korte samenvatting:
donderdag aangekomen. Koud en snachts regen. Bril kapot (dus met zwembril opgelopen

), 3 en half uur in de rij staan voor campingplekje. alle spullen muf en nat. geslapen, naar t dorp om schroevendraaier te kopen & bril daarmee gefixed (YEAH ik kan weer zien

).
opening: SAT2D - HELL YEAH! Erg lekker en dit wordt me een leuk bandje om te gaan volgen. Voral de drummer houdt t bij elkaar en Kelly .. tsja daar is genoeg over gezegd. EN
arlouk .. ach dat is net Anne Govaert

vervolgens achterin t veld bij Flogging Molly staan dansen. GOD i love fiddles!
Animal Alpha ... RAAR ..
Incubus van een afstandje. viel me mee gezien de laatste keer op werchter (bagger!!!), maar geen pluspuntje deze keer, want weer geen Certain Shade of Green.
en dan Metallica. Strak als altijd, met hier en daar wat foutjes, maar wat blijft het een heerlijke show.
vervolgens ff los in de disco op A.
dagje 2:
Blood Red Shoes.. ach het filmpje op 3voor12 wat ik eerder postte zegt alles

. Absolute nummer 1
vervolgens Voicst en daar is ook al genoeg over gezegd. Blijft een gezellige show, met een strakke drummer, leuke meiskes op de achtergrond en de mensen zee bevaren. De ijssjes waren lekker.
KT Tunstall klein stukje meegepikt, maar kon niet overtuigen. Vervolgens gewacht op Amy MacDonald, maar ook toen ze er eenmaal was.. beetje brakke stem. op de plaat klinkt t leuk, maar live. Nee dank je. Slaan we op Lowlands over.
en daarna JUSTICE !!!. Damn dat was ff lekker. een goeie nummer 2 in mijn pinkpop lijstje. zie het filmpje hierboven.
Groove Aramada moeten missen, want we moesten vooraan staan bij Foo Fighters. OMG !!! De stukjes uit de Skin & Bones sessie waren heerlijk .. en tsja.. Dave blijft een meester. Nummer 4 in de lijst (vreemd had als nummer 2 verwacht, maar goed; het was verder niet echt heel speciaal ofzo op de een of andere manier, terwijl er toch mooie stukjes inzaten. Mis toch een beetje een goed gevoel bij).
Vervolgens brak de tent in .. echt elke spier in me lichaam deed pijn.
dag 3.. MASSAGE !!! Heerlijk

. Stukje Wombats meegepikt en na LDTJD net als 35% van de rest van t publiek vertrokken. Ik richting Kate Nash. Opzich goed, vooral de drummer, en Kate .. ach ja. Lief.
Daarna ben ik achter in het veld in het gras gaan liggen voor 5 uur en heb zodoende een stukje Racoon meegepikt (mwa.. al jaren stukje minder en vreemd genoeg geen IceCream ..), Alanis (jemig dat klonk best goed na al die jaren) en QOTSA. Viel me ook mee gezien de vorige ervaringen.
Maar weer vooraan gaan staan bij Counting Crows en OW WAT WAS IK BLIJ !!!. Eindelijk eens Colorblind live mogen aanschouwen DAMN!!! Lekker.. en bij Long December een pinkje weg mogen slaan. Heerlijk.
en als laatste de nummer 4 in de lijst. RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGE !!! Ik heb achter de geluidstoren gestaan en damn wat was dat lekker losgaan. Heerlijk. Er werd ook flink gepitt daar ..
AL met al, muzikaal een feest, organisatorisch eromheen .. drama.
Ik wil naar Lowlands !!!
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/