quote:Op maandag 9 juni 2008 08:37 schreef Merovingian het volgende:
Mogge...
Ik krijg mijn cpu niet overgeklokt met mijn moederbord dat gemaakt is om over te klokken
Het stomme is dat ik mijn E6600 met mijn vorige gare Asrock bordje waarop ik niet eens een CPU-spanning kan instellen, hem van 2.4GHz naar 2.6GHz stabiel kreeg. Nu, met mijn uberbordje Gigabyte GA-EX38-DQ6 krijg ik hem niet eens op 2.5GHz, niet met de standaard Vcore (1.325V), niet met 1.4V, niet met 1.5V, niet met 1.6V... Windows start gewoon niet op, telkens weer een andere BSOD vlak voordat de GUI moet verschijnenquote:Op maandag 9 juni 2008 09:08 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]. Ik had hetzelfde probleem. Ik heb zelfs AI. Die werkt dus niet, moet manual doen, dan wil het wel.
Maar, het kan me niet boeien, merk er ook helemaal niet zoveel van, dus laat hem eerst maar gewoon 3.0 ghz.
eensch...quote:Op maandag 9 juni 2008 08:14 schreef Sjowhan het volgende:
Moggeuh
Gisteren Made of Honor gezien. Best wel leuke film
a real nerd?quote:Op maandag 9 juni 2008 09:48 schreef Geqxon het volgende:
Echt he, in Duits en Frans zoog ik, maar ik kan zo uit mijn hoofd opsommen op welke Linksys routers je een custom firmware kan flashen.
Je bent de WRT54GS <v4 vergetenquote:Op maandag 9 juni 2008 09:48 schreef Geqxon het volgende:
Echt he, in Duits en Frans zoog ik, maar ik kan zo uit mijn hoofd opsommen op welke Linksys routers je een custom firmware kan flashen.
Gewoon goed spul kopenquote:
Meer geheugen? Bij mijn weten niet hoor, de S staat voor speedbooster...quote:Op maandag 9 juni 2008 10:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
O ja, de versie met meer geheugen.
WAAROM WEET IK DIT!
De 54G heeft (tot en met versie 4) 16MB geheugen, de 54GS heeft (tot en met versie 3) 32MB, de 54GL heeft in alle versies 16MB.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:45 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Meer geheugen? Bij mijn weten niet hoor, de S staat voor speedbooster...
Ik weet alleen dat die v7's kut zijn. Die heb ikquote:Op maandag 9 juni 2008 10:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De 54G heeft (tot en met versie 4) 16MB geheugen, de 54GS heeft (tot en met versie 3) 32MB, de 54GL heeft in alle versies 16MB.
Nooit geweten, maar ja ik heb dan ook een v4, die heeft evenveel geheugen als een gewone G.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De 54G heeft (tot en met versie 4) 16MB geheugen, de 54GS heeft (tot en met versie 3) 32MB, de 54GL heeft in alle versies 16MB.
Gigabyte P35 DS3R hier.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:32 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Het stomme is dat ik mijn E6600 met mijn vorige gare Asrock bordje waarop ik niet eens een CPU-spanning kan instellen, hem van 2.4GHz naar 2.6GHz stabiel kreeg. Nu, met mijn uberbordje Gigabyte GA-EX38-DQ6 krijg ik hem niet eens op 2.5GHz, niet met de standaard Vcore (1.325V), niet met 1.4V, niet met 1.5V, niet met 1.6V... Windows start gewoon niet op, telkens weer een andere BSOD vlak voordat de GUI moet verschijnen
edit: En het ligt echt niet aan de temperatuur, die is laag, heb er een goede cooler op zitten.
Waarom zou je een server willen?quote:Op maandag 9 juni 2008 11:38 schreef mschol het volgende:
* mschol gaat vanaf volgende maand opzoek naar nieuw servertje
ik heb 2 mogelijkheden:
1) huidge systeem laten staan en goedkoop pctje ernaast kopen met o.a. 1TB schijf, raidcontrollertje
2) huidge systeem vervangen door C2Q met een 9800 + sloot geheugen enzo... en huidige systeem gebruiken als server (uiteraard haal ik de 8800GT eruit, misschien een goedkoop pci-e 1x grafisch kaartje erin.., anders heb ik nog wel pci kaartje liggen)
wat is slimmer?
op zich ben ik tevreden met wat ik nu in huis heb qua pc.. veel sneller is er op het moment niet (ja behalve sli, en Quad core's maar ik geloof niet zo in die energie slurpende dingen)
zowiezo komt er minimaal 1TB schijfruimte in server.. wil ik uiteindelijk uitbreiden naar 6 ofzo..
Ik heb alles al geprobeerdquote:Op maandag 9 juni 2008 11:25 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Gigabyte P35 DS3R hier.
E6750 van 2,66 naar 3.4 overgeklokt stabiel![]()
Auto Vcore is niet aan te raden, je hebt een lekker bordje.
Gewoon wat proberen
Ik zou een goedkoop pc'tje kopen... Veel goedkoper en zuiniger. Zelf heb ik een leuk asusbordje met geintegreerde videokaart en een athlon X2 3600+ als server, kostte geen drol en is energiezuinig.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:38 schreef mschol het volgende:
* mschol gaat vanaf volgende maand opzoek naar nieuw servertje
ik heb 2 mogelijkheden:
1) huidge systeem laten staan en goedkoop pctje ernaast kopen met o.a. 1TB schijf, raidcontrollertje
2) huidge systeem vervangen door C2Q met een 9800 + sloot geheugen enzo... en huidige systeem gebruiken als server (uiteraard haal ik de 8800GT eruit, misschien een goedkoop pci-e 1x grafisch kaartje erin.., anders heb ik nog wel pci kaartje liggen)
wat is slimmer?
op zich ben ik tevreden met wat ik nu in huis heb qua pc.. veel sneller is er op het moment niet (ja behalve sli, en Quad core's maar ik geloof niet zo in die energie slurpende dingen)
zowiezo komt er minimaal 1TB schijfruimte in server.. wil ik uiteindelijk uitbreiden naar 6 ofzo..
Waarom niet? Leuk hobby'en.quote:
omdat ik de VMware image met Win2K3 + exchange + apache + IIS, en nog een sloot software, niet op mijn game pc wil hebben draaien? (dan krijg je zo'n verkeerde verdeling van je ram..)quote:
quote:<Hiroe> he was dressed as a big fuckin devil
<Hiroe> like, HUGE costume
<Hiroe> 8-foot lizard wings, giant horns on the head
<Hiroe> at some anime con in california
<Hiroe> they were double booked with a southern Baptist group in the same hotel
<Hiroe> he's riding the elevator down to the con space
<Hiroe> doors open, little old baptist woman standing there
<Hiroe> he just says "Going Down" in his best evil voice
Mja wat is energie zuinig?quote:Op maandag 9 juni 2008 11:45 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik zou een goedkoop pc'tje kopen... Veel goedkoper en zuiniger. Zelf heb ik een leuk asusbordje met geintegreerde videokaart en een athlon X2 3600+ als server, kostte geen drol en is energiezuinig.
geen 8800GT in een server gooien b.v.?quote:
Zuiniger dan de gemiddelde huis-tuin-en-keuken-pc. Daarvoor had ik een Athlon XP 2600+ met 6600GT, die stookte toch zeker meer. Ik kan je geen getallen geven, maar het verbruiksmetertje (lees: rijtje LED's) op mijn UPS gaf bijna een halvering aan.quote:
* WyriHaximus is al de hele avond phpbb3 code aan het door baggeren en veronica kijkenquote:Op maandag 9 juni 2008 22:12 schreef Merovingian het volgende:
Is er nog iemand die niet schaapachtig oranjegekleed naar voetbal zit te kijken?
Ik heb wel zitten kijken en veel te veel bier opquote:Op maandag 9 juni 2008 22:12 schreef Merovingian het volgende:
Is er nog iemand die niet schaapachtig oranjegekleed naar voetbal zit te kijken?
ik ben naar scheveningen gegaan om uit eten te gaan...quote:Op maandag 9 juni 2008 22:12 schreef Merovingian het volgende:
Je bedoelt zeker Amerikaanse versie ipv Engelse?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 06:35 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen
Heb ik een compact camera aangeschaft, blijkt het een engelse versie te zijn. Alleen bv in NTSC opnemen voor video, en geen nederlandse oplader. Gelijk maar gemaild, want dit slaat nergens op natuurlijk
Net zon gevalletje als dat ik mijn Nokia N73 haalde bij de T for Telecom, thuis doos openmaken, Arabische toetsenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 06:35 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen
Heb ik een compact camera aangeschaft, blijkt het een engelse versie te zijn. Alleen bv in NTSC opnemen voor video, en geen nederlandse oplader. Gelijk maar gemaild, want dit slaat nergens op natuurlijk
Fucking greatquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:22 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge* WyriHaximus is ook eens uit bed gekomen
![]()
[ afbeelding ]
dan is het tenminste nog een uitdaging om te bellenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:51 schreef JortK het volgende:
[..]
Net zon gevalletje als dat ik mijn Nokia N73 haalde bij de T for Telecom, thuis doos openmaken, Arabische toetsen
Wij gaan niet jou schoolopdrachten zitten maken hequote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:41 schreef Geqxon het volgende:
Iemand toevallig tips voor een LDAP server voor mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |