abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59110435
Ik heb in Amsterdam dus kikkers hè! Geen water te bekennen en toch heb ik ze en best veul ook. Ik schrik me soms dood want dan springen ze plots voor m'n voeten weg. Vind het nog zielig ook, maar ik kan ze niet vangen of zo. Dit is een foto van onze Sjaak, onder z'n warme lampie:
pi_59110489
Gillen? Ben ik even blij dat Chip dat niet doet..
Gelukkig maar dattie weer binnen was!!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_59110518
Co! Dat hoofd van Sjaak ook.. Heeft ie het dan koud?

Kikkers gaan toch juist het water uit als ze van kikkervisje naar kikker transformeren?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 juni 2008 @ 13:50:25 #104
163650 Greys
pi_59115202
Hoi allemaal!

Morrie, wat jammer. Dan worden we dus geen SC-tantes?

Co, die foto van Koek en jij onder het dekbed!
Je kijkt er ook zo ondeugend bij hahaha! En steek je nou je middelvinger naar me op???? (Vind het nog wel meevallen de nagel! Daar kan je toch best de straat me op zo! Je moet die van mij ook niet van heul dichtbij zien hoor!)

Ing, fijn dat het kattenbeest weer binnen was
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 4 juni 2008 @ 13:50:50 #105
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59115214
Weer lekker thuis!

Ik had me zo voorgenomen om deze 2 weken elke dag een "groot" project in huis te doen.
Maar ik ben vandaag zooo lui. Slecht geslapen ivm muggen en warm
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 juni 2008 @ 13:52:43 #106
163650 Greys
pi_59115279
Groot project als in dat grijs-bruine goedje dat tóch weg te boenen was wegboenen?

* Greys snel weer aan het werk gaat
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 4 juni 2008 @ 13:55:29 #107
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59115350
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 13:52 schreef Greys het volgende:
Groot project als in dat grijs-bruine goedje dat tóch weg te boenen was wegboenen?

* Greys snel weer aan het werk gaat
Zulk soort idd...

En de keuken uitsoppen, hal grondig schoonmaken, tuin aanvegen.
Eerst ff half uurtje plat, dan koffie en dan idd die badkamer maar es doen
pi_59115752
Zo'n nacht had ik ook Ing, ik had het zelfs warmer dan Ravage.. da klop nie..

Net ook maar ff een uurtje op de bank gelegen.. Nu maar weer ff dingen doen, maar geen grote projecten
pi_59116727
Tsss... da's ook wat.
Had vorig jaar hier in de wijk al een zwerfkat zien lopen. T beestje zag er niet uit, hartstikke mager... Een keertje de dierenbescherming gebeld, of ie bij hun bekend was. Zij zeiden dat ik 'm maar ff in de gaten moest houden, en als 't slechter zou gaan, moest ik 'm maar vangen en dan hun bellen. Tuurlijk zag ik na dat telefoontje die kat niet meer.
De winter ging voorbij en een paar weken geleden spotte ik de kat weer. Had de winter dus overleefd. Mijn buurvrouw (groot kattenliefhebber) maakte zich ook zorgen. Zij heeft 'm afgelopen week dan ook maar 's gepakt en de dierenbescherming gebeld. Broodmager beestje, grote honger en een kapotte neus.
Kat naar het asiel, en ik nog even contact met het asiel om te kijken of ie goed bij hun was binnen gekomen. Alles oké.
Twee dagen later krijg ik een mailtje; de kat (vrouwtje overigens) bleek geen zwerver te zijn, maar hoogbejaard (22!!!!) en bij ons in de wijk te wonen (tis een grote wijk). Vandaar dat ze er zo slecht uit zag. Taaie tante!
Kleur buiten de lijntjes.
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:56:11 #110
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59117289
Jeetje! 22

Wel goed dat jullie je om dat katje hebben bekommerd, al was het dan niet nodig
pi_59117743
22! En dat liep nog zomaar buiten... dat hoort in een bejaardentehuis!!!
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:00:28 #112
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59119378
Ik lijk toch op m'n moeder, heb net het plafond van de badkamer met een schuurspons verwend
En nu heb ik natte Jiff-okseltjes, dus eerst maar ff douchen
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:37:46 #113
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_59120577
Onze inmiddels overleden poes van 23 liep ook gewoon buiten hoor We woonden in een rustige buurt, dus kon best. Kinderen dachten soms dat het een babypoes was omdat ze zo klein en dun was
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:53:04 #114
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59120992
Ik hoop ook van harte dat onze schatjekatjes heul oud worden
Mickey was met haar 7 jaartjes veul te jong en Muisje ook....stommie nierziekte

Ben overigens best trots op de badkamer nu...zo shoon istie nog nooit geweest
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 juni 2008 @ 18:05:12 #115
163650 Greys
pi_59122641
Ilsepielse, ik ben toch blij dat je je het lot van de kat zo hebt aangetrokken en dat je er goed op gelet hebt.
Beter teveel 'controle' dan te weinig voor dierenleed!

NOK!!! IK HAD POST!!!
Ben nu de trotste bezitster van een roze nagelvijl Dankjewel!!!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59122875
Ben net bij de kapper geweest en ik móet even met m'n nieuwe haar pimpen. Ik wou dat ik een feestje had vanavond, nu ziet alleen de Koek het.

(normaal heb ik nl. meer een vogelnestje op m'n hoofd, dus als de kapper het heeft geföhnd gaat er een wereld voor me open en krijg ik het " Kim, je haar danst" gevoel. (Kennen jullie die commercial eigenlijk wel, of is dat voor jullie tijd??)
  woensdag 4 juni 2008 @ 18:22:07 #117
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_59123034
Mooi haar heb je zeg!
Ik ken die reclame wel ja. Het was volgens mij Pam dr haar dat danste.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_59123055
Co, wat heb jij mooi haar!!!!

Enne, je haar danst idd.. Andrelon, toch?
pi_59123095
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:22 schreef MissBliss het volgende:
Mooi haar heb je zeg!
Ik ken die reclame wel ja. Het was volgens mij Pam dr haar dat danste.
O ja !! Pam!! (was eigenlijk Danielle Overgaag, toch?)
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 juni 2008 @ 18:26:22 #120
163650 Greys
pi_59123165
Oh wauw! Nu is het mijn beurt om bijna lebsies te worden
Krijg je het zelf niet zo geföhnd? Of ben je daar gewoon te lui voor?

En ja, dat was Daniëlle, op een fiets
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59123173
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:05 schreef Greys het volgende:
Ilsepielse, ik ben toch blij dat je je het lot van de kat zo hebt aangetrokken en dat je er goed op gelet hebt.
Beter teveel 'controle' dan te weinig voor dierenleed!

NOK!!! IK HAD POST!!!
Ben nu de trotste bezitster van een roze nagelvijl Dankjewel!!!
Een roze glasnagelvijl voor je mooie pootjes. Die dingen gaan echt heel lang mee als je ze niet op de grond laat kletteren.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 juni 2008 @ 18:27:36 #122
163650 Greys
pi_59123193
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:26 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Een roze glasnagelvijl voor je mooie pootjes. Die dingen gaan echt heel lang mee als je ze niet op de grond laat kletteren.
Ik ben er ernstig blij mee! Superlief van je
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59123224
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ben er ernstig blij mee! Superlief van je
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 4 juni 2008 @ 18:47:27 #124
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59123595
Ik wil ook zulk haar als Co
Super!

En ik ken die reclame ook wel heur...ik word woensdag al 29
pi_59123722
Ik heb met het nagellakken iets niet goed gedaan gister, want bijna alles is er af!!!!

En Greys: ik kan het zelf niet föhnen, daar zou ik meer dan een uur mee bezig zijn en daar heb ik het geduld niet voor. Eigenlijk zou ik gewoon eens per 2 weken naar de kapper moeten gaan om het te laten doen, dat neem ik me echt al jaren voor, maar op de een of andere manier doe ik het toch niet.

Ik wou dat ik woensdag 29 werd Ing, dat is voor mij al een tijdje geleden!!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 juni 2008 @ 18:53:39 #126
163650 Greys
pi_59123735
Hoe erg is het met me gesteld als ik hier nog steeds kippenvel van krijg?

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 4 juni 2008 @ 18:54:46 #127
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_59123765
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:53 schreef Greys het volgende:

ik hoop niet erg, ik vind hem ook al tijden goed
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 juni 2008 @ 18:54:47 #128
163650 Greys
pi_59123766
Mijn bazin gaat elke dinsdag en elke vrijdag naar de kapper om heur haar te laten föhnen!

Ik zou ook wel 29 willen worden
Dan was ik tenminste nog een 'twintiger' en dat klinkt zo leuk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 4 juni 2008 @ 19:19:25 #129
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59124429
Volgend jaar 30 ....DERTUGG

Ben van de vriendengroep de enige twintiger. Het jonge bloempje

Wel weer lekker druk zo'n verjaardag; vrijdagavond m'n vriendinnen, zaterdagavond de vriendengroep waaruit ook nog logees voortvloeien. Op de dag zelf een BBQ met alle ex-collega's, vervolgens zaterdagochtend richting Helmond, 's avonds naar Guussie in Eindhoven ( ), nachtje hotel en zondagmiddag weer thuis, alweer de hele familie komt verjaardag vieren

Is het al 16 juni?
pi_59124472
Co, heb je iets schoonmakerigs gedaan ofzo? Daar kunnen (verse) nagellakjes niet zo tegen..

Heb een flinke discussie met mijn zusje op msn over mijn broertjes wangedrag... Lastig hoor.. Zij zegt: mama moet de regels aantrekken, dan ziet hij wel dat het zo niet werkt.. Ik zeg: hij is al 18, dus dat pikt hij niet, en dat werkt ook niet meer.. Zegt zij: nou dan gaat ie maar op kamers.. Zeg ik: dan glijdt hij helemaal af, dan is er geen rem meer.. Zegt zij: misschien is dat wel nodig.
  woensdag 4 juni 2008 @ 19:27:02 #131
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59124686
Wat vindt je moeder er zelf van dan? Tis wel haar kind...
pi_59124910
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 19:21 schreef Morretje het volgende:
Co, heb je iets schoonmakerigs gedaan ofzo? Daar kunnen (verse) nagellakjes niet zo tegen..

Ik heb vanochtend idd de keuken geboend! Had allemaal nieuwe sponsjes, de een beloofde nog meer dan de ander en ik moet het altijd proberen. Allemaal onzin, behalve een doekje van Leifheit, dat was wel aardig effectief. Daar ga ik er nog een paar van halen.
pi_59125395
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:53 schreef Greys het volgende:

Dan is het wel heel erg met me gesteld. Ben sowieso wel min of meer een John Denver fan
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_59125467
@Mor, woont je zusje nog thuis? En idd, wat vindt je moeder er zelf van?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_59126703
Broertje woon nu idd nog thuis. Tot een paar maanden geleden ging hij regelmatig naar mijn vader, maar daar is hij al eens stevig op zijn gedrag aangesproken en toen zat hij binnen een uur op de fiets naar mijn moeder..
Dat weegt natuurlijk wel mee in mijn idee dat regels aanscherpen geen zin heeft.
Ik weet niet precies in hoeverre mams echt nog contact met hem heeft zeg maar.. Of er ook echt nog door haar met hem te communiceren valt. Het is altijd al een zeeeeer moeilijke prater geweest, en het feit dat hij 2 grote zussen heeft, die zich overal mee bemoei(d)en helpt daar natuurlijk ook niet bij..

Ik denk dat mams ook bang is dat hij echt wegloopt als ze de regels flink strak aantrekt.. Maar ja, ik denk dat ik ook zo zou hebben gereageerd als er op mijn 18e nog eens strakke regels gehanteerd gingen worden..
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 juni 2008 @ 20:38:37 #136
163650 Greys
pi_59126971
Het lijkt me echt vreselijk moeilijk in te schatten Morretje, hoe hij op sommige dingen zal reageren.
Naar wat ik begrepen heb is hij sowieso nogal onvoorspelbaar. Zijn er ook periodes/dagen/uren dat hij wel redelijk is?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59127171
Tsja, mor...streng aanspreken door een ouder helpt ook niet als er een uitvlucht is naar een andere ouder. Dat geldt voor alle leeftijden en het is vaker een groot punt. Kinderen spelen daarmee hun ouders wel lekker uit. Het is manipulatief gedrag.

Ik vroeg me ook af of je ZUS nog thuis woont. Want als dat zo is is zij er ook rechtstreeks bij betrokken en heeft zij er ook direct last van.

En angst is trouwens altijd een erg slechte raadgever.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_59127240
Naar mij toe niet meer, hij heeft zeer duidelijk gemaakt (lees met vloeken, schelden etc) dat hij er niet meer van gediend is dat ik mijn mond open trek naar hem toe.. Ik heb wel het idee dat mams de laatste tijd minder contact met hem heeft, dan vlak na dat gedoe met die brand..

Hij is inderdaad nogal onvoorspelbaar op het moment... Hoop echt dat het puur puberteit is, want dat betekent dat hij er voer heen groeit..
pi_59127334
Sorry Nok, had te snel gelezen..
Nee, mijn zusje woont al jaren niet meer thuis, die was als eerste het huis uit. Ik ben de oudste, maar zij ging al vrij snel na de scheiding van mijn ouders op kamers.. En dat was ook niet voor niets. Nu zegt ze dat dat komt omdat ze niet kon omgaan met de negativiteit die destijds om mama heen hing kon omgaan.. Maar mijn beeld van die tijd is toch meer dat zij met de hele situatie op zich niet om kon gaan en voor flinke ruzies en strijd heeft gezorgd..

En idd, het is natuurlijk ook heel makkelijk om van de ene naar de andere ouder toe te rennen als het ergens minder leuk is. Maar ik denk dat hij echt uit beeld gaat verdwijnen als mama hem nu de wacht aanzegt..
pi_59127357
Natuurlijk is angst een slechte raadgever, maar geldt dat in principe niet voor alle emoties?
pi_59127409
Nou .... ik kan alleen nog dit zeggen: ik hoop dat zoiets hier nooit zal gebeuren
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_59127514
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 20:49 schreef Morretje het volgende:
Natuurlijk is angst een slechte raadgever, maar geldt dat in principe niet voor alle emoties?
Lijkt me niet zo dat alle emoties slechte raadgevers zijn.
Van alle emoties is angst het moeilijkst om te turnen in iets positiefs. Tenzij dermate goed verwoord dat het de ander bereikt en het constructief kan worden, maar als je moeder bang is o hem de wacht aan te zeggen omdat hij anders uit beeld verdwijnt is dat nog ietsje moeilijker.
Ik hoop voor jullie ergens dat er uit die brand iets goeds komt als in: hij krijgt extern begeleiding. En dat daar dan ook een moeder in wordt meegenomen. Vaak willen jonge mensen dingen wel aannemen van een ander maar niet van hun ouders.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_59127520
Ik vind jullie lief dat jullie willen meedenken, maar ik weet ook wel dat er geen pasklaar antwoord voor is..
Wilde graag even m'n ei kwijt..

Dus.. dank jullie wel..

Chip is soms heel slim, en soms ook niet. Heb zo'n balletje gekocht waar je snoepjes in kan stoppen.. Maar ze doet er niks mee, ze ruikt er alleen maar in. Ze weet wel dat er snoepjes inzitten, want die heb ik voor haar neus er in gestopt.. En nu?
pi_59127562
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 20:53 schreef Morretje het volgende:
Ik vind jullie lief dat jullie willen meedenken, maar ik weet ook wel dat er geen pasklaar antwoord voor is..
Wilde graag even m'n ei kwijt..

Dus.. dank jullie wel..

Chip is soms heel slim, en soms ook niet. Heb zo'n balletje gekocht waar je snoepjes in kan stoppen.. Maar ze doet er niks mee, ze ruikt er alleen maar in. Ze weet wel dat er snoepjes inzitten, want die heb ik voor haar neus er in gestopt.. En nu?
Als je het nou hebt over manipulatief dan heb je het eigenlijk over Chip. Zij gaat naar ba;letje kijken tot je het snoepje eruit hebt gehaald
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_59127664
Maar dat gaan we natuurlijk niet voor d'r doen Nok!!

Vanaf morgen zijn we weer tot zondag weg, met poezenoppas dat wel.. Es kijken of ze zondag alle snoepjes er toch uit heeft weten te krijgen..

En ik hoop ook nog steeds dat er ergens begeleiding vandaan gaat komen, maar ik weet zelf nu ook ff niet zo goed hoe dat te krijgen.. en dat is nog wel onderdeel van mijn vakgebied..
pi_59128071
Dat laatste ja... daar dacht ik aan.
hij is wel 18+, toch?
En eerder schreef je dat hij daar zelf niet voor open stond. Dan is de enige hoop via de rechter als dat brandgebeuren voorkomt. En dan is het wellicht handig om een raadspersoon te hebben om dat te adviseren. Hoe groot is de kans dat dat gaat gebeuren?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:41:07 #147
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59128982
Lastige situatie Morrie...
Bent maar blij dat je het zelf leuk voor elkaar hebt.

Ik ben getrouwd met een wijf...hij hangt al 40 minuten met een excollega aan de lijn...en kletsen dat ze doen
pi_59129937
En daar kom je nu pas achter?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 juni 2008 @ 22:34:58 #149
163650 Greys
pi_59130937
Ik moet plassen maar ik heb geen zin
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59131341
Ik moet gaan slapen, maar ik kom maar niet naar boven. De plee is al halverwege, dus ook daar waag ik me niet aan. Ik denk dat ik maar blijf zitten tot het vanzelf gaat lopen. En dan is het kwaad al geschied. Dus dan kan ik even goed blijven zitten tot het vanzelf weer is opgedroogd
Zoiets, Greys?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')