Gewoon een keer es komen wandelen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:45 schreef Nonneke het volgende:
nou als jullie Anka dan even overhalen, heb ik misschien ook ooit mn naakie![]()
die van het plaatje is wel ubercute![]()
mjah misschien moesten we je eens 'toevallig' tegen komen ergensquote:
21 september organiseren we een naakthondendag in Putten, dan komen dr hele massa's nakiesquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:06 schreef Nonneke het volgende:
[..]
mjah misschien moesten we je eens 'toevallig' tegen komen ergens
beetje jammer dat ze zondag weer weggaat, Putten is hier vlakbij![]()
*noteerd in Agenda.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
21 september organiseren we een naakthondendag in Putten, dan komen dr hele massa's nakies
Tegen die tijd moeten we t dr dan nog maar es ff over hebben want we zitten daar op eigen terrein, maar dr valt vast wel een ontmoeting te regelen dan hoorquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:10 schreef Nonneke het volgende:
[..]
*noteerd in Agenda.
Kom Anka, we gaan leuk met Fa Shi in putten wandelen(faas is de enige die kleine hondjes leuk vind
)
lijkt me tofquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tegen die tijd moeten we t dr dan nog maar es ff over hebben want we zitten daar op eigen terrein, maar dr valt vast wel een ontmoeting te regelen dan hoor
Het wat????quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:27 schreef Nonneke het volgende:
[..]
lijkt me tof![]()
beter ook op afgesloten terrein, voor je het weet worden je hondjes het Solse gat ingelokt(of was dat in Ermelo ?
)
quote:
Oeh lekker, waar?quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:39 schreef Nonneke het volgende:
net hotelletje geboekt voor Anka en mij![]()
hotelletje aan zee, in een kamer met balkon+zeezicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |