Gouwe ouwequote:Op woensdag 4 juni 2008 22:02 schreef Merovingian het volgende:
Speelt hier nou iedereen al Transport Tycoon? Zie ook:
Transport Tycoon - Deel 21
Verplichte game voor iedereen die wel eens gehoord heeft van een pc.
Er staat geen linkje naar de wiki in de nieuwe OPquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:31 schreef JortK het volgende:
Goedemorgen, [url=http://wiki.fok.nl/index.php/OP/DigSC-nieuw]De nieuwe OP is hier te vinden[url]
Uiteraardquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:20 schreef Geqxon het volgende:
Hoe heb je alles aangesloten?
ik erger me bij dat spel enorm aan het feit dat ieder stukje weg e.d. los geselecteerd moet worden (dus bochten enzo allemaal apart selecteren)quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:02 schreef Merovingian het volgende:
Speelt hier nou iedereen al Transport Tycoon? Zie ook:
Transport Tycoon - Deel 21
Verplichte game voor iedereen die wel eens gehoord heeft van een pc.
standaard drivers zouden prima moeten werken, stel je wel beide schermen apart in?quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon tips om 2 beeldschermen te kunnen beheren?
Apart selecteren? Waarvoor zou je iets moeten selecteren?quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ik erger me bij dat spel enorm aan het feit dat ieder stukje weg e.d. los geselecteerd moet worden (dus bochten enzo allemaal apart selecteren)
wel leuk spel opzich hoor, maar doe mij maar de nieuwere varianten van dat spel soort
zo ver ik mij kan herrinneren had ieder stukje weg (bocht, recht, kruising e.d.) een apart knopje...quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:34 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Apart selecteren? Waarvoor zou je iets moeten selecteren?
Je bent in de war met Locomotion, dat had inderdaad een ruk-interface. OTTD heeft daar geen last van, sporen en wegen aanleggen is kwestie van klikken en slepen. Gaat prima dusquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:16 schreef mschol het volgende:
[..]
zo ver ik mij kan herrinneren had ieder stukje weg (bocht, recht, kruising e.d.) een apart knopje...
of vergis ik mij nu met een ander spel?
1 Antwoord. Ultramon.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon tips om 2 beeldschermen te kunnen beheren?
Klonen werkt ook niet goed, dan krijg ik bij mijn grote tv de resolutie niet goed, dus dan rekt alles uit en dan heb ik de helft van het een window er niet opstaan.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:08 schreef mschol het volgende:
[..]
standaard drivers zouden prima moeten werken, stel je wel beide schermen apart in?
of laat je uitrekken of klonen?
Dankje! Ik zal even kijken of het werkt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:02 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
1 Antwoord. Ultramon.
Er is voor Ati ook een tool, zoals Nview voor NVIDIA, weet alleen niet meer hoe het heet.
quote:Op vrijdag 6 juni 200810:16 schreef Geqxon het volgende:
Door als een malloot te werken heb ik in 2 weken tijd mijn complete ICT-Beheerder niveau 3 stage afgerond.
En ik ga nu beginnen om in 2 weken tijd ook mijn niveau 4 diploma te regelen. [afbeelding]
Pfff. Studentenquote:Op vrijdag 6 juni 200809:57 schreef mschol het volgende:
morghe [afbeelding] over ~2 uur naar huis, dan weekend [afbeelding]
Applicatieontwikkelaar. CCNA is voor netwerkbeheerders.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat wordt nog lastig vermoed ik. CCNA heb je neem ik aan ook
quote:
x2.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:28 schreef slacker_nl het volgende:
* slacker_nl krabbelt voort en hoopt dat het snel 17:30 is
quote:
Dat is wel een eind zegquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:49 schreef Merovingian het volgende:
Nog 40 minuutjes... Daarna in de file van zaandam naar nijmegen...
Er staat nu al 11 kmquote:
Is dat je dagelijkse woon-werk verkeer?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:49 schreef Merovingian het volgende:
Stukkie tuffenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:49 schreef Merovingian het volgende:
op ten duur is al je elektronica aangetast.. ookal issie droog, sad but true.....quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:23 schreef Geqxon het volgende:
Trouwens, dat scherm van mij, waar het water over heen gekomen is. Mijn ingebouwde cardreader is nu dood.
Godver, ik was al bang voor problemen op de lange termijn.
Gelukkig niet! Ik woon 23 km van mijn werk. Maar ik had nu een feestje in Nijmegen...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:21 schreef phluphy het volgende:
[..]
Is dat je dagelijkse woon-werk verkeer?
Toch niet naar Duitsland, hé!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:41 schreef Geqxon het volgende:
Verder heb ik mijn internationale verzekeringskaart. En zondag ga ik naar het buitenland rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |