Ik zou proggen onder software scharen, zo'n wildgroei is dat nou ook weer niet. GSM/PDA zou ik toevoegenquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:50 schreef slacker_nl het volgende:
Nieuwe hardware..
Online..
Nah, I object.
Er is ook een topic oude hardware, kan ik het nog aan de straatstenen kwijt?!? Waar ga je dat neerplempen.
Eerder:
Hardware
Software
Proggen
Vind ik logischer.
Mag ook, maar vind een apart proghoekje ook wel fijnquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:27 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik zou proggen onder software scharen, zo'n wildgroei is dat nou ook weer niet. GSM/PDA zou ik toevoegen
Nou vooruit, ook een proghoekje voor slacker.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:01 schreef slakkie het volgende:
[..]
Mag ook, maar vind een apart proghoekje ook wel fijn
Er is meer in DIG dan alleen computers...quote:
De eerste twee vind ik persoonlijk een beetje verwarrende teksten. Dit lijkt mij duidelijk genoeg:quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:33 schreef Cothen het volgende:
Computers - erin (over alles wat je in een computer kan stoppen)
Computers - erop (over alles wat je op/met een computer kan doen)
Mobiele gadgets (Mobieltjes, smartphones, MP3/MP4 spelers, navigatie e.d.)
Digital Home (TV, DVD-speler en andere apparaten in huis)
quote:Op zondag 1 juni 2008 14:55 schreef Tijn het volgende:
Zolang er maar geen aparte filters voor bepaalde platforms komen (Windows, Linux, Mac etc) vind ik het allemaal best.
Idd dat lijkt mij ook een slecht plan want dan zou je voor ieder merk GSM/PDA ook een filter moeten maken en dan word het een zooitjequote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:00 schreef Lod het volgende:
[..]
De eerste twee vind ik persoonlijk een beetje verwarrende teksten. Dit lijkt mij duidelijk genoeg:
Computers - Software
Computers - Hardware
Verder lijkt het mij wel een mooi lijstje om eens mee te beginnen.
erop en erin had ik verzonnen om het voor de digibeet wat makkelijker te maken. in de zin van:quote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:00 schreef Lod het volgende:
De eerste twee vind ik persoonlijk een beetje verwarrende teksten. Dit lijkt mij duidelijk genoeg:
Computers - Software
Computers - Hardware
Dat lijkt mij ook wel wat...quote:Op maandag 2 juni 2008 14:34 schreef JortK het volgende:
Apart filter voor devving / progging lijkt me wel prettig, zijn dingen die ik zelf vaak volg
Dit zou ik ook het beste vinden! Omdat ik zelf het audio/video-gedeelte interessant vind en software/development een stuk minder, is dat veel makkelijker.quote:Op maandag 2 juni 2008 20:10 schreef Dubbeldrank het volgende:
Het nadeel van DIG is dat het vrij breed is, wil je een goede dekking hebben moet je aardig wat filters aanmaken. Je kan er ook voor kiezen om alleen filters voor veel voorkomende zaken te doen.Hardware Software Development Mobiel Audio/Video
Hier dek je de grootste lading mee naar mijn idee, maar het zijn er wel 5.
Dit klinkt logischquote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:00 schreef Lod het volgende:
[..]
Computers - Software
Computers - Hardware
absoluut de bestequote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:33 schreef Cothen het volgende:
[..]
Er is meer in DIG dan alleen computers...
Dit lijkt mij veel beter:
Computers - erin (over alles wat je in een computer kan stoppen)
Computers - erop (over alles wat je op/met een computer kan doen)
Mobiele gadgets (Mobieltjes, smartphones, MP3/MP4 spelers, navigatie e.d.)
Digital Home (TV, DVD-speler en andere apparaten in huis)
En als je dan hardware EROP aansluit? Is het dan het eerste, of het tweede filter...quote:Op maandag 2 juni 2008 13:06 schreef Cothen het volgende:
[..]
erop en erin had ik verzonnen om het voor de digibeet wat makkelijker te maken. in de zin van:
"Ik heb een vraag over iets wat ik OP de computer doe" -> Computers - erop
Daarmee vang je ook vragen op die over zowel hardware als software gaan, zoals vragen over internet of de werking van een tv-kaart, dat soort dingen zijn mijn inziens te breed om onder ķf software ķf hardware te plaatsten.
Ik doe ook mee in de polonaisequote:Op zaterdag 7 juni 2008 09:13 schreef Farenji het volgende:
Ik sluit me aan bij het aparte devversfilter, dat moet er echt komen. Voor de rest doen jullie maar.
Die centrale topics zijn er vooral omdat daar altijd naar verwezen werd, en losse topics gesloten werden. Met een apart filter hoef je niet alles meer in een centraal topic te zetten maar kun je meer opsplitsen.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:38 schreef Godlike02 het volgende:
Is dat ontwikkel filter niet een beetje omgekeerde wereld?
Je maakt het filter en dan komen de topics vanzelf?
De afgelopen jaren is FOK! niet uitgeblonken op dat gebied. Het aantal topics daar over zijn op 1 hand te tellen en vaak ook dezelfde centrale topics.
Dat heeft niks te maken met de filters maar met de mods.quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:31 schreef Farenji het volgende:
[..]
Die centrale topics zijn er vooral omdat daar altijd naar verwezen werd, en losse topics gesloten werden. Met een apart filter hoef je niet alles meer in een centraal topic te zetten maar kun je meer opsplitsen.
Die laatste heeft wel watquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Hardware
software
Gadgets
Help mijn internet doet het niet
* tazmanian : eens is met bovenstaande reactiequote:Op donderdag 22 mei 2008 22:10 schreef Sebasser het volgende:
Ik stel een max van 4 filters voor om het overzichtelijk te houden.
Misschien handig om het ff af te kijken bij een website als tweakers.net.
Netwerk, software, hardware, ect.
Mee eens.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:38 schreef Elixabete het volgende:
Ik vind het persoonlijk nutteloos.
Nu is het natuurlijk wel zo dat je met een specifiek filter een langere levensduur van devtopics zou kunnen krijgen waar ze nu maar al te snel ondersneeuwen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:54 schreef WyriHaximus het volgende:
Anyway een appart dev hoekje trekt me wel aan maar vraag me toch erg af of het echt iets is om te doen aangezien er niet zoveel gedevved word in vergelijking met de rest van de mogelijke filters.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:31 schreef Cothen het volgende:
En? Welke filters gaan het worden?
jouw voorstel + dev hoekje (om het te stimulen). We zijn (gaan) asap met de fas in overlegquote:
Zoiets dus: [Filters] Onze plannen en wat jullie er van denkenquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:15 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
jouw voorstel + dev hoekje (om het te stimulen). We zijn (gaan) asap met de fas in overleg
De filters komen waarschijnlijk rond dezelfde tijd als de zoekfunctie.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:09 schreef slacker_nl het volgende:
Ik heb zo'n flauw idee, dat als ik 80 ben dat die filters er nog niet zijn.
Ik denk dat dit een slechte indeling is. Lijn tussen beginners en gevorderden is nogal lastig te onderscheiden is het niet? En sound? Wat hoort daar in? Mp3 en speakers?quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:54 schreef Ridocar het volgende:
Ik zou het onderverdelen in makkelijk/moeilijk. We zijn geen tweakers, dus een leek met een vraag kan deze ook makkelijk neerplempen en weet ook waar deze moet komen. verder een filter voor al het andere spul dat niet direct met computers te maken heeft.
Mijn voorstel:
Computers - beginners.
Computers - gevorderden.
Gadgets.
Sound.
Ofcourse.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:40 schreef Farenji het volgende:
Laten we gewoon als volgt indelen:
- Buitenlands fruit
- Nederlands fruit
- Cavia's
- Plunk
- en natuurlijk kan dan het DEV-hoekje niet ontbreken!
Slotje.
+1quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:40 schreef Farenji het volgende:
Laten we gewoon als volgt indelen:
- Buitenlands fruit
- Nederlands fruit
- Cavia's
- Plunk
- en natuurlijk kan dan het DEV-hoekje niet ontbreken!
Slotje.
En middleware dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:53 schreef Parafernalia het volgende:
áls je dan filters doet, hou t dan overzichtelijk.
-Software
-Hardware
Dat dekt de hele lading toch?
Mijn videokaart heeft 2 CTRL-ALT-Backspace's nodig onder X voor m'n monitor stopt met het beeld horizontaal verschuiven. mag jij zeggen of dat een hardware of software probleem is... Precies; een van de twee, dus de onderverdeling zou het lastig maken.quote:
Das een probleem met je OS in eerste instantie (of xorg om preciezer te zijn), daarna gaan we praten over je hardware.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:21 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Mijn videokaart heeft 2 CTRL-ALT-Backspace's nodig onder X voor m'n monitor stopt met het beeld horizontaal verschuiven. mag jij zeggen of dat een hardware of software probleem is... Precies; een van de twee, dus de onderverdeling zou het lastig maken.
het gaat er toch om daat het globaal klopt..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:21 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Mijn videokaart heeft 2 CTRL-ALT-Backspace's nodig onder X voor m'n monitor stopt met het beeld horizontaal verschuiven. mag jij zeggen of dat een hardware of software probleem is... Precies; een van de twee, dus de onderverdeling zou het lastig maken.
Ook goedquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:57 schreef WyriHaximus het volgende:
Hmmm heren we gaan het dev hoekje het crea bea hoekje noemen.
En de rest, crea OP tievenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:57 schreef WyriHaximus het volgende:
Hmmm heren we gaan het dev hoekje het crea bea hoekje noemen.
Ok. That's it. Geen DEV filter voor Slakkie. voor de rest natuurlijk wel.quote:
Het is ook geen makkelijke keuze slakkie, daar heb je gewoon drie maanden voor nodig om tot die conclusie te komen.quote:
Nog langer! Dit topic is al eens eerder gestart, een behoorlijke tijd terug.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:52 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Het is ook geen makkelijke keuze slakkie, daar heb je gewoon drie maanden voor nodig om tot die conclusie te komen.
Idd zullen we op een jaartje houden?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:09 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nog langer! Dit topic is al eens eerder gestart, een behoorlijke tijd terug.
Goed heb ik ff wat te doenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:46 schreef remlof het volgende:
De filters staan.
Yeps, daar gaat je vrije zaterdagquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:47 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Goed heb ik ff wat te doen.
Yeps was ik al bang voor. Lang leve een vriendin met een laptop met tv-out lekker films kijkenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Yeps, daar gaat je vrije zaterdag
Meer overzicht, makkelijker om topics terug te vindenquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:57 schreef Cothen het volgende:
En dan nu de vraag: wat hebben we er eigenlijk aan?
Dat valt onder Developement (leek ons de meest passende term voor dit subforum)quote:Op zondag 7 september 2008 17:51 schreef kleinzusje het volgende:
Idee voor 2 filters:
Dig Crea
- Photoshop, filmbewerking etc.
Meestal worden dat soort vragen in DIG FB or DIG SC gepost.quote:Op zondag 7 september 2008 17:51 schreef kleinzusje het volgende:
en nOOb Q&A voor super Dummies![]()
- Of misschien volstaat een ( sticky) topic ook ( wat ik nu niet kan vinden)
1. Dus al m'n scills vragen heten eik Developement Kwestiesquote:Op zondag 7 september 2008 18:12 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat valt onder Developement (leek ons de meest passende term voor dit subforum). (FAQ word binnenkort geupdate btw.)
[..]
Meestal worden dat soort vragen in DIG FB or DIG SC gepost.
Nuthin' but love for ya.quote:Op maandag 8 september 2008 14:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
1. Dus al m'n scills vragen heten eik Developement Kwesties!!!
2. Tsja, dat weet ikHeb al menig SC er bij jullie lastig gevallen
, maar ik doel dus echt op
"kleutertje luister niveau ". Al lacht men mij bij jullie niet uit en word immer met veel warmte ontvangen
Ik vind dat eigenlijk enorm tegenvallenquote:Op dinsdag 2 september 2008 01:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Meer overzicht, makkelijker om topics terug te vinden
Dan gebruik je ze niet.quote:Op maandag 8 september 2008 16:10 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk enorm tegenvallen
Ik vind het er soms onoverzichtelijker op wordenquote:Op maandag 8 september 2008 16:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan gebruik je ze niet.
Ik vind het ook ondingen dus ik klik er niet op.
Hoezo? Als je gewoon naar Digital Corner gaat zie je alle topics, alleen staan nu de subfora bovenaan.quote:Op maandag 8 september 2008 21:19 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik vind het er soms onoverzichtelijker op worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |