quote:Op maandag 2 juni 2008 22:21 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb het niet gedaan
En nu is er geen goed licht meer, maar ik doe het morgenmiddag
En ik breng verslag uit! Misschien met foto, maar alleen als het er leuk uitziet
Greys, leuk een make-upavond! Ben ik ook eens geweest, maar ik kon niet kiezen tussen alle producten dus ik kwam maar met 1 dingetje thuis
Ja hoorquote:Op maandag 2 juni 2008 22:23 schreef MissBliss het volgende:
Kan een modje er nummer 130 van maken?
Een vijl heb ik nog niet...quote:Op maandag 2 juni 2008 23:03 schreef Greys het volgende:
MB ik ben zo benieuwd! Mijn nagels hadden ook geen standaard nagelvorm hoor. Dat kwam pas nadat ik ze elke keer aan de zijkant af vijlde enzo
Goeiemorgen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:38 schreef Greys het volgende:
Nu hoor je echt bij de CLUPPPP, MB.
Ben trots op je![]()
Agossie, EW, niets van aantrekken.
Als je eigen moeder zo'n test afneemt scoor je standaard zeker 30 punten lager
Na jouw verhaal voel ik me heel dikquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:25 schreef MissBliss het volgende:
Pffft, heel leuk jurkje besteld van EDC, maat 34, nou mooi niet dat dat maat 34 washet hing als een vuilniszak om me heen
Ik weet dat ik vrij dun slank ben, maar als ik zelfs maat 34 niet meer pas kan ik beter naar de kinderafdeling
Maar goed, had ik kunnen weten, ik heb geloof ik mn hele leven nog niks gepast van EDC, Esprit en Mexx, die maatvoeringen van die winkels slaan echt nergens op
Op het plaatje leek hij wel klein
[/frustratie]
Sorryquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Na jouw verhaal voel ik me heel dikIk was nl .net blij dat m'n EDC jeans maat 38 iets te ruim was.
![]()
Ik wil ook wel maat 34!Nou oké, 36 doe ik het ook voor!
T'lijk, ik was heel braaf toch hadden we vast gesteld?quote:Op maandag 2 juni 2008 23:14 schreef Greys het volgende:
Wat voor andere dingen?
Kunnen ze door de beugel?
Ja halloooo, jij bent ook heel groot. Het zou serieus geen porem zijn als jij maatje 36 hadquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:35 schreef Greys het volgende:
Ohhh, als het kattenluik zo staat is het dus puur zijn eigen keuze om buiten te zijn![]()
Over de kledingmaten:
Ik zal maar niet beginnen over mijn maat 42 (en soms 40, bij de H&M valt alles groot) he?
Lief he?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys! Wat een eeeeeenig bankje![]()
En wat ligt ze er lief in!
Dat meen je niet?quote:Heb ik net hele fashionable ijsbergsla gemaakt met kaas en knoflook en uitjes enzoooo.
Heeft meneer toch liever een ordinaire krop sla met een ei en een beetje slasaus
Ik zit een beetje te dubben over dat French manicure. Ik heb nu 1 nagel die er absoluut te kort voor is, dus die wil ik laten bijgroeien, maar eer dat die lang is, is er wel weer een andere nagel gebrokenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:45 schreef conleche het volgende:
Wat een lief bankje met een nog liever hondje(issie weer helemaal beter?)
Ik ben naar de HEMA gegaan voor zo'n French manicure set, hadden ze die niet meer, toen heb ik alle onderdelen maar los gekocht. Ik heb net als MB hele zwakke ronde nagels. Ik zal ook een fotoverslag maken als ik er aan denk!
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:50 schreef Greys het volgende:
Cootje! Ik had ook drie losse flesjes hoor
Een roze, een witte en een blanke! Dus je hebt het heulemaal goed gedaan!
Heeft dat er ECHT mee te maken ook, je lengte, met die maten?
Of zeggen jullie dat alleen maar om mij minder fors te laten voelen?![]()
Hmz, dan zal ik het wel fout hebben (quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:04 schreef conleche het volgende:
o ik heb roze, wit en topcoat...
Dat was onze grote wens toen we op huizenjacht gingen!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:02 schreef conleche het volgende:
Open haard! Gezellig!
Had ik al verteld dat je mijn zelfvertrouwen enorm veel goed doet?quote:Nee serieus! Ik vind jou er erg slank uitzien, als ik maat 40 heb, zie ik er echt echt haske mollig uit en jij bent helemaal in proportie. Tis dat je natuurlijk veuls te oud bent, anders had je kunnen meedoen aan HNTM!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |