Gewoon een keer es komen wandelen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:45 schreef Nonneke het volgende:
nou als jullie Anka dan even overhalen, heb ik misschien ook ooit mn naakie![]()
die van het plaatje is wel ubercute![]()
mjah misschien moesten we je eens 'toevallig' tegen komen ergensquote:
21 september organiseren we een naakthondendag in Putten, dan komen dr hele massa's nakiesquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:06 schreef Nonneke het volgende:
[..]
mjah misschien moesten we je eens 'toevallig' tegen komen ergens
beetje jammer dat ze zondag weer weggaat, Putten is hier vlakbij![]()
*noteerd in Agenda.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
21 september organiseren we een naakthondendag in Putten, dan komen dr hele massa's nakies
Tegen die tijd moeten we t dr dan nog maar es ff over hebben want we zitten daar op eigen terrein, maar dr valt vast wel een ontmoeting te regelen dan hoorquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:10 schreef Nonneke het volgende:
[..]
*noteerd in Agenda.
Kom Anka, we gaan leuk met Fa Shi in putten wandelen(faas is de enige die kleine hondjes leuk vind
)
lijkt me tofquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tegen die tijd moeten we t dr dan nog maar es ff over hebben want we zitten daar op eigen terrein, maar dr valt vast wel een ontmoeting te regelen dan hoor
Het wat????quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:27 schreef Nonneke het volgende:
[..]
lijkt me tof![]()
beter ook op afgesloten terrein, voor je het weet worden je hondjes het Solse gat ingelokt(of was dat in Ermelo ?
)
quote:
Oeh lekker, waar?quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:39 schreef Nonneke het volgende:
net hotelletje geboekt voor Anka en mij![]()
hotelletje aan zee, in een kamer met balkon+zeezicht
Katwijk, we hebben de 25e in Den Haag een bruiloft, en we hadden eigenlijk wel zin om er even tussenuit te gaan, dus hebben een hotelletje in de buurt gezocht en 2 dagen erbij geplaktquote:
Ow das jammer joh.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:08 schreef nokwanda het volgende:
Klinkt idd dubieus
Ik kreeg gister een vakantie aangeboden, maar ik kan niet. Ik moet werken in september en in oktober kan ik maar beperkt weg vanwege examens
Dat zuigtquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:08 schreef nokwanda het volgende:
Klinkt idd dubieus
Ik kreeg gister een vakantie aangeboden, maar ik kan niet. Ik moet werken in september en in oktober kan ik maar beperkt weg vanwege examens
Nee, dat zit er voor mij dit jaar gewoon niet in. Geen geld nog en geen tijd.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Da's mooi k*t Nok![]()
Heb je anders nog vakantieplannen dan?
Mijn werkgeefster hoeft mij ook niet te vertellen dat dat niet gaat. Ik weet zelf hoe de planning is en hoe druk het in september is. Er moeten drie scholen starten per 1 oktober en daarvoor doen wij de groepsobservaties voor toelating. Daarnaast doet mijn werkgeefster de trainingen voor docenten. Mijn collega's maken de verslagen van ongeveer 80 kinderen. We hebben al hulp ingeroepen en extra vrouwkracht ingezet en dan nog redden we het maar netwel/net niet.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:22 schreef Greys het volgende:
Mijn vogelhuis is bewoond
Dus zachtjes naar het toilet, geen licht aan en niet met de deur gooien
MissBliss, gefeliciteerd met je vent!![]()
Nok, dat is echt klote. Is er echt geen mouw aan te passen?
Jij hebt toch eh... een best wel soepele werkgeefster?
Oh. Dan is het idd meer dan duidelijk dat het niet gaat. Kan je niet maken dan...quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mijn werkgeefster hoeft mij ook niet te vertellen dat dat niet gaat. Ik weet zelf hoe de planning is en hoe druk het in september is. Er moeten drie scholen starten per 1 oktober en daarvoor doen wij de groepsobservaties voor toelating. Daarnaast doet mijn werkgeefster de trainingen voor docenten. Mijn collega's maken de verslagen van ongeveer 80 kinderen. We hebben al hulp ingeroepen en extra vrouwkracht ingezet en dan nog redden we het maar netwel/net niet.
Dus we hebben al een vakantieplanning gemaakt. Ik had al besloten de eerste 2 weken van augustus vakantie te nemen. EW komt dan net terug van vakantie en we zijn in die weken beide jarig.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:52 schreef Greys het volgende:
Heer G plast zittend
En daarbij hebben we boven ook nog een toilet waar het licht naar hartelust aan mag
Ik heb hem echt nog nooit staand zien plassenquote:
In oktober zou het kunnen, maar dan heb ik dus ook examens. Ik weet de exacte datum nog niet. Maar in november begint het gelazer weer voor de scholen die in Januari gaan starten. En of het uitgesteld kan worden... ik denk het niet.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh. Dan is het idd meer dan duidelijk dat het niet gaat. Kan je niet maken dan...
Maar dat vakantie aanbod was ook niet een beetje om te buigen naar een andere periode?
Nee, anders had je dat wel gedaan natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |