abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 juni 2008 @ 18:38:18 #201
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_59074988
quote:
Op maandag 2 juni 2008 16:00 schreef ebeaydojraes het volgende:
slecht inkopen van drank (ja sorry de cola light en zero is op, we hebben alleen nog maar normaal) ...
Sorry hoor, maar voor het slecht inkopen door de standhouders is Pinkpop niet verantwoordelijk!!!
  maandag 2 juni 2008 @ 18:44:04 #202
62419 CherryLips
chocoholic
pi_59075145
quote:
Op maandag 2 juni 2008 18:36 schreef Lips het volgende:
Mensen van camping B ook die tent gehoord waar ze constant Urbanus draaide met Hottentot Moest ik langs als ik naar de wc ging
Op Camping C draaiden ze Prince .
Tap tap tap
pi_59075158
Weet iemand waar je het verslag terug kan zien? Of het liefst alle opnames die gemaakt zijn? Of moet ik daarvoor een DVD van 14 miljoen euro kopen?

Even een note aan iedereen die zo depri op het perron zat vanochtend:

SCREW YOU

Ja ik zat bij die lui die wel lol had daar
  maandag 2 juni 2008 @ 18:44:28 #204
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_59075163
Niet geweest maar via 3voor12 geweldig genoten van Amy McDonald, Editors, Flogging Molly, The Wombats en vooral Voicst. Wat een leuke band is dat toch, ben blij dat ik ze heb "ontdekt".
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_59075190
quote:
Op maandag 2 juni 2008 18:38 schreef peaceman het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar voor het slecht inkopen door de standhouders is Pinkpop niet verantwoordelijk!!!

De drankstandjes zijn toch wel in eigen beheer mag ik hopen?
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  maandag 2 juni 2008 @ 18:49:56 #206
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_59075309
quote:
Op maandag 2 juni 2008 18:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

De drankstandjes zijn toch wel in eigen beheer mag ik hopen?
Die standjes moeten vet betalen om daar te mogen staan.

Overigens dat jullie klagen over de kwaliteit van de bandjes ala, maar klagen dat ie zo lelijk is
  FOK!fossiel maandag 2 juni 2008 @ 18:54:09 #207
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_59075419
quote:
Op maandag 2 juni 2008 17:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

QOTSA was echt heel heel heel slecht.
Ik vond het juist een erg strakke show!

Het geluid viel me op beide stages best wel tegen trouwens. De 3FM stage was soms véél te schel en te hard , en andere keer veel te zacht (bv Counting Crows).

Bij QOTSA en FF stond het geluid tot halverwege vrij belabberd zodat het toch iets minder uit de verf kwam imho.

Nu te gaar, tijd om te relaxen. Reizen naar Groningen is erg vermoeiend
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  maandag 2 juni 2008 @ 18:54:23 #208
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_59075426
Dan nog. Ze hebben 39 jaar lang ervaring in dit soort dingen. Dat moet je zien aankomen. Daarnaast is Pinkpop overal eindverantwoordelijk voor, dus ook de stands.
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  maandag 2 juni 2008 @ 18:56:29 #209
183415 Waldheini
auw banaan!
pi_59075480
Het waren weer een paar heftige nachten! Donderdagavond stomdronken in slaap gevallen voor de poort van camping A. Werd ik wakker op mn stoeltje met een zeil over me heen, terwijl iedereen al was opgestaan hehe.

Voor de rest het gros vanuit het veld gekeken, alleen bij de Editors en Kaiser Chiefs heb ik enigzins moeite gedaan om beetje vooraan te komen.

Over dat pinnen...gewoon genoeg cash meenemen en meer bonnen tegelijk kopen. Of op de camping tijdens een optreden. Enige vorm van irritatie was dat ik zo gauw het oplaadpunt niet vond. Tijdje later kwam ik stomtoevallig een oplaadpunt tegen op Camping A, maar daar had ik dan weer mijn eigen oplader voor nodig :S
pi_59075484
Wat ik ook raar vond, volgens mij wisten niet alle standjes wat een bon waard was.

Bij het Churros standje stonden eerst de geldprijzen, namelijk 3, 4 of 5 euro.
Daarna kon je alleen nog betalen met 2, 4 of 5 bonnen Dat is toch scheef lijkt me?

Hetzelfde op de camping (A), daar kon je verse jus halen, liter voor 3 bonnen. Later stonden er ook geldprijzen bij, en betaalde je er 4,50 euro voor.

Ik snap het niet helemaal.
Ik ben een meisje =)
  maandag 2 juni 2008 @ 18:57:00 #211
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_59075499
quote:
Op maandag 2 juni 2008 18:54 schreef ebeaydojraes het volgende:
Dan nog. Ze hebben 39 jaar lang ervaring in dit soort dingen. Dat moet je zien aankomen.
Dat hadden de standhouders idd moeten zien aankomen! Geheel mee eens.
quote:
Daarnaast is Pinkpop overal eindverantwoordelijk voor, dus ook de stands.
Waar staat dat? Wat een flauwekul!
pi_59075546
quote:
Op maandag 2 juni 2008 18:49 schreef peaceman het volgende:

[..]

Die standjes moeten vet betalen om daar te mogen staan.
Volgens mij dokken Brand en Coca-Cola wel. Maar is de inkoop en uitbating van die dingen verantwoordelijkheid van Pinkpop. Juist om taferelen als zondag te voorkomen
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  maandag 2 juni 2008 @ 19:00:45 #213
133873 Pink_Floyd
FOK! ReviewER
pi_59075574
de FOK!-review van dit uitermate amusante weekend

Pinkpop 2008

plus concertfoto's op:
Pinkpop 2008
pi_59075589
Leuk dat 3voor12 filmpjes online zet maar ze hebben bij de meeste bands/artiesten nou niet de leukste/bekendste liedjes of spectaculairste optredens eruit gepakt... Voicst met Everyday I work... en The Wombats met Let's dance to Joy Division mis ik bijvoorbeeld... of zit ik te pitten
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 2 juni 2008 @ 19:02:18 #215
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_59075607
quote:
Op maandag 2 juni 2008 18:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Volgens mij dokken Brand en Coca-Cola wel. Maar is de inkoop en uitbating van die dingen verantwoordelijkheid van Pinkpop. Juist om taferelen als zondag te voorkomen
Kan me niet voorstellen dat Pinkpop zo'n fout zou maken. Zeker omdat de organistie wist hoeveel mensen er elke dag zouden komen én wat het weer zou worden. Nee, volgens mij is dat onjuist, maar goed. Het was in elk geval droevig dat er geen water te krijgen was. Later hadden ze trouwens wel spa rood (in allerijl aan laten rukken??).
pi_59075629
Het was een erg goed weekend! Het weer viel enorm mee gelukkig.

Jammer alleen van die teringlijers op de camping B die mensen geen nachtrust gunnen. Weet je, ik snap dat het tof voor je is dat Comedy Central nieuwe seizoenen van South Park uitzendt en dat je dus helemaal "up to date" bent, maar de hele nacht tot godverdomme half 6 's ochtends "Timmah" roepen is na 2 keer al niet grappig meer.

Dacht ik eindelijk de nacht van zondag op maandag meer dan 3 uurtjes slaap te krijgen, begint er iemand het GEHELE camping terrein van begin tot eind af te lopen met een megafoon en sirene om HALF 7 's ochtends.
Teelbalkanker voor deze lul, alsjeblieft.

Hoogtepunt was overduidelijk Metallica. Holy shit, wat een show.

[ Bericht 1% gewijzigd door Opie op 02-06-2008 19:11:07 ]
pi_59075682
quote:
Op maandag 2 juni 2008 19:02 schreef peaceman het volgende:

[..]

Kan me niet voorstellen dat Pinkpop zo'n fout zou maken. Zeker omdat de organistie wist hoeveel mensen er elke dag zouden komen én wat het weer zou worden. Nee, volgens mij is dat onjuist, maar goed. Het was in elk geval droevig dat er geen water te krijgen was. Later hadden ze trouwens wel spa rood (in allerijl aan laten rukken??).
Je kan het navragen, maar volgens mij is de uitbating van de drankstands PP's verantwoordelijkheid. En anders zijn het sukkels dat ze het uitbesteden aan zulke prutsers. Gewoon compleet door je frisdrank heen zijn. Van cola tot red bull. Maar wel alle alcohol hebben staan. Hoe bedoel je vragen om ellende?

En inderdaad ook geen water meer te krijgen, nergens op het terrein. Lekker fel zonnetje d'r bij.
pi_59075700
quote:
Op maandag 2 juni 2008 19:03 schreef Opie het volgende:

Jammer alleen van die teringlijers op de camping B die mensen geen nachtrust gunnen. Weet je, ik snap dat het tof voor je is dat Comedy Central nieuwe seizoenen van South Park uitzendt en dat je dus helemaal "up to date" bent, maar de hele nacht tot godverdomme half 6 's ochtends "Timmah" roepen is na 2 keer al niet grappig meer.

Dacht ik eindelijk de nacht van zondag op maandag meer dan 3 uurtjes slaap te krijgen, begint er iemand het GEHELE camping terrein van begin tot eind af te lopen met een megafoon en sirene.

Bedankt voor de tips, ga ik doen op Lowlands!
pi_59075715
Ben alleen zondag geweest maar heb me de hele dag prima vermaakt. Het was wel superdruk, ja, dus lekker lang wachten overal en die gore pislucht rond de tent (en niet alleen daar) was ook wel 'n dieptepunt. RATM was echt te gek, Counting Crows ook al heb ik niet alles gezien. Racoon was wel aardig, en Alanis was ook te gek (in tegenstelling tot die bizarre review op 3voor12...wtf? In de krant vanmorgen ook "op een festival moet je meer hits spelen en niet zoveel onbekend werk" again, wtf? Ze speelde de helft van haar eerste album!). Voor de rest wou ik niet veel écht zien dus heb ik lekker wat rondgeslenterd
all your heroes are whores
  maandag 2 juni 2008 @ 19:07:52 #220
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_59075733
quote:

Dacht ik eindelijk de nacht van zondag op maandag meer dan 3 uurtjes slaap te krijgen, begint er iemand het GEHELE camping terrein van begin tot eind af te lopen met een megafoon en sirene.

Alles valt en staat in deze situatie met oordoppen
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  maandag 2 juni 2008 @ 19:09:49 #221
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_59075773
quote:
Op maandag 2 juni 2008 19:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Je kan het navragen, maar volgens mij is de uitbating van de drankstands PP's verantwoordelijkheid. En anders zijn het sukkels dat ze het uitbesteden aan zulke prutsers.
Eens!
quote:
Gewoon compleet door je frisdrank heen zijn. Van cola tot red bull. Maar wel alle alcohol hebben staan. Hoe bedoel je vragen om ellende?
Cola was gewoon nog te krijgen hoor...
quote:
En inderdaad ook geen water meer te krijgen, nergens op het terrein. Lekker fel zonnetje d'r bij.
Tis ook wonderlijk, want ik ben wel vaker op PP geweest (dit was de 7e), maar nog nooit was er dit probleem. Wel had je nu drie dagen achter elkaar 60.000 man ipv alleen de laatste dag 60.000. Maar dan nog...
pi_59075783
quote:

ga naar een hotel als je dit niet kan hebben. dit hoort er gewoon bij!
'Yes my son, the raven has landed, it is truely a magnificent creature.' - Arend Glas
  maandag 2 juni 2008 @ 19:10:57 #223
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_59075790
quote:
Op maandag 2 juni 2008 19:07 schreef Lips het volgende:

[..]

Alles valt en staat in deze situatie met oordoppen
Inderdaad Heerlijk geslapen op camping B.
Minpuntje was inderdaad wel die beveiligings sappies met die megafoon om 7 uur 's ochtends
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
  maandag 2 juni 2008 @ 19:12:43 #224
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_59075832
quote:
Op maandag 2 juni 2008 19:01 schreef TheVulture het volgende:
Leuk dat 3voor12 filmpjes online zet maar ze hebben bij de meeste bands/artiesten nou niet de leukste/bekendste liedjes of spectaculairste optredens eruit gepakt... Voicst met Everyday I work... en The Wombats met Let's dance to Joy Division mis ik bijvoorbeeld... of zit ik te pitten
Ik vind het nou juist tof om de andere nummers van het album live vertolkt terug te kijken.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  Moderator maandag 2 juni 2008 @ 19:18:36 #225
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_59075944
Hoezo geen frisdrank meer te krijgen? Ik heb vrijwel alleen maar water gedronken op zaterdag en zondag.

Ik heb me in ieder geval weer prima vermaakt.

En die parkeerplaats achter camping C gebruik ik nooit meer. Zaterdagnacht 3 kwartier moeten lopen omdat er geen busjes meer te vinden waren. Handig als je een spierziekte hebt. Dat hebben we zondag beter aangepakt.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')