Op zich wel maar die door mij genoemde voorbeelden waren nou net twee optredens die wel een opname verdienenquote:Op maandag 2 juni 2008 19:12 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik vind het nou juist tof om de andere nummers van het album live vertolkt terug te kijken.
Nee hoor. Ik ben tussen het einde van de middag en het begin van de avond een aantal keer bij 2 vd stands geweest en beide waren ze er compleet door heen.quote:
Ik kon na RATM nog gewoon cola krijgen...quote:Op maandag 2 juni 2008 19:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben tussen het einde van de middag en het begin van de avond een aantal keer bij 2 vd stands geweest en beide waren ze er compleet door heen.
Ja, en water ook. Ik dacht al even dat ik een ander festival bezocht had dit weekend.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:21 schreef peaceman het volgende:
Ik kon na RATM nog gewoon cola krijgen...
Daar keek ik ook al van op. Ik maak expres geen gebruik van die faciliteiten omdat ik ervan uitga dat er anderen zijn die het harder nodig hebben, en dan zie je dat soort figuren.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:23 schreef TheVulture het volgende:
Wat is er trouwens ineens hip aan om met 20 man een rolstoel mee te nemen terwijl je gewoon gezond bent... ik heb wel 3 keer iemand in een stoel een wonderbaarlijke genezing zien meemaken
Er bestaat ook iets als chronische vermoeidheidsziekte ofzo. Er zijn vast wel dingen die je kan hebben waarbij je gezond lijkt, maar toch rolstoelafhankelijk bent. Reuma is ook zoiets.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:23 schreef TheVulture het volgende:
Wat is er trouwens ineens hip aan om met 20 man een rolstoel mee te nemen terwijl je gewoon gezond bent... ik heb wel 3 keer iemand in een stoel een wonderbaarlijke genezing zien meemaken
Je hoeft mij niks te vertellen over dit soort ziektes. Als je zo'n ziekte hebt, sta je niet opeens op en sta je vervolgens te springen als een dolle.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:27 schreef Dupje het volgende:
Er bestaat ook iets als chronische vermoeidheidsziekte ofzo. Er zijn vast wel dingen die je kan hebben waarbij je gezond lijkt, maar toch rolstoelafhankelijk bent. Reuma is ook zoiets.
Dat bedoel ik dus... beetje triest om dan zo'n ding mee te nemen als je hem niet echt nodig hebt... maar het is lastig controleren, of je moet bij de entree vragen of iemand kan opstaan of keihard tegen de benen trappen en kijken of er een pijnreactie komtquote:Op maandag 2 juni 2008 19:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je hoeft mij niks te vertellen over dit soort ziektes. Als je zo'n ziekte hebt, sta je niet opeens op en sta je vervolgens te springen als een dolle.
Daar sliepen wij tegenover, die in de oranje partytent?quote:Op maandag 2 juni 2008 18:36 schreef Lips het volgende:
Mensen van camping B ook die tent gehoord waar ze constant Urbanus draaide met HottentotMoest ik langs als ik naar de wc ging
Het was tussendoor een paar keer opquote:Op maandag 2 juni 2008 19:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
"Because we are, your friends"quote:Op maandag 2 juni 2008 19:51 schreef ebeaydojraes het volgende:
"BEcause You and Me, We Are Friends !!!"
Rustig willen slapen op camping Bquote:Op maandag 2 juni 2008 19:03 schreef Opie het volgende:
Het was een erg goed weekend! Het weer viel enorm mee gelukkig.
Jammer alleen van die teringlijers op de camping B die mensen geen nachtrust gunnen. Weet je, ik snap dat het tof voor je is dat Comedy Central nieuwe seizoenen van South Park uitzendt en dat je dus helemaal "up to date" bent, maar de hele nacht tot godverdomme half 6 's ochtends "Timmah" roepen is na 2 keer al niet grappig meer.
Dacht ik eindelijk de nacht van zondag op maandag meer dan 3 uurtjes slaap te krijgen, begint er iemand het GEHELE camping terrein van begin tot eind af te lopen met een megafoon en sirene om HALF 7 's ochtends.
Teelbalkanker voor deze lul, alsjeblieft.
Hoogtepunt was overduidelijk Metallica. Holy shit, wat een show.
Ik stond een stukje verder naar achter, beetje links van het pad tegen de bosjes. Heel fijn half onder die bouwlampquote:Op maandag 2 juni 2008 19:46 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Daar sliepen wij tegenover, die in de oranje partytent?
Nog een hele ochtend dat ding geleend, elke 3 minuten kwam die gast naar ons toelopen om het nummer te repeaten. Echt geniaal!
Het was begin van de avond, eind vd middag. Heeft een paar uur geduurd voor er weer bijgevult was.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat ik zegquote:Op maandag 2 juni 2008 20:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het was begin van de avond, eind vd middag. Heeft een paar uur geduurd voor er weer bijgevult was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |