quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee schat, maar dat slechte zelfbeeld is wel vermoeiend. Vooral als er nou juist geen grond voor is.
Maakt me niet uit dat je het hier doet. Ik vind het jammer dat jij vindt dat het nodig is voor jezelf. Gun jezelf beter omdat je daar recht op hebt en omdat het een makkelijk vast te stellen feit isquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]I know, maar ik krijg het er niet één-twee-drie uit, hoe graag ik dat ook zou willen.
Zal mijn best doen en niet meer zeuren (hier)
MB, ik heb topcoat zie ik net, maar ik moet je bekennen dat ik gewoon op goed geluk een flesje met een blank lakje heb gegrepen. Volgens mij kan die basecoat prima! En helemáál als je daar eerst mee gaat smeren totdat ze langer zijn!
Het zusje van meneer C. heeft dat ook, die voelt zich ook ongemakkelijk omdat ze zo lang is. Maar tegenwoordig zijn bijna alle meisje boven de 175 cm! Soms zie ik ook lange vrouwen die niet aantrekkelijk zijn omdat ze ook nog heel breedgeschouderd zijn en tuinbroeken dragen en geen borsten hebben. Dán is het lelijk ja. Maar in jouw geval: je bent supervrouwelijk met borsten een taille en lange benen: mens wat wil je nog meer! Maar je mag er best hier om zeuren hoor! Dan ben je het maar kwijt!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:20 schreef Greys het volgende:
Het tussen-je-oren-gedeelte is maar een raar ding he?
Ik zie mezelf anders in de spiegel denk ik, vind mezelf altijd groot, lomp, fors.
Maar niet dusdanig dat er slecht mee te leven valt hoor, anders ging ik mezelf wel uithongeren maar daar vind ik eten veel te lekker voorHet enige waarmee het echt lastig is, is dat ik er af en toe vréselijk irritant twijfelachtig van wordt. Heb afgelopen week twee jurken gekocht en toen ik ze thuis aantrok vond ik ze ineens afschuwelijk en lomp. Waarschijnlijk ga ik ze dan dus ook niet meer aan doen.
Maar ik ga er hier niet meer over mekkeren. Plechtig beloofd!
Oepsquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:35 schreef Morretje het volgende:
Greys!!![]()
![]()
(ik bedoel, ik denk dat jij hetzelfde zou reageren als ik zo over mijn lijf zou praten..)
Maarre, post maar eens een fotootje van jezelf in die jurkjes, in de kast laten hangen en nooit meer aandoen is natuurlijk zonde!!
MB, basecoat is eigenlijk bedoeld om eerst op je nagels te doen en daarna verdere kleurtjes, zodat je nagels de kleur niet overnemen.. Maar kan ook prima als top coat denk ik, misschien dattie wat minder lang houdt. Ik smeerde dat er ook altijd overheen..
Heb ik wat gemist...... waar ben je dan??quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:50 schreef Greys het volgende:
Ahhhhhhhhh fuck fuck fuck fuck fuck fuck
Ik ben niet in het land op 29 juni met Parkpop
Wat een teleurstelling
Bij dat keverweekend in Engeland.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:08 schreef Maes het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist...... waar ben je dan??
Veel plezier??quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij dat keverweekend in Engeland.
Boy oh boy...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |