Had je zaterdag een Roskilde-shirt aan en stond je naast een gozer met een muziekagenda t-shirt net buiten de tent bij Blood Red Shoes? Dan heb ik je ook niet aangesproken. Nouja, dat wou ik gaan doen maar toen was je al weer weg.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
EN DAN SPREEK JE ME NIET EENS EVEN AAN!![]()
![]()
wij zijn ook direct na RATM teruggegaan. We zaten op camping C dus dat duurde even voor we er waren, en wat een drama als je er de weg niet weet zeg. Het is dat we een beetje richtingsgevoel hadden, maar het was meer van: tabee, Pinkpop is voorbij en je ziet meer hoe je op de snelweg komt.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wij zijn gelijk na RATM teruggereden. Op een uur file in Landgraaf na best lekker rijden zo op een lege snelweg. En we zijn vlak voor aankomst nog aangehouden door de politieMet cameraploeg, dus wie weet binnenkort op Blik op de Weg
quote:Op maandag 2 juni 2008 15:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Is Timo ( "vrij groot en zwaar gepiemeld" ) nog gelokaliseerd?
Ja, dat hadden wij ook met camping B. Nergens was duidelijk aangegeven hoe je bij welke camping kon komen. Gevraagd aan een verkeersregelaar, maar het enige woord in haar vocabulair was DOORRIJDEN DOORRIJDEN! (er zat niets achter me...) Uiteindelijk achter Snowworld geparkeerd, waardoor we dus zeker 3 kwartier moesten lopen met de volle bepakking naar camping B om daar te zien dat de parkeerplaats er tegenover nog plaats zat heeft. Dankzij de parkeerwachten heb ik ook een kras op de bumper en de lak is van een stootstrip af. Hij gaf aan tot hoever ik door kon rijden, maar zei dus net te laat stop waardoor ik tegen een rail aan zat... Auto's moesten té dicht op elkaar geparkeerd worden waardoor je je spullen lastig uit de auto kreeg en er dus waarschijnlijk iemand zijn deur te hard tegen die van mij heeft opengegooid...quote:Op maandag 2 juni 2008 16:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:Bij aankomst waren camping A en B vol. Sturen die jokers ons naar de parking die het verst van camping C afligt en mogen we een uur (!!) gaan lopen met volle bepakking. Blijkt bij aankomst dat de parking bij Camping C zelf nog harstikke leeg is
Dat was inderdaad slecht. Kwam via Brunssum, moest 69 volgen volgens de borden. En vervolgens staan er borden dat je route N moet volgen. Ja, welke is het nuquote:Sowieso stond er nergens bewegwijzering naar de campings en parkings
Beetje vreemd ja, maar ik heb het dan maar bij bier gehoudenquote:Op een gegeven moment op de laatste dag hadden een aantal drankkraampjes gewoon geen frisdrank meer. Hoe bedoel je om problemen vragen op een zonnige dag en met mensen die nog moeten rijden?
Niet echt last van gehad. Van 1 bonnenverkoper nog een bifi-worstje gekregenquote:Enorme rijen bij de bonnen verkoop. En het niet terugkunnen wisselen van bonnen. (Ik heb nu voor 30 euro aan blikjes Cola in m'n koelkast liggen )
Een vriend van me had inderdaad ook een half bevroren chicken burger. Met het oog op salmonella geen prettige gedachte. Mee terug gegaan, gelukkig wel een nieuwe (warme) gekregen. Ook veel Belgisch personeel dat óf gehoorapparaten nodig had, óf niet snapt dat we in Nederland uien niet ajuinen noemen... (bijv.)quote:Eten was inderdaad goor. Spaghetti Nasi
Dat vond ik niet zo storend. Wel storend vond ik hoe je in het voorste vak moet komen. We gingen voor de Foo Fighters klaarstaan voor het voorste vak, maar werd daar echt platgedrukt, kon echt nergens meer heen en werd met m'n buik in zo'n barrier geduwd, voeten raakten de grond niet meer... Eenmaal in het vak hadden we het hele concert méér dan plaats genoeg, waarom dan zo dringen??quote:Zowel de tent als de mainstage bij de hoofdingang plaatsen is ook niet echt bevoorderlijk voor een goede doorloop van het publiek.
Ja idd, iemand bij ons had haar bandje na 5 minuten al los...Die van mij bleef gelukkig goed zittenquote:De polsbandjes waren zo slecht dat ze op dag drie iedereen maar bandjes van 2003 omgingen doen omdat ze het zat waren om steeds mensen hun bandje te moeten vervangen
Roskilde shirts FTWquote:Op maandag 2 juni 2008 17:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Had je zaterdag een Roskilde-shirt aan en stond je naast een gozer met een muziekagenda t-shirt net buiten de tent bij Blood Red Shoes? Dan heb ik je ook niet aangesproken. Nouja, dat wou ik gaan doen maar toen was je al weer weg.
ik vond ze wel lekker. vergeleken met die nasibamipastaprutjes. beetje jammer alleen dat de saus op zondag op wasquote:Op maandag 2 juni 2008 16:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mijne was koud. En op Lowlands heb je er 2 ipv 1 voor die prijs.
Ik heb je niet gezienquote:Op maandag 2 juni 2008 17:40 schreef BloodyLotte het volgende:
OH! En ik werd herkend door iemand toen ik uit een dixie kwam strompelen.Wie riep er BloodyLotte naar me?! WIE?!
Dus dat was jij? Niet zo snel meer weglopen volgende keer danquote:Op maandag 2 juni 2008 17:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Roskilde shirts FTW
Zoveel aanspraak op gehad, Roskilde gangers
Ja dawasik.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dus dat was jij? Niet zo snel meer weglopen volgende keer dan
Ja is al diverse malen gemeld, aanklacht indienen lijkt me wel op zijn plaats voor die gozer.quote:
ik zag op camping C nog een gast met Roskilde shirt, jij?quote:Op maandag 2 juni 2008 17:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Roskilde shirts FTW
Zoveel aanspraak op gehad, Roskilde gangers
alsof ze alle crowdsurfers flink in mekaar meppenquote:Op maandag 2 juni 2008 17:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja is al diverse malen gemeld, aanklacht indienen lijkt me wel op zijn plaats voor die gozer.
Aan de andere kant er is duidelijk gemeld dat je niet mag crowdsurfen en dat doet hij ook.
Het grote bandjes debaclequote:Op maandag 2 juni 2008 17:47 schreef CherryLips het volgende:
ik kon mijn polsbandje trouwens gewoon afdoen zonder open te slopen. ik was bang dat ik ergens aan zou blijven hangen dus heeft m'n vriendin hem wat strakker gemaakt, maar ik kon hem vanmorgen weer gewoon over m'n hand afdoen. Je zou denken dat dat niet helemaal de bedoeling is.
quote:Op maandag 2 juni 2008 17:50 schreef CherryLips het volgende:
En nog iets: vrijdag werd ik amper gefouilleerd en keken ze niet eens in m'n tas, en zaterdag werd ik half aangerand en zaten ze met hun vieze tengels zelfs m'n M&M's te doorzoeken.
Mijne is 1 minuut geleden doorgekniptquote:
die neger: "mag ik u even visiteren?"quote:Op maandag 2 juni 2008 17:50 schreef CherryLips het volgende:
En nog iets: vrijdag werd ik amper gefouilleerd en keken ze niet eens in m'n tas, en zaterdag werd ik half aangerand en zaten ze met hun vieze tengels zelfs m'n M&M's te doorzoeken.
Bij mij ging vrijdag eentje heel beleefd vragen of hij me wel mocht fouillerenquote:Op maandag 2 juni 2008 17:52 schreef Lips het volgende:
[..]GATVERDAMME
![]()
De gast die ik vrijdag trof bij de ingang nam z'n werk iets te serieus. Overal super druk, hij op z'n dooie gemak aan het fouilleren en tegen mensen vertellen wat wel en niet mag
JAquote:
Ja, dat was wel even schrikkenquote:Op maandag 2 juni 2008 17:57 schreef Metalfreak het volgende:
Uit de duizenden mensen daar, herken ik The_Dean meteen
Mijn verzameling gaat eraan met dat kutbandje.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mijne is 1 minuut geleden doorgeknipt![]()
Nu weer alleen een Lowlandsbandje
quote:Op maandag 2 juni 2008 17:55 schreef Hendrik_ het volgende:
RATM
Op een commercieel popfestival je show beginnen met de internationale, een rode vlag ophangen en Che Guevara shirts aan, vervolgens je shirts voor 30 euro verkopen en weigeren de beelden vrij te geven.
En ik vond de muziek niks, dat ook
quote:When you live in a capitalistic society, the currency of the dissemination of information goes through capitalistic channels. Would Noam Chomsky object to his works being sold at Barnes & Noble? No, because that's where people buy their books. We're not interested in preaching to just the converted. It's great to play abandoned squats run by anarchists, but it's also great to be able to reach people with a revolutionary message, people from Granada Hills to Stuttgart.
Tom Morello
Dat is hem eerder overkomen!quote:Op maandag 2 juni 2008 15:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nah, ons biertje is ook niets van terrecht gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |