Eerst goedkeuring van de mods en Bert moet topics aanleverenquote:Op maandag 2 juni 2008 15:04 schreef Merovingian het volgende:
Nog steeds geen nieuwe OP?
[Filters] Onze plannen en wat jullie er van denkenquote:Op maandag 2 juni 2008 16:01 schreef Geqxon het volgende:
Maar ehm... filter?
Whahahaha, jij bent LUI!!!quote:
Leg uitquote:Op maandag 2 juni 2008 16:21 schreef Ou-Tannu het volgende:
wat krijg je als je
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
combineert?
ja en nee....quote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 16:21 schreef Ou-Tannu het volgende:
wat krijg je als je
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
combineert?
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 06:46 schreef phluphy het volgende:
Verdorie, is die Sjowhan weer eerder wakker dan ik!![]()
Verder: goedemorgen!
Ze zei zelf tegen me toen ik thuiskwam dat ik moest komen kijken, vanwege de memmen van DD.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:00 schreef Geqxon het volgende:
En wat vond je vrouwtje daar van?
En toen haalde ze ook nog eens bier voor je?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 08:17 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ze zei zelf tegen me toen ik thuiskwam dat ik moest komen kijken, vanwege de memmen van DD.
Als dat zo is wil ik dr hebben!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 08:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En toen haalde ze ook nog eens bier voor je?
Nah, deze keer helaas niet. Wij zijn geemancipeerd, de ene keer haalt zij voor mij, de andere keer ik voor haar. Gisteren was zij moe, dus had ik voor haar gehaald.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 08:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En toen haalde ze ook nog eens bier voor je?
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 08:27 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Nah, deze keer helaas niet. Wij zijn geemancipeerd, de ene keer haalt zij voor mij, de andere keer ik voor haar. Gisteren was zij moe, dus had ik voor haar gehaald.
Tenzij jij een vrouw hebt die je zowel wijst op lekkere wijven met dikke tieten, als bier voor je haalt wanneer jij dat wil, heb jij niet het recht om te gapenquote:
Geemancipeerd? Je onderdrukt hier verdorie je oergenen! Een vrouw moet voor haar man zorgen, zo is het al eeuwen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 08:27 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Nah, deze keer helaas niet. Wij zijn geemancipeerd, de ene keer haalt zij voor mij, de andere keer ik voor haar. Gisteren was zij moe, dus had ik voor haar gehaald.
* JortK mompelt iets met recht en aanrecht...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Geemancipeerd? Je onderdrukt hier verdorie je oergenen! Een vrouw moet voor haar man zorgen, zo is het al eeuwen.
Jullie snappen het niet. Als je een vrouw de illusie geeft dat ze belangrijk is enzo, dan doen ze andere dingen met meer plezier, en dan heb jij er ook meer plezier van. Ik hoef nu bijvoorbeeld vaak genoeg niet eens meer te vragen om bier, ze komt het uit zichzelf al brengen, voordat ik wat gezegd heb. Als ik haar nooit wat zou geven, en alleen maar zou vragen, dan zou ze dat nooit doen. Maargoed, wie ben ik, jullie hebben tenslotte al veel meer ervaring met vrouwenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Geemancipeerd? Je onderdrukt hier verdorie je oergenen! Een vrouw moet voor haar man zorgen, zo is het al eeuwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |