Mijn verslagje!
Vrijdag:SAT2DWinnaar van Nu of Nooit. Ik had ze nog nooit gezien, maar vond het een vet optreden. De frontvrouw (of meisje

) vond ik typisch een rockchick, met een enorm vette gitaar!

[size=7]En een foute broek[/size]
Flogging MollyJaja, Maartje en ik stonden in de pit! Als enige meisjes daar. Whieeeeeeeeeeee! Hehe. Het was enorm leuk, dansen, springen.
Heerlijk
IncubusVan een afstandje bekeken. Ik vond het echt heeeeel erg mooi. Ik vond de muziek van Incubus op cd al vet, en live komt het ook echt mooi uit vind ik. Vooral "Whatever tomorrow brings I be there, with open arms en open eyes yeah"
Alter BridgeIk had ze al 2 keer eerder gemist (kaarten winnen op 3FM en dan tel laten uitvallen, en andere band liever willen zien dan AB), dus ik moest ze nu wel zien! Uiteindelijk vond ik de muziek heel gaaf, ze rocken echt! Maar de bas stond wat te hard, dus was de kwaliteit beetje minder, jammer!
MetallicaIk zag dit vanaf best een eind, maar ik vond het heel gaaf, en vooral een strak optreden!
Zaterdag:Air TrafficZoooooooo moooooooooi!!

Ik kan me voorstellen dat het een beetje saai is wanneer je de muziek niet kent, omdat de zanger bijna niks met het publiek doet. Maar hij zingt zo ontzettend goed! En je zag aan zn gezicht gewoon dat hij echt genoot. Ik vond dat echt heel mooi om te zien.
StereophonicsIk vind de muziek leuk, maar na 3 liedjes gaat het allemaal zo op elkaar lijken!
Groove ArmadaVooraan met Joan en Bram! Het was echt heel vet. Enorm dansbaar, het gaat maar door. Ze hebben verschillende zangers, verschillende opzetten, dus dat houdt het zeker interessant!
En we hadden dus constant een camera op ons neus
Zondag:The WombatsHeerlijke vrolijke muziek! Ik kende meer dan ik dacht. Ik vind het erg leuke muziek. Alleen hebben zij, zoals Kaiser Chiefs "aaaaaahhhhhhhh, aaaaaaaaahhhhh, aaaaaaahhhhhh heeft, tuduuuuuduuuuu tuduuuuuduuuuu. Dat ging me wel beetje vervelen

Maar Let's Dance To Joy Devision was gaaf!
Gavin DeGrawIs echte luister muziek, dus ook lekker in gras gezeten en gekeken
The HivesIk vind de muziek super vet, ook erg leuk uitgevoerd. Met een zanger die de hele tijd zn mic rond loopt te draaien en m getimed ook echt opvangt. Alleen ging ik me op gegeven moment aan m irriteren omdat ie constant applaus en gegil wilde horen. Dat hield maar niet op...
Alanis MorissetteWauw wat een stem! Ze kan echt heeeeel mooi zingen!

Ik vond het (ondanks we alleen van het scherm konden genieten) een super vet optreden!
Queens Of The Stone AgeHeb dit ook van een afstand gezien, vond vooral de voor mij bekende nummers leuk
Counting CrowsIk vond het een beetje saai. Alleen het liedje "Colourblind" was heeeeeeeel erg mooi
Rage Against The MachineIk stond erg goed, beetje in het midden rechts, aan een hek, dus ik kon me mooi vasthouden als dat nodig was voor de pit

Maar viel nog mee.
De opening was erg duidelijk en vet. Ze kwamen op in Guantanamo bay gevangenis pakken, en een zak op hun hoofd. Daar speelden ze dan ook het hele eerste nummer mee, "Bombtrack"!

Heb het hele nummer gedanst enzo, ik vond het echt heel vet!
En als klapper op de vuurpijl "Township Rebellion" en "Killing In The Name Off" achter elkaar! Zoooooooo vet!