Sorry hoor, maar voor het slecht inkopen door de standhouders is Pinkpop niet verantwoordelijk!!!quote:Op maandag 2 juni 2008 16:00 schreef ebeaydojraes het volgende:
slecht inkopen van drank (ja sorry de cola light en zero is op, we hebben alleen nog maar normaal) ...
Op Camping C draaiden ze Princequote:Op maandag 2 juni 2008 18:36 schreef Lips het volgende:
Mensen van camping B ook die tent gehoord waar ze constant Urbanus draaide met HottentotMoest ik langs als ik naar de wc ging
quote:Op maandag 2 juni 2008 18:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar voor het slecht inkopen door de standhouders is Pinkpop niet verantwoordelijk!!!
quote:Op maandag 2 juni 2008 18:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De drankstandjes zijn toch wel in eigen beheer mag ik hopen?
quote:Op maandag 2 juni 2008 17:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
QOTSA was echt heel heel heel slecht.
Dat hadden de standhouders idd moeten zien aankomen! Geheel mee eens.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:54 schreef ebeaydojraes het volgende:
Dan nog. Ze hebben 39 jaar lang ervaring in dit soort dingen. Dat moet je zien aankomen.
quote:Daarnaast is Pinkpop overal eindverantwoordelijk voor, dus ook de stands.
Volgens mij dokken Brand en Coca-Cola wel. Maar is de inkoop en uitbating van die dingen verantwoordelijkheid van Pinkpop. Juist om taferelen als zondag te voorkomenquote:Op maandag 2 juni 2008 18:49 schreef peaceman het volgende:
[..]Die standjes moeten vet betalen om daar te mogen staan.
Kan me niet voorstellen dat Pinkpop zo'n fout zou maken. Zeker omdat de organistie wist hoeveel mensen er elke dag zouden komen én wat het weer zou worden. Nee, volgens mij is dat onjuist, maar goed. Het was in elk geval droevig dat er geen water te krijgen was. Later hadden ze trouwens wel spa rood (in allerijl aan laten rukken??).quote:Op maandag 2 juni 2008 18:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Volgens mij dokken Brand en Coca-Cola wel. Maar is de inkoop en uitbating van die dingen verantwoordelijkheid van Pinkpop. Juist om taferelen als zondag te voorkomen
Je kan het navragen, maar volgens mij is de uitbating van de drankstands PP's verantwoordelijkheid. En anders zijn het sukkels dat ze het uitbesteden aan zulke prutsers. Gewoon compleet door je frisdrank heen zijn. Van cola tot red bull. Maar wel alle alcohol hebben staan. Hoe bedoel je vragen om ellende?quote:Op maandag 2 juni 2008 19:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Pinkpop zo'n fout zou maken. Zeker omdat de organistie wist hoeveel mensen er elke dag zouden komen én wat het weer zou worden. Nee, volgens mij is dat onjuist, maar goed. Het was in elk geval droevig dat er geen water te krijgen was. Later hadden ze trouwens wel spa rood (in allerijl aan laten rukken??).
Bedankt voor de tips, ga ik doen op Lowlands!quote:Op maandag 2 juni 2008 19:03 schreef Opie het volgende:
Het was een erg goed weekend! Het weer viel enorm mee gelukkig.
Jammer alleen van die teringlijers op de camping B die mensen geen nachtrust gunnen. Weet je, ik snap dat het tof voor je is dat Comedy Central nieuwe seizoenen van South Park uitzendt en dat je dus helemaal "up to date" bent, maar de hele nacht tot godverdomme half 6 's ochtends "Timmah" roepen is na 2 keer al niet grappig meer.
Dacht ik eindelijk de nacht van zondag op maandag meer dan 3 uurtjes slaap te krijgen, begint er iemand het GEHELE camping terrein van begin tot eind af te lopen met een megafoon en sirene.
Teelbalkanker voor deze lul, alsjeblieft.
Hoogtepunt was overduidelijk Metallica. Holy shit, wat een show.
Alles valt en staat in deze situatie met oordoppenquote:Op maandag 2 juni 2008 19:03 schreef Opie het volgende:
Jammer alleen van die teringlijers op de camping B die mensen geen nachtrust gunnen. Weet je, ik snap dat het tof voor je is dat Comedy Central nieuwe seizoenen van South Park uitzendt en dat je dus helemaal "up to date" bent, maar de hele nacht tot godverdomme half 6 's ochtends "Timmah" roepen is na 2 keer al niet grappig meer.
Dacht ik eindelijk de nacht van zondag op maandag meer dan 3 uurtjes slaap te krijgen, begint er iemand het GEHELE camping terrein van begin tot eind af te lopen met een megafoon en sirene.
Eens!quote:Op maandag 2 juni 2008 19:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je kan het navragen, maar volgens mij is de uitbating van de drankstands PP's verantwoordelijkheid. En anders zijn het sukkels dat ze het uitbesteden aan zulke prutsers.
Cola was gewoon nog te krijgen hoor...quote:Gewoon compleet door je frisdrank heen zijn. Van cola tot red bull. Maar wel alle alcohol hebben staan. Hoe bedoel je vragen om ellende?
Tis ook wonderlijk, want ik ben wel vaker op PP geweest (dit was de 7e), maar nog nooit was er dit probleem. Wel had je nu drie dagen achter elkaar 60.000 man ipv alleen de laatste dag 60.000. Maar dan nog...quote:En inderdaad ook geen water meer te krijgen, nergens op het terrein. Lekker fel zonnetje d'r bij.
ga naar een hotel als je dit niet kan hebben. dit hoort er gewoon bij!quote:Op maandag 2 juni 2008 19:03 schreef Opie het volgende:
Inderdaadquote:Op maandag 2 juni 2008 19:07 schreef Lips het volgende:
[..]
Alles valt en staat in deze situatie met oordoppen
Ik vind het nou juist tof om de andere nummers van het album live vertolkt terug te kijken.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:01 schreef TheVulture het volgende:
Leuk dat 3voor12 filmpjes online zet maar ze hebben bij de meeste bands/artiesten nou niet de leukste/bekendste liedjes of spectaculairste optredens eruit gepakt... Voicst met Everyday I work... en The Wombats met Let's dance to Joy Division mis ik bijvoorbeeld... of zit ik te pitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |