou ook rechtsback? Nou dan.
Juist, dus Boulah centraal met Joris en Heitinga is de centrale verdedigende middenvelder. Gio speelt op links en Nigel op rechts.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:16 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Maar Boulahrouz is het Stam achtige type dat overal keihard bovenop zit, Heitinga maakt nog teveel slippertjes om op dit niveau centraal achterin te staan, zeker met de rest van onze linie in het achterhoofd. Met dit gegeven en zijn opbouwende kwaliteiten in beschouwing genomen zou hij het beter moeten doen als verdedigende middenvelder, met Boulah erachter om zijn eventuele fouten op te vangen. Laat 'm voorlopig maar mooi De Zeeuw vervangen, die speelt sinds de winterstop als een natte krant.
De Zeeuw vind ik ook niet goed spelen. Hij komt in mijn basisteam dus niet voor. Heitinga wel, maar dan als centrale verdedigende middenvelder. Nigel de Jong is de vervanger van De Zeeuw.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:22 schreef rja het volgende:
De Zeeuw, vindt ik ook niet goed spelen.
Dan is Heitinga, een veel betere optie.
Voor centraal achterin, maakt hij te veel fouten, naar mijn smaak, hij zou ook nog op de vleugel kunnen, dus heeft hij nog steeds plek in de basis.
Even wachten dude, nu volg ik je echt niet meer. Ligt het nou aan mijn browser dat ik dit zie?quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:21 schreef Barca het volgende:
[..]
Bouma staat achter Robben! Bouma is dus linksback en Robben speelt linker aanvallende middenvelder / linkerspits!
Dat ligt aan je browser vermoed ik ... want ik zie in mijn browser iets heel anders. Komt door al die streepjes ... passen blijkbaar niet overal op 1 regel.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:31 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Even wachten dude, nu volg ik je echt niet meer. Ligt het nou aan mijn browser dat ik dit zie?
[ afbeelding ]
Daar staat Robben toch echt op rechts en Bouma inderdaad linksback. En links een gapend gat.
Een mooie voorhoede om tegen Frankrijk en Roemenië te spelen. Maar niet tegen Italië.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:45 schreef leolinedance het volgende:
Kuyt is een nuttige speler voor ieder team. In Oranje zie ik hem echter niet erg veel in actie komen. Puur omdat we betere spelers hebben. De hoofdopstelling in de voorhoede zal zijn:
Robben - V. Nistelrooij - v. Persie
-------------Sneijder-----------------
Een prima opstelling overigens. Voor van Nistelrooy is de vervanger Huntelaar. Mochten we een breekijzer nodig hebben denk ik dat daar Vennegoor voor gebracht zal worden. Waarom is hij anders meegenomen? Ik denk dat de enige mogelijkheid voor Kuyt om aan spelen toe te komen een niet-fitte v. Persie is.
Dirk is een werker. Iemand die jaagt en ploetert. En in een worsteling zijn voet op de juiste manier tegen de bal zet. Zijn geren en gevlieg is echter ontzettend nuttig.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:59 schreef Downstar het volgende:
Nou 100 % anti kuyt is het niet ; ook hij heeft zijn kwaliteiten ; waaronder zijn mentaliteit enzovoort
kuyt is idd zo als de topic starter al zei ; wel traag vind ik ook ..
kuyt is meer iemand die van afstand een goed schot kan leveren ,
of een koppal op goal .. dat zijn dingen voor Dirk ..
acties zitten er meestal niet in ..
Het spel van Robben was goed zichtbaar tegen Wales. De goal, na een kopbal van Wales, maakte hij dankzij zijn individuele klasse. Maar dat we niet meer kansen hadden kwam door zijn egoïstische spel.quote:Zelfde als Robben ; ik vind dat een kwalitatief ERG goede voetballer , maar zijn mentaliteit .. bah .. Meneeer zeurt altijd tegen de scheids ; om vrije trappen te krijgen ; bij een lichte tik ligt hij al .. terwijl hij ook makkelijk door kan gaan , maar meneer laat zich vallen om een vrije trap te versieren .. en dan nog niet eens over de acties die meneer maakt ; ze zijn geweldig ! ; maar gaat 9/10 keer voor eigen succes , terwijl iemand anders alsware voor open doel staat .. dingen waar ik me toch aan kan ergerren , Ondanks dat ik hem goed vind
Behalve dat hij technisch beperkt is vind ik hem de laatste tijd wel qua kopkracht opvallen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:04 schreef MarkNMGN het volgende:
Dat Kuijt hard werkt weten we na zo'n 10 topics over hem nou wel, kunnen we niet eens een keer met andere argumenten komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |