Dingen die sowieso al goedkoper zijn daar, zijn nu helemaal schrikbarend goedkoopquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey, daar had ik nog helemaal niet over nagedacht, slim hoor
Ja maar jou kan hij met één hand optillenquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik heb geen nagels
Wel staaldraad op mijn tanden
Dat heeft zo zijn voordelenquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar jou kan hij met één hand optillen
Ik wacht onwijs op dezequote:Op donderdag 5 juni 2008 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dingen die sowieso al goedkoper zijn daar, zijn nu helemaal schrikbarend goedkoop![]()
Denk ook aan Victoria's Secrets enzo![]()
Oh enneh... IK KAN NIET MEER WACHTEN!
Ik kan wel nieuwe sneakers gebruikenquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en schoenen. Merksneakers zijn daar stukken goedkoper.
Dat ik daar niet aan dachtquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dingen die sowieso al goedkoper zijn daar, zijn nu helemaal schrikbarend goedkoop![]()
Denk ook aan Victoria's Secrets enzo![]()
Dat zou ik echt maar doen ja!quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat ik daar niet aan dacht
Heb daar 2 jaar geleden nog 2 bh's en wat broekjes gekocht!
Ik ga een lijstje maken voor Re
quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou ik echt maar doen ja!
Je bent een dief van je eigen portemonnee als je het nu niet doet
En handig as je daar al wat van hebt, van VS, dan weet je dus al hoe de maten vallen!
Hihi, ik zie je al zitten met je vleesprikkertje!!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:07 schreef Greys het volgende:
That's the spirit!
Lekker eten voor jezelf regelen, verwen jezelf, lekker chickflicks en diagonaal in bed liggen met De Ziggy en voor je het weet is ie er weer! (Ik heb hiervoor met een marinier samengewoond en was dus regelmatig maanden alleen, dan was het gewoon weer wennen als hij er weer was![]()
). Ik ging dan dus ook gewoon heel ver in het mezelf vertroetelen, ik ging ook rustig doordeweeks in mijn eentje tijdens een wijvenfilm zitten fonduen
Zoals je het nu voor je ziet waarschijnlijk, zo zag het er ook uit, vrij sneu. Maar ik had het dan helemaal naar mijn zinquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Hihi, ik zie je al zitten met je vleesprikkertje!!
VS is to die for qua badmode idd!quote:Ik heb net gekeken op de VS site en wat een ongelofelijk leuke bikini's heb je daar. Maar hoe zit het daar met de maten? Als het morgen in de galerie rustig is, ga ik eens kijken of ik wat kan bestellen.
Ik ben er zo blij mee ook.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:16 schreef Greys het volgende:
Tof dat je zo'n leuk contact hebt met de girls!
En bewonderenswaardig dat je gewoon de afwas hebt lopen doen
Slaap lekker! Ga maar bedenken wat je morgen aan trekt, volgens mij heb je nu veel te veel keus!
Kijk deze dan: http://www2.victoriassecret.com/commerce/application?namespace=shoppingBag-editProduct&origin=viewBag.jsp&event=link.productEdit&productType=online&lineItemId=3&from=viewBag#quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Zoals je het nu voor je ziet waarschijnlijk, zo zag het er ook uit, vrij sneu. Maar ik had het dan helemaal naar mijn zin![]()
[..]
VS is to die for qua badmode idd!
Jammer alleen van die vrij forse verzendkosten als je het bestelt, dan is het toch niet echt een koopje meer.
Hoewel, nu met de lage dollar, misschien heft het elkaar wat op. Ik ga ook maar even kijken.
Wat zijn die verzendkosten dan en gaat dat per item, of per kilo?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:29 schreef Greys het volgende:
Ik kocht dan een kipfiletje, een biefstukje, hakte dat in stukjes, twee bruine pistoletjes in plakjes met tzaziki ofzo, wat fruit er bij en gaan met die fonduepan!Tis een aanrader!
Je link doet het niet CoIk krijg 'currently your shopping bag is empty'.
Heb nog even gekeken maar die verzendkosten en de tijd dat het duurt voordat het er eens is... pffff.
Zullen we een VS filiaal in Nederland beginnen samen?
quote:International Standard Delivery
Order usually arrives within 14-21 business days (for in-stock items only) after the shipping date.
Shipments outside the United States may be subject to import charges, which are the responsibility of the purchaser.
MERCHANDISE SUBTOTAL VIA SURFACE
$ 0.00 - 75.00 $ 27.99
75.01 - 125.00 33.99
125.01 - 175.00 38.99
175.01 - 250.00 46.99
250.01 - 350.00 56.99
350.01 - 500.00 63.99
500.01 - 650.00 73.99
650.01 - 800.00 88.99
800.01 - 1000.00 98.99
Over $1000.00 109.99
International Express Delivery
Add $20 to Standard Shipping and Handling Charges
Delivery within 3-10 business days for in-stock items only
Customs and Import Duties
Your order may be subject to VAT, import duties and/or taxes, which are levied once your package reaches your country.
Victoria's Secret ships your package DDU, "duties and taxes unpaid", and does not collect the VAT, duties and/or taxes and cannot predict what your particular charges may be. If you do incur these additional charges, they must be rendered in order for your package to clear customs.
For more information regarding your country's custom policies, please contact your local customs office.
Dan moet je dus iemand zoeken die naar de States gaat en t ff mee wil brengen of zelf op wil sturen van daar uitquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:38 schreef Greys het volgende:
Victoria houdt er een geheel eigen verzendtarief op na.
En die is niet mals!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |