Super hoor, lekker je kast vol met nieuwe dingetjesquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:09 schreef oh-oh het volgende:
Ze had echt zo veel dingen dat ik echt selectief gekozen heb en dat was dus een megazak vol, allemaal zwarte gave topjes, hele mooie spijkerbroeken, zelfs een paar gekleurde bonte dingen die ik leuk vond ( vloeken lekker bij haar nieuwe tattoo).
Oh wat goed! Want we moeten na afloop wel even in Gijs S. klimmen natuurlijkquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:15 schreef Maes het volgende:
Ik wil ze graag aan zaterdagavond maar dan moet ik er ook nog even leuke kleren bij kopenMijn lieve zoon is er dus ik hoef niet op de klok te kijken
Ik heb nu nagels.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:35 schreef nokwanda het volgende:
Je gaat in iemand klimmen? Dan heb je aan zulke schoenen niks, natuurlijk
Beter zoiets
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nu nagels.
I'll work my way up![]()
Gijs is weer single, na 9 jaar geloof ik. En dat zal ie weten ook.
Oh wacht....![]()
- Zaterdag met Maes en nog een vriendin naar Forbidden Musicals (daar nemen ze de bestaande grote musicals genadeloos in de zeik)quote:
Van Heer G mag het nietquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh bah zeg, Gijs Staverman...
Nou die mag je hebben!
Thanksquote:
Wie weet ja haha!quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:03 schreef nokwanda het volgende:
oh-oh, van jou mag ze, maar misschien is meneer greys het daar niet zo mee eens. tenzij hij Gijsje ook wel leuk vindt
Klinkt als een goed bestede avond! En een leuk vooruitzicht van morgen!quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Thanks
Net lekker uit eten geweest en cocktails gedronkenen morgen komen er wat vrienden langs
En zondag gaat hij voor 5 dagen naar Amerika
Ik zal het hem vragenquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:06 schreef nokwanda het volgende:
als ie van katten houdt mag ie best hier langskomen, hoor
Naaahhh, doe toch maar niet. Teveel een mooiboy. Tenzij hij heeeel erg veel van katten houdt...en van afwasen
Hey, daar had ik nog helemaal niet over nagedacht, slim hoorquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Klinkt als een goed bestede avond! En een leuk vooruitzicht van morgen!
En 5 dagen zijn zo voorbij *dooddoener* Denk maar aan alle leuke dingen die hij nu heel goedkoop (lage dollar!!!!) voor je mee terug kan nemen!
Gelukkig heb je nu nog een paar dagen de tijd om te bedenken wat je hebben wil he!quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey, daar had ik nog helemaal niet over nagedacht, slim hoor
Kledingquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nu nog een paar dagen de tijd om te bedenken wat je hebben wil he!
quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Klinkt als een goed bestede avond! En een leuk vooruitzicht van morgen!
En 5 dagen zijn zo voorbij *dooddoener* Denk maar aan alle leuke dingen die hij nu heel goedkoop (lage dollar!!!!) voor je mee terug kan nemen!
[..]
Ik zal het hem vragen
Alstie van katten houdt en als afwassen zijn grootste passie is, dan neem je dat mooiboy gedeelte op de koop toe eventueel? Hell, jij moet pas klimmen!
en schoenen. Merksneakers zijn daar stukken goedkoper.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kleding
T-shirts voornamelijk, want dat is niet zo risicovol qua maten enzo, past meestal wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |