Zulk soort idd...quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:52 schreef Greys het volgende:
Groot project als in dat grijs-bruine goedje dat tóch weg te boenen was wegboenen?![]()
* Greys snel weer aan het werk gaat
O ja !! Pam!!quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:22 schreef MissBliss het volgende:
Mooi haar heb je zeg!
Ik ken die reclame wel ja. Het was volgens mij Pam dr haar dat danste.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:05 schreef Greys het volgende:
Ilsepielse, ik ben toch blij dat je je het lot van de kat zo hebt aangetrokken en dat je er goed op gelet hebt.
Beter teveel 'controle' dan te weinig voor dierenleed!
NOK!!! IK HAD POST!!!
Ben nu de trotste bezitster van een roze nagelvijlDankjewel!!!
Ik ben er ernstig blij mee! Superlief van jequote:Op woensdag 4 juni 2008 18:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]Een roze glasnagelvijl voor je mooie pootjes. Die dingen gaan echt heel lang mee als je ze niet op de grond laat kletteren.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben er ernstig blij mee! Superlief van je
ik hoop niet erg, ik vind hem ook al tijden goedquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:53 schreef Greys het volgende:
Hoe erg is het met me gesteld als ik hier nog steeds kippenvel van krijg?![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:21 schreef Morretje het volgende:
Co, heb je iets schoonmakerigs gedaan ofzo? Daar kunnen (verse) nagellakjes niet zo tegen..
quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:53 schreef Greys het volgende:
Hoe erg is het met me gesteld als ik hier nog steeds kippenvel van krijg?![]()
Lijkt me niet zo dat alle emoties slechte raadgevers zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:49 schreef Morretje het volgende:
Natuurlijk is angst een slechte raadgever, maar geldt dat in principe niet voor alle emoties?
Als je het nou hebt over manipulatief dan heb je het eigenlijk over Chip. Zij gaat naar ba;letje kijken tot je het snoepje eruit hebt gehaaldquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:53 schreef Morretje het volgende:Ik vind jullie lief dat jullie willen meedenken, maar ik weet ook wel dat er geen pasklaar antwoord voor is..
Wilde graag even m'n ei kwijt..
Dus.. dank jullie wel..![]()
Chip is soms heel slim, en soms ook niet. Heb zo'n balletje gekocht waar je snoepjes in kan stoppen.. Maar ze doet er niks mee, ze ruikt er alleen maar in. Ze weet wel dat er snoepjes inzitten, want die heb ik voor haar neus er in gestopt.. En nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |