& D_A natuurlijk.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hoogtepunten:
1. Voicst
2. Amy MacDonald (te laat, te kort, maar érg goed)
3. Patrick Watson
4. Justice
5. The Hives
Hoi.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee klopt, en daarvoor mijn excuus. Heb alleen BloodyLot geregeld gezien en gedanst en rondjes gelopen etc. Maar goed ik had er dus echt geen zin in dit weekend. Was ook blij dat ik weer thuis was.
Amen, ik heb zowel bij het bestellen van de bonnen als bij het bier nauwelijks in de rij gestaan... je moet de juiste stands uitzoekenquote:Op maandag 2 juni 2008 16:26 schreef zjroentje het volgende:
Ga dan ook geen bonnen halen direct bij de ingang. Rondom het veld was je zo aan de beurt.
Die gast die bij mij dat bandje omdeed had er 5 gesloopt voordat ik hem om had, om vervolgens bij de uitgang te horen, ey hij zit niet goed vast, dan leg ik er maar een knoop inquote:Op maandag 2 juni 2008 16:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, die bandjes. Daar ben ik nog niet over uit welke drol dit voor elkaar heeft gekregen. Gelijk ontslaan
Daar kon je niet pinnen.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:26 schreef zjroentje het volgende:
Ga dan ook geen bonnen halen direct bij de ingang. Rondom het veld was je zo aan de beurt.
Pinnen is altijd al kut geweest op Pinkpop. Neem alleen maar cash mee.quote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 16:46 schreef Frostu het volgende:
Camping B was echt vet, vooral als een paar apen het lollig vinden tegen iedereen die langsloopt 'Mind the shaving lines!' te roepen hehe.
Ik stond net voorbij de speakers schuin achter de geluidstoren maar ik vond het geluid af en toe kut bij de Foo Fighters... meer mensen last van gehad?quote:Op maandag 2 juni 2008 16:47 schreef SEMTEX het volgende:
Foo FightersDe registratie vond ik erg mooi, dáár had ik wel bij willen zijn.
ik zat voor die eettentjes iets naar achteren, vond het best goed klinken eigenlijkquote:Op maandag 2 juni 2008 16:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik stond net voorbij de speakers schuin achter de geluidstoren maar ik vond het geluid af en toe kut bij de Foo Fighters... meer mensen last van gehad?
Stond midden voor de geluidstent, maar vond het zelf dik in orde hoorquote:Op maandag 2 juni 2008 16:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik stond net voorbij de speakers schuin achter de geluidstoren maar ik vond het geluid af en toe kut bij de Foo Fighters... meer mensen last van gehad?
quote:Op maandag 2 juni 2008 17:15 schreef The_Dean het volgende:
Jammer dat die crowdsurfact van Voicst gejat is van Rammstein.
Dat "Freeze-moment" tijdens "Everytime I work on the road" was tien keer briljanter... en dan Pete Philly een nummer tussendoor laten zingen en vervolgens gewoon verder gaan met waar je gebleven wasquote:Op maandag 2 juni 2008 17:15 schreef The_Dean het volgende:
Jammer dat die crowdsurfact van Voicst gejat is van Rammstein.
Ik heb geen piemels gezien, behalve dan van wildplassers midden op het veldje bij 3fm stage. Hop, rits los, zeiken maar, en in z'n andere hand een biertje.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Is Timo ( "vrij groot en zwaar gepiemeld" ) nog gelokaliseerd?
quote:
Ja, echt heel vet, ik ging helemaal uit mijn dak toen. Ik wil opnames!quote:Op maandag 2 juni 2008 17:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat "Freeze-moment" tijdens "Everytime I work on the road" was tien keer briljanter... en dan Pete Philly een nummer tussendoor laten zingen en vervolgens gewoon verder gaan met waar je gebleven was![]()
Meest briljante moment van Pinkpop... al is dat freezen iets wat ik The Hives een paar jaar geleden al zag doen maar goed, dit jaar deden ze het trouwens ook weer even...
Ja precies. En mijn vader in Pink Floyd-shirtquote:
heb ik mij gister aan het eind achter bij de mainstage ook schuldig aan gemaakt, moeten ze de wc's maar niet dicht gooienquote:Op maandag 2 juni 2008 17:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen piemels gezien, behalve dan van wildplassers midden op het veldje bij 3fm stage. Hop, rits los, zeiken maar, en in z'n andere hand een biertje..
Die hij geleend hadquote:Op maandag 2 juni 2008 17:25 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja precies. En mijn vader in Pink Floyd-shirt.
niet gedanst, wel bonnen opgemaakt aan bier en patatquote:Op maandag 2 juni 2008 17:25 schreef kreuk050 het volgende:
ohja foo fighters....pff wat ben ik gaar haha. nog iemand op de picknicktafels gedanst bij camping C?
Ook een punt inderdaad.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:27 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
heb ik mij gister aan het eind achter bij de mainstage ook schuldig aan gemaakt, moeten ze de wc's maar niet dicht gooien
Bijzaak!quote:
Verder goede gozert die QOTSA kon waarderen.quote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 17:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Verder goede gozert die QOTSA kon waarderen.
Verder, leuke dame die QOTSA kon waarderen.
ik heb je zondag wel gezien, geloof ik, maar dat kwam dankzij je t-shirtquote:Op maandag 2 juni 2008 15:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neen! Ik heb me zo de pleuris verveeld dit weekend dat ik onzichtbaar was
* Paar ton opstrijken voor een optredenquote:Op maandag 2 juni 2008 17:31 schreef MaJo het volgende:
Stom dat Rage Against the Machine geen toestemming geeft om het optreden uit te zendenDat had ik van hun niet verwacht
Minder dan Pinkpop 2003 & Werchter optredens. Slecht mwoah neen niet slecht, redelijk is een betere benaming.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
QOTSA was echt heel heel heel slecht.
EN DAN SPREEK JE ME NIET EENS EVEN AAN!quote:Op maandag 2 juni 2008 17:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb je zondag wel gezien, geloof ik, maar dat kwam dankzij je t-shirt.
Echt een afknapper vind ik datquote:Op maandag 2 juni 2008 17:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
* Paar ton opstrijken voor een optreden
* Shirts van 30 euro
* Eisenlijstje die met Metallica te vergelijk is.
* Doen alsof je ergens voor staat met politieke statements.
Had je anders verwacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |