quote:Op maandag 2 juni 2008 12:59 schreef Houniet het volgende:
Stelletje spammers.
Ik ook helaas.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:16 schreef JortK het volgende:
Ik ga vanmiddag ook minder spammen en meer werken
Heb de hele middag tussen House en Hardstyle gelopenquote:
Zal je het vanavond wel zwaar krijgen zonder FOK!.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:16 schreef JortK het volgende:
Ik ga vanmiddag ook minder spammen en meer werken
Netjesquote:Op maandag 2 juni 2008 13:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Heb de hele middag tussen House en Hardstyle gelopen!
Nee hoor genoeg andere dingen te doen wanneer ik niet betaald krijg om te fokkenquote:Op maandag 2 juni 2008 13:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zal je het vanavond wel zwaar krijgen zonder FOK!.
Open er een topic overquote:Op maandag 2 juni 2008 13:45 schreef DaMart het volgende:
Ze zijn hier het beton aan het uiteinde van de galerij aan het slopen. Overal netten, behalve in de hoek waar mijn keuken zit. Ik keek al verontrust naar het vallende puin en hoopte dat het goed zou gaan... nou ja, dat ging het dus niet, want ik liep net de keuken uit, toen ik een klap hoorde... en nu zit er een enorme ster met gat in mijn keukenraam... stelletje domme Polen die niet alles goed afschermen tegen vallend puin.
Lui figuurquote:
Vergaderenquote:Op maandag 2 juni 2008 13:46 schreef OA het volgende:
Zo even een uurtje vergaderen...
Stelletje randdebielen...quote:Op maandag 2 juni 2008 13:45 schreef DaMart het volgende:
Ze zijn hier het beton aan het uiteinde van de galerij aan het slopen. Overal netten, behalve in de hoek waar mijn keuken zit. Ik keek al verontrust naar het vallende puin en hoopte dat het goed zou gaan... nou ja, dat ging het dus niet, want ik liep net de keuken uit, toen ik een klap hoorde... en nu zit er een enorme ster met gat in mijn keukenraam... stelletje domme Polen die niet alles goed afschermen tegen vallend puin.
Zo... niet meteenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |