HBO informatica heb je ook in verschillende smaken hequote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zowat iedereen gaat na deze opleiding Informatica doen.
Geen last van gehad hierquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Applicatie-ontwikkelaar. En schijnbaar moet je dan ook nog eens ICT-beheerder doen.
En nee, bovenstaande getallen zijn niet overdreven. Het zijn de exacte getallen!
ik heb nu een stagedocent die ook echt daadwerkelijk kijkt of alles wat je schrijft klopt.... das vervelend met dingen verzinnen (oke de dag/week overzichten kan je verzinnen, want dat kan hij niet na checken)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:37 schreef Geqxon het volgende:
Creativiteit? Ik heb bijna mijn complete stage verzonnen. Hele gesprekken die ik nooit gevoerd heb.
dat gebeurd bij mij ook hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:45 schreef Geqxon het volgende:
Ze hebben er een maand over gedaan dit examen goed te keuren. No way dat mijn verslag uberhaupt door gaan lezen.
Daarnaast tekent mijn praktijkopleider (collega) het af, waarmee het stagebedrijf in principe zegt: "Dit is waar gebeurd".
sjow heeft het opgegeven?quote:Op woensdag 4 juni 2008 06:59 schreef phluphy het volgende:
Goedemorgen! -- Ik ben lekker eerder dan Sjowhan! --
JortK, waarop wachten we ook alweer m.b.t. de nieuwe OP?![]()
Geen idee, vanavond zal ik wel een nieuwe Wiki pagina aanmaken danquote:Op woensdag 4 juni 2008 06:59 schreef phluphy het volgende:
Goedemorgen! -- Ik ben lekker eerder dan Sjowhan! --
JortK, waarop wachten we ook alweer m.b.t. de nieuwe OP?![]()
PFffquote:Op woensdag 4 juni 200806:59 schreef phluphy het volgende:
Goedemorgen! -- Ik ben lekker eerder dan Sjowhan! -- [afbeelding]
Jij hebt zo'n tof hyperdeluxe kopieerapparaat? Of duid je op de stagiair die alles voor je doet?quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:26 schreef Sjowhan het volgende:
Snel kopieren en nieten ftw.
Als ik 90x 3 pagina's bij elkaar moest proppen, was ik lang bezig geweest
We zullen het zienquote:Op woensdag 4 juni 2008 08:33 schreef JortK het volgende:
Voor de mensen die willen weten hoe Internet er in 2015 uitziet:
Bizar verhaal wel leuk om even te kijken
Stagiar natuurlijkquote:Op woensdag 4 juni 200810:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n tof hyperdeluxe kopieerapparaat? Of duid je op de stagiair die alles voor je doet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 juni 200811:09 schreef WyriHaximus het volgende:
*proest* [afbeelding] *:D*
[afbeelding]
LOL ik hoor onze programmeur nog schelden dat zijn applicatie niet tegen zulke printers konquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:26 schreef Sjowhan het volgende:
Snel kopieren en nieten ftw.
Als ik 90x 3 pagina's bij elkaar moest proppen, was ik lang bezig geweest
Het principe lijkt me wel leuk, maar de sector transport is niet echt mijn ding.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:02 schreef Merovingian het volgende:
Speelt hier nou iedereen al Transport Tycoon? Zie ook:
Transport Tycoon - Deel 21
Verplichte game voor iedereen die wel eens gehoord heeft van een pc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |