abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59073556
quote:
Op maandag 2 juni 2008 17:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
EN DAN SPREEK JE ME NIET EENS EVEN AAN!
Had je zaterdag een Roskilde-shirt aan en stond je naast een gozer met een muziekagenda t-shirt net buiten de tent bij Blood Red Shoes? Dan heb ik je ook niet aangesproken. Nouja, dat wou ik gaan doen maar toen was je al weer weg.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  maandag 2 juni 2008 @ 17:35:45 #152
62419 CherryLips
chocoholic
pi_59073560
quote:
Op maandag 2 juni 2008 15:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Wij zijn gelijk na RATM teruggereden. Op een uur file in Landgraaf na best lekker rijden zo op een lege snelweg. En we zijn vlak voor aankomst nog aangehouden door de politie Met cameraploeg, dus wie weet binnenkort op Blik op de Weg
wij zijn ook direct na RATM teruggegaan. We zaten op camping C dus dat duurde even voor we er waren, en wat een drama als je er de weg niet weet zeg. Het is dat we een beetje richtingsgevoel hadden, maar het was meer van: tabee, Pinkpop is voorbij en je ziet meer hoe je op de snelweg komt.
Tap tap tap
pi_59073576
Hohhhhh, ik ben zo gaar.
En de loempia's en die burrito's (wel fucking 4 bonnen per stuk), waren goddelijk lekker. 's Morgens een pannenkoek op de camping en hoppaaaa!
  maandag 2 juni 2008 @ 17:36:20 #154
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_59073577
quote:
Op maandag 2 juni 2008 15:01 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Is Timo ( "vrij groot en zwaar gepiemeld" ) nog gelokaliseerd?
ik weet van niets, ik stond op Camping A
pi_59073581
Ooowh dat was echt super!!! Nu douchennnnnn.
  maandag 2 juni 2008 @ 17:38:16 #156
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_59073629
quote:
Op maandag 2 juni 2008 16:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:

• Bij aankomst waren camping A en B vol. Sturen die jokers ons naar de parking die het verst van camping C afligt en mogen we een uur (!!) gaan lopen met volle bepakking. Blijkt bij aankomst dat de parking bij Camping C zelf nog harstikke leeg is
  • Ja, dat hadden wij ook met camping B. Nergens was duidelijk aangegeven hoe je bij welke camping kon komen. Gevraagd aan een verkeersregelaar, maar het enige woord in haar vocabulair was DOORRIJDEN DOORRIJDEN! (er zat niets achter me...) Uiteindelijk achter Snowworld geparkeerd, waardoor we dus zeker 3 kwartier moesten lopen met de volle bepakking naar camping B om daar te zien dat de parkeerplaats er tegenover nog plaats zat heeft. Dankzij de parkeerwachten heb ik ook een kras op de bumper en de lak is van een stootstrip af. Hij gaf aan tot hoever ik door kon rijden, maar zei dus net te laat stop waardoor ik tegen een rail aan zat... Auto's moesten té dicht op elkaar geparkeerd worden waardoor je je spullen lastig uit de auto kreeg en er dus waarschijnlijk iemand zijn deur te hard tegen die van mij heeft opengegooid...
    quote:
  • Sowieso stond er nergens bewegwijzering naar de campings en parkings
  • Dat was inderdaad slecht. Kwam via Brunssum, moest 69 volgen volgens de borden. En vervolgens staan er borden dat je route N moet volgen. Ja, welke is het nu
    quote:
  • Op een gegeven moment op de laatste dag hadden een aantal drankkraampjes gewoon geen frisdrank meer. Hoe bedoel je om problemen vragen op een zonnige dag en met mensen die nog moeten rijden?
  • Beetje vreemd ja, maar ik heb het dan maar bij bier gehouden
    quote:
  • Enorme rijen bij de bonnen verkoop. En het niet terugkunnen wisselen van bonnen. (Ik heb nu voor 30 euro aan blikjes Cola in m'n koelkast liggen )
  • Niet echt last van gehad. Van 1 bonnenverkoper nog een bifi-worstje gekregen
    quote:
  • Eten was inderdaad goor. Spaghetti Nasi
  • Een vriend van me had inderdaad ook een half bevroren chicken burger. Met het oog op salmonella geen prettige gedachte. Mee terug gegaan, gelukkig wel een nieuwe (warme) gekregen. Ook veel Belgisch personeel dat óf gehoorapparaten nodig had, óf niet snapt dat we in Nederland uien niet ajuinen noemen... (bijv.)
    quote:
  • Zowel de tent als de mainstage bij de hoofdingang plaatsen is ook niet echt bevoorderlijk voor een goede doorloop van het publiek.
  • Dat vond ik niet zo storend. Wel storend vond ik hoe je in het voorste vak moet komen. We gingen voor de Foo Fighters klaarstaan voor het voorste vak, maar werd daar echt platgedrukt, kon echt nergens meer heen en werd met m'n buik in zo'n barrier geduwd, voeten raakten de grond niet meer... Eenmaal in het vak hadden we het hele concert méér dan plaats genoeg, waarom dan zo dringen??
    quote:
  • De polsbandjes waren zo slecht dat ze op dag drie iedereen maar bandjes van 2003 omgingen doen omdat ze het zat waren om steeds mensen hun bandje te moeten vervangen
  • Ja idd, iemand bij ons had haar bandje na 5 minuten al los...Die van mij bleef gelukkig goed zitten

Maar goed, genoeg gezeurd. Ik heb eigenlijk wel een superweekend gehad! Metallica ondanks toch best een aantal schoonheidsfoutjes het beste optreden van Pinkpop, op de voet gevolgd door Foo Fighters. Kaiser Chiefs vond ik een positieve verrassing, had er niet zoveel van verwacht, maar dat bleek toch niet terecht.

Die mensen op camping B gisteravond: Que sera, lalalalalalalalalalalalalalalalalala cruise control
    Don't let my username fool you...
      Moderator / FOK!Fotograaf maandag 2 juni 2008 @ 17:38:32 #157
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_59073636
    quote:
    Op maandag 2 juni 2008 17:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Had je zaterdag een Roskilde-shirt aan en stond je naast een gozer met een muziekagenda t-shirt net buiten de tent bij Blood Red Shoes? Dan heb ik je ook niet aangesproken. Nouja, dat wou ik gaan doen maar toen was je al weer weg.
    Roskilde shirts FTW

Zoveel aanspraak op gehad, Roskilde gangers
    [b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
    [i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
      maandag 2 juni 2008 @ 17:39:07 #158
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_59073644
    Jaaa, toffe editie! (Helaas eerste 2 dagen wel megadruk, maar kan niet anders met zo'n begroting als dit jaar).

Mijn top 3:

1. RATM
    2. Foo Fighters/Metallica
    3. Kate Nash
    pi_59073681
    OH! En ik werd herkend door iemand toen ik uit een dixie kwam strompelen. Wie riep er BloodyLotte naar me?! WIE?!
      maandag 2 juni 2008 @ 17:40:57 #160
    62419 CherryLips
    chocoholic
    pi_59073686
    quote:
    Op maandag 2 juni 2008 16:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Mijne was koud. En op Lowlands heb je er 2 ipv 1 voor die prijs.
    ik vond ze wel lekker. vergeleken met die nasibamipastaprutjes. beetje jammer alleen dat de saus op zondag op was .
    Tap tap tap
    pi_59073701
    quote:
    Op maandag 2 juni 2008 17:40 schreef BloodyLotte het volgende:
    OH! En ik werd herkend door iemand toen ik uit een dixie kwam strompelen. Wie riep er BloodyLotte naar me?! WIE?!
    Ik heb je niet gezien
    pi_59073713
    quote:
    Op maandag 2 juni 2008 17:38 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Roskilde shirts FTW

Dus dat was jij? Niet zo snel meer weglopen volgende keer dan
    Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
      Moderator / FOK!Fotograaf maandag 2 juni 2008 @ 17:42:50 #163
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_59073727
    quote:
    Op maandag 2 juni 2008 17:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Dus dat was jij? Niet zo snel meer weglopen volgende keer dan
    Ja dawasik.
      maandag 2 juni 2008 @ 17:45:26 #165
    214697 The_Dean
    Ebut Riggs
    pi_59073775
    Ja, dat terugrijden inderdaad. Bij een pompstation in Landgraaf maar even de weg gevraagd [meisje dom kijken toen ik vroeg: "Hoe kom ik van hier in Friesland?"_O- ], jammer dat ze dat niet even aangeven. Maar heenreis was best te doen. 'Volg 69' gevolgd, en goed aangekomen [die N borden moest je uiteraard gewoon negeren, sloeg op wat anders]. Stond mooi 'ruim' op het veld naast Camping C. Van daar was het een minuut of tien lopen naar Camping B, vond ik prima te doen!
    Sometimes the journey is the goal
    I don't care about my soul
    Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
      Moderator / FOK!Fotograaf maandag 2 juni 2008 @ 17:45:45 #166
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_59073784
    quote:
    Ja is al diverse malen gemeld, aanklacht indienen lijkt me wel op zijn plaats voor die gozer.

Aan de andere kant er is duidelijk gemeld dat je niet mag crowdsurfen en dat doet hij ook.
    pi_59073804
    quote:
    Op maandag 2 juni 2008 17:38 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Roskilde shirts FTW

ik zag op camping C nog een gast met Roskilde shirt, jij?
      Moderator / FOK!Fotograaf maandag 2 juni 2008 @ 17:46:50 #168
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_59073809
    Ohja en van te voren aankondigen dat alle woonwijken dicht waren blabla, en wij gewoon donderdagnacht om 01:00 de woonwijk in konden rijden en onze auto neerzetten.

pi_59073810
    quote:
    Op maandag 2 juni 2008 17:45 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Ja is al diverse malen gemeld, aanklacht indienen lijkt me wel op zijn plaats voor die gozer.

Aan de andere kant er is duidelijk gemeld dat je niet mag crowdsurfen en dat doet hij ook.
    alsof ze alle crowdsurfers flink in mekaar meppen nee, dus geen reden om iemand voor crowdsurfen zo te behandelen (daarnaast weet ik natuurlijk niet wat er nog meer gebeurd is met die vent)
      maandag 2 juni 2008 @ 17:47:21 #170
    62419 CherryLips
    chocoholic
    pi_59073824
    ik kon mijn polsbandje trouwens gewoon afdoen zonder open te slopen. ik was bang dat ik ergens aan zou blijven hangen dus heeft m'n vriendin hem wat strakker gemaakt, maar ik kon hem vanmorgen weer gewoon over m'n hand afdoen. Je zou denken dat dat niet helemaal de bedoeling is.
    Tap tap tap
      Moderator / FOK!Fotograaf maandag 2 juni 2008 @ 17:48:09 #171
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_59073836
    quote:
    Op maandag 2 juni 2008 17:47 schreef CherryLips het volgende:
    ik kon mijn polsbandje trouwens gewoon afdoen zonder open te slopen. ik was bang dat ik ergens aan zou blijven hangen dus heeft m'n vriendin hem wat strakker gemaakt, maar ik kon hem vanmorgen weer gewoon over m'n hand afdoen. Je zou denken dat dat niet helemaal de bedoeling is.
    Het grote bandjes debacle

Gewoon knoopje eruit halen, zwarte blok eraf schuiven en je kunt zo een hele collectie gaan verzamelen
      maandag 2 juni 2008 @ 17:50:15 #172
    62419 CherryLips
    chocoholic
    pi_59073888
    En nog iets: vrijdag werd ik amper gefouilleerd en keken ze niet eens in m'n tas, en zaterdag werd ik half aangerand en zaten ze met hun vieze tengels zelfs m'n M&M's te doorzoeken .
    Tap tap tap
    pi_59073900
    En lelijke bandjes gek!
    Zo, en nu ga ik met mn brakke toet boodschappen doen en burrito's maken (gistermiddag apestoned geschreeuwd dat ik betere burrito's maak dan die op het terrein, die ook lekker waren, dus nu moet ik koken).
      maandag 2 juni 2008 @ 17:52:02 #174
    81882 Lips
    Een vrouwtje
    pi_59073923
    quote:
    Op maandag 2 juni 2008 17:50 schreef CherryLips het volgende:
    En nog iets: vrijdag werd ik amper gefouilleerd en keken ze niet eens in m'n tas, en zaterdag werd ik half aangerand en zaten ze met hun vieze tengels zelfs m'n M&M's te doorzoeken .
    GATVERDAMME

De gast die ik vrijdag trof bij de ingang nam z'n werk iets te serieus. Overal super druk, hij op z'n dooie gemak aan het fouilleren en tegen mensen vertellen wat wel en niet mag
    Miauw
    Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
    pi_59073941
    quote:
    Op maandag 2 juni 2008 17:50 schreef BloodyLotte het volgende:
    En lelijke bandjes gek!
    Mijne is 1 minuut geleden doorgeknipt

Nu weer alleen een Lowlandsbandje
    pi_59073947
    quote:
    Op maandag 2 juni 2008 17:50 schreef CherryLips het volgende:
    die neger: "mag ik u even visiteren?"
      maandag 2 juni 2008 @ 17:54:28 #177
    35098 Metalfreak
    Maar bijt niet
    pi_59073970
    quote:
    Op maandag 2 juni 2008 17:52 schreef Lips het volgende:

[..]

GATVERDAMME

De gast die ik vrijdag trof bij de ingang nam z'n werk iets te serieus. Overal super druk, hij op z'n dooie gemak aan het fouilleren en tegen mensen vertellen wat wel en niet mag
    Bij mij ging vrijdag eentje heel beleefd vragen of hij me wel mocht fouilleren En gisteren kon ik zo doorlopen...
      Moderator / FOK!Fotograaf maandag 2 juni 2008 @ 17:54:42 #178
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_59073978
    quote:
    Op maandag 2 juni 2008 17:53 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

JA !!!

Dat was een hoogtepuntje.
      maandag 2 juni 2008 @ 17:54:59 #179
    214697 The_Dean
    Ebut Riggs
    pi_59073986
    Ik heb mijn laatste bonnen maar aan een meisje gegeven die tegen het einde nog een paar wou kopen.

En volgende keer moeten ze de douches voor Camping C op het camping terrein houden. Met wat bepakking van en naar de parkeerplaats en Camping B lopen was bijna niet te doen, veels te druk.
    pi_59073989
    RATM

Op een commercieel popfestival je show beginnen met de internationale, een rode vlag ophangen en Che Guevara shirts aan, vervolgens je shirts voor 30 euro verkopen en weigeren de beelden vrij te geven.
    En ik vond de muziek niks, dat ook
      maandag 2 juni 2008 @ 17:55:40 #181
    214697 The_Dean
    Ebut Riggs
    pi_59073995
    En BloodyLotte, volgens mij heb ik je ook gezien!
    pi_59074008
    Ik mocht van de beveiliging wel mijn (dichte) blikjes bier meenemen op het terrein, maar dan moest ik wel beloven dat ik ze niet op de grond zou gooien
      maandag 2 juni 2008 @ 17:57:41 #183
    35098 Metalfreak
    Maar bijt niet
    pi_59074045
    Uit de duizenden mensen daar, herken ik The_Dean meteen
    pi_59074048
    D'r was hier niemand gisternacht op 't feestje op camping A, op het pleintje in het midden? Dat was ook vrij kansloos
      maandag 2 juni 2008 @ 17:58:50 #185
    214697 The_Dean
    Ebut Riggs
    pi_59074078
    quote:
    Op maandag 2 juni 2008 17:57 schreef Metalfreak het volgende:
    Uit de duizenden mensen daar, herken ik The_Dean meteen
    Ja, dat was wel even schrikken
    pi_59074108
    ik mocht mijn labello bijna niet eens mee naar binnen nemen..mijn flesjes jagermeisterwannabe's en chupachups weer wel
      maandag 2 juni 2008 @ 18:01:26 #187
    214697 The_Dean
    Ebut Riggs
    pi_59074130
    Ja, zag ook heel veel die hun deo's in moesten leveren... beetje overdreven allemaal.
      maandag 2 juni 2008 @ 18:01:56 #188
    166093 nattermann
    Waereldsjtad Gelaen
    pi_59074144
    Eerste keer pinkpop voor mij.

Wat een suuuuupergeweldig feest Woon er nog geen half uur vandaan, maar was er nog nooit geweest. Daar gaat absoluut verandering in komen

Metallica
    Rage against the Machine
    Queens of the Stone age

Absoluut geweldig

TIMMEH! Camping B FTW
    Tics van je petten.
      Moderator / FOK!Fotograaf maandag 2 juni 2008 @ 18:02:09 #189
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_59074150
    Maar ondertussen konden we onze flessen hoegaarden gewoon meenemen
      Moderator maandag 2 juni 2008 @ 18:02:17 #190
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_59074154
    Iemand mij nog gezien dan? Zwart-rood gestreept Franz Ferdinand shirtje aan en rood haar. Ik kwam het terrein op en daar kwam meteen Peaceman op me afgelopen Alsof ie stond te wachten ofzo, heel bizar En ik ben ook nog gespot door een andere fokker maar die heeft niets gezegd
    26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
      Moderator / FOK!Fotograaf maandag 2 juni 2008 @ 18:03:12 #191
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_59074171
    En kaarten besteld voor Justice
      maandag 2 juni 2008 @ 18:04:32 #192
    62419 CherryLips
    chocoholic
    pi_59074198
    Pinkpop is wel anders dan Lowlands ja. Misschien komt het doordat LL m'n eerste festival was (en dan is het altijd speciaal ) maar ik kan niet helemaal uitleggen waarom ik LL toch leuker vond vorig jaar. Misschien is het dit jaar ruk, kan ook goed . Andere sfeer, minder blagen die voordringen, minder duwende huppelkutjes, minde rver lopen naar de camping, geen dixies en schonere wc's, leukere muziek na de laatste act, muntjes ipv bonnetjes, swirl's (alhoewel, Ben & Jerry's ) en ik vond het terrein van PP echt drama. Zo raar ingedeeld. En zo vreselijk druk. En dat ze alleen nog bier verkochten (ja, en melk). Het was hartstikke leuk, daar niet van, maar dat kwam door de muziek en de campinggasten, ik heb me in de nacht van zaterdag op zondag tot vijf uur helemaal kapotgelachen om die lui naast ons en de Australiërs.
    Mooi ook dat Jan Smeets na een paar acts op het podium kwam en gewoon niemand naar hem luisterde .
    Tap tap tap
      maandag 2 juni 2008 @ 18:06:42 #193
    214697 The_Dean
    Ebut Riggs
    pi_59074233
    Ik heb geloof ik Peaceman ook ontmoet... en brother52 en metalfreak.
    Echt mee gesproken dan, volgens mij nog paar andere gezien [maar niet zeker wetende dat, dus niet aangesproken].
    pi_59074306
    quote:
    Op maandag 2 juni 2008 17:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Mijne is 1 minuut geleden doorgeknipt

Nu weer alleen een Lowlandsbandje
    Mijn verzameling gaat eraan met dat kutbandje. Ik probeer m maar nog even om te houden, maar ben bang dat dat niet lang meer gaan duren.
    Daar gaat mn verzameling
    Ik ben een meisje =)
      maandag 2 juni 2008 @ 18:11:02 #195
    62419 CherryLips
    chocoholic
    pi_59074325
    quote:
    Op maandag 2 juni 2008 17:53 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

Die hoorde ik ook ja, ik moest aan aliens en anal probing denken.
    Tap tap tap
      maandag 2 juni 2008 @ 18:12:28 #196
    150897 ebeaydojraes
    Gek Zijn Is Gezond (.nl)
    pi_59074359
    zit er zwaar over na te denken om ook maar naar 5daysoff te gaan. justice was wel heel erg gaaf.. maja HMH :S ... ga liever naar de melkweg ..
    - "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
    - 'ye cannae change the laws of physics'
    Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
      maandag 2 juni 2008 @ 18:28:17 #197
    139186 Gerbilking
    No one I think is in my tree
    pi_59074765
    quote:
    Op maandag 2 juni 2008 17:55 schreef Hendrik_ het volgende:
    RATM

Op een commercieel popfestival je show beginnen met de internationale, een rode vlag ophangen en Che Guevara shirts aan, vervolgens je shirts voor 30 euro verkopen en weigeren de beelden vrij te geven.
    En ik vond de muziek niks, dat ook
    quote:
    When you live in a capitalistic society, the currency of the dissemination of information goes through capitalistic channels. Would Noam Chomsky object to his works being sold at Barnes & Noble? No, because that's where people buy their books. We're not interested in preaching to just the converted. It's great to play abandoned squats run by anarchists, but it's also great to be able to reach people with a revolutionary message, people from Granada Hills to Stuttgart.

Tom Morello
      maandag 2 juni 2008 @ 18:29:05 #198
    139186 Gerbilking
    No one I think is in my tree
    pi_59074784
    ohja,

Timmy! Human Wlight!
      maandag 2 juni 2008 @ 18:33:31 #199
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_59074880
    quote:
    Op maandag 2 juni 2008 15:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Nah, ons biertje is ook niets van terrecht gekomen
    Dat is hem eerder overkomen!
      maandag 2 juni 2008 @ 18:36:15 #200
    81882 Lips
    Een vrouwtje
    pi_59074948
    Mensen van camping B ook die tent gehoord waar ze constant Urbanus draaide met Hottentot Moest ik langs als ik naar de wc ging
    Miauw
    Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')