Ik zou proggen onder software scharen, zo'n wildgroei is dat nou ook weer niet. GSM/PDA zou ik toevoegenquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:50 schreef slacker_nl het volgende:
Nieuwe hardware..
Online..
Nah, I object.
Er is ook een topic oude hardware, kan ik het nog aan de straatstenen kwijt?!? Waar ga je dat neerplempen.
Eerder:
Hardware
Software
Proggen
Vind ik logischer.
Mag ook, maar vind een apart proghoekje ook wel fijnquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:27 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik zou proggen onder software scharen, zo'n wildgroei is dat nou ook weer niet. GSM/PDA zou ik toevoegen
Nou vooruit, ook een proghoekje voor slacker.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:01 schreef slakkie het volgende:
[..]
Mag ook, maar vind een apart proghoekje ook wel fijn
Er is meer in DIG dan alleen computers...quote:
De eerste twee vind ik persoonlijk een beetje verwarrende teksten. Dit lijkt mij duidelijk genoeg:quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:33 schreef Cothen het volgende:
Computers - erin (over alles wat je in een computer kan stoppen)
Computers - erop (over alles wat je op/met een computer kan doen)
Mobiele gadgets (Mobieltjes, smartphones, MP3/MP4 spelers, navigatie e.d.)
Digital Home (TV, DVD-speler en andere apparaten in huis)
quote:Op zondag 1 juni 2008 14:55 schreef Tijn het volgende:
Zolang er maar geen aparte filters voor bepaalde platforms komen (Windows, Linux, Mac etc) vind ik het allemaal best.
Idd dat lijkt mij ook een slecht plan want dan zou je voor ieder merk GSM/PDA ook een filter moeten maken en dan word het een zooitjequote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:00 schreef Lod het volgende:
[..]
De eerste twee vind ik persoonlijk een beetje verwarrende teksten. Dit lijkt mij duidelijk genoeg:
Computers - Software
Computers - Hardware
Verder lijkt het mij wel een mooi lijstje om eens mee te beginnen.
erop en erin had ik verzonnen om het voor de digibeet wat makkelijker te maken. in de zin van:quote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:00 schreef Lod het volgende:
De eerste twee vind ik persoonlijk een beetje verwarrende teksten. Dit lijkt mij duidelijk genoeg:
Computers - Software
Computers - Hardware
Dat lijkt mij ook wel wat...quote:Op maandag 2 juni 2008 14:34 schreef JortK het volgende:
Apart filter voor devving / progging lijkt me wel prettig, zijn dingen die ik zelf vaak volg
Dit zou ik ook het beste vinden! Omdat ik zelf het audio/video-gedeelte interessant vind en software/development een stuk minder, is dat veel makkelijker.quote:Op maandag 2 juni 2008 20:10 schreef Dubbeldrank het volgende:
Het nadeel van DIG is dat het vrij breed is, wil je een goede dekking hebben moet je aardig wat filters aanmaken. Je kan er ook voor kiezen om alleen filters voor veel voorkomende zaken te doen.Hardware Software Development Mobiel Audio/Video
Hier dek je de grootste lading mee naar mijn idee, maar het zijn er wel 5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |