abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 juni 2008 @ 18:38:18 #201
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_59074988
quote:
Op maandag 2 juni 2008 16:00 schreef ebeaydojraes het volgende:
slecht inkopen van drank (ja sorry de cola light en zero is op, we hebben alleen nog maar normaal) ...
Sorry hoor, maar voor het slecht inkopen door de standhouders is Pinkpop niet verantwoordelijk!!!
  maandag 2 juni 2008 @ 18:44:04 #202
62419 CherryLips
chocoholic
pi_59075145
quote:
Op maandag 2 juni 2008 18:36 schreef Lips het volgende:
Mensen van camping B ook die tent gehoord waar ze constant Urbanus draaide met Hottentot Moest ik langs als ik naar de wc ging
Op Camping C draaiden ze Prince .
Tap tap tap
pi_59075158
Weet iemand waar je het verslag terug kan zien? Of het liefst alle opnames die gemaakt zijn? Of moet ik daarvoor een DVD van 14 miljoen euro kopen?

Even een note aan iedereen die zo depri op het perron zat vanochtend:

SCREW YOU

Ja ik zat bij die lui die wel lol had daar
  maandag 2 juni 2008 @ 18:44:28 #204
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_59075163
Niet geweest maar via 3voor12 geweldig genoten van Amy McDonald, Editors, Flogging Molly, The Wombats en vooral Voicst. Wat een leuke band is dat toch, ben blij dat ik ze heb "ontdekt".
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_59075190
quote:
Op maandag 2 juni 2008 18:38 schreef peaceman het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar voor het slecht inkopen door de standhouders is Pinkpop niet verantwoordelijk!!!

De drankstandjes zijn toch wel in eigen beheer mag ik hopen?
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  maandag 2 juni 2008 @ 18:49:56 #206
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_59075309
quote:
Op maandag 2 juni 2008 18:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

De drankstandjes zijn toch wel in eigen beheer mag ik hopen?
Die standjes moeten vet betalen om daar te mogen staan.

Overigens dat jullie klagen over de kwaliteit van de bandjes ala, maar klagen dat ie zo lelijk is
  FOK!fossiel maandag 2 juni 2008 @ 18:54:09 #207
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_59075419
quote:
Op maandag 2 juni 2008 17:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

QOTSA was echt heel heel heel slecht.
Ik vond het juist een erg strakke show!

Het geluid viel me op beide stages best wel tegen trouwens. De 3FM stage was soms véél te schel en te hard , en andere keer veel te zacht (bv Counting Crows).

Bij QOTSA en FF stond het geluid tot halverwege vrij belabberd zodat het toch iets minder uit de verf kwam imho.

Nu te gaar, tijd om te relaxen. Reizen naar Groningen is erg vermoeiend
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  maandag 2 juni 2008 @ 18:54:23 #208
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_59075426
Dan nog. Ze hebben 39 jaar lang ervaring in dit soort dingen. Dat moet je zien aankomen. Daarnaast is Pinkpop overal eindverantwoordelijk voor, dus ook de stands.
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  maandag 2 juni 2008 @ 18:56:29 #209
183415 Waldheini
auw banaan!
pi_59075480
Het waren weer een paar heftige nachten! Donderdagavond stomdronken in slaap gevallen voor de poort van camping A. Werd ik wakker op mn stoeltje met een zeil over me heen, terwijl iedereen al was opgestaan hehe.

Voor de rest het gros vanuit het veld gekeken, alleen bij de Editors en Kaiser Chiefs heb ik enigzins moeite gedaan om beetje vooraan te komen.

Over dat pinnen...gewoon genoeg cash meenemen en meer bonnen tegelijk kopen. Of op de camping tijdens een optreden. Enige vorm van irritatie was dat ik zo gauw het oplaadpunt niet vond. Tijdje later kwam ik stomtoevallig een oplaadpunt tegen op Camping A, maar daar had ik dan weer mijn eigen oplader voor nodig :S
pi_59075484
Wat ik ook raar vond, volgens mij wisten niet alle standjes wat een bon waard was.

Bij het Churros standje stonden eerst de geldprijzen, namelijk 3, 4 of 5 euro.
Daarna kon je alleen nog betalen met 2, 4 of 5 bonnen Dat is toch scheef lijkt me?

Hetzelfde op de camping (A), daar kon je verse jus halen, liter voor 3 bonnen. Later stonden er ook geldprijzen bij, en betaalde je er 4,50 euro voor.

Ik snap het niet helemaal.
Ik ben een meisje =)
  maandag 2 juni 2008 @ 18:57:00 #211
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_59075499
quote:
Op maandag 2 juni 2008 18:54 schreef ebeaydojraes het volgende:
Dan nog. Ze hebben 39 jaar lang ervaring in dit soort dingen. Dat moet je zien aankomen.
Dat hadden de standhouders idd moeten zien aankomen! Geheel mee eens.
quote:
Daarnaast is Pinkpop overal eindverantwoordelijk voor, dus ook de stands.
Waar staat dat? Wat een flauwekul!
pi_59075546
quote:
Op maandag 2 juni 2008 18:49 schreef peaceman het volgende:

[..]

Die standjes moeten vet betalen om daar te mogen staan.
Volgens mij dokken Brand en Coca-Cola wel. Maar is de inkoop en uitbating van die dingen verantwoordelijkheid van Pinkpop. Juist om taferelen als zondag te voorkomen
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  maandag 2 juni 2008 @ 19:00:45 #213
133873 Pink_Floyd
FOK! ReviewER
pi_59075574
de FOK!-review van dit uitermate amusante weekend

Pinkpop 2008

plus concertfoto's op:
Pinkpop 2008
pi_59075589
Leuk dat 3voor12 filmpjes online zet maar ze hebben bij de meeste bands/artiesten nou niet de leukste/bekendste liedjes of spectaculairste optredens eruit gepakt... Voicst met Everyday I work... en The Wombats met Let's dance to Joy Division mis ik bijvoorbeeld... of zit ik te pitten
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 2 juni 2008 @ 19:02:18 #215
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_59075607
quote:
Op maandag 2 juni 2008 18:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Volgens mij dokken Brand en Coca-Cola wel. Maar is de inkoop en uitbating van die dingen verantwoordelijkheid van Pinkpop. Juist om taferelen als zondag te voorkomen
Kan me niet voorstellen dat Pinkpop zo'n fout zou maken. Zeker omdat de organistie wist hoeveel mensen er elke dag zouden komen én wat het weer zou worden. Nee, volgens mij is dat onjuist, maar goed. Het was in elk geval droevig dat er geen water te krijgen was. Later hadden ze trouwens wel spa rood (in allerijl aan laten rukken??).
pi_59075629
Het was een erg goed weekend! Het weer viel enorm mee gelukkig.

Jammer alleen van die teringlijers op de camping B die mensen geen nachtrust gunnen. Weet je, ik snap dat het tof voor je is dat Comedy Central nieuwe seizoenen van South Park uitzendt en dat je dus helemaal "up to date" bent, maar de hele nacht tot godverdomme half 6 's ochtends "Timmah" roepen is na 2 keer al niet grappig meer.

Dacht ik eindelijk de nacht van zondag op maandag meer dan 3 uurtjes slaap te krijgen, begint er iemand het GEHELE camping terrein van begin tot eind af te lopen met een megafoon en sirene om HALF 7 's ochtends.
Teelbalkanker voor deze lul, alsjeblieft.

Hoogtepunt was overduidelijk Metallica. Holy shit, wat een show.

[ Bericht 1% gewijzigd door Opie op 02-06-2008 19:11:07 ]
pi_59075682
quote:
Op maandag 2 juni 2008 19:02 schreef peaceman het volgende:

[..]

Kan me niet voorstellen dat Pinkpop zo'n fout zou maken. Zeker omdat de organistie wist hoeveel mensen er elke dag zouden komen én wat het weer zou worden. Nee, volgens mij is dat onjuist, maar goed. Het was in elk geval droevig dat er geen water te krijgen was. Later hadden ze trouwens wel spa rood (in allerijl aan laten rukken??).
Je kan het navragen, maar volgens mij is de uitbating van de drankstands PP's verantwoordelijkheid. En anders zijn het sukkels dat ze het uitbesteden aan zulke prutsers. Gewoon compleet door je frisdrank heen zijn. Van cola tot red bull. Maar wel alle alcohol hebben staan. Hoe bedoel je vragen om ellende?

En inderdaad ook geen water meer te krijgen, nergens op het terrein. Lekker fel zonnetje d'r bij.
pi_59075700
quote:
Op maandag 2 juni 2008 19:03 schreef Opie het volgende:

Jammer alleen van die teringlijers op de camping B die mensen geen nachtrust gunnen. Weet je, ik snap dat het tof voor je is dat Comedy Central nieuwe seizoenen van South Park uitzendt en dat je dus helemaal "up to date" bent, maar de hele nacht tot godverdomme half 6 's ochtends "Timmah" roepen is na 2 keer al niet grappig meer.

Dacht ik eindelijk de nacht van zondag op maandag meer dan 3 uurtjes slaap te krijgen, begint er iemand het GEHELE camping terrein van begin tot eind af te lopen met een megafoon en sirene.

Bedankt voor de tips, ga ik doen op Lowlands!
pi_59075715
Ben alleen zondag geweest maar heb me de hele dag prima vermaakt. Het was wel superdruk, ja, dus lekker lang wachten overal en die gore pislucht rond de tent (en niet alleen daar) was ook wel 'n dieptepunt. RATM was echt te gek, Counting Crows ook al heb ik niet alles gezien. Racoon was wel aardig, en Alanis was ook te gek (in tegenstelling tot die bizarre review op 3voor12...wtf? In de krant vanmorgen ook "op een festival moet je meer hits spelen en niet zoveel onbekend werk" again, wtf? Ze speelde de helft van haar eerste album!). Voor de rest wou ik niet veel écht zien dus heb ik lekker wat rondgeslenterd
all your heroes are whores
  maandag 2 juni 2008 @ 19:07:52 #220
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_59075733
quote:

Dacht ik eindelijk de nacht van zondag op maandag meer dan 3 uurtjes slaap te krijgen, begint er iemand het GEHELE camping terrein van begin tot eind af te lopen met een megafoon en sirene.

Alles valt en staat in deze situatie met oordoppen
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  maandag 2 juni 2008 @ 19:09:49 #221
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_59075773
quote:
Op maandag 2 juni 2008 19:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Je kan het navragen, maar volgens mij is de uitbating van de drankstands PP's verantwoordelijkheid. En anders zijn het sukkels dat ze het uitbesteden aan zulke prutsers.
Eens!
quote:
Gewoon compleet door je frisdrank heen zijn. Van cola tot red bull. Maar wel alle alcohol hebben staan. Hoe bedoel je vragen om ellende?
Cola was gewoon nog te krijgen hoor...
quote:
En inderdaad ook geen water meer te krijgen, nergens op het terrein. Lekker fel zonnetje d'r bij.
Tis ook wonderlijk, want ik ben wel vaker op PP geweest (dit was de 7e), maar nog nooit was er dit probleem. Wel had je nu drie dagen achter elkaar 60.000 man ipv alleen de laatste dag 60.000. Maar dan nog...
pi_59075783
quote:

ga naar een hotel als je dit niet kan hebben. dit hoort er gewoon bij!
'Yes my son, the raven has landed, it is truely a magnificent creature.' - Arend Glas
  maandag 2 juni 2008 @ 19:10:57 #223
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_59075790
quote:
Op maandag 2 juni 2008 19:07 schreef Lips het volgende:

[..]

Alles valt en staat in deze situatie met oordoppen
Inderdaad Heerlijk geslapen op camping B.
Minpuntje was inderdaad wel die beveiligings sappies met die megafoon om 7 uur 's ochtends
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
  maandag 2 juni 2008 @ 19:12:43 #224
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_59075832
quote:
Op maandag 2 juni 2008 19:01 schreef TheVulture het volgende:
Leuk dat 3voor12 filmpjes online zet maar ze hebben bij de meeste bands/artiesten nou niet de leukste/bekendste liedjes of spectaculairste optredens eruit gepakt... Voicst met Everyday I work... en The Wombats met Let's dance to Joy Division mis ik bijvoorbeeld... of zit ik te pitten
Ik vind het nou juist tof om de andere nummers van het album live vertolkt terug te kijken.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  Moderator maandag 2 juni 2008 @ 19:18:36 #225
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_59075944
Hoezo geen frisdrank meer te krijgen? Ik heb vrijwel alleen maar water gedronken op zaterdag en zondag.

Ik heb me in ieder geval weer prima vermaakt.

En die parkeerplaats achter camping C gebruik ik nooit meer. Zaterdagnacht 3 kwartier moeten lopen omdat er geen busjes meer te vinden waren. Handig als je een spierziekte hebt. Dat hebben we zondag beter aangepakt.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_59075950
quote:
Op maandag 2 juni 2008 19:12 schreef Sethje het volgende:

[..]

Ik vind het nou juist tof om de andere nummers van het album live vertolkt terug te kijken.
Op zich wel maar die door mij genoemde voorbeelden waren nou net twee optredens die wel een opname verdienen
pi_59075984
quote:
Op maandag 2 juni 2008 19:09 schreef peaceman het volgende:
Cola was gewoon nog te krijgen hoor...
Nee hoor. Ik ben tussen het einde van de middag en het begin van de avond een aantal keer bij 2 vd stands geweest en beide waren ze er compleet door heen.
  maandag 2 juni 2008 @ 19:21:55 #228
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_59076001
quote:
Op maandag 2 juni 2008 19:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik ben tussen het einde van de middag en het begin van de avond een aantal keer bij 2 vd stands geweest en beide waren ze er compleet door heen.
Ik kon na RATM nog gewoon cola krijgen...
pi_59076026
Wat is er trouwens ineens hip aan om met 20 man een rolstoel mee te nemen terwijl je gewoon gezond bent... ik heb wel 3 keer iemand in een stoel een wonderbaarlijke genezing zien meemaken
  Moderator maandag 2 juni 2008 @ 19:23:55 #230
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_59076036
quote:
Op maandag 2 juni 2008 19:21 schreef peaceman het volgende:
Ja, en water ook. Ik dacht al even dat ik een ander festival bezocht had dit weekend.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_59076039
Tijdens Rage ook nog frisdrank kunnen krijgen, al zat ik zelf aan het bier.
Stop rockin' the boat.
pi_59076068
Ik herken ook die problemen met de drank niet... heb zelf ook regelmatig frisdrank op tot gisteravond aan toe...
  Moderator maandag 2 juni 2008 @ 19:26:44 #233
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_59076102
quote:
Op maandag 2 juni 2008 19:23 schreef TheVulture het volgende:
Wat is er trouwens ineens hip aan om met 20 man een rolstoel mee te nemen terwijl je gewoon gezond bent... ik heb wel 3 keer iemand in een stoel een wonderbaarlijke genezing zien meemaken
Daar keek ik ook al van op. Ik maak expres geen gebruik van die faciliteiten omdat ik ervan uitga dat er anderen zijn die het harder nodig hebben, en dan zie je dat soort figuren.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_59076114
quote:
Op maandag 2 juni 2008 19:23 schreef TheVulture het volgende:
Er bestaat ook iets als chronische vermoeidheidsziekte ofzo. Er zijn vast wel dingen die je kan hebben waarbij je gezond lijkt, maar toch rolstoelafhankelijk bent. Reuma is ook zoiets.
Ik ben een meisje =)
  Moderator maandag 2 juni 2008 @ 19:30:38 #235
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_59076189
quote:
Op maandag 2 juni 2008 19:27 schreef Dupje het volgende:
Er bestaat ook iets als chronische vermoeidheidsziekte ofzo. Er zijn vast wel dingen die je kan hebben waarbij je gezond lijkt, maar toch rolstoelafhankelijk bent. Reuma is ook zoiets.
Je hoeft mij niks te vertellen over dit soort ziektes. Als je zo'n ziekte hebt, sta je niet opeens op en sta je vervolgens te springen als een dolle.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_59076210
Bij veel drink tenten was de cola en water op ja.

Trouwens weet er iemand de playlist van The Hives ?
pi_59076227
Gisteren van het terrein naar camping C nog op elke camping die we tegen kwamen een feestje gevierd. Dat maakt de wandeling minder erg.
Stop rockin' the boat.
pi_59076228
Om half 8 was het water op bij de meeste standjes.. iig dat zei zo'n kerel tegen me en later bij een andere stand ook -_-' beetje jammerlijk, maar ik had een flesje water mee naar binnen gekregen, dusja.

Nou kende ik RATM wel van naam en van een nummer maar verder nooit echt aandacht aan besteed he. Dus ik sta daar.. ze beginnen te spelen.. en ineens IEDEREEN de lucht in . Wat machtig mooi, ik heb echt genoten, zoveel mensen helemaal wildenthousiast . Prachtig.
pi_59076261
quote:
Op maandag 2 juni 2008 19:30 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Je hoeft mij niks te vertellen over dit soort ziektes. Als je zo'n ziekte hebt, sta je niet opeens op en sta je vervolgens te springen als een dolle.
Dat bedoel ik dus... beetje triest om dan zo'n ding mee te nemen als je hem niet echt nodig hebt... maar het is lastig controleren, of je moet bij de entree vragen of iemand kan opstaan of keihard tegen de benen trappen en kijken of er een pijnreactie komt
pi_59076542
quote:
Op maandag 2 juni 2008 18:36 schreef Lips het volgende:
Mensen van camping B ook die tent gehoord waar ze constant Urbanus draaide met Hottentot Moest ik langs als ik naar de wc ging
Daar sliepen wij tegenover, die in de oranje partytent?

Nog een hele ochtend dat ding geleend, elke 3 minuten kwam die gast naar ons toelopen om het nummer te repeaten. Echt geniaal!
pi_59076651
ik zit nu ff de gemiste Groove Armada set te luisteren, heb geen spijt dat ik naar The Verve ben gegaan maar klinkt toch wel erg lekker
  maandag 2 juni 2008 @ 19:51:08 #242
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_59076675
"BEcause You and Me, We Are Friends !!!"
  Moderator maandag 2 juni 2008 @ 19:57:43 #243
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_59076838
quote:

[..]

Het was tussendoor een paar keer op Om een uur of 4 waren ze door alle frisdrank heen, maar dat werd later bijgeleverd. Om 6 uur was er alleen nog fanta, ook dat werd later weer aangevuld. Aanleveringsprobleempje dus. Maar wel heel irritant als je gierende dorst hebt en er alleen bier is
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator maandag 2 juni 2008 @ 19:58:18 #244
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_59076856
quote:
Op maandag 2 juni 2008 19:51 schreef ebeaydojraes het volgende:
"BEcause You and Me, We Are Friends !!!"
"Because we are, your friends"

Quote het dan wel even goed wil je
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  maandag 2 juni 2008 @ 19:58:25 #245
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_59076861
quote:

Dacht ik eindelijk de nacht van zondag op maandag meer dan 3 uurtjes slaap te krijgen, begint er iemand het GEHELE camping terrein van begin tot eind af te lopen met een megafoon en sirene om HALF 7 's ochtends.

Rustig willen slapen op camping B

Van die groep met die rolstoel ken ik er een paar, zal het ze eens vragen
Don't let my username fool you...
  maandag 2 juni 2008 @ 19:59:44 #246
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_59076895
quote:
Op maandag 2 juni 2008 19:46 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Daar sliepen wij tegenover, die in de oranje partytent?

Nog een hele ochtend dat ding geleend, elke 3 minuten kwam die gast naar ons toelopen om het nummer te repeaten. Echt geniaal!
Ik stond een stukje verder naar achter, beetje links van het pad tegen de bosjes. Heel fijn half onder die bouwlamp (maar we konden wel altijd onze tent goed vinden )
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  maandag 2 juni 2008 @ 20:00:28 #247
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_59076911
Foo Fighters die een stukje Focus speelden vond ik trouwens ook erg tof
pi_59076916
Ik heb Eagles of Death Metal niet kunenn zien, omdat het toen keihard begon te regenen gingen we maar naar de camping voor trui/jassen enzo. Heb ik wat gemist of niet?

Ook wel lache was de security die vanochtend een brandje uit wilde hebben op B, gingen ze met megafoon op 2 meter afstand eisen dat het vuur uitging -_-.

Oja: Human Lights!
pi_59076940
quote:

[..]

Het was begin van de avond, eind vd middag. Heeft een paar uur geduurd voor er weer bijgevult was.
  Moderator maandag 2 juni 2008 @ 20:02:38 #250
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_59076966
quote:
Op maandag 2 juni 2008 20:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Het was begin van de avond, eind vd middag. Heeft een paar uur geduurd voor er weer bijgevult was.
Wat ik zeg
  maandag 2 juni 2008 @ 20:02:59 #251
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_59076975
quote:
Op maandag 2 juni 2008 19:58 schreef MaJo het volgende:

[..]

"Because we are, your friends"

Quote het dan wel even goed wil je
i know, maar zo staat t beter
  maandag 2 juni 2008 @ 20:03:09 #252
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_59076981
quote:
Op maandag 2 juni 2008 20:00 schreef Frostu het volgende:
Ik heb Eagles of Death Metal niet kunenn zien, omdat het toen keihard begon te regenen gingen we maar naar de camping voor trui/jassen enzo. Heb ik wat gemist of niet?

Ook wel lache was de security die vanochtend een brandje uit wilde hebben op B, gingen ze met megafoon op 2 meter afstand eisen dat het vuur uitging -_-.

Oja: Human Lights!
En een vuurtje uitmaken met een plaat karton, vervolgens de plaat op het smeulende vuurtje laten liggen, waardoor het weer op kon laaien
pi_59076997
quote:
Op maandag 2 juni 2008 20:02 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wat ik zeg
  maandag 2 juni 2008 @ 20:06:24 #254
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_59077056
Behoudens 1 keer water, heb ik geen problemen gehad om welke drank dan ook te krijgen gelukkig. Het is wel storend en onnodig dat mensen dat wel ervaren hebben.
pi_59077092
quote:
Op maandag 2 juni 2008 19:57 schreef MaJo het volgende:
Maar wel heel irritant als je gierende dorst hebt en er alleen bier is
dorst kun je ook met bier lessen
pi_59077107
quote:
Op maandag 2 juni 2008 20:00 schreef Frostu het volgende:

Ja je hebt mijns inziens het vetste concert van de 3FM stage gemist.
pi_59077155
quote:
Op maandag 2 juni 2008 20:08 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Ja je hebt mijns inziens het vetste concert van de 3FM stage gemist.
Er was dan ook weinig echt heel erg goed op die stage
  FOK!fotograaf maandag 2 juni 2008 @ 20:13:27 #258
159915 -Menn0-
MNO
pi_59077223
TE VET (alles)
,,/
  Moderator maandag 2 juni 2008 @ 20:14:47 #259
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_59077259
quote:
Op maandag 2 juni 2008 20:07 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

dorst kun je ook met bier lessen
Niet als je daarna nog 2,5 uur moet rijden
  Moderator maandag 2 juni 2008 @ 20:15:24 #260
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_59077274
Check trouwens het verslag van Jimmy Alter met interviews

http://www.jimmyalter.nl/(...)_reportage_van_dag_2

Vooral het stukje met Editors (Red Blood Shoes ) en het einde met Voicst is tof
pi_59077312
quote:
Op maandag 2 juni 2008 20:14 schreef MaJo het volgende:

[..]

Niet als je daarna nog 2,5 uur moet rijden
idd, da's vervelend
  maandag 2 juni 2008 @ 20:20:09 #262
62419 CherryLips
chocoholic
pi_59077396
quote:
Op maandag 2 juni 2008 19:59 schreef Lips het volgende:

[..]

Ik stond een stukje verder naar achter, beetje links van het pad tegen de bosjes. Heel fijn half onder die bouwlamp (maar we konden wel altijd onze tent goed vinden )
wij waren zaterdag onze tent kwijt .
Tap tap tap
  maandag 2 juni 2008 @ 21:49:04 #263
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_59077498

en we zijn er weer (tussen de bliksem door )
  maandag 2 juni 2008 @ 21:51:26 #264
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_59077521
Weer een geslaagde Pinkpop.

Blijf me toch altijd verbazen hoe ze het voor elkaar krijgen om zo weinig mogelijk pinautomaten neer te zetten.
Rest goed geamuseerd, camping was relaxed, en het hoogtepunt van het weekend was toch wel Justice.
Wist totaal niet wat het was, maar vond echt super.
  maandag 2 juni 2008 @ 21:52:07 #265
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_59077539
quote:
Op maandag 2 juni 2008 21:49 schreef ebeaydojraes het volgende:

Same here!!
Miauw
  maandag 2 juni 2008 @ 21:56:20 #266
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_59077647
M
quote:

Meesterlijk
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_59077743
quote:

Dat ziet er echt gruwelijk uit. Nog vetter als op Lowlands en Paradiso volgens mij Ik heb zin in HMH.
  maandag 2 juni 2008 @ 22:03:27 #268
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_59077846
Ik moet toch een keer naar Justice gaan.
pi_59077880
Timmeeeeh!
  maandag 2 juni 2008 @ 22:10:08 #270
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_59078047
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:03 schreef MadGuy het volgende:
Ik moet toch een keer naar Justice gaan.
ik zat net al te kijken voor 5 juli HMH

Maar dat gaan we financieel gezien maar ff niet doen.
Miauw
  maandag 2 juni 2008 @ 22:13:55 #271
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_59078158
korte samenvatting:
donderdag aangekomen. Koud en snachts regen. Bril kapot (dus met zwembril opgelopen ), 3 en half uur in de rij staan voor campingplekje. alle spullen muf en nat. geslapen, naar t dorp om schroevendraaier te kopen & bril daarmee gefixed (YEAH ik kan weer zien ).
opening: SAT2D - HELL YEAH! Erg lekker en dit wordt me een leuk bandje om te gaan volgen. Voral de drummer houdt t bij elkaar en Kelly .. tsja daar is genoeg over gezegd. EN
arlouk .. ach dat is net Anne Govaert
vervolgens achterin t veld bij Flogging Molly staan dansen. GOD i love fiddles!
Animal Alpha ... RAAR ..
Incubus van een afstandje. viel me mee gezien de laatste keer op werchter (bagger!!!), maar geen pluspuntje deze keer, want weer geen Certain Shade of Green.
en dan Metallica. Strak als altijd, met hier en daar wat foutjes, maar wat blijft het een heerlijke show.
vervolgens ff los in de disco op A.
dagje 2:
Blood Red Shoes.. ach het filmpje op 3voor12 wat ik eerder postte zegt alles . Absolute nummer 1
vervolgens Voicst en daar is ook al genoeg over gezegd. Blijft een gezellige show, met een strakke drummer, leuke meiskes op de achtergrond en de mensen zee bevaren. De ijssjes waren lekker.
KT Tunstall klein stukje meegepikt, maar kon niet overtuigen. Vervolgens gewacht op Amy MacDonald, maar ook toen ze er eenmaal was.. beetje brakke stem. op de plaat klinkt t leuk, maar live. Nee dank je. Slaan we op Lowlands over.
en daarna JUSTICE !!!. Damn dat was ff lekker. een goeie nummer 2 in mijn pinkpop lijstje. zie het filmpje hierboven.
Groove Aramada moeten missen, want we moesten vooraan staan bij Foo Fighters. OMG !!! De stukjes uit de Skin & Bones sessie waren heerlijk .. en tsja.. Dave blijft een meester. Nummer 4 in de lijst (vreemd had als nummer 2 verwacht, maar goed; het was verder niet echt heel speciaal ofzo op de een of andere manier, terwijl er toch mooie stukjes inzaten. Mis toch een beetje een goed gevoel bij).
Vervolgens brak de tent in .. echt elke spier in me lichaam deed pijn.

dag 3.. MASSAGE !!! Heerlijk . Stukje Wombats meegepikt en na LDTJD net als 35% van de rest van t publiek vertrokken. Ik richting Kate Nash. Opzich goed, vooral de drummer, en Kate .. ach ja. Lief.
Daarna ben ik achter in het veld in het gras gaan liggen voor 5 uur en heb zodoende een stukje Racoon meegepikt (mwa.. al jaren stukje minder en vreemd genoeg geen IceCream ..), Alanis (jemig dat klonk best goed na al die jaren) en QOTSA. Viel me ook mee gezien de vorige ervaringen.
Maar weer vooraan gaan staan bij Counting Crows en OW WAT WAS IK BLIJ !!!. Eindelijk eens Colorblind live mogen aanschouwen DAMN!!! Lekker.. en bij Long December een pinkje weg mogen slaan. Heerlijk.
en als laatste de nummer 4 in de lijst. RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGE !!! Ik heb achter de geluidstoren gestaan en damn wat was dat lekker losgaan. Heerlijk. Er werd ook flink gepitt daar ..

AL met al, muzikaal een feest, organisatorisch eromheen .. drama.
Ik wil naar Lowlands !!!
pi_59078281
quote:

Welkom op een festival camping.
pi_59078425
Ik had het idee dat iedereen uit Geleen kwam op camping B
Maar die zullen wel extra aanwezig zijn ofzo
  Moderator maandag 2 juni 2008 @ 22:26:36 #274
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_59078513
quote:
Op maandag 2 juni 2008 21:59 schreef papalaatmetietenlos het volgende:

[..]

Dat ziet er echt gruwelijk uit. Nog vetter als op Lowlands en Paradiso volgens mij Ik heb zin in HMH.
Volgens mij is het precies dezelfde versie als Paradiso en Lowlands hoor Maar het ziet er inderdaad gruwelijk uit, ze zijn dan ook gewoon heel vet
pi_59078689
ineens besloten om ook maar naar pukkelpop te gaan...
pi_59078713
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:26 schreef MaJo het volgende:

[..]

Volgens mij is het precies dezelfde versie als Paradiso en Lowlands hoor Maar het ziet er inderdaad gruwelijk uit, ze zijn dan ook gewoon heel vet
Ja maar dat is al weer zo lang geleden Deden ze nog dat nummer van Metallica op het eind?
  maandag 2 juni 2008 @ 22:33:54 #277
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_59078737
normaal ben ik niet zo'n dance liefhebber, maar de laatste 2 jaar slaat dat toch een beetje om. Soms gewoon lekker zin om los te gaan, anders dan in een pitt (doet alleen maar pijn.. zeker met die jeugd van tegenwoordig ..)
  maandag 2 juni 2008 @ 22:45:32 #278
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_59079105
quote:
Op maandag 2 juni 2008 17:52 schreef Lips het volgende:

[..]

GATVERDAMME

De gast die ik vrijdag trof bij de ingang nam z'n werk iets te serieus. Overal super druk, hij op z'n dooie gemak aan het fouilleren en tegen mensen vertellen wat wel en niet mag
Bij mij ook gisteren. vrijdag en zaterdag geen problemen gehad. Gisteren nam ik m`n zonnebril in de brillenkoker mee (omdat ik ook nog een gewone bril heb ) en m`n astma medicijnen mee, die in een doosje zitten. Die jongen (die vast niet veel ouder dan mij was) zegt: "wat zit daar in?" wat denkt ie nou? tis toch een brillenkoker? "en daarin", vroeg ie. Zeg ik "m`n astma medicijnen." ow ok.... valt me alweer mee dat ie niet zei dat er geen drugs op het terrein zijn toeglaten
  maandag 2 juni 2008 @ 22:56:54 #279
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_59079378
quote:
Op maandag 2 juni 2008 19:10 schreef TradeMarkie het volgende:

[..]

Inderdaad Heerlijk geslapen op camping B.
Minpuntje was inderdaad wel die beveiligings sappies met die megafoon om 7 uur 's ochtends
Bij ons op Camping A waren het de koffiewekker gasten die je om 6 uur het bed uit schreeuwde
  maandag 2 juni 2008 @ 23:04:34 #280
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_59079565
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:56 schreef Timo20 het volgende:

[..]

Bij ons op Camping A waren het de koffiewekker gasten die je om 6 uur het bed uit schreeuwde
Op camping B kon je beter een kwartier lopen om koffie te gaan halen. Die wekkergasten kwamen niet tot onze tenten.
Miauw
pi_59079621
was supervet weekendje; RATM The verve
pi_59079788
quote:
Op maandag 2 juni 2008 19:59 schreef Lips het volgende:

[..]

Wij stonden recht voor die bouwlamp, 20 meter er vandaan ong. Wat ook zo vreselijk irritant was waren die toeters midden in de nacht. Of die megafoon-acties met Jochem Myijer. Blerg!
  maandag 2 juni 2008 @ 23:17:45 #283
62419 CherryLips
chocoholic
pi_59079887
ik was er echt heilig van overtuigd dat de zanger van the verve plastische chirurgie had ondergaan.
Tap tap tap
  maandag 2 juni 2008 @ 23:20:17 #284
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_59079940
quote:
Op maandag 2 juni 2008 23:14 schreef pingelmonster het volgende:
Wij stonden recht voor die bouwlamp, 20 meter er vandaan ong. Wat ook zo vreselijk irritant was waren die toeters midden in de nacht. Of die megafoon-acties met Jochem Myijer. Blerg!
Heb je dan vannacht dat gegooi met die lichtstaven meegekregen? Dat was echt lachen
Wat minder lachen was, was die fijne brand ongeveer achter mijn tent

En welke megafoon actie bedoel je?? Heb ik iets gemist?
Miauw
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 2 juni 2008 @ 23:20:33 #285
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_59079950
Justice filmpje

Ganz geil
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  maandag 2 juni 2008 @ 23:26:03 #286
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_59080064
Oh ja, mijn mini samenvatting.

We dachten: kom, laten we op tijd gaan vrijdagochtend want het wordt druk. Dat dachten blijkbaar meer mensen want toen we om 6:10 aankwamen bij de ingang stond er al rij waar het je slecht van werd
Gelukkig duurde het maar zo`n 2,5 uur om binnen te komen
Tentje opzetten ging verrassend snel (1e keer dat ik `m opzette ). Tijdens het tentje opzetten uiteraard maar aan het bier gegaan. De eerste van velen. Het bandje ging nog wel goed en snel om maar wat een irritant groot blok zat daar aan in vergelijking met de vorige jaren

Op naar het festivalterrein. had er lang naar uitgekeken om eindelijk Incubus eens live te zien maar het viel me redelijk tegen. Of kwam dat omdat ik bijna staand in slaap viel
Daarna een stuk van Porcupine Tree gezien. Erg tof.
Natuurlijk was Metallica ontzettend strak. Geweldige show.

Op zaterdag vond ik Air Traffic wel ok, Moke erg tegenvallen, Editors zoals altijd erg goed (al vond ik ze in de HMH beter) en was Voicst een heerlijke verassing. Heb genoten. Omdat ik die show helemaal wilde heb ik jammer genoeg niets gezien van Amy McDonald...
Maar het hoogtepunt van de dag (en bijna van het weekend) was zonder twijfel JUSTICE. Man, man,man wat een fokking vette set was dat . Heb niet vaak zo hard gesprongen. Kende vooraf alleen maar DANCE en DVNO maar dat maakte niet uit. Iedereen ging erin mee. Fantastisch

De zondag begon gelijk goed met Fiction Plane. Vond ik erg genietbaar. Bij Patrick Watson zijn we na een kwartier weg gegaan, had ik veel meer van verwacht. Gavin DeGraw was niet meer dan "wel ok". Pete Murray was wel erg gaaf. Vooral die toetsenist was een cool figuur
Ook Kate Nash vond ik tof, al kwam het soms wat afgeraffeld over. Daarna werd het tijd voor het gezeur van Racoon. Die band moet echt verboden worden...
Bij Saybia was het te druk in de tent en die heb ik van een afstandje geluisterd. Klonk goed.
QOTSA is niet echt mijn ding maar vond het geweldig hoe Josh Homme de security gast op z`n nummer zette
Alanis Morissette vond ik erg ok . Daarna snel naar de tent voor een goede plaats bij Roisin Murphy. Dat was, zoals viel te verwachten, errug stoer. Geweldig publiek, geweldige vrouw, heerlijke show. Briljant.
Om uit te komen bij RATM. Kende maar 3 liedjes van ze dus ik was benieuwd. Het was heel rumoerig op de plek waar we (aan de zijkant bij de cola kraampjes) stonden te wachten. Toen ging de achtergrond muziek uit en werd het stil. Heel stil. Wat kregen we te zien? de spanning was om te snijden. Het luchtalarm begon. Het eerste wat ik, en vele met mij, dachten: WTF is dit? wat gaat hier gebeuren? wat we te zien kregen was een on-voor-stel-baar vette, energieke show. Nog nooit in m`n leven heb ik ruim 60.000 man zo uit hun plaat zien gaan. Geweldig. Met als fantastisch einde van een heerlijk weekend Killing in the name of.... Er was zelfs een klein meisje naast ons die tekst kende
Super. Echt vet, die sfeer.

Alleen die controle bij de ingang kan echt wel een stuk minder. Ook het feit dat wanneer je een bandje hebt je nog steeds je kaartje moet laten zien is belachelijk. Maar goed, dat zal er wel bij horen zeker.
En na het zien van het YouTube filmpje van Bombtrack ik hoop echt van harte dat die security mensen een pak rammel krijgen waar het ze slecht van wordt...

Al met al een heerlijke Pinkpop gehad. Op naar de 40e.

-edit- wat me trouwens "opviel" was hoe de kleinere acts me veel meer aanspraken en ik daar veel meer plezier mee beleefde dan met de headliners. JUSTICE, Voicst, Pete Murray, Roisin Murphy. Terwijl ik bij de headliners (RATM uitgezonderd) echt meer zoiets van "ja, dat is wel tof" maar niet meer dan dat.

Anyweg, mijn top 5:

1. Rage Against The Machine
2. J.U.S.T.I.C.E.
3. Metallica
4. Roisin Muprhy
5. Editors.
  maandag 2 juni 2008 @ 23:26:32 #287
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_59080080
quote:
Op maandag 2 juni 2008 23:04 schreef Lips het volgende:

[..]

Op camping B kon je beter een kwartier lopen om koffie te gaan halen. Die wekkergasten kwamen niet tot onze tenten.
Ben maar blij
  maandag 2 juni 2008 @ 23:32:12 #288
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_59080212
Ik ga dan toch maar naar mijn eigen warme comfortabele bedje
Slaap lekker!
Miauw
  maandag 2 juni 2008 @ 23:40:33 #289
138747 ScottTracy
zo niet mij
pi_59080399
quote:
Op maandag 2 juni 2008 17:18 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat "Freeze-moment" tijdens "Everytime I work on the road" was tien keer briljanter... en dan Pete Philly een nummer tussendoor laten zingen en vervolgens gewoon verder gaan met waar je gebleven was Meest briljante moment van Pinkpop... al is dat freezen iets wat ik The Hives een paar jaar geleden al zag doen maar goed, dit jaar deden ze het trouwens ook weer even...
Dit was inderdaad geweldig. Opeens Pete Philly én Perquisite op het podium, met een geheel eigen versie van Dazzled Kids, daarna gewoon weer het laatste stuk van Everyday I Work on the Road... Prachtig!!
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_59080458
quote:
Op maandag 2 juni 2008 17:57 schreef Hendrik_ het volgende:
D'r was hier niemand gisternacht op 't feestje op camping A, op het pleintje in het midden? Dat was ook vrij kansloos
daar heb ik ontzettend hyper rond staan dansen.
pi_59080572
Zo...fuck man, heel me ritme naar de klote...net op de bank in slaap gevallen en nu kan ik ff niet slapen natuurlijk.

Wat lopen jullie trouwens te fucken op de organisatie, ik vond het geweldig en heb diep respect voor al die 7000 lui die al die dronken mafkezen zoals ons zo goed mogelijk hebben geholpen. Het is moeilijk hoor al die bezoekers in de rails houwe.....Crowd management vond ik super gedaan btw. Op naar Lowlands!!!
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 2 juni 2008 @ 23:50:06 #292
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_59080608
quote:
Op maandag 2 juni 2008 23:48 schreef kreuk050 het volgende:
Zo...fuck man, heel me ritme naar de klote...net op de bank in slaap gevallen en nu kan ik ff niet slapen natuurlijk.

Wat lopen jullie trouwens te fucken op de organisatie, ik vond het geweldig en heb diep respect voor al die 7000 lui die al die dronken mafkezen zoals ons zo goed mogelijk hebben geholpen. Het is moeilijk hoor al die bezoekers in de rails houwe.....Crowd management vond ik super gedaan btw. Op naar Lowlands!!!
Kritiek en opmerkingen zijn anders dan fucken.

En het waren wel degelijk punten die aan verbetering ondervonden konden worden.
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  maandag 2 juni 2008 @ 23:55:48 #293
62419 CherryLips
chocoholic
pi_59080731
quote:
Op maandag 2 juni 2008 23:48 schreef kreuk050 het volgende:

Ik loop ook de hele dag te knikkebollen en nu ben ik klaarwakker. Dat onweer hier helpt ook niet echt . Heb vanochtend twee uur in de trein liggen slapen en vanmiddag op de bank even weggedommeld.
Ben trouwens blij dat we dit onweer niet het afgelopen weekend hadden .
Tap tap tap
  maandag 2 juni 2008 @ 23:59:01 #294
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_59080787
http://www.gekzijnisgezond.nl/foto/gallery/080601pinkpop/ staan wat fototjes online inmiddels .
pi_59080834
quote:
Op maandag 2 juni 2008 23:50 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Kritiek en opmerkingen zijn anders dan fucken.

En het waren wel degelijk punten die aan verbetering ondervonden konden worden.
Ok, daar heb je gelijk in...er zijn wel wat puntjes maar toch vind ik het knap en cool dat er zoveel mensen in goede banen worden geleid......

morgen ga ik 8 gb aan foto's/filmpjes kijken...hopende dat Metallica goed is gelukt en RATM, die sirenes waren de bomb in het begin, als je daar niet bij was snap je niet dat dat cool kan zijn
  dinsdag 3 juni 2008 @ 00:03:20 #296
62419 CherryLips
chocoholic
pi_59080875
Die sirenes . Half Landgraaf rende de schuilkelders in .
Tap tap tap
  dinsdag 3 juni 2008 @ 00:05:01 #297
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_59080907
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:03 schreef CherryLips het volgende:
Die sirenes . Half Landgraaf rende de schuilkelders in .
De mensen die niet wisten dat ze zouden optreden dachten dat de oorlog uitbrak
  FOK!fotograaf dinsdag 3 juni 2008 @ 00:06:31 #298
159915 -Menn0-
MNO
pi_59080937
quote:
Op maandag 2 juni 2008 23:40 schreef ScottTracy het volgende:

[..]

Dit was inderdaad geweldig. Opeens Pete Philly én Perquisite op het podium, met een geheel eigen versie van Dazzled Kids, daarna gewoon weer het laatste stuk van Everyday I Work on the Road... Prachtig!!
Jammer genoeg gemist

Is er al een filmpje van opgedoken? op 3fm ofzo?
,,/
pi_59080992
Mensen die ziekenwagen meegekregen op het station op 12 uur gister ?

Er was iemand dood in de trein
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 3 juni 2008 @ 00:09:51 #300
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_59081002
Wij hebben ook zo goed als alles online:

Pinkpop Vrijdag
Pinkpop Zaterdag
Pinkpop Zondag

Foto's Zaterdag

Rest volgt