Eerst goedkeuring van de mods en Bert moet topics aanleverenquote:Op maandag 2 juni 2008 15:04 schreef Merovingian het volgende:
Nog steeds geen nieuwe OP?
[Filters] Onze plannen en wat jullie er van denkenquote:Op maandag 2 juni 2008 16:01 schreef Geqxon het volgende:
Maar ehm... filter?
Whahahaha, jij bent LUI!!!quote:
Leg uitquote:Op maandag 2 juni 2008 16:21 schreef Ou-Tannu het volgende:
wat krijg je als je
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
combineert?
ja en nee....quote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 16:21 schreef Ou-Tannu het volgende:
wat krijg je als je
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
combineert?
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 06:46 schreef phluphy het volgende:
Verdorie, is die Sjowhan weer eerder wakker dan ik!![]()
Verder: goedemorgen!
Ze zei zelf tegen me toen ik thuiskwam dat ik moest komen kijken, vanwege de memmen van DD.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:00 schreef Geqxon het volgende:
En wat vond je vrouwtje daar van?
En toen haalde ze ook nog eens bier voor je?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 08:17 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ze zei zelf tegen me toen ik thuiskwam dat ik moest komen kijken, vanwege de memmen van DD.
Als dat zo is wil ik dr hebben!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 08:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En toen haalde ze ook nog eens bier voor je?
Nah, deze keer helaas niet. Wij zijn geemancipeerd, de ene keer haalt zij voor mij, de andere keer ik voor haar. Gisteren was zij moe, dus had ik voor haar gehaald.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 08:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En toen haalde ze ook nog eens bier voor je?
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 08:27 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Nah, deze keer helaas niet. Wij zijn geemancipeerd, de ene keer haalt zij voor mij, de andere keer ik voor haar. Gisteren was zij moe, dus had ik voor haar gehaald.
Tenzij jij een vrouw hebt die je zowel wijst op lekkere wijven met dikke tieten, als bier voor je haalt wanneer jij dat wil, heb jij niet het recht om te gapenquote:
Geemancipeerd? Je onderdrukt hier verdorie je oergenen! Een vrouw moet voor haar man zorgen, zo is het al eeuwen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 08:27 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Nah, deze keer helaas niet. Wij zijn geemancipeerd, de ene keer haalt zij voor mij, de andere keer ik voor haar. Gisteren was zij moe, dus had ik voor haar gehaald.
* JortK mompelt iets met recht en aanrecht...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Geemancipeerd? Je onderdrukt hier verdorie je oergenen! Een vrouw moet voor haar man zorgen, zo is het al eeuwen.
Jullie snappen het niet. Als je een vrouw de illusie geeft dat ze belangrijk is enzo, dan doen ze andere dingen met meer plezier, en dan heb jij er ook meer plezier van. Ik hoef nu bijvoorbeeld vaak genoeg niet eens meer te vragen om bier, ze komt het uit zichzelf al brengen, voordat ik wat gezegd heb. Als ik haar nooit wat zou geven, en alleen maar zou vragen, dan zou ze dat nooit doen. Maargoed, wie ben ik, jullie hebben tenslotte al veel meer ervaring met vrouwenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Geemancipeerd? Je onderdrukt hier verdorie je oergenen! Een vrouw moet voor haar man zorgen, zo is het al eeuwen.
Dus dat heb je ff snel gedaan?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:55 schreef Geqxon het volgende:
Heerlijk. Voor school moest ik dus vijf computers monteren en demonteren. Dat heb ik in een uurtje gedaan. Vervolgens de verslaglegging.
Het voorblad moest perfect volgens de eisen van school. Daarnaast moest het verslag zelf volgens een of andere hippe methode. Dus ik maak alles: FOUT.
Wat blijkt? Moet ik vijf losse verslagen inleveren. Ook al zijn al die verslagen een copy/paste van elkaar.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:42 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Jullie snappen het niet. Als je een vrouw de illusie geeft dat ze belangrijk is enzo, dan doen ze andere dingen met meer plezier, en dan heb jij er ook meer plezier van. Ik hoef nu bijvoorbeeld vaak genoeg niet eens meer te vragen om bier, ze komt het uit zichzelf al brengen, voordat ik wat gezegd heb. Als ik haar nooit wat zou geven, en alleen maar zou vragen, dan zou ze dat nooit doen. Maargoed, wie ben ik, jullie hebben tenslotte al veel meer ervaring met vrouwen
Ik heb alles in enkelvoud omgezet, de bijlage in vijf-en geknipt, en het verslag vijfmaal gecopy/paste. En dit moet dus voor alles. In totaal komt mijn verslaglegging op 35 volle A4 pagina's, en 29 bijlages van ieder een losse A4. Dat is de verslaglegging van 3 dagen werk. Ik ben daar nu al 2 dagen mee bezig.quote:
Nooit geen last van gehad op het MBO wat voor opleiding doe je?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb alles in enkelvoud omgezet, de bijlage in vijf-en geknipt, en het verslag vijfmaal gecopy/paste. En dit moet dus voor alles. In totaal komt mijn verslaglegging op 35 volle A4 pagina's, en 29 bijlages van ieder een losse A4. Dat is de verslaglegging van 3 dagen werk. Ik ben daar nu al 2 dagen mee bezig.
Had ik al gezegt dat ik voor de goedkeuring voor deze drie dagen werk een planning van 9 kantjes moest schrijven, waarbij ik 36 competenties verdedig?
Dit is de reden dat ik nu al vier jaar over mijn MBO opleiding doe. Ik krijg de neiging enorm rebels op mijn eigen manier een verslag te maken, maar dat keurt school dan weer niet goed.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:55 schreef Geqxon het volgende:
Heerlijk. Voor school moest ik dus vijf computers monteren en demonteren. Dat heb ik in een uurtje gedaan. Vervolgens de verslaglegging.
Het voorblad moest perfect volgens de eisen van school. Daarnaast moest het verslag zelf volgens een of andere hippe methode. Dus ik maak alles: FOUT.
Wat blijkt? Moet ik vijf losse verslagen inleveren. Ook al zijn al die verslagen een copy/paste van elkaar.
het klinkt idd heel erg MBO'erig...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb alles in enkelvoud omgezet, de bijlage in vijf-en geknipt, en het verslag vijfmaal gecopy/paste. En dit moet dus voor alles. In totaal komt mijn verslaglegging op 35 volle A4 pagina's, en 29 bijlages van ieder een losse A4. Dat is de verslaglegging van 3 dagen werk. Ik ben daar nu al 2 dagen mee bezig.
Had ik al gezegt dat ik voor de goedkeuring voor deze drie dagen werk een planning van 9 kantjes moest schrijven, waarbij ik 36 competenties verdedig?
Dit is de reden dat ik nu al vier jaar over mijn MBO opleiding doe. Ik krijg de neiging enorm rebels op mijn eigen manier een verslag te maken, maar dat keurt school dan weer niet goed.
Applicatie-ontwikkelaar. En schijnbaar moet je dan ook nog eens ICT-beheerder doen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:06 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nooit geen last van gehad op het MBO wat voor opleiding doe je?
Heb je daar ook een HBO versie van?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Applicatie-ontwikkelaar. En schijnbaar moet je dan ook nog eens ICT-beheerder doen.
En nee, bovenstaande getallen zijn niet overdreven. Het zijn de exacte getallen!
Precies hetzelfde als wat ik doe zeg maarquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:14 schreef Merovingian het volgende:
School
Studie
Als ik het over mocht doen, was ik gelijk gaan werken na de middelbare school. De baas betaalt dan lekker voor je opleiding, 1 dagje in de week naar school en 4 dagen werken, lekker geld verdienen, niet moeilijk doen.
HBO informatica heb je ook in verschillende smaken hequote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zowat iedereen gaat na deze opleiding Informatica doen.
Geen last van gehad hierquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Applicatie-ontwikkelaar. En schijnbaar moet je dan ook nog eens ICT-beheerder doen.
En nee, bovenstaande getallen zijn niet overdreven. Het zijn de exacte getallen!
ik heb nu een stagedocent die ook echt daadwerkelijk kijkt of alles wat je schrijft klopt.... das vervelend met dingen verzinnen (oke de dag/week overzichten kan je verzinnen, want dat kan hij niet na checken)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:37 schreef Geqxon het volgende:
Creativiteit? Ik heb bijna mijn complete stage verzonnen. Hele gesprekken die ik nooit gevoerd heb.
dat gebeurd bij mij ook hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:45 schreef Geqxon het volgende:
Ze hebben er een maand over gedaan dit examen goed te keuren. No way dat mijn verslag uberhaupt door gaan lezen.
Daarnaast tekent mijn praktijkopleider (collega) het af, waarmee het stagebedrijf in principe zegt: "Dit is waar gebeurd".
sjow heeft het opgegeven?quote:Op woensdag 4 juni 2008 06:59 schreef phluphy het volgende:
Goedemorgen! -- Ik ben lekker eerder dan Sjowhan! --
JortK, waarop wachten we ook alweer m.b.t. de nieuwe OP?![]()
Geen idee, vanavond zal ik wel een nieuwe Wiki pagina aanmaken danquote:Op woensdag 4 juni 2008 06:59 schreef phluphy het volgende:
Goedemorgen! -- Ik ben lekker eerder dan Sjowhan! --
JortK, waarop wachten we ook alweer m.b.t. de nieuwe OP?![]()
PFffquote:Op woensdag 4 juni 200806:59 schreef phluphy het volgende:
Goedemorgen! -- Ik ben lekker eerder dan Sjowhan! -- [afbeelding]
Jij hebt zo'n tof hyperdeluxe kopieerapparaat? Of duid je op de stagiair die alles voor je doet?quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:26 schreef Sjowhan het volgende:
Snel kopieren en nieten ftw.
Als ik 90x 3 pagina's bij elkaar moest proppen, was ik lang bezig geweest
We zullen het zienquote:Op woensdag 4 juni 2008 08:33 schreef JortK het volgende:
Voor de mensen die willen weten hoe Internet er in 2015 uitziet:
Bizar verhaal wel leuk om even te kijken
Stagiar natuurlijkquote:Op woensdag 4 juni 200810:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n tof hyperdeluxe kopieerapparaat? Of duid je op de stagiair die alles voor je doet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 juni 200811:09 schreef WyriHaximus het volgende:
*proest* [afbeelding] *:D*
[afbeelding]
LOL ik hoor onze programmeur nog schelden dat zijn applicatie niet tegen zulke printers konquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:26 schreef Sjowhan het volgende:
Snel kopieren en nieten ftw.
Als ik 90x 3 pagina's bij elkaar moest proppen, was ik lang bezig geweest
Het principe lijkt me wel leuk, maar de sector transport is niet echt mijn ding.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:02 schreef Merovingian het volgende:
Speelt hier nou iedereen al Transport Tycoon? Zie ook:
Transport Tycoon - Deel 21
Verplichte game voor iedereen die wel eens gehoord heeft van een pc.
Sneu? Niet met een 150cc monsterblok.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:46 schreef phluphy het volgende:
Oeps, ik moet er ook een stukje mee door Duitsland (1,5 km).
Helemaal niet bij stilgestaan!![]()
Snorvariant? Ben je dan geen sneue wanna-be?
Gouwe ouwequote:Op woensdag 4 juni 2008 22:02 schreef Merovingian het volgende:
Er staat geen linkje naar de wiki in de nieuwe OPquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:31 schreef JortK het volgende:
Goedemorgen, [url=http://wiki.fok.nl/index.php/OP/DigSC-nieuw]De nieuwe OP is hier te vinden[url]
Uiteraardquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:20 schreef Geqxon het volgende:
Hoe heb je alles aangesloten?
ik erger me bij dat spel enorm aan het feit dat ieder stukje weg e.d. los geselecteerd moet worden (dus bochten enzo allemaal apart selecteren)quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:02 schreef Merovingian het volgende:
standaard drivers zouden prima moeten werken, stel je wel beide schermen apart in?quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon tips om 2 beeldschermen te kunnen beheren?
Apart selecteren? Waarvoor zou je iets moeten selecteren?quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ik erger me bij dat spel enorm aan het feit dat ieder stukje weg e.d. los geselecteerd moet worden (dus bochten enzo allemaal apart selecteren)
wel leuk spel opzich hoor, maar doe mij maar de nieuwere varianten van dat spel soort
zo ver ik mij kan herrinneren had ieder stukje weg (bocht, recht, kruising e.d.) een apart knopje...quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:34 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Apart selecteren? Waarvoor zou je iets moeten selecteren?
Je bent in de war met Locomotion, dat had inderdaad een ruk-interface. OTTD heeft daar geen last van, sporen en wegen aanleggen is kwestie van klikken en slepen. Gaat prima dusquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:16 schreef mschol het volgende:
[..]
zo ver ik mij kan herrinneren had ieder stukje weg (bocht, recht, kruising e.d.) een apart knopje...
of vergis ik mij nu met een ander spel?
1 Antwoord. Ultramon.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon tips om 2 beeldschermen te kunnen beheren?
Klonen werkt ook niet goed, dan krijg ik bij mijn grote tv de resolutie niet goed, dus dan rekt alles uit en dan heb ik de helft van het een window er niet opstaan.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:08 schreef mschol het volgende:
[..]
standaard drivers zouden prima moeten werken, stel je wel beide schermen apart in?
of laat je uitrekken of klonen?
Dankje! Ik zal even kijken of het werkt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:02 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
1 Antwoord. Ultramon.
Er is voor Ati ook een tool, zoals Nview voor NVIDIA, weet alleen niet meer hoe het heet.
quote:Op vrijdag 6 juni 200810:16 schreef Geqxon het volgende:
Door als een malloot te werken heb ik in 2 weken tijd mijn complete ICT-Beheerder niveau 3 stage afgerond.
En ik ga nu beginnen om in 2 weken tijd ook mijn niveau 4 diploma te regelen. [afbeelding]
Pfff. Studentenquote:Op vrijdag 6 juni 200809:57 schreef mschol het volgende:
morghe [afbeelding] over ~2 uur naar huis, dan weekend [afbeelding]
Applicatieontwikkelaar. CCNA is voor netwerkbeheerders.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat wordt nog lastig vermoed ik. CCNA heb je neem ik aan ook
quote:
x2.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:28 schreef slacker_nl het volgende:
* slacker_nl krabbelt voort en hoopt dat het snel 17:30 is
quote:
Dat is wel een eind zegquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:49 schreef Merovingian het volgende:
Nog 40 minuutjes... Daarna in de file van zaandam naar nijmegen...
Er staat nu al 11 kmquote:
Is dat je dagelijkse woon-werk verkeer?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:49 schreef Merovingian het volgende:
Stukkie tuffenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:49 schreef Merovingian het volgende:
op ten duur is al je elektronica aangetast.. ookal issie droog, sad but true.....quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:23 schreef Geqxon het volgende:
Trouwens, dat scherm van mij, waar het water over heen gekomen is. Mijn ingebouwde cardreader is nu dood.
Godver, ik was al bang voor problemen op de lange termijn.
Gelukkig niet! Ik woon 23 km van mijn werk. Maar ik had nu een feestje in Nijmegen...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:21 schreef phluphy het volgende:
[..]
Is dat je dagelijkse woon-werk verkeer?
Toch niet naar Duitsland, hé!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:41 schreef Geqxon het volgende:
Verder heb ik mijn internationale verzekeringskaart. En zondag ga ik naar het buitenland rijden.
Ik ga waarschijnlijk naar het meest dichtbij zijnde stukje buitenland. En Duitsland met zijn 80 kilometer is dan wel erg aantrekkelijk.quote:
Ik wou nog eens langskomenquote:
Gute Reise!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk naar het meest dichtbij zijnde stukje buitenland. En Duitsland met zijn 80 kilometer is dan wel erg aantrekkelijk.
quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:25 schreef Geqxon het volgende:
Dan ga ik daar maar niet heen.
die linkermuis + tobo ligt er enkel voor installatie, daarna is het met synergy te doenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:09 schreef mschol het volgende:
[..]
1 TB + muis te veel. voor de rest wel aardig... had eigenlijk 3x 24" widescreen verwacht
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Eerder bang dat je mij een freak vindt.
Een ergere freak dan ik kun je niet zijn:quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat vinden we allemaalquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
Dat is zooo kut want dan moet je naar het postkantoor wat dichtgaat om 17:30quote:Op zondag 8 juni 2008 13:29 schreef Sjowhan het volgende:
Had de TNT een leuk pakketje voor me gisteren, was ik niet thuis
Nu 2de afleverronde, maarja.. Werk de hele dag
Ik ook sinds die ene keerquote:Op zondag 8 juni 2008 13:52 schreef Jump het volgende:
Ik laat pakketjes altijd op het werk afleveren
Gelukkig kan ik wel wat eerder van 't werk wegquote:Op zondag 8 juni 2008 13:49 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat is zooo kut want dan moet je naar het postkantoor wat dichtgaat om 17:30
Normaal gesproken ik ook, maar wist het afleveradres (nog) niet, en daarnaast zou 't vrijdag verzonden worden (dus zaterdags bezorgd). Ik had een kleine hoop dat ze 't op tijd zouden afleveren, maar helaasquote:Op zondag 8 juni 2008 13:52 schreef Jump het volgende:
Ik laat pakketjes altijd op het werk afleveren
Dat ding is echt hugequote:Op zondag 8 juni 2008 16:43 schreef mschol het volgende:
http://www.hardware.info/(...)0_nadert_voltooiing/
das 1 mega koeler... heeft dat uberhaupt wel nut ....
1 |
back to school?quote:Op zondag 8 juni 2008 17:07 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb een brain meltdown.
Weet iemand de correcte manier voor:
[ code verwijderd ]
ik kan bij mysql in de handleiding er niks over vinden, die gooit het veld, als er niks staat, naar 00-00-0000quote:Op zondag 8 juni 2008 17:23 schreef Geqxon het volgende:
Het werkt op zich prima, maar ik zoek een "IS NULL" equivalent voor een DATE-field.
quote:Op zondag 8 juni 2008 20:21 schreef phluphy het volgende:
[..]
He, toevallig, dat zei ik vannacht nog tegen mijn man!
[..]
[..]
Niet vunzig genoegquote:Op zondag 8 juni 2008 21:12 schreef phluphy het volgende:
Mag ik niet ook eens iets vunzigs zeggen?
(Of is dit niet vunzig)
Morgen beterquote:Op zondag 8 juni 2008 21:28 schreef phluphy het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb het in elk geval geprobeerd. Het is een begin.
Dat is wel heel erg .... sneu!quote:Op zondag 8 juni 2008 21:36 schreef Geqxon het volgende:
Ik kom er zojuist achter dat mijn motorjack een uitneembare voering heeft.
En daar kom je dan achter als je al een paar keer flinkt hebt lopen puffen.
Nee, ik werd veel te laat wakker.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:42 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg .... sneu!
Ben je nou nog wezen toeren vandaag? Im Ausland?
quote:Op maandag 9 juni 2008 08:37 schreef Merovingian het volgende:
Mogge...
Ik krijg mijn cpu niet overgeklokt met mijn moederbord dat gemaakt is om over te klokken
Het stomme is dat ik mijn E6600 met mijn vorige gare Asrock bordje waarop ik niet eens een CPU-spanning kan instellen, hem van 2.4GHz naar 2.6GHz stabiel kreeg. Nu, met mijn uberbordje Gigabyte GA-EX38-DQ6 krijg ik hem niet eens op 2.5GHz, niet met de standaard Vcore (1.325V), niet met 1.4V, niet met 1.5V, niet met 1.6V... Windows start gewoon niet op, telkens weer een andere BSOD vlak voordat de GUI moet verschijnenquote:Op maandag 9 juni 2008 09:08 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]. Ik had hetzelfde probleem. Ik heb zelfs AI. Die werkt dus niet, moet manual doen, dan wil het wel.
Maar, het kan me niet boeien, merk er ook helemaal niet zoveel van, dus laat hem eerst maar gewoon 3.0 ghz.
eensch...quote:Op maandag 9 juni 2008 08:14 schreef Sjowhan het volgende:
Moggeuh
Gisteren Made of Honor gezien. Best wel leuke film
a real nerd?quote:Op maandag 9 juni 2008 09:48 schreef Geqxon het volgende:
Echt he, in Duits en Frans zoog ik, maar ik kan zo uit mijn hoofd opsommen op welke Linksys routers je een custom firmware kan flashen.
Je bent de WRT54GS <v4 vergetenquote:Op maandag 9 juni 2008 09:48 schreef Geqxon het volgende:
Echt he, in Duits en Frans zoog ik, maar ik kan zo uit mijn hoofd opsommen op welke Linksys routers je een custom firmware kan flashen.
Gewoon goed spul kopenquote:
Meer geheugen? Bij mijn weten niet hoor, de S staat voor speedbooster...quote:Op maandag 9 juni 2008 10:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
O ja, de versie met meer geheugen.
WAAROM WEET IK DIT!
De 54G heeft (tot en met versie 4) 16MB geheugen, de 54GS heeft (tot en met versie 3) 32MB, de 54GL heeft in alle versies 16MB.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:45 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Meer geheugen? Bij mijn weten niet hoor, de S staat voor speedbooster...
Ik weet alleen dat die v7's kut zijn. Die heb ikquote:Op maandag 9 juni 2008 10:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De 54G heeft (tot en met versie 4) 16MB geheugen, de 54GS heeft (tot en met versie 3) 32MB, de 54GL heeft in alle versies 16MB.
Nooit geweten, maar ja ik heb dan ook een v4, die heeft evenveel geheugen als een gewone G.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De 54G heeft (tot en met versie 4) 16MB geheugen, de 54GS heeft (tot en met versie 3) 32MB, de 54GL heeft in alle versies 16MB.
Gigabyte P35 DS3R hier.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:32 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Het stomme is dat ik mijn E6600 met mijn vorige gare Asrock bordje waarop ik niet eens een CPU-spanning kan instellen, hem van 2.4GHz naar 2.6GHz stabiel kreeg. Nu, met mijn uberbordje Gigabyte GA-EX38-DQ6 krijg ik hem niet eens op 2.5GHz, niet met de standaard Vcore (1.325V), niet met 1.4V, niet met 1.5V, niet met 1.6V... Windows start gewoon niet op, telkens weer een andere BSOD vlak voordat de GUI moet verschijnen
edit: En het ligt echt niet aan de temperatuur, die is laag, heb er een goede cooler op zitten.
Waarom zou je een server willen?quote:Op maandag 9 juni 2008 11:38 schreef mschol het volgende:
* mschol gaat vanaf volgende maand opzoek naar nieuw servertje
ik heb 2 mogelijkheden:
1) huidge systeem laten staan en goedkoop pctje ernaast kopen met o.a. 1TB schijf, raidcontrollertje
2) huidge systeem vervangen door C2Q met een 9800 + sloot geheugen enzo... en huidige systeem gebruiken als server (uiteraard haal ik de 8800GT eruit, misschien een goedkoop pci-e 1x grafisch kaartje erin.., anders heb ik nog wel pci kaartje liggen)
wat is slimmer?
op zich ben ik tevreden met wat ik nu in huis heb qua pc.. veel sneller is er op het moment niet (ja behalve sli, en Quad core's maar ik geloof niet zo in die energie slurpende dingen)
zowiezo komt er minimaal 1TB schijfruimte in server.. wil ik uiteindelijk uitbreiden naar 6 ofzo..
Ik heb alles al geprobeerdquote:Op maandag 9 juni 2008 11:25 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Gigabyte P35 DS3R hier.
E6750 van 2,66 naar 3.4 overgeklokt stabiel![]()
Auto Vcore is niet aan te raden, je hebt een lekker bordje.
Gewoon wat proberen
Ik zou een goedkoop pc'tje kopen... Veel goedkoper en zuiniger. Zelf heb ik een leuk asusbordje met geintegreerde videokaart en een athlon X2 3600+ als server, kostte geen drol en is energiezuinig.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:38 schreef mschol het volgende:
* mschol gaat vanaf volgende maand opzoek naar nieuw servertje
ik heb 2 mogelijkheden:
1) huidge systeem laten staan en goedkoop pctje ernaast kopen met o.a. 1TB schijf, raidcontrollertje
2) huidge systeem vervangen door C2Q met een 9800 + sloot geheugen enzo... en huidige systeem gebruiken als server (uiteraard haal ik de 8800GT eruit, misschien een goedkoop pci-e 1x grafisch kaartje erin.., anders heb ik nog wel pci kaartje liggen)
wat is slimmer?
op zich ben ik tevreden met wat ik nu in huis heb qua pc.. veel sneller is er op het moment niet (ja behalve sli, en Quad core's maar ik geloof niet zo in die energie slurpende dingen)
zowiezo komt er minimaal 1TB schijfruimte in server.. wil ik uiteindelijk uitbreiden naar 6 ofzo..
Waarom niet? Leuk hobby'en.quote:
omdat ik de VMware image met Win2K3 + exchange + apache + IIS, en nog een sloot software, niet op mijn game pc wil hebben draaien? (dan krijg je zo'n verkeerde verdeling van je ram..)quote:
quote:<Hiroe> he was dressed as a big fuckin devil
<Hiroe> like, HUGE costume
<Hiroe> 8-foot lizard wings, giant horns on the head
<Hiroe> at some anime con in california
<Hiroe> they were double booked with a southern Baptist group in the same hotel
<Hiroe> he's riding the elevator down to the con space
<Hiroe> doors open, little old baptist woman standing there
<Hiroe> he just says "Going Down" in his best evil voice
Mja wat is energie zuinig?quote:Op maandag 9 juni 2008 11:45 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik zou een goedkoop pc'tje kopen... Veel goedkoper en zuiniger. Zelf heb ik een leuk asusbordje met geintegreerde videokaart en een athlon X2 3600+ als server, kostte geen drol en is energiezuinig.
geen 8800GT in een server gooien b.v.?quote:
Zuiniger dan de gemiddelde huis-tuin-en-keuken-pc. Daarvoor had ik een Athlon XP 2600+ met 6600GT, die stookte toch zeker meer. Ik kan je geen getallen geven, maar het verbruiksmetertje (lees: rijtje LED's) op mijn UPS gaf bijna een halvering aan.quote:
* WyriHaximus is al de hele avond phpbb3 code aan het door baggeren en veronica kijkenquote:Op maandag 9 juni 2008 22:12 schreef Merovingian het volgende:
Is er nog iemand die niet schaapachtig oranjegekleed naar voetbal zit te kijken?
Ik heb wel zitten kijken en veel te veel bier opquote:Op maandag 9 juni 2008 22:12 schreef Merovingian het volgende:
Is er nog iemand die niet schaapachtig oranjegekleed naar voetbal zit te kijken?
ik ben naar scheveningen gegaan om uit eten te gaan...quote:Op maandag 9 juni 2008 22:12 schreef Merovingian het volgende:
Je bedoelt zeker Amerikaanse versie ipv Engelse?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 06:35 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen
Heb ik een compact camera aangeschaft, blijkt het een engelse versie te zijn. Alleen bv in NTSC opnemen voor video, en geen nederlandse oplader. Gelijk maar gemaild, want dit slaat nergens op natuurlijk
Net zon gevalletje als dat ik mijn Nokia N73 haalde bij de T for Telecom, thuis doos openmaken, Arabische toetsenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 06:35 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen
Heb ik een compact camera aangeschaft, blijkt het een engelse versie te zijn. Alleen bv in NTSC opnemen voor video, en geen nederlandse oplader. Gelijk maar gemaild, want dit slaat nergens op natuurlijk
Fucking greatquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:22 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge* WyriHaximus is ook eens uit bed gekomen
![]()
[ afbeelding ]
dan is het tenminste nog een uitdaging om te bellenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:51 schreef JortK het volgende:
[..]
Net zon gevalletje als dat ik mijn Nokia N73 haalde bij de T for Telecom, thuis doos openmaken, Arabische toetsen
Wij gaan niet jou schoolopdrachten zitten maken hequote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:41 schreef Geqxon het volgende:
Iemand toevallig tips voor een LDAP server voor mij?
Is het weer niet goed... Ben je soms stiekem een vrouw?quote:
Trouwens een 1337 tijdstip van mij om te posten.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:37 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Is het weer niet goed... Ben je soms stiekem een vrouw?
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/DigSC-nieuwquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:39 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Trouwens een 1337 tijdstip van mij om te posten.
Hoe staat het met de nieuwe OP?
yup, je moet toch iig laten weten dat je nog aanwezig bentquote:
Ik zie weinig progressie t.o.v. de vorige keer dat je die link plaatste. Is ie nou af of niet?quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:42 schreef JortK het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/DigSC-nieuw
Dierensex is verboden hequote:Op woensdag 11 juni 2008 15:38 schreef Geqxon het volgende:
Ik moet per direct een pony hebben. Iemand tips?
Koop een pruik of neem een vriendin.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:38 schreef Geqxon het volgende:
Ik moet per direct een pony hebben. Iemand tips?
Ik heb die pony voor het laatste nodig.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:40 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Koop een pruik of neem een vriendin.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb die pony voor het laatste nodig.
Verder ben ik geslaagd. Tijd voor een feestje. En daar heb ik dus een vriendin voor nodig.
Daniellekronenburg@live.nlquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:53 schreef Geqxon het volgende:
http://link.marktplaats.nl/174192223
Pony verzorgsters.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:06 schreef Merovingian het volgende:![]()
Enige minpunt is haar leeftijd... Net iets te oud.
?quote:
Dat is relatief, het hangt er maar net vanaf in welk land je je bevindt.quote:
Daar zit ook weer wat inquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:22 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dat is relatief, het hangt er maar net vanaf in welk land je je bevindt.
emoquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:24 schreef Geqxon het volgende:
Ze mag mijn paardenstaart wel borstelen.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Paardenstaart + zwart t-shirt = ICT Geek trademark.
Nep nerd.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:36 schreef JortK het volgende:
* JortK heeft geen paardenstaart en geen zwart T-Shirt
Gratis.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:23 schreef Merovingian het volgende:
Heeft er al iemand een mailtje gestuurd hoeveel ze kost per uur?
Mwa, die ander was smakelijker.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:14 schreef Geqxon het volgende:
http://link.marktplaats.nl/173252608
Die is ook wel leuk.
Streekbus wist je toch welquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:51 schreef Geqxon het volgende:
Goddomme. De streekbus naar mijn werk rijdt niet, en de trein slechts gedeeltelijk. Gaat leuk worden morgen.
morghequote:Op donderdag 12 juni 2008 06:50 schreef DR34M3R het volgende:nog net op tijd voordat het topic dicht is!
Goedemorgen!
*gaat weer werken*
dr34m3r heeft au...
quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:08 schreef Cothen het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens wat ik in een oude doos heb gevonden
ik kliktequote:Op woensdag 11 juni 2008 16:26 schreef Merovingian het volgende:
http://xdaantjj.hyves.nl/
Hier meer info.
Dat wist ik inderdaad, maar van de trein niet. Dit geeft wel erg weinig mogelijkheden om met het OV te gaan.quote:
Denk je wat te kunnen husselen?quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:32 schreef Cothen het volgende:
[..]
ik klikte
En het blijkt een vriendin van een vriendin van mijn oude buurmeisje te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |