Toch geen 207...?quote:
Ja en ik coupé-uitvoering.quote:
Vraag maar aan Aarti hoe goed die zijnquote:
Alles beter dan de 207...quote:
308, grote lelijke bak. En dan piepen over de Priusquote:
schoonOA rijdt een 406, al jaren en daar is echt nooit een probleem mee.quote:
En dan een 308? Heb je inclusief of exclusie f brandstofquote:Op maandag 2 juni 2008 12:11 schreef JortK het volgende:
Ik mag tot 600 leasen dus ik heb niet zoveel keus
Lezen: [KSC #850] Waar spammers op maandag naar de kerk gaan!quote:Op maandag 2 juni 2008 12:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
308, grote lelijke bak. En dan piepen over de Prius
ex.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan een 308? Heb je inclusief of exclusie f brandstof
Ik lees nooit, dat weet je toch.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Lezen: [KSC #850] Waar spammers op maandag naar de kerk gaan!
Ah, dat scheelt, ipv dat kutbedrijf van mijquote:
Het verschil zit 'm in de kont, zo te zien.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:13 schreef OA het volgende:
Ik vind
[ afbeelding ]
toch mooier dan
[ afbeelding ]
Me like assquote:Op maandag 2 juni 2008 12:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het verschil zit 'm in de kont, zo te zien.
Heb nu een Deutsche VW Fox.quote:
Alleen daar?quote:Op maandag 2 juni 2008 12:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het verschil zit 'm in de kont, zo te zien.
Dat is zeker waar, maar ik kan geen hybride leasenquote:Op maandag 2 juni 2008 12:14 schreef Pheno het volgende:
En ik krijg liever 250 euro in het handje van de overheid omdat ik een boomknuffelaar ben
Dat is dan wel weer een goede reden!quote:Op maandag 2 juni 2008 12:14 schreef Pheno het volgende:
En ik krijg liever 250 euro in het handje van de overheid omdat ik een boomknuffelaar ben
Vooral daar. De rest vind ik alle leasable auto's op elkaar lijkenquote:
Dat kon ik ook niet, maar ik heb gewoon veel mensen op de juiste plaatsen gespamz0rd met mailtjes.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:14 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar ik kan geen hybride leasen
Je moet zeker Diesel leasen. Je zou evt kunnen kiezen voor een lichtere wagen, zodat deze meegenomen gaat worden naar de 20% bijtelling. Scheelt euriesquote:Op maandag 2 juni 200812:14 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar ik kan geen hybride leasen [afbeelding]
Ik ga Diesel rijdenquote:Op maandag 2 juni 2008 12:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je moet zeker Diesel leasen. Je zou evt kunnen kiezen voor een lichtere wagen, zodat deze meegenomen gaat worden naar de 20% bijtelling. Scheelt euries
Ik heb liever een completere wagen dan een kaal uitgeruste wagen. Ik zit er toch in, dus couldn't care less. Als ie maar betrouwbaar is (wat Toyota is) en leuk uitgerust, dan ben ik al blijquote:Op maandag 2 juni 2008 12:16 schreef JortK het volgende:
Ik heb nog meer keuzes, maar ik neem liever dan een 308 dan een polo
Wel opletten dat ie in de 20% bijtelling vanaf 2009 kan vallen, kijk niet alleen naar de verlengstuk van je piem0l.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ga Diesel rijden![]()
Ik ben benieuwd wat de bijtelling wordt, maar ik moet er drie jaar mee doen met die auto dus liever gelijk een wat grotere![]()
Ja ik wil ook een wel complete wagen, maja ik heb niet echt veel keus, en jij kan voor meer leasen dan mij denk ikquote:Op maandag 2 juni 2008 12:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb liever een completere wagen dan een kaal uitgeruste wagen. Ik zit er toch in, dus couldn't care less. Als ie maar betrouwbaar is (wat Toyota is) en leuk uitgerust, dan ben ik al blij
En euro's scheelt
Je kan het zelf wel een beetje berekenen natuurlijk. Je weet de cataloguswaarde, dan kan je ook het jaarbedrag & het maandbedrag berekenen. En daarvan de nettoprijs.quote:Op maandag 2 juni 200812:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ga Diesel rijden [afbeelding] [afbeelding]
Ik ben benieuwd wat de bijtelling wordt, maar ik moet er drie jaar mee doen met die auto dus liever gelijk een wat grotere [afbeelding] [afbeelding]
Ik ben gebonden aan merken en aan woekerleaseprijzen omdat ons bedrijf liever aan ons verdient dan aan de klant.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:20 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja ik wil ook een wel complete wagen, maja ik heb niet echt veel keus, en jij kan voor meer leasen dan mij denk ik
Even geen zin om te rekenenquote:Op maandag 2 juni 2008 12:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je kan het zelf wel een beetje berekenen natuurlijk. Je weet de cataloguswaarde, dan kan je ook het jaarbedrag & het maandbedrag berekenen. En daarvan de nettoprijs.
Ik moet gaan leasen bij ING carlease, dan weet je wel genoeg denk ikquote:Op maandag 2 juni 2008 12:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben gebonden aan merken en aan woekerleaseprijzen omdat ons bedrijf liever aan ons verdient dan aan de klant.
Merken: audi, bmw, volvo oa, dus die vallen vrij snel afAudi heb ik nu omdat het een poolauto was, dus wat goedkoper voor me. Maar het is een kale wagen, dus ik flikker die er weer uit.
Wat Pheno zegt. Kijken welke auto's de 20% krijgen, en kan je alsnog je keuze maken voor een auto naar de 25%.quote:Op maandag 2 juni 200812:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel opletten dat ie in de 20% bijtelling vanaf 2009 kan vallen, kijk niet alleen naar de verlengstuk van je piem0l.
Het viel mij flink tegen wat de exprijs (btw/diesel) was van de Foxquote:Op maandag 2 juni 200812:22 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik moet gaan leasen bij ING carlease, dan weet je wel genoeg denk ik [afbeelding]
Poolwagenquote:Op maandag 2 juni 2008 12:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben gebonden aan merken en aan woekerleaseprijzen omdat ons bedrijf liever aan ons verdient dan aan de klant.
Merken: audi, bmw, volvo oa, dus die vallen vrij snel afAudi heb ik nu omdat het een poolauto was, dus wat goedkoper voor me. Maar het is een kale wagen, dus ik flikker die er weer uit.
eensquote:Op maandag 2 juni 2008 12:13 schreef OA het volgende:
Ik vind
[ afbeelding ]
toch mooier dan
[ afbeelding ]
quote:
Ah, ja, dat bedoelde ik te zeggen!quote:
Serieus? Dan ga ik hier eens een balletje opgooien...quote:Op maandag 2 juni 2008 12:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad, 35 euro bijtelling per maand
Ghehequote:
Dan rij je wel een polenwagen he:quote:Op maandag 2 juni 2008 12:27 schreef OA het volgende:
[..]
Serieus? Dan ga ik hier eens een balletje opgooien...
quote:Op maandag 2 juni 2008 12:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan rij je wel een polenwagen he:
[ afbeelding ]
FSO Polonezquote:
Toen reed ik deze:quote:Op maandag 2 juni 2008 12:27 schreef OA het volgende:
[..]
Serieus? Dan ga ik hier eens een balletje opgooien...
VW Polo stationwagonquote:Op maandag 2 juni 2008 12:32 schreef JortK het volgende:
[..]
Toen reed ik deze:
[ afbeelding ]
In het paars
quote:
Met verwijzing naar de TT lijkt het mij niet onredelijk om ze 10 weesgegroetjes, 15 onzevaders en een rozenkrans of 20 te laten opzeggenquote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 12:59 schreef Houniet het volgende:
Stelletje spammers.
Ik ook helaas.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:16 schreef JortK het volgende:
Ik ga vanmiddag ook minder spammen en meer werken
Heb de hele middag tussen House en Hardstyle gelopenquote:
Zal je het vanavond wel zwaar krijgen zonder FOK!.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:16 schreef JortK het volgende:
Ik ga vanmiddag ook minder spammen en meer werken
Netjesquote:Op maandag 2 juni 2008 13:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Heb de hele middag tussen House en Hardstyle gelopen!
Nee hoor genoeg andere dingen te doen wanneer ik niet betaald krijg om te fokkenquote:Op maandag 2 juni 2008 13:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zal je het vanavond wel zwaar krijgen zonder FOK!.
Open er een topic overquote:Op maandag 2 juni 2008 13:45 schreef DaMart het volgende:
Ze zijn hier het beton aan het uiteinde van de galerij aan het slopen. Overal netten, behalve in de hoek waar mijn keuken zit. Ik keek al verontrust naar het vallende puin en hoopte dat het goed zou gaan... nou ja, dat ging het dus niet, want ik liep net de keuken uit, toen ik een klap hoorde... en nu zit er een enorme ster met gat in mijn keukenraam... stelletje domme Polen die niet alles goed afschermen tegen vallend puin.
Lui figuurquote:
Vergaderenquote:Op maandag 2 juni 2008 13:46 schreef OA het volgende:
Zo even een uurtje vergaderen...
Stelletje randdebielen...quote:Op maandag 2 juni 2008 13:45 schreef DaMart het volgende:
Ze zijn hier het beton aan het uiteinde van de galerij aan het slopen. Overal netten, behalve in de hoek waar mijn keuken zit. Ik keek al verontrust naar het vallende puin en hoopte dat het goed zou gaan... nou ja, dat ging het dus niet, want ik liep net de keuken uit, toen ik een klap hoorde... en nu zit er een enorme ster met gat in mijn keukenraam... stelletje domme Polen die niet alles goed afschermen tegen vallend puin.
Zo... niet meteenquote:
quote:
spamz0rquote:
Ga eens werkenwerkenwerkenquote:
Ze hebben nog mazzel... enige raam in de keuken met dubbelglas en alleen de buitenste glaslaag is kapot...quote:
Immer kwaliteitspostsquote:Op maandag 2 juni 2008 14:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
...en dan moet ik zeker weer gaan spammen om hem voor te blijven....
Je wacht al heel lang, een paar maandenquote:Op maandag 2 juni 2008 14:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar ik wacht nu even op input van anderen
Put anders zelf wat koffie in je mokquote:Op maandag 2 juni 2008 14:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar ik wacht nu even op input van anderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |