dadelijk gaat ie nog aan de diarreequote:Op maandag 2 juni 200810:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Steek je arm nog verder in ze reet [afbeelding]
Allemaal in de spanning van het vol zijn.quote:
+quote:Op maandag 2 juni 200810:34 schreef JortK het volgende:
vol!
=quote:Op maandag 2 juni 200810:34 schreef DaMart het volgende:
Vol
Er zijn teveel dingen in mijn aars gestopt. In augustus gaan ze weerquote:Op maandag 2 juni 2008 10:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dadelijk gaat ie nog aan de diarree
is deze al vol?quote:Op maandag 2 juni 2008 10:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Allemaal in de spanning van het vol zijn.
Uhm, slowchat uitblijftquote:
dat wilde ik ook nog doen, maar het lukte niet meer.quote:Op maandag 2 juni 200810:36 schreef DaMart het volgende:
O, en dat mucken wat ik per ongeluk deed, was slechts bedoeld om JortK's vraag of hij vol was bevestigend te beantwoorden [afbeelding].
Nephaven?quote:
de halve KSC-crew over de flosquote:Op maandag 2 juni 200810:39 schreef Aarti het volgende:
godsamme wat een snelheid!
Tss, jeweettochquote:Op maandag 2 juni 2008 10:39 schreef Aarti het volgende:
godsamme wat een snelheid!
Die zijn er toch niet.quote:
Nah, we willen jullie ook een kans geven, 39 posts te gaan en dan ga ik weer rustigquote:Op maandag 2 juni 2008 10:42 schreef JortK het volgende:
Ph en indah eigenlijk zouden we eens moeten proberen het topic record te moeten verbreken
dat kan ik niet, mijn fok is niet sneller dan dit, maar met hulp valt het te proberen. 8 minuten was het?quote:Op maandag 2 juni 200810:42 schreef JortK het volgende:
Ph en indah eigenlijk zouden we eens moeten proberen het topic record te moeten verbreken [afbeelding]
Want?quote:Op maandag 2 juni 2008 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, we willen jullie ook een kans geven, 39 posts te gaan en dan ga ik weer rustig
waarom 39?quote:Op maandag 2 juni 200810:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, we willen jullie ook een kans geven, 39 posts te gaan en dan ga ik weer rustig [afbeelding]
dat dusquote:Op maandag 2 juni 200810:43 schreef JortK het volgende:
[..]
Doet me denken aan Jackass [afbeelding]
How is it to live in mianus [afbeelding]
Dat moet dan wel echt een eitje zijnquote:Op maandag 2 juni 2008 10:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat kan ik niet, mijn fok is niet sneller dan dit, maar met hulp valt het te proberen. 8 minuten was het?
welke?quote:Op maandag 2 juni 200810:43 schreef Sjowhan het volgende:
Goed. Deleten maar van posts dan maar? [afbeelding]
Dit was het snelste topic:quote:Op maandag 2 juni 2008 10:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat kan ik niet, mijn fok is niet sneller dan dit, maar met hulp valt het te proberen. 8 minuten was het?
quote:[KSC #420] Is de koffie klaar om 15:12 uur?
Bekijk topic
Vorige topic - Volgend topic
Totaal aantal posts: 301
Geopend door: MPG
Eerste post op: 23-08-2007 14:12
Laatste post op: 23-08-2007 14:46
Post-snelheid: 8.85 post per minuut
Tss, gastmodquote:
Hij kan er niet mee om gaan.quote:
Postcount geilertsquote:Op maandag 2 juni 2008 10:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Ooh, Pheno gaat voor de 70k zo te zien. Ik nog maar eventjes niet.
He has a powerlevel of 1000000!!!quote:Op maandag 2 juni 2008 10:44 schreef indahnesia.com het volgende:
ooh... 34 minuten! da's een eeuw man!
dat is nog niet zo'n slechte instelling, ik zou ook film gaan kijken geloof ik.quote:Op maandag 2 juni 200810:46 schreef JortK het volgende:
Ik moet toch echt zo weer gaan werken [afbeelding]
Maagden is beterquote:Op maandag 2 juni 2008 10:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geil? Nee, dat wordt ik niet van cijfertjes, tenzij het 10 vrouwen zijn
Dat lukt vandaag nog wel even. 75k wordt wat lastigquote:Op maandag 2 juni 2008 10:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Ooh, Pheno gaat voor de 70k zo te zien. Ik nog maar eventjes niet.
Dat zeg je maar 1x.quote:
Valt te proberen met die bot van je tochquote:Op maandag 2 juni 2008 10:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat lukt vandaag nog wel even. 75k wordt wat lastig
Ik wil je fallus niet zien.quote:Op maandag 2 juni 2008 10:47 schreef JortK het volgende:
Koffiehalen
Fuck man dit is ontopic to the boner
vroeger zou het kunnen, met een beetje MP-enquote:Op maandag 2 juni 200810:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat lukt vandaag nog wel even. 75k wordt wat lastig [afbeelding]
Ik heb alleen een encher. Oh wacht, dit ging niet om diablo 2.quote:Op maandag 2 juni 2008 10:47 schreef JortK het volgende:
[..]
Valt te proberen met die bot van je toch
quote:Op maandag 2 juni 200810:47 schreef JortK het volgende:
[..]
Valt te proberen met die bot van je toch [afbeelding]
Barely legal?quote:Op maandag 2 juni 2008 10:49 schreef indahnesia.com het volgende:
Bijna rijp voor de film
gaat de derde ermee heen?quote:Op maandag 2 juni 200810:49 schreef Pheno het volgende:
Waar twee honden vechten om een been.....
Dat klopt.quote:Op maandag 2 juni 2008 10:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gaat de derde ermee heen?
was het toch?
Wassup!quote:
que?quote:Op maandag 2 juni 200810:50 schreef JortK het volgende:
indahnesia is the jailbait capital of the world [afbeelding]
Punani?quote:Op maandag 2 juni 2008 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou, eventjes proeven van die 44e plek dan maar.
Een complot!quote:Op maandag 2 juni 2008 10:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[ afbeelding ] Milagro (12603) en ik (21603) schelen maar 2 nummertjes omgedraaid. Verder nutteloos om te weten, maar toch.
Have funquote:
Hier espressoquote:Op maandag 2 juni 2008 10:51 schreef Pheno het volgende:
Zo, water om de dag te beginnen.
Ik zal nog even meehelpen danquote:Op maandag 2 juni 2008 10:56 schreef Pheno het volgende:
Oh, nog 8, doen we even.
quote:Wil Je Vrouwen Versieren?
Nooit Meer Afgewezen! Volg de Gratis Online Cursus voor Mannen.
www.VrouwVeroveren.com
netjes iddquote:Op maandag 2 juni 200811:00 schreef Pheno het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] 70.000. [afbeelding]
dat was ook mijn planquote:Op maandag 2 juni 200811:02 schreef Pheno het volgende:
Ok, ik ga ook eens wat nuttigs doen [afbeelding]
Lollerzquote:
nou ja, heb nog een uurtje stroom op de laptop en de UPS doet het ook nog wel eventjes.. als het langer duurt ga ik gewoon tukken.quote:
Erg goede reden.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:12 schreef indahnesia.com het volgende:
Mijn bier in de koelkast wordt warm, opdrinken dus
Zal ik het dan ook maar doen?quote:
Goed bezig, je bent al bijna op de helftquote:Op maandag 2 juni 200811:14 schreef OA het volgende:
[..]
Zal ik het dan ook maar doen?
[afbeelding] 30.257. [afbeelding]
ben ik het helemaal mee eensquote:Op maandag 2 juni 200811:18 schreef Aarti het volgende:
kwaliteit boven kwantiteit :p
Immer kwaliteitpostsquote:Op maandag 2 juni 2008 11:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niet iedereen is het daarmee eens, Jort?
Maar als het beide kanquote:Op maandag 2 juni 2008 11:18 schreef Aarti het volgende:
kwaliteit boven kwantiteit :p
whehe...quote:Op maandag 2 juni 200811:25 schreef JortK het volgende:
Jezus: De helende werking van een partner [afbeelding]
Wacommetje?quote:Op maandag 2 juni 200811:27 schreef Pheno het volgende:
Even Wacommetje pakken om mijn handtekening te zetten, hoe eerder geregeld hoe beter.
Stroom nog steeds uit?quote:Op maandag 2 juni 2008 11:31 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik ga wel tukken, want dit gaat nog wel even duren vermoed ik zo
normaal valt het wel mee, maar de laatste drie dagen is het prijsschieten. tot nu duurde het steeds maar een paar minuten.. nu wat langer.quote:Op maandag 2 juni 200811:34 schreef Aarti het volgende:
gebeurt dat vaak?
Met tabletquote:
Nu nog zo'n tshirt.quote:
Jazekerquote:Op maandag 2 juni 2008 10:42 schreef Pheno het volgende:
Eens kijken of MPG dit nog meemaakt.
Hehehe, luie kSC modquote:
Pics or it didn't happenquote:
Ga eens werken ofzoquote:
Dat dus.quote:
Ik houd het in mijn achterhoofdquote:Op maandag 2 juni 2008 11:48 schreef MPG het volgende:
Foto's van _A_ blijven ook welkom.
quote:
quote:
quote:
Ik was van plan te antwoorden....quote:
quote:
quote:
... maar dat voornemen verdween al snel...quote:
Nee.quote:
Ha, if everquote:
Wiezo?quote:Op maandag 2 juni 2008 11:58 schreef OA het volgende:
[..]
Ik was van plan te antwoorden....
[..]
[..]
[..]
... maar dat voornemen verdween al snel...
Ik wel zoquote:
Yup. Hier staat er eentje naast.. Hard dusquote:Op maandag 2 juni 200812:00 schreef Pheno het volgende:
Ah, 12.00
quote:
quote:
Dat is wel waar, die Renault van mij heeft altijd watquote:Op maandag 2 juni 2008 12:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
De meeste problemen worden toch wel gemeld met franse auto's.
Mooi.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Wiezo?
Als jij een slopel wilt, moet je die vooral kopen
Ik vind t wel tof dat je een nieuwe waggie krijgt hoor
Ik niet.quote:Alleen vind ik persoonlijk de Clio toffer
Rij jij ook Renaultquote:Op maandag 2 juni 2008 12:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat is wel waar, die Renault van mij heeft altijd wat
quote:
quote:
Ik reed renault. Ooit. Kutwagen.quote:
Wavoor renault? - Een 5 dusquote:
Noudan.quote:Op maandag 2 juni 200812:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat is wel waar, die Renault van mij heeft altijd wat [afbeelding]
Die onderste is veel toffer hequote:Op maandag 2 juni 2008 12:07 schreef OA het volgende:
Vergelijk M. Dan weet je waarom ikpostte...
![]()
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
Ik zál nooit een franse auto leasen.quote:Op maandag 2 juni 200812:05 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nog geen franse auto geleasd [afbeelding]
Wat voor auto heb je nu dan ?quote:Op maandag 2 juni 2008 12:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik zál nooit een franse auto leasen.
Geef mij maar een Jappie
quote:Op maandag 2 juni 2008 12:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Wavoor renault? - Een 5 dus
En alsof die Polo veel soeps was
Maar dan rozequote:
Toch geen 207...?quote:
Ja en ik coupé-uitvoering.quote:
Vraag maar aan Aarti hoe goed die zijnquote:
Alles beter dan de 207...quote:
308, grote lelijke bak. En dan piepen over de Priusquote:
schoonOA rijdt een 406, al jaren en daar is echt nooit een probleem mee.quote:
En dan een 308? Heb je inclusief of exclusie f brandstofquote:Op maandag 2 juni 2008 12:11 schreef JortK het volgende:
Ik mag tot 600 leasen dus ik heb niet zoveel keus
Lezen: [KSC #850] Waar spammers op maandag naar de kerk gaan!quote:Op maandag 2 juni 2008 12:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
308, grote lelijke bak. En dan piepen over de Prius
ex.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan een 308? Heb je inclusief of exclusie f brandstof
Ik lees nooit, dat weet je toch.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Lezen: [KSC #850] Waar spammers op maandag naar de kerk gaan!
Ah, dat scheelt, ipv dat kutbedrijf van mijquote:
Het verschil zit 'm in de kont, zo te zien.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:13 schreef OA het volgende:
Ik vind
[ afbeelding ]
toch mooier dan
[ afbeelding ]
Me like assquote:Op maandag 2 juni 2008 12:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het verschil zit 'm in de kont, zo te zien.
Heb nu een Deutsche VW Fox.quote:
Alleen daar?quote:Op maandag 2 juni 2008 12:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het verschil zit 'm in de kont, zo te zien.
Dat is zeker waar, maar ik kan geen hybride leasenquote:Op maandag 2 juni 2008 12:14 schreef Pheno het volgende:
En ik krijg liever 250 euro in het handje van de overheid omdat ik een boomknuffelaar ben
Dat is dan wel weer een goede reden!quote:Op maandag 2 juni 2008 12:14 schreef Pheno het volgende:
En ik krijg liever 250 euro in het handje van de overheid omdat ik een boomknuffelaar ben
Vooral daar. De rest vind ik alle leasable auto's op elkaar lijkenquote:
Dat kon ik ook niet, maar ik heb gewoon veel mensen op de juiste plaatsen gespamz0rd met mailtjes.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:14 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar ik kan geen hybride leasen
Je moet zeker Diesel leasen. Je zou evt kunnen kiezen voor een lichtere wagen, zodat deze meegenomen gaat worden naar de 20% bijtelling. Scheelt euriesquote:Op maandag 2 juni 200812:14 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar ik kan geen hybride leasen [afbeelding]
Ik ga Diesel rijdenquote:Op maandag 2 juni 2008 12:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je moet zeker Diesel leasen. Je zou evt kunnen kiezen voor een lichtere wagen, zodat deze meegenomen gaat worden naar de 20% bijtelling. Scheelt euries
Ik heb liever een completere wagen dan een kaal uitgeruste wagen. Ik zit er toch in, dus couldn't care less. Als ie maar betrouwbaar is (wat Toyota is) en leuk uitgerust, dan ben ik al blijquote:Op maandag 2 juni 2008 12:16 schreef JortK het volgende:
Ik heb nog meer keuzes, maar ik neem liever dan een 308 dan een polo
Wel opletten dat ie in de 20% bijtelling vanaf 2009 kan vallen, kijk niet alleen naar de verlengstuk van je piem0l.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ga Diesel rijden![]()
Ik ben benieuwd wat de bijtelling wordt, maar ik moet er drie jaar mee doen met die auto dus liever gelijk een wat grotere![]()
Ja ik wil ook een wel complete wagen, maja ik heb niet echt veel keus, en jij kan voor meer leasen dan mij denk ikquote:Op maandag 2 juni 2008 12:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb liever een completere wagen dan een kaal uitgeruste wagen. Ik zit er toch in, dus couldn't care less. Als ie maar betrouwbaar is (wat Toyota is) en leuk uitgerust, dan ben ik al blij
En euro's scheelt
Je kan het zelf wel een beetje berekenen natuurlijk. Je weet de cataloguswaarde, dan kan je ook het jaarbedrag & het maandbedrag berekenen. En daarvan de nettoprijs.quote:Op maandag 2 juni 200812:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ga Diesel rijden [afbeelding] [afbeelding]
Ik ben benieuwd wat de bijtelling wordt, maar ik moet er drie jaar mee doen met die auto dus liever gelijk een wat grotere [afbeelding] [afbeelding]
Ik ben gebonden aan merken en aan woekerleaseprijzen omdat ons bedrijf liever aan ons verdient dan aan de klant.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:20 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja ik wil ook een wel complete wagen, maja ik heb niet echt veel keus, en jij kan voor meer leasen dan mij denk ik
Even geen zin om te rekenenquote:Op maandag 2 juni 2008 12:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je kan het zelf wel een beetje berekenen natuurlijk. Je weet de cataloguswaarde, dan kan je ook het jaarbedrag & het maandbedrag berekenen. En daarvan de nettoprijs.
Ik moet gaan leasen bij ING carlease, dan weet je wel genoeg denk ikquote:Op maandag 2 juni 2008 12:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben gebonden aan merken en aan woekerleaseprijzen omdat ons bedrijf liever aan ons verdient dan aan de klant.
Merken: audi, bmw, volvo oa, dus die vallen vrij snel afAudi heb ik nu omdat het een poolauto was, dus wat goedkoper voor me. Maar het is een kale wagen, dus ik flikker die er weer uit.
Wat Pheno zegt. Kijken welke auto's de 20% krijgen, en kan je alsnog je keuze maken voor een auto naar de 25%.quote:Op maandag 2 juni 200812:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel opletten dat ie in de 20% bijtelling vanaf 2009 kan vallen, kijk niet alleen naar de verlengstuk van je piem0l.
Het viel mij flink tegen wat de exprijs (btw/diesel) was van de Foxquote:Op maandag 2 juni 200812:22 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik moet gaan leasen bij ING carlease, dan weet je wel genoeg denk ik [afbeelding]
Poolwagenquote:Op maandag 2 juni 2008 12:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben gebonden aan merken en aan woekerleaseprijzen omdat ons bedrijf liever aan ons verdient dan aan de klant.
Merken: audi, bmw, volvo oa, dus die vallen vrij snel afAudi heb ik nu omdat het een poolauto was, dus wat goedkoper voor me. Maar het is een kale wagen, dus ik flikker die er weer uit.
eensquote:Op maandag 2 juni 2008 12:13 schreef OA het volgende:
Ik vind
[ afbeelding ]
toch mooier dan
[ afbeelding ]
quote:
Ah, ja, dat bedoelde ik te zeggen!quote:
Serieus? Dan ga ik hier eens een balletje opgooien...quote:Op maandag 2 juni 2008 12:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad, 35 euro bijtelling per maand
Ghehequote:
Dan rij je wel een polenwagen he:quote:Op maandag 2 juni 2008 12:27 schreef OA het volgende:
[..]
Serieus? Dan ga ik hier eens een balletje opgooien...
quote:Op maandag 2 juni 2008 12:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan rij je wel een polenwagen he:
[ afbeelding ]
FSO Polonezquote:
Toen reed ik deze:quote:Op maandag 2 juni 2008 12:27 schreef OA het volgende:
[..]
Serieus? Dan ga ik hier eens een balletje opgooien...
VW Polo stationwagonquote:Op maandag 2 juni 2008 12:32 schreef JortK het volgende:
[..]
Toen reed ik deze:
[ afbeelding ]
In het paars
quote:
Met verwijzing naar de TT lijkt het mij niet onredelijk om ze 10 weesgegroetjes, 15 onzevaders en een rozenkrans of 20 te laten opzeggenquote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 12:59 schreef Houniet het volgende:
Stelletje spammers.
Ik ook helaas.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:16 schreef JortK het volgende:
Ik ga vanmiddag ook minder spammen en meer werken
Heb de hele middag tussen House en Hardstyle gelopenquote:
Zal je het vanavond wel zwaar krijgen zonder FOK!.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:16 schreef JortK het volgende:
Ik ga vanmiddag ook minder spammen en meer werken
Netjesquote:Op maandag 2 juni 2008 13:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Heb de hele middag tussen House en Hardstyle gelopen!
Nee hoor genoeg andere dingen te doen wanneer ik niet betaald krijg om te fokkenquote:Op maandag 2 juni 2008 13:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zal je het vanavond wel zwaar krijgen zonder FOK!.
Open er een topic overquote:Op maandag 2 juni 2008 13:45 schreef DaMart het volgende:
Ze zijn hier het beton aan het uiteinde van de galerij aan het slopen. Overal netten, behalve in de hoek waar mijn keuken zit. Ik keek al verontrust naar het vallende puin en hoopte dat het goed zou gaan... nou ja, dat ging het dus niet, want ik liep net de keuken uit, toen ik een klap hoorde... en nu zit er een enorme ster met gat in mijn keukenraam... stelletje domme Polen die niet alles goed afschermen tegen vallend puin.
Lui figuurquote:
Vergaderenquote:Op maandag 2 juni 2008 13:46 schreef OA het volgende:
Zo even een uurtje vergaderen...
Stelletje randdebielen...quote:Op maandag 2 juni 2008 13:45 schreef DaMart het volgende:
Ze zijn hier het beton aan het uiteinde van de galerij aan het slopen. Overal netten, behalve in de hoek waar mijn keuken zit. Ik keek al verontrust naar het vallende puin en hoopte dat het goed zou gaan... nou ja, dat ging het dus niet, want ik liep net de keuken uit, toen ik een klap hoorde... en nu zit er een enorme ster met gat in mijn keukenraam... stelletje domme Polen die niet alles goed afschermen tegen vallend puin.
Zo... niet meteenquote:
quote:
spamz0rquote:
Ga eens werkenwerkenwerkenquote:
Ze hebben nog mazzel... enige raam in de keuken met dubbelglas en alleen de buitenste glaslaag is kapot...quote:
Immer kwaliteitspostsquote:Op maandag 2 juni 2008 14:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
...en dan moet ik zeker weer gaan spammen om hem voor te blijven....
Je wacht al heel lang, een paar maandenquote:Op maandag 2 juni 2008 14:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar ik wacht nu even op input van anderen
Put anders zelf wat koffie in je mokquote:Op maandag 2 juni 2008 14:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar ik wacht nu even op input van anderen
Inderdaad, maar ik heb een paar RFC's nu liggen die goedgekeurd moeten wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |