quote:Op maandag 2 juni 2008 22:21 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb het niet gedaan
En nu is er geen goed licht meer, maar ik doe het morgenmiddag
En ik breng verslag uit! Misschien met foto, maar alleen als het er leuk uitziet
Greys, leuk een make-upavond! Ben ik ook eens geweest, maar ik kon niet kiezen tussen alle producten dus ik kwam maar met 1 dingetje thuis
Ja hoorquote:Op maandag 2 juni 2008 22:23 schreef MissBliss het volgende:
Kan een modje er nummer 130 van maken?
Een vijl heb ik nog niet...quote:Op maandag 2 juni 2008 23:03 schreef Greys het volgende:
MB ik ben zo benieuwd! Mijn nagels hadden ook geen standaard nagelvorm hoor. Dat kwam pas nadat ik ze elke keer aan de zijkant af vijlde enzo
Goeiemorgen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:38 schreef Greys het volgende:
Nu hoor je echt bij de CLUPPPP, MB.
Ben trots op je![]()
Agossie, EW, niets van aantrekken.
Als je eigen moeder zo'n test afneemt scoor je standaard zeker 30 punten lager
Na jouw verhaal voel ik me heel dikquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:25 schreef MissBliss het volgende:
Pffft, heel leuk jurkje besteld van EDC, maat 34, nou mooi niet dat dat maat 34 washet hing als een vuilniszak om me heen
Ik weet dat ik vrij dun slank ben, maar als ik zelfs maat 34 niet meer pas kan ik beter naar de kinderafdeling
Maar goed, had ik kunnen weten, ik heb geloof ik mn hele leven nog niks gepast van EDC, Esprit en Mexx, die maatvoeringen van die winkels slaan echt nergens op
Op het plaatje leek hij wel klein
[/frustratie]
Sorryquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Na jouw verhaal voel ik me heel dikIk was nl .net blij dat m'n EDC jeans maat 38 iets te ruim was.
![]()
Ik wil ook wel maat 34!Nou oké, 36 doe ik het ook voor!
T'lijk, ik was heel braaf toch hadden we vast gesteld?quote:Op maandag 2 juni 2008 23:14 schreef Greys het volgende:
Wat voor andere dingen?
Kunnen ze door de beugel?
Ja halloooo, jij bent ook heel groot. Het zou serieus geen porem zijn als jij maatje 36 hadquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:35 schreef Greys het volgende:
Ohhh, als het kattenluik zo staat is het dus puur zijn eigen keuze om buiten te zijn![]()
Over de kledingmaten:
Ik zal maar niet beginnen over mijn maat 42 (en soms 40, bij de H&M valt alles groot) he?
Lief he?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys! Wat een eeeeeenig bankje![]()
En wat ligt ze er lief in!
Dat meen je niet?quote:Heb ik net hele fashionable ijsbergsla gemaakt met kaas en knoflook en uitjes enzoooo.
Heeft meneer toch liever een ordinaire krop sla met een ei en een beetje slasaus
Ik zit een beetje te dubben over dat French manicure. Ik heb nu 1 nagel die er absoluut te kort voor is, dus die wil ik laten bijgroeien, maar eer dat die lang is, is er wel weer een andere nagel gebrokenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:45 schreef conleche het volgende:
Wat een lief bankje met een nog liever hondje(issie weer helemaal beter?)
Ik ben naar de HEMA gegaan voor zo'n French manicure set, hadden ze die niet meer, toen heb ik alle onderdelen maar los gekocht. Ik heb net als MB hele zwakke ronde nagels. Ik zal ook een fotoverslag maken als ik er aan denk!
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:50 schreef Greys het volgende:
Cootje! Ik had ook drie losse flesjes hoor
Een roze, een witte en een blanke! Dus je hebt het heulemaal goed gedaan!
Heeft dat er ECHT mee te maken ook, je lengte, met die maten?
Of zeggen jullie dat alleen maar om mij minder fors te laten voelen?![]()
Hmz, dan zal ik het wel fout hebben (quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:04 schreef conleche het volgende:
o ik heb roze, wit en topcoat...
Dat was onze grote wens toen we op huizenjacht gingen!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:02 schreef conleche het volgende:
Open haard! Gezellig!
Had ik al verteld dat je mijn zelfvertrouwen enorm veel goed doet?quote:Nee serieus! Ik vind jou er erg slank uitzien, als ik maat 40 heb, zie ik er echt echt haske mollig uit en jij bent helemaal in proportie. Tis dat je natuurlijk veuls te oud bent, anders had je kunnen meedoen aan HNTM!
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee schat, maar dat slechte zelfbeeld is wel vermoeiend. Vooral als er nou juist geen grond voor is.
Maakt me niet uit dat je het hier doet. Ik vind het jammer dat jij vindt dat het nodig is voor jezelf. Gun jezelf beter omdat je daar recht op hebt en omdat het een makkelijk vast te stellen feit isquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]I know, maar ik krijg het er niet één-twee-drie uit, hoe graag ik dat ook zou willen.
Zal mijn best doen en niet meer zeuren (hier)
MB, ik heb topcoat zie ik net, maar ik moet je bekennen dat ik gewoon op goed geluk een flesje met een blank lakje heb gegrepen. Volgens mij kan die basecoat prima! En helemáál als je daar eerst mee gaat smeren totdat ze langer zijn!
Het zusje van meneer C. heeft dat ook, die voelt zich ook ongemakkelijk omdat ze zo lang is. Maar tegenwoordig zijn bijna alle meisje boven de 175 cm! Soms zie ik ook lange vrouwen die niet aantrekkelijk zijn omdat ze ook nog heel breedgeschouderd zijn en tuinbroeken dragen en geen borsten hebben. Dán is het lelijk ja. Maar in jouw geval: je bent supervrouwelijk met borsten een taille en lange benen: mens wat wil je nog meer! Maar je mag er best hier om zeuren hoor! Dan ben je het maar kwijt!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:20 schreef Greys het volgende:
Het tussen-je-oren-gedeelte is maar een raar ding he?
Ik zie mezelf anders in de spiegel denk ik, vind mezelf altijd groot, lomp, fors.
Maar niet dusdanig dat er slecht mee te leven valt hoor, anders ging ik mezelf wel uithongeren maar daar vind ik eten veel te lekker voorHet enige waarmee het echt lastig is, is dat ik er af en toe vréselijk irritant twijfelachtig van wordt. Heb afgelopen week twee jurken gekocht en toen ik ze thuis aantrok vond ik ze ineens afschuwelijk en lomp. Waarschijnlijk ga ik ze dan dus ook niet meer aan doen.
Maar ik ga er hier niet meer over mekkeren. Plechtig beloofd!
Oepsquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:35 schreef Morretje het volgende:
Greys!!![]()
![]()
(ik bedoel, ik denk dat jij hetzelfde zou reageren als ik zo over mijn lijf zou praten..)
Maarre, post maar eens een fotootje van jezelf in die jurkjes, in de kast laten hangen en nooit meer aandoen is natuurlijk zonde!!
MB, basecoat is eigenlijk bedoeld om eerst op je nagels te doen en daarna verdere kleurtjes, zodat je nagels de kleur niet overnemen.. Maar kan ook prima als top coat denk ik, misschien dattie wat minder lang houdt. Ik smeerde dat er ook altijd overheen..
Heb ik wat gemist...... waar ben je dan??quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:50 schreef Greys het volgende:
Ahhhhhhhhh fuck fuck fuck fuck fuck fuck
Ik ben niet in het land op 29 juni met Parkpop
Wat een teleurstelling
Bij dat keverweekend in Engeland.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:08 schreef Maes het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist...... waar ben je dan??
Veel plezier??quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij dat keverweekend in Engeland.
Boy oh boy...
Nou, ik hoor het je nog zeggen. Hij houdt ook van Peter, Paul en Mary om maar iets te noemen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:24 schreef Greys het volgende:
Co, zeg maar tegen Heer C dat ie een voortreffelijke muzieksmaak heeft![]()
If I had a hammerrrrrrrrrrr!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou, ik hoor het je nog zeggen. Hij houdt ook van Peter, Paul en Mary om maar iets te noemen.
precies, dan lukt het best wel. Misschien met een beetje oefenen. Met het schilderen doe ik dat ook en kan dus met beide handen schilderen, met een lichte voorkeur voor rechts. Maar links gaat ook heel goed.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:12 schreef Greys het volgende:
En als je met je linkerhand réchts gaat lakken, steun dan met je linkerpink en ringvinger ergens op, ga niet 'in de lucht hangend' lakken, dat lukt niet
Zulk soort idd...quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:52 schreef Greys het volgende:
Groot project als in dat grijs-bruine goedje dat tóch weg te boenen was wegboenen?![]()
* Greys snel weer aan het werk gaat
O ja !! Pam!!quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:22 schreef MissBliss het volgende:
Mooi haar heb je zeg!
Ik ken die reclame wel ja. Het was volgens mij Pam dr haar dat danste.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:05 schreef Greys het volgende:
Ilsepielse, ik ben toch blij dat je je het lot van de kat zo hebt aangetrokken en dat je er goed op gelet hebt.
Beter teveel 'controle' dan te weinig voor dierenleed!
NOK!!! IK HAD POST!!!
Ben nu de trotste bezitster van een roze nagelvijlDankjewel!!!
Ik ben er ernstig blij mee! Superlief van jequote:Op woensdag 4 juni 2008 18:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]Een roze glasnagelvijl voor je mooie pootjes. Die dingen gaan echt heel lang mee als je ze niet op de grond laat kletteren.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben er ernstig blij mee! Superlief van je
ik hoop niet erg, ik vind hem ook al tijden goedquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:53 schreef Greys het volgende:
Hoe erg is het met me gesteld als ik hier nog steeds kippenvel van krijg?![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:21 schreef Morretje het volgende:
Co, heb je iets schoonmakerigs gedaan ofzo? Daar kunnen (verse) nagellakjes niet zo tegen..
quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:53 schreef Greys het volgende:
Hoe erg is het met me gesteld als ik hier nog steeds kippenvel van krijg?![]()
Lijkt me niet zo dat alle emoties slechte raadgevers zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:49 schreef Morretje het volgende:
Natuurlijk is angst een slechte raadgever, maar geldt dat in principe niet voor alle emoties?
Als je het nou hebt over manipulatief dan heb je het eigenlijk over Chip. Zij gaat naar ba;letje kijken tot je het snoepje eruit hebt gehaaldquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:53 schreef Morretje het volgende:Ik vind jullie lief dat jullie willen meedenken, maar ik weet ook wel dat er geen pasklaar antwoord voor is..
Wilde graag even m'n ei kwijt..
Dus.. dank jullie wel..![]()
Chip is soms heel slim, en soms ook niet. Heb zo'n balletje gekocht waar je snoepjes in kan stoppen.. Maar ze doet er niks mee, ze ruikt er alleen maar in. Ze weet wel dat er snoepjes inzitten, want die heb ik voor haar neus er in gestopt.. En nu?
Gewoon een keer es komen wandelen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:45 schreef Nonneke het volgende:
nou als jullie Anka dan even overhalen, heb ik misschien ook ooit mn naakie![]()
die van het plaatje is wel ubercute![]()
mjah misschien moesten we je eens 'toevallig' tegen komen ergensquote:
21 september organiseren we een naakthondendag in Putten, dan komen dr hele massa's nakiesquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:06 schreef Nonneke het volgende:
[..]
mjah misschien moesten we je eens 'toevallig' tegen komen ergens
beetje jammer dat ze zondag weer weggaat, Putten is hier vlakbij![]()
*noteerd in Agenda.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
21 september organiseren we een naakthondendag in Putten, dan komen dr hele massa's nakies
Tegen die tijd moeten we t dr dan nog maar es ff over hebben want we zitten daar op eigen terrein, maar dr valt vast wel een ontmoeting te regelen dan hoorquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:10 schreef Nonneke het volgende:
[..]
*noteerd in Agenda.
Kom Anka, we gaan leuk met Fa Shi in putten wandelen(faas is de enige die kleine hondjes leuk vind
)
lijkt me tofquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tegen die tijd moeten we t dr dan nog maar es ff over hebben want we zitten daar op eigen terrein, maar dr valt vast wel een ontmoeting te regelen dan hoor
Het wat????quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:27 schreef Nonneke het volgende:
[..]
lijkt me tof![]()
beter ook op afgesloten terrein, voor je het weet worden je hondjes het Solse gat ingelokt(of was dat in Ermelo ?
)
quote:
Oeh lekker, waar?quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:39 schreef Nonneke het volgende:
net hotelletje geboekt voor Anka en mij![]()
hotelletje aan zee, in een kamer met balkon+zeezicht
Katwijk, we hebben de 25e in Den Haag een bruiloft, en we hadden eigenlijk wel zin om er even tussenuit te gaan, dus hebben een hotelletje in de buurt gezocht en 2 dagen erbij geplaktquote:
Ow das jammer joh.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:08 schreef nokwanda het volgende:
Klinkt idd dubieus
Ik kreeg gister een vakantie aangeboden, maar ik kan niet. Ik moet werken in september en in oktober kan ik maar beperkt weg vanwege examens
Dat zuigtquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:08 schreef nokwanda het volgende:
Klinkt idd dubieus
Ik kreeg gister een vakantie aangeboden, maar ik kan niet. Ik moet werken in september en in oktober kan ik maar beperkt weg vanwege examens
Nee, dat zit er voor mij dit jaar gewoon niet in. Geen geld nog en geen tijd.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Da's mooi k*t Nok![]()
Heb je anders nog vakantieplannen dan?
Mijn werkgeefster hoeft mij ook niet te vertellen dat dat niet gaat. Ik weet zelf hoe de planning is en hoe druk het in september is. Er moeten drie scholen starten per 1 oktober en daarvoor doen wij de groepsobservaties voor toelating. Daarnaast doet mijn werkgeefster de trainingen voor docenten. Mijn collega's maken de verslagen van ongeveer 80 kinderen. We hebben al hulp ingeroepen en extra vrouwkracht ingezet en dan nog redden we het maar netwel/net niet.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:22 schreef Greys het volgende:
Mijn vogelhuis is bewoond
Dus zachtjes naar het toilet, geen licht aan en niet met de deur gooien
MissBliss, gefeliciteerd met je vent!![]()
Nok, dat is echt klote. Is er echt geen mouw aan te passen?
Jij hebt toch eh... een best wel soepele werkgeefster?
Oh. Dan is het idd meer dan duidelijk dat het niet gaat. Kan je niet maken dan...quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mijn werkgeefster hoeft mij ook niet te vertellen dat dat niet gaat. Ik weet zelf hoe de planning is en hoe druk het in september is. Er moeten drie scholen starten per 1 oktober en daarvoor doen wij de groepsobservaties voor toelating. Daarnaast doet mijn werkgeefster de trainingen voor docenten. Mijn collega's maken de verslagen van ongeveer 80 kinderen. We hebben al hulp ingeroepen en extra vrouwkracht ingezet en dan nog redden we het maar netwel/net niet.
Dus we hebben al een vakantieplanning gemaakt. Ik had al besloten de eerste 2 weken van augustus vakantie te nemen. EW komt dan net terug van vakantie en we zijn in die weken beide jarig.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:52 schreef Greys het volgende:
Heer G plast zittend
En daarbij hebben we boven ook nog een toilet waar het licht naar hartelust aan mag
Ik heb hem echt nog nooit staand zien plassenquote:
In oktober zou het kunnen, maar dan heb ik dus ook examens. Ik weet de exacte datum nog niet. Maar in november begint het gelazer weer voor de scholen die in Januari gaan starten. En of het uitgesteld kan worden... ik denk het niet.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh. Dan is het idd meer dan duidelijk dat het niet gaat. Kan je niet maken dan...
Maar dat vakantie aanbod was ook niet een beetje om te buigen naar een andere periode?
Nee, anders had je dat wel gedaan natuurlijk
Super hoor, lekker je kast vol met nieuwe dingetjesquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:09 schreef oh-oh het volgende:
Ze had echt zo veel dingen dat ik echt selectief gekozen heb en dat was dus een megazak vol, allemaal zwarte gave topjes, hele mooie spijkerbroeken, zelfs een paar gekleurde bonte dingen die ik leuk vond ( vloeken lekker bij haar nieuwe tattoo).
Oh wat goed! Want we moeten na afloop wel even in Gijs S. klimmen natuurlijkquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:15 schreef Maes het volgende:
Ik wil ze graag aan zaterdagavond maar dan moet ik er ook nog even leuke kleren bij kopenMijn lieve zoon is er dus ik hoef niet op de klok te kijken
Ik heb nu nagels.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:35 schreef nokwanda het volgende:
Je gaat in iemand klimmen? Dan heb je aan zulke schoenen niks, natuurlijk
Beter zoiets
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nu nagels.
I'll work my way up![]()
Gijs is weer single, na 9 jaar geloof ik. En dat zal ie weten ook.
Oh wacht....![]()
- Zaterdag met Maes en nog een vriendin naar Forbidden Musicals (daar nemen ze de bestaande grote musicals genadeloos in de zeik)quote:
Van Heer G mag het nietquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh bah zeg, Gijs Staverman...
Nou die mag je hebben!
Thanksquote:
Wie weet ja haha!quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:03 schreef nokwanda het volgende:
oh-oh, van jou mag ze, maar misschien is meneer greys het daar niet zo mee eens. tenzij hij Gijsje ook wel leuk vindt
Klinkt als een goed bestede avond! En een leuk vooruitzicht van morgen!quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Thanks
Net lekker uit eten geweest en cocktails gedronkenen morgen komen er wat vrienden langs
En zondag gaat hij voor 5 dagen naar Amerika
Ik zal het hem vragenquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:06 schreef nokwanda het volgende:
als ie van katten houdt mag ie best hier langskomen, hoor
Naaahhh, doe toch maar niet. Teveel een mooiboy. Tenzij hij heeeel erg veel van katten houdt...en van afwasen
Hey, daar had ik nog helemaal niet over nagedacht, slim hoorquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Klinkt als een goed bestede avond! En een leuk vooruitzicht van morgen!
En 5 dagen zijn zo voorbij *dooddoener* Denk maar aan alle leuke dingen die hij nu heel goedkoop (lage dollar!!!!) voor je mee terug kan nemen!
Gelukkig heb je nu nog een paar dagen de tijd om te bedenken wat je hebben wil he!quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey, daar had ik nog helemaal niet over nagedacht, slim hoor
Kledingquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nu nog een paar dagen de tijd om te bedenken wat je hebben wil he!
quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Klinkt als een goed bestede avond! En een leuk vooruitzicht van morgen!
En 5 dagen zijn zo voorbij *dooddoener* Denk maar aan alle leuke dingen die hij nu heel goedkoop (lage dollar!!!!) voor je mee terug kan nemen!
[..]
Ik zal het hem vragen
Alstie van katten houdt en als afwassen zijn grootste passie is, dan neem je dat mooiboy gedeelte op de koop toe eventueel? Hell, jij moet pas klimmen!
en schoenen. Merksneakers zijn daar stukken goedkoper.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kleding
T-shirts voornamelijk, want dat is niet zo risicovol qua maten enzo, past meestal wel
Dingen die sowieso al goedkoper zijn daar, zijn nu helemaal schrikbarend goedkoopquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey, daar had ik nog helemaal niet over nagedacht, slim hoor
Ja maar jou kan hij met één hand optillenquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik heb geen nagels
Wel staaldraad op mijn tanden
Dat heeft zo zijn voordelenquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar jou kan hij met één hand optillen
Ik wacht onwijs op dezequote:Op donderdag 5 juni 2008 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dingen die sowieso al goedkoper zijn daar, zijn nu helemaal schrikbarend goedkoop![]()
Denk ook aan Victoria's Secrets enzo![]()
Oh enneh... IK KAN NIET MEER WACHTEN!
Ik kan wel nieuwe sneakers gebruikenquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en schoenen. Merksneakers zijn daar stukken goedkoper.
Dat ik daar niet aan dachtquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dingen die sowieso al goedkoper zijn daar, zijn nu helemaal schrikbarend goedkoop![]()
Denk ook aan Victoria's Secrets enzo![]()
Dat zou ik echt maar doen ja!quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat ik daar niet aan dacht
Heb daar 2 jaar geleden nog 2 bh's en wat broekjes gekocht!
Ik ga een lijstje maken voor Re
quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou ik echt maar doen ja!
Je bent een dief van je eigen portemonnee als je het nu niet doet
En handig as je daar al wat van hebt, van VS, dan weet je dus al hoe de maten vallen!
Hihi, ik zie je al zitten met je vleesprikkertje!!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:07 schreef Greys het volgende:
That's the spirit!
Lekker eten voor jezelf regelen, verwen jezelf, lekker chickflicks en diagonaal in bed liggen met De Ziggy en voor je het weet is ie er weer! (Ik heb hiervoor met een marinier samengewoond en was dus regelmatig maanden alleen, dan was het gewoon weer wennen als hij er weer was![]()
). Ik ging dan dus ook gewoon heel ver in het mezelf vertroetelen, ik ging ook rustig doordeweeks in mijn eentje tijdens een wijvenfilm zitten fonduen
Zoals je het nu voor je ziet waarschijnlijk, zo zag het er ook uit, vrij sneu. Maar ik had het dan helemaal naar mijn zinquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Hihi, ik zie je al zitten met je vleesprikkertje!!
VS is to die for qua badmode idd!quote:Ik heb net gekeken op de VS site en wat een ongelofelijk leuke bikini's heb je daar. Maar hoe zit het daar met de maten? Als het morgen in de galerie rustig is, ga ik eens kijken of ik wat kan bestellen.
Ik ben er zo blij mee ook.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:16 schreef Greys het volgende:
Tof dat je zo'n leuk contact hebt met de girls!
En bewonderenswaardig dat je gewoon de afwas hebt lopen doen
Slaap lekker! Ga maar bedenken wat je morgen aan trekt, volgens mij heb je nu veel te veel keus!
Kijk deze dan: http://www2.victoriassecret.com/commerce/application?namespace=shoppingBag-editProduct&origin=viewBag.jsp&event=link.productEdit&productType=online&lineItemId=3&from=viewBag#quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Zoals je het nu voor je ziet waarschijnlijk, zo zag het er ook uit, vrij sneu. Maar ik had het dan helemaal naar mijn zin![]()
[..]
VS is to die for qua badmode idd!
Jammer alleen van die vrij forse verzendkosten als je het bestelt, dan is het toch niet echt een koopje meer.
Hoewel, nu met de lage dollar, misschien heft het elkaar wat op. Ik ga ook maar even kijken.
Wat zijn die verzendkosten dan en gaat dat per item, of per kilo?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:29 schreef Greys het volgende:
Ik kocht dan een kipfiletje, een biefstukje, hakte dat in stukjes, twee bruine pistoletjes in plakjes met tzaziki ofzo, wat fruit er bij en gaan met die fonduepan!Tis een aanrader!
Je link doet het niet CoIk krijg 'currently your shopping bag is empty'.
Heb nog even gekeken maar die verzendkosten en de tijd dat het duurt voordat het er eens is... pffff.
Zullen we een VS filiaal in Nederland beginnen samen?
quote:International Standard Delivery
Order usually arrives within 14-21 business days (for in-stock items only) after the shipping date.
Shipments outside the United States may be subject to import charges, which are the responsibility of the purchaser.
MERCHANDISE SUBTOTAL VIA SURFACE
$ 0.00 - 75.00 $ 27.99
75.01 - 125.00 33.99
125.01 - 175.00 38.99
175.01 - 250.00 46.99
250.01 - 350.00 56.99
350.01 - 500.00 63.99
500.01 - 650.00 73.99
650.01 - 800.00 88.99
800.01 - 1000.00 98.99
Over $1000.00 109.99
International Express Delivery
Add $20 to Standard Shipping and Handling Charges
Delivery within 3-10 business days for in-stock items only
Customs and Import Duties
Your order may be subject to VAT, import duties and/or taxes, which are levied once your package reaches your country.
Victoria's Secret ships your package DDU, "duties and taxes unpaid", and does not collect the VAT, duties and/or taxes and cannot predict what your particular charges may be. If you do incur these additional charges, they must be rendered in order for your package to clear customs.
For more information regarding your country's custom policies, please contact your local customs office.
Dan moet je dus iemand zoeken die naar de States gaat en t ff mee wil brengen of zelf op wil sturen van daar uitquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:38 schreef Greys het volgende:
Victoria houdt er een geheel eigen verzendtarief op na.
En die is niet mals!
Ja voor dát geld zitten we er al bijna!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:41 schreef conleche het volgende:
O das idd. belachelijk! Kom, dan moeten we maar persoonlijk nar de States.
Ok, dan komt het goed!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 01:00 schreef Greys het volgende:
Ik de Florida Mall te Orlando zit er in elk geval eentje. Die vond ik net op google
Volgens mij word je daar met die VS shops doodgegooid hoor, je struikelt er over!
Ja he?quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Neuj...niet echt.
En toen alles was aangeslagen en in de kar stond, bedacht ik me dat ik nog een nieuwe fles cola moest pakken
Geen zelfportret, bedoel je?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:55 schreef Greys het volgende:
De iets te 'wilde' gedeeltes heb ik niet op de foto gezet
Ik zal het niet meer doenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh....
Ik dacht ff dat ik verkeerd zat met al die bloempies hier![]()
Ohhhh jee, dus weer opruimen vandaag en vanavond weer aan de slag met visitequote:Heb een beetje een te kort nachtje gehad....bleegh.
En vanavond weer allemaal visite en ook nog slaaperdjes
Ja, erg druk inderdaad, het is weer vaker beter weer en dan zit ik vaak buiten met Samaraquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:07 schreef nokwanda het volgende:
good. En met jou? Tijdje minder gezien.
Heb je het druk? En hoest met de kindjes en met Elco?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |