die neger: "mag ik u even visiteren?"quote:Op maandag 2 juni 2008 17:50 schreef CherryLips het volgende:
En nog iets: vrijdag werd ik amper gefouilleerd en keken ze niet eens in m'n tas, en zaterdag werd ik half aangerand en zaten ze met hun vieze tengels zelfs m'n M&M's te doorzoeken.
Bij mij ging vrijdag eentje heel beleefd vragen of hij me wel mocht fouillerenquote:Op maandag 2 juni 2008 17:52 schreef Lips het volgende:
[..]GATVERDAMME
![]()
De gast die ik vrijdag trof bij de ingang nam z'n werk iets te serieus. Overal super druk, hij op z'n dooie gemak aan het fouilleren en tegen mensen vertellen wat wel en niet mag
JAquote:
Ja, dat was wel even schrikkenquote:Op maandag 2 juni 2008 17:57 schreef Metalfreak het volgende:
Uit de duizenden mensen daar, herken ik The_Dean meteen
Mijn verzameling gaat eraan met dat kutbandje.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mijne is 1 minuut geleden doorgeknipt![]()
Nu weer alleen een Lowlandsbandje
quote:Op maandag 2 juni 2008 17:55 schreef Hendrik_ het volgende:
RATM
Op een commercieel popfestival je show beginnen met de internationale, een rode vlag ophangen en Che Guevara shirts aan, vervolgens je shirts voor 30 euro verkopen en weigeren de beelden vrij te geven.
En ik vond de muziek niks, dat ook
quote:When you live in a capitalistic society, the currency of the dissemination of information goes through capitalistic channels. Would Noam Chomsky object to his works being sold at Barnes & Noble? No, because that's where people buy their books. We're not interested in preaching to just the converted. It's great to play abandoned squats run by anarchists, but it's also great to be able to reach people with a revolutionary message, people from Granada Hills to Stuttgart.
Tom Morello
Dat is hem eerder overkomen!quote:Op maandag 2 juni 2008 15:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nah, ons biertje is ook niets van terrecht gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |