Ik ga waarschijnlijk naar het meest dichtbij zijnde stukje buitenland. En Duitsland met zijn 80 kilometer is dan wel erg aantrekkelijk.quote:
Ik wou nog eens langskomenquote:
Gute Reise!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk naar het meest dichtbij zijnde stukje buitenland. En Duitsland met zijn 80 kilometer is dan wel erg aantrekkelijk.
quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:25 schreef Geqxon het volgende:
Dan ga ik daar maar niet heen.
die linkermuis + tobo ligt er enkel voor installatie, daarna is het met synergy te doenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:09 schreef mschol het volgende:
[..]
1 TB + muis te veel. voor de rest wel aardig... had eigenlijk 3x 24" widescreen verwacht
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Eerder bang dat je mij een freak vindt.
Een ergere freak dan ik kun je niet zijn:quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat vinden we allemaalquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
Dat is zooo kut want dan moet je naar het postkantoor wat dichtgaat om 17:30quote:Op zondag 8 juni 2008 13:29 schreef Sjowhan het volgende:
Had de TNT een leuk pakketje voor me gisteren, was ik niet thuis
Nu 2de afleverronde, maarja.. Werk de hele dag
Ik ook sinds die ene keerquote:Op zondag 8 juni 2008 13:52 schreef Jump het volgende:
Ik laat pakketjes altijd op het werk afleveren
Gelukkig kan ik wel wat eerder van 't werk wegquote:Op zondag 8 juni 2008 13:49 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat is zooo kut want dan moet je naar het postkantoor wat dichtgaat om 17:30
Normaal gesproken ik ook, maar wist het afleveradres (nog) niet, en daarnaast zou 't vrijdag verzonden worden (dus zaterdags bezorgd). Ik had een kleine hoop dat ze 't op tijd zouden afleveren, maar helaasquote:Op zondag 8 juni 2008 13:52 schreef Jump het volgende:
Ik laat pakketjes altijd op het werk afleveren
Dat ding is echt hugequote:Op zondag 8 juni 2008 16:43 schreef mschol het volgende:
http://www.hardware.info/(...)0_nadert_voltooiing/
das 1 mega koeler... heeft dat uberhaupt wel nut ....
1 |
back to school?quote:Op zondag 8 juni 2008 17:07 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb een brain meltdown.
Weet iemand de correcte manier voor:
[ code verwijderd ]
ik kan bij mysql in de handleiding er niks over vinden, die gooit het veld, als er niks staat, naar 00-00-0000quote:Op zondag 8 juni 2008 17:23 schreef Geqxon het volgende:
Het werkt op zich prima, maar ik zoek een "IS NULL" equivalent voor een DATE-field.
quote:Op zondag 8 juni 2008 20:21 schreef phluphy het volgende:
[..]
He, toevallig, dat zei ik vannacht nog tegen mijn man!
[..]
[..]
Niet vunzig genoegquote:Op zondag 8 juni 2008 21:12 schreef phluphy het volgende:
Mag ik niet ook eens iets vunzigs zeggen?
(Of is dit niet vunzig)
Morgen beterquote:Op zondag 8 juni 2008 21:28 schreef phluphy het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb het in elk geval geprobeerd. Het is een begin.
Dat is wel heel erg .... sneu!quote:Op zondag 8 juni 2008 21:36 schreef Geqxon het volgende:
Ik kom er zojuist achter dat mijn motorjack een uitneembare voering heeft.
En daar kom je dan achter als je al een paar keer flinkt hebt lopen puffen.
Nee, ik werd veel te laat wakker.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:42 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg .... sneu!
Ben je nou nog wezen toeren vandaag? Im Ausland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |