Vind je?quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:01 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Die linker lijkt anders verdomd veel op Inzaghi.
Ooitquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:26 schreef ub40_bboy het volgende:
Eerste goede wedstrijd van Kuijt ooit en gelijk allemaal mensen: "ja als je kuijt slecht vind stop dan maar met denken."
mis ik wat?quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:51 schreef BUG80 het volgende:
Ik zou 'm ook laten starten. Met Kuijt in de ploeg speelt NL in een 5-3-4-2 systeem.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:26 schreef ub40_bboy het volgende:
ooit
Kuijt zorgt voor 3 man extra.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:38 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
mis ik wat?
14 spelers in jou elftal??
Hij draaide sowieso een goed seizoenseinde bij Liverpool.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:26 schreef ub40_bboy het volgende:
Eerste goede wedstrijd van Kuijt ooit en gelijk allemaal mensen: "ja als je kuijt slecht vind stop dan maar met denken."
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:02 schreef Cavalier1 het volgende:
Mee eens. Dramatische voetballer. Zoals de Engelsen het zeggen: ''Headless Chicken''
Helemaal mee eens, hij beseft dat hij met oranje allemaal toppers om zich heen heeft en zich eindelijk eens in een topteam bevind voor het eerst van zijn carriere (Huntelaar, VDVaart, Sneijder, Heitinga etc.) en piekt op het juiste moment! Goed gespeeld dirkie kuut uut katwijkquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:26 schreef ub40_bboy het volgende:
(Torres, Alonso, Gerrard, Carragher ... )quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
hij beseft dat hij met oranje allemaal toppers om zich heen heeft en zich eindelijk eens in een topteam bevind voor het eerst van zijn carriere (Huntelaar, VDVaart, Sneijder, Heitinga etc.)
PROESTquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, hij beseft dat hij met oranje allemaal toppers om zich heen heeft en zich eindelijk eens in een topteam bevind voor het eerst van zijn carriere (Huntelaar, VDVaart, Sneijder, Heitinga etc.) en piekt op het juiste moment! Goed gespeeld dirkie kuut uut katwijk
Had ook direct rood moeten zijn die overtreding.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:39 schreef thaduck het volgende:
Aardige klap kreeg ie vandaag, hij was tot na zijn doelpunt dizzy voor mijn gevoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |