Sorry hoor, maar voor het slecht inkopen door de standhouders is Pinkpop niet verantwoordelijk!!!quote:Op maandag 2 juni 2008 16:00 schreef ebeaydojraes het volgende:
slecht inkopen van drank (ja sorry de cola light en zero is op, we hebben alleen nog maar normaal) ...
Op Camping C draaiden ze Princequote:Op maandag 2 juni 2008 18:36 schreef Lips het volgende:
Mensen van camping B ook die tent gehoord waar ze constant Urbanus draaide met HottentotMoest ik langs als ik naar de wc ging
quote:Op maandag 2 juni 2008 18:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar voor het slecht inkopen door de standhouders is Pinkpop niet verantwoordelijk!!!
quote:Op maandag 2 juni 2008 18:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De drankstandjes zijn toch wel in eigen beheer mag ik hopen?
quote:Op maandag 2 juni 2008 17:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
QOTSA was echt heel heel heel slecht.
Dat hadden de standhouders idd moeten zien aankomen! Geheel mee eens.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:54 schreef ebeaydojraes het volgende:
Dan nog. Ze hebben 39 jaar lang ervaring in dit soort dingen. Dat moet je zien aankomen.
quote:Daarnaast is Pinkpop overal eindverantwoordelijk voor, dus ook de stands.
Volgens mij dokken Brand en Coca-Cola wel. Maar is de inkoop en uitbating van die dingen verantwoordelijkheid van Pinkpop. Juist om taferelen als zondag te voorkomenquote:Op maandag 2 juni 2008 18:49 schreef peaceman het volgende:
[..]Die standjes moeten vet betalen om daar te mogen staan.
Kan me niet voorstellen dat Pinkpop zo'n fout zou maken. Zeker omdat de organistie wist hoeveel mensen er elke dag zouden komen én wat het weer zou worden. Nee, volgens mij is dat onjuist, maar goed. Het was in elk geval droevig dat er geen water te krijgen was. Later hadden ze trouwens wel spa rood (in allerijl aan laten rukken??).quote:Op maandag 2 juni 2008 18:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Volgens mij dokken Brand en Coca-Cola wel. Maar is de inkoop en uitbating van die dingen verantwoordelijkheid van Pinkpop. Juist om taferelen als zondag te voorkomen
Je kan het navragen, maar volgens mij is de uitbating van de drankstands PP's verantwoordelijkheid. En anders zijn het sukkels dat ze het uitbesteden aan zulke prutsers. Gewoon compleet door je frisdrank heen zijn. Van cola tot red bull. Maar wel alle alcohol hebben staan. Hoe bedoel je vragen om ellende?quote:Op maandag 2 juni 2008 19:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Pinkpop zo'n fout zou maken. Zeker omdat de organistie wist hoeveel mensen er elke dag zouden komen én wat het weer zou worden. Nee, volgens mij is dat onjuist, maar goed. Het was in elk geval droevig dat er geen water te krijgen was. Later hadden ze trouwens wel spa rood (in allerijl aan laten rukken??).
Bedankt voor de tips, ga ik doen op Lowlands!quote:Op maandag 2 juni 2008 19:03 schreef Opie het volgende:
Het was een erg goed weekend! Het weer viel enorm mee gelukkig.
Jammer alleen van die teringlijers op de camping B die mensen geen nachtrust gunnen. Weet je, ik snap dat het tof voor je is dat Comedy Central nieuwe seizoenen van South Park uitzendt en dat je dus helemaal "up to date" bent, maar de hele nacht tot godverdomme half 6 's ochtends "Timmah" roepen is na 2 keer al niet grappig meer.
Dacht ik eindelijk de nacht van zondag op maandag meer dan 3 uurtjes slaap te krijgen, begint er iemand het GEHELE camping terrein van begin tot eind af te lopen met een megafoon en sirene.
Teelbalkanker voor deze lul, alsjeblieft.
Hoogtepunt was overduidelijk Metallica. Holy shit, wat een show.
Alles valt en staat in deze situatie met oordoppenquote:Op maandag 2 juni 2008 19:03 schreef Opie het volgende:
Jammer alleen van die teringlijers op de camping B die mensen geen nachtrust gunnen. Weet je, ik snap dat het tof voor je is dat Comedy Central nieuwe seizoenen van South Park uitzendt en dat je dus helemaal "up to date" bent, maar de hele nacht tot godverdomme half 6 's ochtends "Timmah" roepen is na 2 keer al niet grappig meer.
Dacht ik eindelijk de nacht van zondag op maandag meer dan 3 uurtjes slaap te krijgen, begint er iemand het GEHELE camping terrein van begin tot eind af te lopen met een megafoon en sirene.
Eens!quote:Op maandag 2 juni 2008 19:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je kan het navragen, maar volgens mij is de uitbating van de drankstands PP's verantwoordelijkheid. En anders zijn het sukkels dat ze het uitbesteden aan zulke prutsers.
Cola was gewoon nog te krijgen hoor...quote:Gewoon compleet door je frisdrank heen zijn. Van cola tot red bull. Maar wel alle alcohol hebben staan. Hoe bedoel je vragen om ellende?
Tis ook wonderlijk, want ik ben wel vaker op PP geweest (dit was de 7e), maar nog nooit was er dit probleem. Wel had je nu drie dagen achter elkaar 60.000 man ipv alleen de laatste dag 60.000. Maar dan nog...quote:En inderdaad ook geen water meer te krijgen, nergens op het terrein. Lekker fel zonnetje d'r bij.
ga naar een hotel als je dit niet kan hebben. dit hoort er gewoon bij!quote:Op maandag 2 juni 2008 19:03 schreef Opie het volgende:
Inderdaadquote:Op maandag 2 juni 2008 19:07 schreef Lips het volgende:
[..]
Alles valt en staat in deze situatie met oordoppen
Ik vind het nou juist tof om de andere nummers van het album live vertolkt terug te kijken.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:01 schreef TheVulture het volgende:
Leuk dat 3voor12 filmpjes online zet maar ze hebben bij de meeste bands/artiesten nou niet de leukste/bekendste liedjes of spectaculairste optredens eruit gepakt... Voicst met Everyday I work... en The Wombats met Let's dance to Joy Division mis ik bijvoorbeeld... of zit ik te pitten
Op zich wel maar die door mij genoemde voorbeelden waren nou net twee optredens die wel een opname verdienenquote:Op maandag 2 juni 2008 19:12 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik vind het nou juist tof om de andere nummers van het album live vertolkt terug te kijken.
Nee hoor. Ik ben tussen het einde van de middag en het begin van de avond een aantal keer bij 2 vd stands geweest en beide waren ze er compleet door heen.quote:
Ik kon na RATM nog gewoon cola krijgen...quote:Op maandag 2 juni 2008 19:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben tussen het einde van de middag en het begin van de avond een aantal keer bij 2 vd stands geweest en beide waren ze er compleet door heen.
Ja, en water ook. Ik dacht al even dat ik een ander festival bezocht had dit weekend.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:21 schreef peaceman het volgende:
Ik kon na RATM nog gewoon cola krijgen...
Daar keek ik ook al van op. Ik maak expres geen gebruik van die faciliteiten omdat ik ervan uitga dat er anderen zijn die het harder nodig hebben, en dan zie je dat soort figuren.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:23 schreef TheVulture het volgende:
Wat is er trouwens ineens hip aan om met 20 man een rolstoel mee te nemen terwijl je gewoon gezond bent... ik heb wel 3 keer iemand in een stoel een wonderbaarlijke genezing zien meemaken
Er bestaat ook iets als chronische vermoeidheidsziekte ofzo. Er zijn vast wel dingen die je kan hebben waarbij je gezond lijkt, maar toch rolstoelafhankelijk bent. Reuma is ook zoiets.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:23 schreef TheVulture het volgende:
Wat is er trouwens ineens hip aan om met 20 man een rolstoel mee te nemen terwijl je gewoon gezond bent... ik heb wel 3 keer iemand in een stoel een wonderbaarlijke genezing zien meemaken
Je hoeft mij niks te vertellen over dit soort ziektes. Als je zo'n ziekte hebt, sta je niet opeens op en sta je vervolgens te springen als een dolle.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:27 schreef Dupje het volgende:
Er bestaat ook iets als chronische vermoeidheidsziekte ofzo. Er zijn vast wel dingen die je kan hebben waarbij je gezond lijkt, maar toch rolstoelafhankelijk bent. Reuma is ook zoiets.
Dat bedoel ik dus... beetje triest om dan zo'n ding mee te nemen als je hem niet echt nodig hebt... maar het is lastig controleren, of je moet bij de entree vragen of iemand kan opstaan of keihard tegen de benen trappen en kijken of er een pijnreactie komtquote:Op maandag 2 juni 2008 19:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je hoeft mij niks te vertellen over dit soort ziektes. Als je zo'n ziekte hebt, sta je niet opeens op en sta je vervolgens te springen als een dolle.
Daar sliepen wij tegenover, die in de oranje partytent?quote:Op maandag 2 juni 2008 18:36 schreef Lips het volgende:
Mensen van camping B ook die tent gehoord waar ze constant Urbanus draaide met HottentotMoest ik langs als ik naar de wc ging
Het was tussendoor een paar keer opquote:Op maandag 2 juni 2008 19:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
"Because we are, your friends"quote:Op maandag 2 juni 2008 19:51 schreef ebeaydojraes het volgende:
"BEcause You and Me, We Are Friends !!!"
Rustig willen slapen op camping Bquote:Op maandag 2 juni 2008 19:03 schreef Opie het volgende:
Dacht ik eindelijk de nacht van zondag op maandag meer dan 3 uurtjes slaap te krijgen, begint er iemand het GEHELE camping terrein van begin tot eind af te lopen met een megafoon en sirene om HALF 7 's ochtends.
Ik stond een stukje verder naar achter, beetje links van het pad tegen de bosjes. Heel fijn half onder die bouwlampquote:Op maandag 2 juni 2008 19:46 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Daar sliepen wij tegenover, die in de oranje partytent?
Nog een hele ochtend dat ding geleend, elke 3 minuten kwam die gast naar ons toelopen om het nummer te repeaten. Echt geniaal!
Het was begin van de avond, eind vd middag. Heeft een paar uur geduurd voor er weer bijgevult was.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat ik zegquote:Op maandag 2 juni 2008 20:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het was begin van de avond, eind vd middag. Heeft een paar uur geduurd voor er weer bijgevult was.
i know, maar zo staat t beterquote:Op maandag 2 juni 2008 19:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
"Because we are, your friends"
Quote het dan wel even goed wil je
En een vuurtje uitmaken met een plaat karton, vervolgens de plaat op het smeulende vuurtje laten liggen, waardoor het weer op kon laaienquote:Op maandag 2 juni 2008 20:00 schreef Frostu het volgende:
Ik heb Eagles of Death Metal niet kunenn zien, omdat het toen keihard begon te regenen gingen we maar naar de camping voor trui/jassen enzo. Heb ik wat gemist of niet?
Ook wel lache was de security die vanochtend een brandje uit wilde hebben op B, gingen ze met megafoon op 2 meter afstand eisen dat het vuur uitging -_-.
Oja: Human Lights!
quote:
dorst kun je ook met bier lessenquote:Op maandag 2 juni 2008 19:57 schreef MaJo het volgende:
Maar wel heel irritant als je gierende dorst hebt en er alleen bier is
Ja je hebt mijns inziens het vetste concert van de 3FM stage gemist.quote:Op maandag 2 juni 2008 20:00 schreef Frostu het volgende:
Ik heb Eagles of Death Metal niet kunenn zien, omdat het toen keihard begon te regenen gingen we maar naar de camping voor trui/jassen enzo. Heb ik wat gemist of niet?
Er was dan ook weinig echt heel erg goed op die stagequote:Op maandag 2 juni 2008 20:08 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja je hebt mijns inziens het vetste concert van de 3FM stage gemist.
Niet als je daarna nog 2,5 uur moet rijdenquote:
idd, da's vervelendquote:Op maandag 2 juni 2008 20:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet als je daarna nog 2,5 uur moet rijden
wij waren zaterdag onze tent kwijtquote:Op maandag 2 juni 2008 19:59 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik stond een stukje verder naar achter, beetje links van het pad tegen de bosjes. Heel fijn half onder die bouwlamp(maar we konden wel altijd onze tent goed vinden
)
Same here!!quote:Op maandag 2 juni 2008 21:49 schreef ebeaydojraes het volgende:
en we zijn er weer(tussen de bliksem door
)
Meesterlijkquote:Op maandag 2 juni 2008 21:49 schreef ebeaydojraes het volgende:
)
Dat ziet er echt gruwelijk uit. Nog vetter als op Lowlands en Paradiso volgens mijquote:Op maandag 2 juni 2008 21:49 schreef ebeaydojraes het volgende:
)
ik zat net al te kijken voor 5 juli HMHquote:
Welkom op een festival camping.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:03 schreef Opie het volgende:
Dacht ik eindelijk de nacht van zondag op maandag meer dan 3 uurtjes slaap te krijgen, begint er iemand het GEHELE camping terrein van begin tot eind af te lopen met een megafoon en sirene om HALF 7 's ochtends.
Volgens mij is het precies dezelfde versie als Paradiso en Lowlands hoorquote:Op maandag 2 juni 2008 21:59 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
[..]
Dat ziet er echt gruwelijk uit. Nog vetter als op Lowlands en Paradiso volgens mijIk heb zin in HMH.
Ja maar dat is al weer zo lang geledenquote:Op maandag 2 juni 2008 22:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij is het precies dezelfde versie als Paradiso en Lowlands hoor![]()
Maar het ziet er inderdaad gruwelijk uit, ze zijn dan ook gewoon heel vet
Bij mij ook gisteren. vrijdag en zaterdag geen problemen gehad. Gisteren nam ik m`n zonnebril in de brillenkoker mee (omdat ik ook nog een gewone bril hebquote:Op maandag 2 juni 2008 17:52 schreef Lips het volgende:
[..]GATVERDAMME
![]()
De gast die ik vrijdag trof bij de ingang nam z'n werk iets te serieus. Overal super druk, hij op z'n dooie gemak aan het fouilleren en tegen mensen vertellen wat wel en niet mag
Bij ons op Camping A waren het de koffiewekker gasten die je om 6 uur het bed uit schreeuwdequote:Op maandag 2 juni 2008 19:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
InderdaadHeerlijk geslapen op camping B.
Minpuntje was inderdaad wel die beveiligings sappies met die megafoon om 7 uur 's ochtends
Op camping B kon je beter een kwartier lopen om koffie te gaan halen. Die wekkergasten kwamen niet tot onze tenten.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Bij ons op Camping A waren het de koffiewekker gasten die je om 6 uur het bed uit schreeuwde
Wij stonden recht voor die bouwlamp, 20 meter er vandaan ong. Wat ook zo vreselijk irritant was waren die toeters midden in de nacht. Of die megafoon-acties met Jochem Myijer. Blerg!quote:Op maandag 2 juni 2008 19:59 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik stond een stukje verder naar achter, beetje links van het pad tegen de bosjes. Heel fijn half onder die bouwlamp(maar we konden wel altijd onze tent goed vinden
)
Heb je dan vannacht dat gegooi met die lichtstaven meegekregen? Dat was echt lachenquote:Op maandag 2 juni 2008 23:14 schreef pingelmonster het volgende:
Wij stonden recht voor die bouwlamp, 20 meter er vandaan ong. Wat ook zo vreselijk irritant was waren die toeters midden in de nacht. Of die megafoon-acties met Jochem Myijer. Blerg!
Ben maar blijquote:Op maandag 2 juni 2008 23:04 schreef Lips het volgende:
[..]
Op camping B kon je beter een kwartier lopen om koffie te gaan halen. Die wekkergasten kwamen niet tot onze tenten.
Dit was inderdaad geweldig. Opeens Pete Philly én Perquisite op het podium, met een geheel eigen versie van Dazzled Kids, daarna gewoon weer het laatste stuk van Everyday I Work on the Road... Prachtig!!quote:Op maandag 2 juni 2008 17:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat "Freeze-moment" tijdens "Everytime I work on the road" was tien keer briljanter... en dan Pete Philly een nummer tussendoor laten zingen en vervolgens gewoon verder gaan met waar je gebleven was![]()
Meest briljante moment van Pinkpop... al is dat freezen iets wat ik The Hives een paar jaar geleden al zag doen maar goed, dit jaar deden ze het trouwens ook weer even...
daar heb ik ontzettend hyper rond staan dansen.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:57 schreef Hendrik_ het volgende:
D'r was hier niemand gisternacht op 't feestje op camping A, op het pleintje in het midden? Dat was ook vrij kansloos
Kritiek en opmerkingen zijn anders dan fucken.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:48 schreef kreuk050 het volgende:
Zo...fuck man, heel me ritme naar de klote...net op de bank in slaap gevallen en nu kan ik ff niet slapen natuurlijk.
Wat lopen jullie trouwens te fucken op de organisatie, ik vond het geweldig en heb diep respect voor al die 7000 lui die al die dronken mafkezen zoals ons zo goed mogelijk hebben geholpen. Het is moeilijk hoor al die bezoekers in de rails houwe.....Crowd management vond ik super gedaan btw. Op naar Lowlands!!!
Ik loop ook de hele dag te knikkebollen en nu ben ik klaarwakker. Dat onweer hier helpt ook niet echtquote:Op maandag 2 juni 2008 23:48 schreef kreuk050 het volgende:
Zo...fuck man, heel me ritme naar de klote...net op de bank in slaap gevallen en nu kan ik ff niet slapen natuurlijk.
Wat lopen jullie trouwens te fucken op de organisatie, ik vond het geweldig en heb diep respect voor al die 7000 lui die al die dronken mafkezen zoals ons zo goed mogelijk hebben geholpen. Het is moeilijk hoor al die bezoekers in de rails houwe.....Crowd management vond ik super gedaan btw. Op naar Lowlands!!!
Ok, daar heb je gelijk in...er zijn wel wat puntjes maar toch vind ik het knap en cool dat er zoveel mensen in goede banen worden geleid......quote:Op maandag 2 juni 2008 23:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kritiek en opmerkingen zijn anders dan fucken.
En het waren wel degelijk punten die aan verbetering ondervonden konden worden.
De mensen die niet wisten dat ze zouden optreden dachten dat de oorlog uitbrakquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:03 schreef CherryLips het volgende:
Die sirenes. Half Landgraaf rende de schuilkelders in
.
Jammer genoeg gemistquote:Op maandag 2 juni 2008 23:40 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dit was inderdaad geweldig. Opeens Pete Philly én Perquisite op het podium, met een geheel eigen versie van Dazzled Kids, daarna gewoon weer het laatste stuk van Everyday I Work on the Road... Prachtig!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |