Ahh thanks nu is alles weer duidelijkquote:Op maandag 2 juni 2008 09:43 schreef Liquidootje het volgende:
Ik zie het inderdaad. 1 volledige topic in 1 dag
Nou dan maar even een samenvatting zodat mensen het niet na hoeven te lezen (as if).
Logician is weer single. Ze haat het, ze haat zondagen en weet niet wat ze moet doen om de tijd te doden.
Kasta kun je alleen strikken door extreem intelligent te zijn. Maar pas als je hem masseert, voor hem kookt en vooral _niet_ neukt, dan krijg je respect.
Principessa dronk niet meer tot eergisteren. Voor slechts 4 wisky krijg je het voor elkaar dat je haar mag zoenen. Dat ze een homo-vriend van je gaat bekeren én ze doucht en slaapt naakt naast je
Let wel op dat neuken daar niet bij inbegrepen is.
Mrbox, realzeus en nog een paar houden van knuffelen.
MLI en logician weer helemaal niet.
Hoop je een onenightstand te scoren, dan moet je niet bij de volgende mensen aankloppen.
Alle singles behalve Elegy en MLI .
Wil je wijze cliche uitspraken, dan throw abbandon a bone.
Er was ook nog iets met uppie83, maar dat ben ik al weer vergeten.
Zo en nu maar eens richting werk
quote:Op maandag 2 juni 2008 09:43 schreef Liquidootje het volgende:
Wil je wijze cliche uitspraken, dan throw Abbadon a bone.
Ik dacht precies hetzelfde.quote:
dus je bent het ook met Liquidootje eens?quote:
Nee.quote:Op maandag 2 juni 2008 10:26 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dus je bent het ook met Liquidootje eens?
quote:
Zit je nu met me te flirten?quote:
Gastquote:Op maandag 2 juni 2008 09:43 schreef Liquidootje het volgende:
Hoop je een onenightstand te scoren, dan moet je niet bij de volgende mensen aankloppen.
Alle singles behalve Elegy en MLI .
nee hoor, schoonheid, maak je maar geen zorgen...ik ben alleen van de wijze clichés, en daar hou ik het bij...flirten kan ik helemaal nietquote:
quote:Stiekem verbind ik zelf ook bepaalde karaktereigenschappen aan muziek...als iemand de hele zomer op DanceValley, Black & White Dance Sensation (of hoe het ook heet) op Tiesto staat te spacen dan ben ik eerder geneigd die persoon 'dom' te vinden... heel fout van mij!!! Ik probeer daar dan vervolgens wel open in te staan, altijd kijken of het wel klopt wat ik denk natuurlijk!
Ik las dit net pas maarequote:Favo's van mij:Justin Timberlake, Bloc Party, Nelly Furtado
Knuffelen doe ik alleen als het moet, na de seks, na een ruzie, als iemand zich klote voelt. En met een enkeling omdat ik het zelf gewoon lekker vind om met hem/haar te knuffelen. Trouwens, wel gek. Er is een direct verband met mensen met wie ik kan knuffelen en mensen die ik uiteindelijk als relatiemateriaal ga beschouwen. Kwam zaterdag nog iemand tegen met wie ik fijn kon knuffelen. Zou dat betekenen dat ik me in dit topic af ga melden?quote:Op maandag 2 juni 2008 11:38 schreef Garisson72 het volgende:
Ik ook soms, maar zéker niet te lang. En niet te pas en te onpas. Functioneel knuffelen, da's wel een goeie qualificatie denk ik - zoals 'functioneel naakt' in films.
Da's jouw associatie, Elegy.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:41 schreef Elegy het volgende:
Functioneel knuffelenAls in "nou vooruit, ik heb je net hard in je keel geragd, nu zal ik als tegenprestatie lief voor je zijn?"
Hoe moet ik dat zien?
tsk Tegan, wat heb je toch een slecht beeld van ons welwillende mannen.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:43 schreef Tegan het volgende:
Zoiets als van die jongens die alleen lief zijn/knuffelen om daarna verder te gaan/sex te krijgen?
Tja, ik ook met mijn vreemde interessesquote:Op maandag 2 juni 2008 11:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Da's jouw associatie, Elegy.
tja dat is de term die me zo tebinnen schoot, ik vond het wel goed klinken als tegenovergestelde van 'te pas en te onpas' knuffelen. Door even iemand tegen je aan te trekken geef je aan dat diegene heel belangrijk voor je is, dat je die graag dichtbij je hebt - da's de functie dan dus.
Als die boodschap is overgekomen hoeft het niet nog een uur door te duren.
[..]
tsk Tegan, wat heb je toch een slecht beeld van ons welwillende mannen.![]()
Die omschrijving hanteer ik ook altijd. Bij het woord knuffelen krijg ik flashbacks waarbij de rillingen over me rug lopen.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:41 schreef Elegy het volgende:
"nou vooruit, ik heb je net hard in je keel geragd, nu zal ik als tegenprestatie lief voor je zijn?"
wij scheelden 9 jaar en dat is niet stukgelopen door het leeftijdsverschil maar om heel andere redenen.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:44 schreef skittelman het volgende:
ik zit te vaak op het sport-forum
hier op R&L gebeurt een hoop
Hoe denken de singles eigenlijk over leeftijdsverschil (naar boven en beneden)
Ik ken de kreten "liefde kent geen grezen" bla bla. Maar wat is een veilige marge?
Zodat je geen problemen krijgt in de kroeg met kreten als "In mijn tijd kostte een pilsje nog 2 gulden"
Ben zelf voorzichtig aan het daten met een leuke dame die 6 jaar jonger is. (zij eindexamen, ik afstuderen)
tjah 9jaar als in 33 ->42quote:Op maandag 2 juni 2008 11:50 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
wij scheelden 9 jaar en dat is niet stukgelopen door het leeftijdsverschil maar om heel andere redenen.
als in 19-28 tot 27-36quote:Op maandag 2 juni 2008 11:51 schreef skittelman het volgende:
[..]
tjah 9jaar als in 33 ->42
of als in 16 -> 25??
zulke kreten bedoel ik nouquote:
ja omdat die pluche Yogi Bear nooit moeilijk deed, natuurlijk.quote:
...en dan bedoel ik, vroeger toen ik 10 jaar oud wasquote:Op maandag 2 juni 2008 11:54 schreef skittelman het volgende:
[..]
zulke kreten bedoel ik nou![]()
kreten waar het woord vroeger in zit. waar een laag stof op zou kunnen liggen
je moest eens weten...maar goed, da's geen onderwerp voor singlesquote:Op maandag 2 juni 2008 11:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ja omdat die pluche Yogi Bear nooit moeilijk deed, natuurlijk.
Tja, ik ken iemand, haar vriend is twee keer zo oud als zij en twee jaar jonger dan haar vader. Zij is 27, hij is 54 en heeft al twee kinderen. En ze hebben onlangs een huis gekocht dus tja, het kan wel.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:44 schreef skittelman het volgende:
Ik ken de kreten "liefde kent geen grezen" bla bla. Maar wat is een veilige marge?
Zodat je geen problemen krijgt in de kroeg met kreten als "In mijn tijd kostte een pilsje nog 2 gulden"
Wij singles mogen graag oeverloos theoretiseren over triviale dingen die je zou doen als je geen single was. Get with the program!quote:Op maandag 2 juni 2008 11:53 schreef Crazy-M het volgende:
wat een knuffel discussie
een knuffel moet kunnen. gebeurd verder niks mee. toch?
Wat zit je mij te dissen graftakquote:Op maandag 2 juni 2008 10:35 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nee.
Mijn ex heeft trouwens besloten dat ik thuis geen computerrechten meer heb.
ja toen ik de term bedacht dacht ik nog: die krijg ik vast een paar keer teruggeworpen. Leuk om zo reacties los te weken, maar dat is eigenlijk Liquidootje's terrein natuurlijk, dus daar moet je wel een beetje mee uitkijken.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:57 schreef Abbadon het volgende:
maar goed...functioneel knuffelen...klinkt toch iets rationeler dan je eigenlijk zou moeten willen, voor mij althans...
Alleen als ik tijd heb.quote:Op maandag 2 juni 2008 09:55 schreef woodside het volgende:
Komt er nu een standaard samenvatting van het laatste topic in de nieuwe op?
Okeej. Ik neem je toch op voor die tieten kijken aanbiedingquote:Op maandag 2 juni 2008 11:30 schreef Tegan het volgende:
For future reference: Ik houd wel van knuffelen![]()
![]()
![]()
.
Tevens tvp.
Deed ik niet.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:04 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wat zit je mij te dissen graftak![]()
Ik zou ook jouw computerrechten wegnemen
Het afgelopen week heb ik het even geprobeerd met 18 jarige meid. Net fris legaal dus, maar het is niks geworden. Maar dat is dus ook een heel raar verhaal.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:44 schreef skittelman het volgende:
Ben zelf voorzichtig aan het daten met een leuke dame die 6 jaar jonger is. (zij eindexamen, ik afstuderen)
Tuurlijk. Zie je dat ik op Tegan reageer en dan meteen weer langskomen he.quote:
Ik heb je niet eens zien posten, dus ik nam aan dat je lag te verderven in de modder van pinkpopquote:Op maandag 2 juni 2008 12:18 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Deed ik niet.
Je was me vergeten en ik voelde me zielig
(knuffelen? )
Zijn ze dan wakker of sluip je s avond op hun kamer binnen?quote:Op maandag 2 juni 2008 12:19 schreef skittelman het volgende:
ik knuffel meestal met huisgenoten, waarom weet ik eigenlijk ook niet.
Zal het ze vanavond eens vragen...
Zeg wat waren je magische woorden op hyves dat je haar nu al gestrikt hebt.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:14 schreef Crazy-M het volgende:
is snel gegaan
ik had net de tijd om mijn verhaal van zaterdag neer te posten in het vorige topic. Maar goed,
Hier maar weer even melden dan
* Crazy-M haalt het single etiket weer even op
Pff, zo zwaar ben ik nou ook weer nietquote:Op maandag 2 juni 2008 12:28 schreef Liquidootje het volgende:
Als je tieten hebt, dan moet je die eerst posten voordat je mag reageren.
Ze beginnen vaak zelf.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:24 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Zijn ze dan wakker of sluip je s avond op hun kamer binnen?
Dan weet ik namelijk waarom: lekker makkelijk binnen handbereik.
haha,quote:Op maandag 2 juni 2008 12:26 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Zeg wat waren je magische woorden op hyves dat je haar nu al gestrikt hebt.
da's geen toeval meer....da's het lot dat je een boodschap stuurt!!quote:Op maandag 2 juni 2008 12:38 schreef Crazy-M het volgende:
Ook zo mooi. Ik rook absoluut niet, maar ik hield de sigaretten bij van een goede vriendin. Ze had geen ruimte voor de sigaretten. En net dat vrouwke komt naar me toe om te vragen of ik een sigaret hadhoeveel toeval
![]()
its ment to be bedoel jequote:Op maandag 2 juni 2008 12:44 schreef Abbadon het volgende:
[..]
da's geen toeval meer....da's het lot dat je een booschap stuurt!!![]()
maar als ze je nog kennen, dan is dat meestal wel positief, in mijn ervaring...
Naahh... ik wil zo graag happen.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:44 schreef Abbadon het volgende:
[..]
da's geen toeval meer....da's het lot dat je een booschap stuurt!!![]()
be my guestquote:
Je hebt daar toch niet een paar familie-leden zitten hoop ik?quote:Op maandag 2 juni 2008 12:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M kruipt terug in ee nschuilkelder...
tjah ik ken zo nog wel een paar voorbeelden. Het gaat mij meer om de middelmoot. Je hebt altijd uitschieters naar boven en beneden. Maar ik maak me zorgen (niet heel veel zorgen) om reacties van vrienden/familie.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:57 schreef Elegy het volgende:
[..]
Tja, ik ken iemand, haar vriend is twee keer zo oud als zij en twee jaar jonger dan haar vader. Zij is 27, hij is 54 en heeft al twee kinderen. En ze hebben onlangs een huis gekocht dus tja, het kan wel.
Kijk daar hebben we wat aan.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:07 schreef Feitosa het volgende:
Toen ik 29 was had ik een vriendin van 18. Die ouders hebben me in het begin natuurlijk wat vragen gesteld ( niks abnormaals ) , maar zagen dat ik echt om hun dochter gaf en hadden er verder geen problemen mee.
Ach, familie zal in eerste instantie even schrikken, maar als ze zien dat het oprecht is en dat het een leuk meisje is dan zal dat ook wel snel over zijn. Ik denk dat zij het wat zwaarder te verduren krijgt. Ouders zijn bij meisjes toch beschermender en een veel oudere vriend wordt dan oook meestal niet echt gewaardeerd. Goed laten zien aan de ouders hoe betrouwbaar en netjes je bent is wel handig om snel het vertrouwen van de ouders te winnen. Als je de ouders om hebt, dan zijn er verder geen problemen lijkt me.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:57 schreef skittelman het volgende:
[..]
tjah ik ken zo nog wel een paar voorbeelden. Het gaat mij meer om de middelmoot. Je hebt altijd uitschieters naar boven en beneden. Maar ik maak me zorgen (niet heel veel zorgen) om reacties van vrienden/familie.
Dr is toevalig niet iemand die hier ervaring mee heeft?
* koei Knuffelt kwaakvaak even, geheel in lijn met het topicquote:Op maandag 2 juni 2008 13:05 schreef kwaakvaak het volgende:
mag ik even zielig doen voor een paar seconden???
Ja okay, dank u wel...
Ik mis mijn ex vriendin een beetje veel de laatste dagen
Althans.. Ik denk dat ik haar mis, maar ik weet niet zeker of ik haar nu zelf mis, zeker niet na wat ze me geflikt heeft of dat ik gewoon iemand mis die er is voor me.
* kwaakvaak Heeft een beetje Remy gevoel sinds zondagmiddag
waaromquote:Op maandag 2 juni 2008 10:35 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nee.
Mijn ex heeft trouwens besloten dat ik thuis geen computerrechten meer heb.
Hij is bang dat ik iemand oppik ofzo,quote:
Ik kwam wat later het topic binnen vallen maar ik neem aan dat je bij hem woont? Of woonde nu je een nieuw huisje hebt?quote:Op maandag 2 juni 2008 13:21 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Hij is bang dat ik iemand oppik ofzo,
Zullen we zijn nachtmerrie waar laten makenquote:Op maandag 2 juni 2008 13:21 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Hij is bang dat ik iemand oppik ofzo,
woon nog ja.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik kwam wat later het topic binnen vallen maar ik neem aan dat je bij hem woont? Of woonde nu je een nieuw huisje hebt?
...behalve dat jij niet aan ONS doet, bedoel je?quote:Op maandag 2 juni 2008 13:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Als je hem niet zo aardig vindt (ik neem aan van niet) dan zou ik nog even snel een ONS in z'n bed houden of doen alsof
![]()
!
Ja of gewoon met een man en een vrouwquote:Op maandag 2 juni 2008 13:27 schreef Liquidootje het volgende:
Weet je wat helemaal tof zou zijn een ONS (of doen alsof) met een vrouw. Dank denkt ie dat je lesbisch ben geworden door hem.
Ok is goed.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:28 schreef Feitosa het volgende:
Ik kan hem wel over de flos helpen. Woon toch in de buurt....
*aanmeldt*quote:Op maandag 2 juni 2008 13:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja of gewoon met een man en een vrouw
mijn moeder en mijn zussenquote:Op maandag 2 juni 2008 12:51 schreef skittelman het volgende:
[..]
Je hebt daar toch niet een paar familie-leden zitten hoop ik?
quote:Op maandag 2 juni 2008 09:43 schreef Liquidootje het volgende:
Er was ook nog iets met uppie83, maar dat ben ik al weer vergeten.
Beetje wanhopig?quote:Op maandag 2 juni 2008 13:23 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
woon nog ja.
Eventjes
En dan mag ik lekker alleen zijn
Echt, het woord vrijgezel heeft nog nooit zo goed geklonken
Okee.
Iemand sex?
Ja, want ik vind het wel leuk om een baksteen door mijn ruit te krijgenquote:Op maandag 2 juni 2008 13:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Als je hem niet zo aardig vindt (ik neem aan van niet) dan zou ik nog even snel een ONS in z'n bed houden of doen alsof
![]()
!
mmm een expert ik zie het al, ik hou ze beneden met mn ijzeren handquote:Op maandag 2 juni 2008 13:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mijn moeder en mijn zussen
ik heb gezegd dat de deur onder stroom staat en dat als ze proberen uit te breken dat de luchttoevoer wordt afgesloten
Zeg, ik kan ontvangen en verplaatsen...quote:
Zit je dicht bij het strand?quote:Op maandag 2 juni 2008 13:31 schreef uppie83 het volgende:
[..]
heb ik weer...
Ik meldde in het vorige topic dat ik nog steeds single het weekend uitgekomen was omdat ik niet uit ben geweest, maar het hele weekend bezig ben geweest met verhuizen. Nu woon ik tenminste weer in een gezellige stad (071-city).
[..]
muay thai?quote:Op maandag 2 juni 2008 13:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik bescherm je wel. Ik doe aan muay thai
Kijk eerst OngBak eer je er aan waagt. Voor je het weet heb je 5 kniestoten en 10 elleboog stoten tegen je hoofd.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:38 schreef skittelman het volgende:
[..]
muay thai?
welk nummertje is dat? Toch wel met rijst hoop ik
Kelders zijn mijn terrein hè, waar ik Heer en Meester ben en waar ik mijn zwepen, kettingen, prikkeldraad en elektronische vliegenmeppers op mijn willoze slavinnen laat neerdalen!quote:Op maandag 2 juni 2008 13:35 schreef skittelman het volgende:
[..]
mmm een expert ik zie het al, ik hou ze beneden met mn ijzeren hand
Hij doet aan keihard met zijn vuisten in je gezicht slaan.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik bescherm je wel. Ik doe aan muay thai
quote:Op maandag 2 juni 2008 13:39 schreef Elegy het volgende:
[..]
Kelders zijn mijn terrein hè, waar ik Heer en Meester ben en waar ik mijn zwepen, kettingen, prikkeldraad en elektronische vliegenmeppers op mijn willoze slavinnen laat neerdalen!
Allen zullen buigen en Mij aanbidden
leuke ex heb jequote:Op maandag 2 juni 2008 13:40 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Hij doet aan keihard met zijn vuisten in je gezicht slaan.
Op het moment dat je denkt dat ie rustig is.
Ik heb een briljante "mouth to fist "techniek............quote:Op maandag 2 juni 2008 13:40 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Noem maar een tijd en een plaats, ik zorg voor de bewegingsbeperkende en rode striemen veroorzakende middelenquote:
niet echt nee.quote:
Soms zeg je hele enge dingen. Ben je nu wel of niet flink mishandeld?quote:Op maandag 2 juni 2008 13:40 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Achquote:Op maandag 2 juni 2008 13:46 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Soms zeg je hele enge dingen. Ben je nu wel of niet flink mishandeld?
quote:
Ik verander in een banaanquote:Op maandag 2 juni 2008 13:56 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
![]()
Ik hou niet zo van dat mensen mij aanraken, maar ok je krijgt van mij wel knuffel. [ afbeelding ]
Lastig neuken dan.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:56 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
![]()
Ik hou niet zo van dat mensen mij aanraken, maar ok je krijgt van mij wel knuffel. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 juni 2008 12:21 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zie je dat ik op Tegan reageer en dan meteen weer langskomen he.
Spreek nou maar met haar af (en maak stiekem foto's met je phone)
Mwah... wanhopig niet echt, maar voor mij ook al weer te lang geledenquote:
Leiden ligt in verhouding tot veel steden redelijk dicht bij het strand. We hebben dan ook een directe busverbinding er naartoe.quote:
nou vooruit.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:05 schreef Liquidootje het volgende:
Ja zullen wij handtastelijkheid discussie weer naar boven halen?
Ik hou er niet van om door de dag heen aangeraakt te worden. Schouderklopjes hoeven niet. Als ik je weer zie binnen 3 dagen, dan mag die groetende knuffel wel achterwege gelaten worden. 3 kussen etiket onder studentes tegenwoordig is ook om te kotsen (behalve als ik ze te lekker vind natuurlijk). Ik hoef ook je hand niet te schudden als je net de wc uitloopt en mij toevallig tegenkom.
En ik neuk niet. Neuken is vies. Ik bedrijf de liefde.
Ik woon dichterbij, ik woon in Den Haag en Scheveningen is een half uurtje fietsenquote:Op maandag 2 juni 2008 14:04 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Leiden ligt in verhouding tot veel steden redelijk dicht bij het strand. We hebben dan ook een directe busverbinding er naartoe.
Lees terug. Ik heb je een vraag gesteld.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:10 schreef Den_Haag het volgende:
en wat lullen jullie rap
quote:Op maandag 2 juni 2008 13:23 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
woon nog ja.
Eventjes
En dan mag ik lekker alleen zijn
Echt, het woord vrijgezel heeft nog nooit zo goed geklonken
Okee.
Iemand sex?
Lees eens terug. heb je een antwoord gestuurdquote:Op maandag 2 juni 2008 14:12 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Lees terug. Ik heb je een vraag gesteld.
Dat is waar. Maar ach als ik wil zit ik ook zo in Scheveningen, Katwijk of zoals ik al zei Noordwijk.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:11 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik woon dichterbij, ik woon in Den Haag en Scheveningen is een half uurtje fietsen![]()
Niet dat ik vaak naar het strand ga trouwens, hooguit om een beetje hard te lopen. Ben niet echt een strandmens. En bruin worden hoef ik ook al nietquote:Op maandag 2 juni 2008 14:20 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ach als ik wil zit ik ook zo in Scheveningen, Katwijk of zoals ik al zei Noordwijk.
Maar Liq, waarom wil je weten of ik dicht bij het strand woon?
Het is wel leuk mensen kijken daarquote:Op maandag 2 juni 2008 14:23 schreef Elegy het volgende:
[..]
Niet dat ik vaak naar het strand ga trouwens, hooguit om een beetje hard te lopen. Ben niet echt een strandmens. En bruin worden hoef ik ook al niet
Dat mag je dan vinden. Moet ook elke keer de CUL-SC bijlezen. En werken tegelijker tijdquote:Op maandag 2 juni 2008 14:18 schreef Liquidootje het volgende:
Dat is geen antwoord dat is een smösje.
Moet ik ergens achteraan aansluiten? Nummertje trekken (hmm beetje dubbelzinnig).quote:
Dat wel, zeker als het warm is. Alleen, als het warm is en de zon schijnt blijf ik liever binnenquote:
Ik toon gewoon algemene interesse en wil graag bij je intrekken.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:20 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ach als ik wil zit ik ook zo in Scheveningen, Katwijk of zoals ik al zei Noordwijk.
Maar Liq, waarom wil je weten of ik dicht bij het strand woon?
Ik heb gewoon een grote bek en erg indringende boze blik.. Werkt tot op heden prima... Ook in groepenquote:Op maandag 2 juni 2008 13:42 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb een briljante "mouth to fist "techniek............
Moest ff denken aan Kung pow...
Wel dus.quote:Op maandag 2 juni 2008 08:55 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Niet elke vrouw hoef relatie materiaal te zijn hoor.
Tja je moet er wat voor over hebbenquote:Op maandag 2 juni 2008 14:27 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat wel, zeker als het warm is. Alleen, als het warm is en de zon schijnt blijf ik liever binnen
Nadeel is dat ik dan alle leuke (eventuele) singledames in miniscule kledij wel weer mis
quote:
Ruimte zat hierquote:Op maandag 2 juni 2008 14:27 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik toon gewoon algemene interesse en wil graag bij je intrekken.
Wie geeft je dat idee?quote:Op maandag 2 juni 2008 14:29 schreef JamesBrownie het volgende:
Nou, ik merk wel dat ik niet om sex verlegen hoef te zitten.
Dat is een heel fijn idee
quote:
Ik heb haar een bobbelfoto gestuurd via pm.quote:[..]
Wie geeft je dat idee?
Als Tegan en JB in Wicked Weasel badkledij komen, dan ben ik zelfs bereid de zon ervoor te trotserenquote:Op maandag 2 juni 2008 14:33 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Tja je moet er wat voor over hebben
[..]
Alleen wel als de zon niet schijnt, anders komt Elegy niet
[..]
Blaffende honden bijten niet, te doorzichtig....quote:Op maandag 2 juni 2008 14:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een grote bek en erg indringende boze blik.. Werkt tot op heden prima... Ook in groepen
Ik ben redelijk trots dat ie toch al zeker 25 jaar geen klap uitgedeelt heb,..
In Scheveningen graagquote:Op maandag 2 juni 2008 14:33 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Alleen wel als de zon niet schijnt, anders komt Elegy niet
Strand?!quote:Op maandag 2 juni 2008 15:16 schreef Garisson72 het volgende:maar weer eens een poging tot meet, ja?
On purposequote:
Het ziet er redelijk uit hier in Antwerpen haven.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:32 schreef Feitosa het volgende:
Het is vandaag echt briljant strandweer.
quote:Op maandag 2 juni 2008 15:35 schreef Crazy-M het volgende:
tsjoep
mijn vermoeden over dat vrouwke kan wel eens waar zijn dat ze lesbisch is
kreeg ik net te horen van ee ngoede vriendindie had er nog mee gepraat.
Zo, even de waarheid ingevuldquote:Op maandag 2 juni 2008 15:35 schreef Crazy-M het volgende:
een goede vriendindie had er nog mee gepraat liggen scharen.
Toch wel fijn nu als je een schaduwplek hebt, hier staat de zon vol op het balkon helaas.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:34 schreef Logician het volgende:
Echt wel, heb de halve dag in het park gelegen met een boek, heerlijk, duik zodadelijk maar eens de tuin in
Mijn tuin is 100m2 ik heb altijd keuze tussen zon en schaduw, best relaxed eigenlijkquote:Op maandag 2 juni 2008 15:44 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Toch wel fijn nu als je een schaduwplek hebt, hier staat de zon vol op het balkon helaas.
precies... en zolang je dat in je achterhoofd houdt is er niet veel aan het handje. En geloof me er lopen redelijk wat dolgesnoven ruziezoekers rond in onze dorps cafe's. Daar komt bij dat ik nooit zo lam ben van de drank dat ik niet meer op mijn benen kan staan. Ik ken mijn grens, en stap daarna gewoon over op sinasappeltjes sap.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:36 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Blaffende honden bijten niet, te doorzichtig....
Lijkt me nu ook wel erg fijn ja. Terwijl ik vroeger bij m,n ouders nooit gebruik maakte van de 700M2 tuin, vreemd genoeg.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:45 schreef Logician het volgende:
[..]
Mijn tuin is 100m2 ik heb altijd keuze tussen zon en schaduw, best relaxed eigenlijk
wat is er gebeurd dan?quote:Op maandag 2 juni 2008 15:27 schreef Logician het volgende:
Naaaaaahhh ik haat single zijn helemaal niet!
Ik vind het gewoon kut dat mijn relatie uit is.. da's heeuuul wat anders![]()
![]()
We zaten beiden op een andere golflengte, en hadden beiden een andere visie... ik wou nog wel door, mits we beiden hier 100% voor zouden gaan, dus niet alleen vanuit mijn hoek oplossingen zoeken, maar ik merkte dat hij daar steeds minder heil in zag, en uiteindelijk heb ik de knoop vorig weekend doorgehakt omdat ik er zelf ook helemaal aan onderdoor ging..quote:
ja..quote:Op maandag 2 juni 2008 16:48 schreef Garisson72 het volgende:
Dus je moest een verstandelijke beslissing nemen waar je gevoel eigenlijk totaal niet achter stond? Dat is moeilijk te verkroppen, maar meestal vooral in het begin denk ik. Hopelijk zie je snel zult dat het zo maar beter is, dan kan je er gevoelsmatig ook beter achter staan en dat versnelt het verwerkingsproces wel wat, lijkt me.
Klinkt als een bestuursvergaderingquote:Op maandag 2 juni 2008 16:39 schreef Logician het volgende:
[..]
We zaten beiden op een andere golflengte, en hadden beiden een andere visie...
Ik denk dat we er beiden meer met ons hart dan ons hoofd er in stonden wat dat betreft..quote:Op maandag 2 juni 2008 17:12 schreef Abbadon het volgende:
wat vreemd dat hij het dan zelf al niet in een eerder stadium uitmaakte, als hij er kennelijk zo instond
Herkenbaar.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:23 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik denk dat we er beiden meer met ons hart dan ons hoofd er in stonden wat dat betreft..
T'is een goede kerel, en we wilden het beiden gewoon laten werken... helaas is dat niet gelukt.
ja, het kan soms lang duren voordat je hoofd je hart een beetje overtuigd heeft...en zelfs dan...en zeker als je het allebei wel wil is het zo moeilijk om toe te geven dat je 'gefaald' hebt...quote:Op maandag 2 juni 2008 17:23 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik denk dat we er beiden meer met ons hart dan ons hoofd er in stonden wat dat betreft..
T'is een goede kerel, en we wilden het beiden gewoon laten werken... helaas is dat niet gelukt.
??? en wat is het probleem dan?quote:Op maandag 2 juni 2008 19:50 schreef kaasplankje het volgende:
Strandmeet?
Ik kom nie peisk, ik loop altijd een beetje voor paal op 't strand; "hee, trek je t shirt eens uit" zeggen ze dan.
whehehe LOLquote:Op maandag 2 juni 2008 20:01 schreef Liquidootje het volgende:
Poll: Kom jij naar een strand meet?Ja, lijkt mij wel leuk als er velen komen : Ja, ik hoop dat persoon x ook komt Ja, ik wil kaasplankje zonder shirt zien Ja, alleen als er na afloop een orgie is Ja, ik heb geen andere vrienden Ja, om jou een kopstoot te geven Nee, ik haat de zon Nee, r&p meets mislukken toch altijd Nee, nerds can't handle bikini Wtf? wie zijn jullie? Nee, thuis is veiliger Nee, Nee, te ver Ja, mischien, nah toch niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:
Told you soquote:Op maandag 2 juni 2008 22:09 schreef Crazy-M het volgende:
net toen ik reply deed ging hij down.
Maar goed, de meid heeft het onofficieel bevestigd.
Heb ik dus weer.
Stap ik eindelijk is op een vrouw af. .... is ze pot.
Maar goed, denk datg ik me laat ombouween, elke meid die ik leuk vind is pot of bezet
tjah ik dacht het al.quote:
Volgende keer moet je hier even een korte beschrijving van de dame in kwestie geven, dan kunnen wij er een poll van maken of ze wel of niet van de fluwelen beker isquote:
Pffff, wees blij... Ik heb 2 potten die míj leuk vinden...quote:Op maandag 2 juni 2008 22:09 schreef Crazy-M het volgende:
Maar goed, denk datg ik me laat ombouween, elke meid die ik leuk vind is pot of bezet
blij zijn als je elke keer tegen zelfde aanloopt?quote:Op maandag 2 juni 2008 22:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Pffff, wees blij... Ik heb 2 potten die míj leuk vinden...
Als je constant potten tegen het lijf loopt is het misschien een goed idee om eens een andere kroeg op te zoeken.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
blij zijn als je elke keer tegen zelfde aanloopt?
Als je elke keer weer gelijk hebt?
ach jah. life goes on
daarom ging ik dus afgelopen week naar een andere.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als je constant potten tegen het lijf loopt is het misschien een goed idee om eens een andere kroeg op te zoeken.
Nou, tijd om bi-vriendinnen te maken danquote:Op maandag 2 juni 2008 22:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
daarom ging ik dus afgelopen week naar een andere.
En zelfs DAAR komt het voor
Het is gewoon mijn type denk ik
Wie biedt zich aanquote:Op maandag 2 juni 2008 22:41 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nou, tijd om bi-vriendinnen te maken dan
Daadwerkelijk ooit eens gedaan; een pot gedate (puur een ego-kwestie).quote:Op maandag 2 juni 2008 22:41 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nou, tijd om bi-vriendinnen te maken dan
Rookte ze ook sigaren en dronk ze whiskey?quote:Op maandag 2 juni 2008 23:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Daadwerkelijk ooit eens gedaan; een pot gedate (puur een ego-kwestie).
1 middagje gezeten en 2 uur daarvan naar haar voetbalwedstrijden wezen kijken; ze was international, nog in een Duits elftal ook.
En hoewel ik een voetballiefhebber ben.. ...herstel; omdat ik een voetballiefhebber ben, ben ik daar nooit meer teruggekomen.
Enige plus is wat dat betreft dat ze een behoorlijke voorraad toys had.
Wat denk je zelf als ze op internationaal niveau voetbalt?quote:Op maandag 2 juni 2008 23:02 schreef Elegy het volgende:
[..]
Rookte ze ook sigaren en dronk ze whiskey?
Om je ondertitel te gebruiken: Ah mênquote:Op maandag 2 juni 2008 23:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat denk je zelf als ze op internationaal niveau voetbalt?
Ik heb haar trouwens wel een keer in een tuinbroek gesignaleerd.
ah, jij bent dus zo'n muziek-hokjesgeest (die alleen van een bepaalde muzieksoort houdtquote:Op maandag 2 juni 2008 10:55 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Godver, moet ik een heel topic bij gaan lezen.
Edit:
[..]
[..]
Ik las dit net pas maare![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
duuuus jou de hele avond opgeilen maar 'nee' zeggen als je plat wiltquote:Op maandag 2 juni 2008 22:11 schreef kastanova het volgende:
Komende vrijdag heeft m'n bedrijf een strandtent te Zandvoort afgehuurd, dus mocht je een strak uitziende jurk (incl. ronde billen) hebben, ben je wat mij betreft van harte welkom.
Mannen met pak die bereid zijn de gehele avond bier en tequila voor me te halen uiteraard ook.
ok...okquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:16 schreef Liquidootje het volgende:
Laat ehm. Drie keer per jaar komt ie even patsen en dan is hij weer weg
Deze keer is het lesbiennes bekeren. Wij weet wat voor iets lekker het over 3 maanden zal zijn
Misschien wel inheemse moslima's of zelfs nonnen!
Ik eet, heb een goede gevulde koelkast, ontmoet veel vrouwen en houd niet van vrouwen die na 1 avondje babbelen al met de benen wijd gaan.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:14 schreef m-niki het volgende:
duuuus jou de hele avond opgeilen maar 'nee' zeggen als je plat wilten wel voor je gaan koken op zaterdag en de afwas doen en efkes de was strijken en zaterdagavond weer 'nee' zeggen als je wilt neuken, want dan...ja pas DAN is het relatiemateriaal!
ik vind jou heel erg eng (eerlijk gezegd)
(want eerder in een topic loop je op te geven over hoeveel meiden je wel niet naar je nieuwe huisje hebt getrokken de afgelopen tijd en dat je kweetniethoeveeldrankjes je in huis hebt voor de mevrouwen, maar oh wee als ze ook zin in sex hebben, zoals mannen dat wel hebben...want dan zijn ze stomen dan ook nog zeggen dat je behoorlijk teleurgesteld bent in 'de vrouwen' de afgelopen tijd...heb jij je wegen altijd zo vol onvoorziene hindernissen liggen of what?! Wíl je uberhaupt wel 'relatiemateriaal' of...maak je het jezelf alleen maar expres zo moeilijk)
He wat? Welke naaktfoto'squote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O over die naaktfoto's: die zijn er niet van mij
nah was het maar zo'n verhaal hè, dan was het nog iets...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:21 schreef Liquidootje het volgende:
Ik heb jouw kontje net gezien. Homo's vallen op anussen, dus zo'n prestatie is het niet.
@m-niki
enne enne, waren het stoere brandweer mannen die probeerden te versieren?
Ik doe niet aan moslima's.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:16 schreef Liquidootje het volgende:
Laat ehm. Drie keer per jaar komt ie even patsen en dan is hij weer weg
Deze keer is het lesbiennes bekeren. Wij weet wat voor iets lekker het over 3 maanden zal zijn
Misschien wel inheemse moslima's of zelfs nonnen!
Slippers op de fiets in de regen met bliksem. Puik idee!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:25 schreef m-niki het volgende:
[..]
nah was het maar zo'n verhaal hè, dan was het nog iets...
nee ik zat heel erg chicken op m'n fiets terwijl het overal bliksemde en hard regende en toen zag ik bij een steegje het bordje oplichten: let op: uitrukkende hulpdiensten
...
ik dacht: whuh? droom ik dit?
en toen: fok it, ik fiets gewoon door, ik heb dat bordje nooit ergens anders gezien dus nu ook niet
en toen, tja toen werd ik dus bijna omver gereden...
ze waren inderdaad aan het uitrukken, die hulpdiensten...
(daarna verloor ik ook nog m'n slipper bij het oversteken van een brede weg en werd ik bijna omver gereden door een ambulance, maar die was nog zeker 100m. verwijderd van mij dus die had ik niet meegenomen in het oorspronkelijke verhaal)
Nah ik zag je toevallig in de op van nieuwe kledij toen ik mijn nieuwe style wilde pimpe jeweets.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Jij zegt steeds dat je naaktfoto's van mij hebt? En dat je m'n kont hebt gezien
Oh je hebt het al in het verleden eens geprobeerd. My bad.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik doe niet aan moslima's.
Ik heb al een hekel aan schoonouders, laat staan aan een hele schoonfamílie die voor m'n deur staat te mekkeren.
En nonnen scheren zich niet.
nou ja, het klonk alsof je de hele sfeer zo hebt dat vrouwen wel in the mood raken en dan opeens met je vingertje gaat lopen zwaaien van: neeneen dat vind ik NIET leuk van jouquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik eet, heb een goede gevulde koelkast, ontmoet veel vrouwen en houd niet van vrouwen die na 1 avondje babbelen al met de benen wijd gaan.
Is dat nu echt zo bijzonder?
ik kwam uit m'n werk heur....en toen naar terrasje, en naar restaurant en weer naar terras... en toen een vriend al op weg naar huis was, belde hij met de boodschap: dat wij ook maar beter weg konden gaan want kijk die lucht eens man!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:27 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Slippers op de fiets in de regen met bliksem. Puik idee!
Ik had laatst een gothic op sollicitatie en ze had zich netjes aangekleed; zelfs de nageltjes waren wit gelakt in plaats van zwart, telt dat ook?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:30 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Oh je hebt het al in het verleden eens geprobeerd. My bad.
Er moet toch iets zijn wat je nog niet gedaan hebt? Gothics omtoveren naar kakkers?
Wat voor een pervers mannetje denk je dat ik benquote:
Ik heb ook regelmatig vrouwen over de vloer die reeds een langdurige relatie hebben en daarmee heb ik exact dezelfde sfeer.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:31 schreef m-niki het volgende:
nou ja, het klonk alsof je de hele sfeer zo hebt dat vrouwen wel in the mood raken en dan opeens met je vingertje gaat lopen zwaaien van: neeneen dat vind ik NIET leuk van jou
Mwah, ik zou mezelf juist eerder omschrijven als onwijs easy going en relaxed.quote:beetjedus
ik vind overigens dat direct met de benen wijd gaan en of dat wel of niet ok is heel erg afhankelijk is van de rest van de avond/dag... maar uiteraard kan iemand anders daar anders over denken.. (het viel me gewoon op dat jij het vrouwen wel 'erg moeilijk lijkt te maken' maar misschien zit ik ook daar wel naast)
A la suicide girlsquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik had laatst een gothic op sollicitatie en ze had zich netjes aangekleed; zelfs de nageltjes waren wit gelakt in plaats van zwart, telt dat ook?.
Maar nee, gezien mijn ervaringen met borderliners heb ik voor gothics direct maar een compleet verbod ingesteld.
ok, zoals je het nu poneert is heel anders dan de indruk die ik eerder kreeg..dus...sorry?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb ook regelmatig vrouwen over de vloer die reeds een langdurige relatie hebben en daarmee heb ik exact dezelfde sfeer.
Nou ja, sfeer. Lekker eten, leuk babbelen, wijntje; oftewel een behoorlijk prettig avond.
En daarnaast heb ik ook regelmatig vrijgezelle vrouwen op bezoek waarbij we beiden geen enkele intentie tot meer hebben en die slapen ook gewoon halfnaakt naast me zonder dat er wat gebeurt.
Het kan dus wel.
Maar de vrouwen die wel relatiepotentie hebben, díe willen kennelijk direct dezelfde nacht nog geneukt worden en tja, dat vind ik nu eenmaal een afknapper.
[..]
Mwah, ik zou mezelf juist eerder omschrijven als onwijs easy going en relaxed.
Niks moet, alles mag; als alle partijen maar een toffe avond hebben.
Pas in het geval van een eventuele relatie ga ik kijken in hoeverre iemand ook daadwerkelijk
potentieel heeft.
Mwah, mijn afkeer van kraspanda's is eerder een op feiten gebaseerde meningquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:55 schreef Liquidootje het volgende:
Zeker niet aangenomen vanwege vooroordelen
Nah, je kunt het goedmaken door een keer voor me te koken; woon je in de buurt van Dukenburg?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:00 schreef m-niki het volgende:
ok, zoals je het nu poneert is heel anders dan de indruk die ik eerder kreeg..dus...sorry?
Ik wilde je gisteren nog zeggen dat ik dat zo bijster knap gevonden vond en ozo Liquido;quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:46 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wat voor een pervers mannetje denk je dat ik ben
Jij bent zeker ook een van de twee die mij een kopstoot wil geven he
Ik weet 100% dat die andere Geiletosa is.
kraspanda'squote:Op dinsdag 3 juni 2008 05:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mwah, mijn afkeer van kraspanda's is eerder een op feiten gebaseerde mening.
* Liquidootje moet nog even fappen... dag!quote:Liquido is zo simpel [...]
Ik zie het probleem eerlijkgezegd niet. Tuurlijk, iets opbouwen is geweldig en leuk, met alle spanning en verwachting die dat met zich meebrengt. Maar als het echt enorm klikt, en je wil het allebei, waarom zou je dan in godsnaam blijven wachten?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 07:12 schreef Crazy-M het volgende:
over dat gedeelte van eerste keer gelijk sex .... hoeft ook niet voor mij hoor. gewoon eerst lekker samen wat opbouwen vind ik. Of het moet echt spontaan ontzettend goed klikken. Maar jah, zelfs dan heb ik er mn twijfels over.
Over het algemeen denk ik dat de "Ik-duik-niet-snel-in-bed-roepers" sowieso niet vaak de kans daartoe krijgen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik zie het probleem eerlijkgezegd niet. Tuurlijk, iets opbouwen is geweldig en leuk, met alle spanning en verwachting die dat met zich meebrengt. Maar als het echt enorm klikt, en je wil het allebei, waarom zou je dan in godsnaam blijven wachten?
Ik heb vaak het idee dat aan dit soort principes wordt vastgehouden vanuit een 'kijk mij eens integer zijn'-motief. Ik heb daar niet zoveel mee.
Dat weet ik eigenlijk wel zeker, als een vrouw zich op een presenteerblaadje zet, dan is er volgens mij niet echt man op deze aardkloot die zegt.. Hrmmm doe maar niet.. Is geen goed idee.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:48 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Over het algemeen denk ik dat de "Ik-duik-niet-snel-in-bed-roepers" sowieso niet vaak de kans daartoe krijgen.
Uiteindelijk krijgt een vrouw dat toch wel voor elkaar als ze je wilt neuken en ze is lekker. Wat die roeper achteraf zegt en vindt van die vrouw is tja na de daad
Een uitzondering daargelaten natuurlijk.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:07 schreef kwaakvaak het volgende:
Vrouwen, het zijn toch net een soortje van huisdieren, voor je het weet hecht je jezelf er toch aan en lopen ze weg en zit je daar met je bakje voer en een mandje wat leeg blijft.
Ohjajoh?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:20 schreef Garisson72 het volgende:
Soms begrijp je ineens waarom iemand single is.
quote:
Doe nou maar niet zo stoer, stiekum vind je ons hartstikke leuk.quote:
In jouw geval is het omdat je een enge kelder hebt met zachtjes klingelende kettingen aan het plafond tot aan de grond, een met leer beklede ronddraaiende schijf met onheilspellende krassen erop en glimmende scherpe nondescripte voorwerpen aan de muur.quote:
quote:Ik ben over het algemeen heel geliefd. Ik ben tof. ik ben cool. Maar ik ben vooral stinkend rijk.
Daar ben ik niet zo stiekem over.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Doe nou maar niet zo stoer, stiekum vind je ons hartstikke leuk.
Misschien niet specifiek óns maar mannen in het algemeen. Bedoellik.
Overgewicht is helemaal niet primaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:42 schreef kwaakvaak het volgende:
Overgewicht prima, structureel overgewicht is een ander verhaal.
Ik welquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Overgewicht is helemaal niet prima
Afgetrainde lijven! Dat wil ik!
O en ik heb nog nooit een lekkere jongenskont gezien. Dat vind ik altijd een beetje euh. ja. jammer.
Ik heb toch echt behoorlijk vaak "lekkere" vrouwmenschen letterlijk van me afgeduwd hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:48 schreef Liquidootje het volgende:
Over het algemeen denk ik dat de "Ik-duik-niet-snel-in-bed-roepers" sowieso niet vaak de kans daartoe krijgen.
Uiteindelijk krijgt een vrouw dat toch wel voor elkaar als ze je wilt neuken en ze is lekker.
Ik kijk meer naar benen, rug, lippen...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zie jongens meestal met boxer/zwembreoek
dat vind ik er 9 vd 10 x heel erg leuk uitzien
maar dan zie je blote billetjes. en dan denk ik. hmm..
Komt het door die mat tussen de billen?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zie jongens meestal met boxer/zwembreoek
dat vind ik er 9 vd 10 x heel erg leuk uitzien
maar dan zie je blote billetjes. en dan denk ik. hmm..
Ja ja ik weet ik weet.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb toch echt behoorlijk vaak "lekkere" vrouwmenschen letterlijk van me afgeduwd hoor.
Met uiteenlopende redenen, maar toch.
Ohw. Zou dat het zijn? Ik dacht, ik poets mijn scalpels en uitbeenmessen netjes op, vet mijn zwepen weer in en sorteer mijn verzameling krokodillenklemmen en wolfsijzers eens.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
In jouw geval is het omdat je een enge kelder hebt met zachtjes klingelende kettingen aan het plafond tot aan de grond, een met leer beklede ronddraaiende schijf met onheilspellende krassen erop en glimmende scherpe nondescripte voorwerpen aan de muur.
kijk, dat is nou de informatie waar je als single wat aan hebt...dat lees je niet in boekjesquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:18 schreef Liquidootje het volgende:
Oh trouwens je moet vrouwen zich niet te gemakkelijk laten voelen in je huis, dan gaan ze scheten laten.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:18 schreef Liquidootje het volgende:
Wat doe je precies met een "uitbeenmes"?
quote:Dit smalle, slanke flexibele lemmet snijdt heel makkelijk tussen vlees en botten door. Uistekend voor het uitbenen of ontbenen van bvb kip. Ook zeer geschikt voor het onthuiden en het verwijderen van zenen (pezen) en vet.
Dat moet je wel doen als het dood is hoor ...quote:
quote:
dáár gaat het dus fout.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:32 schreef JamesBrownie het volgende:
Dat moet je wel doen als het dood is hoor ...
Niet noodzakelijk hoor, ik een bepaalde japanse keuken is het heel normaal dat de vis levend gefileerd wordt en de kop nog happend van de adem opgedient wordt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:32 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat moet je wel doen als het dood is hoor ...
Eh, ik heb geen gekke voorkeuren. En aan mij zijn ook geen rare voorkeuren geopenbaard, gelukkig. Het is wel zo, die Colombiaan, die gaat altijd nogal hard tekeer als we het doenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:28 schreef Liquidootje het volgende:
Maar toen bedacht ik mij iets. Tot hoe diep in de relatie(s) durven jullie pas alle diepste (eventueel ziekste) (seksuele)fantasiën te delen met het desbetreffende slachtoffer?
Dit is toch wel iets voor op de dinsdagmiddag he.
Geheimen zijn saai, en bij voldoende wederzijds vertrouwen is alles bespreekbaar. Ja hoor zelfs de plas obsessie van een niet nader te noemen ex was gewoon bespreekbaar en zelfs uitvoerbaar geblekenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:28 schreef Liquidootje het volgende:
Maar toen bedacht ik mij iets. Tot hoe diep in de relatie(s) durven jullie pas alle diepste (eventueel ziekste) (seksuele)fantasiën te delen met het desbetreffende slachtoffer?
Ik laat geen scheten bij mijn partnerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:26 schreef Liquidootje het volgende:
Ik wilde net een dom verhaaltje vertellen over hoe dat gebeurde. Want elke verhaaltje heeft een staartje.
Zoiets als. Ik was southpark aan het kijken. Toen hoorde ik iets over Brazillian Fart girl oid. Ik ging internetten en belandde op een website blabla. Vrouwmensch zag het en nu denkt ze dat ik into darmgassen ben. et etc.
Ik heb die niet echtquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:28 schreef Liquidootje het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:41 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Geheimen zijn saai, en bij voldoende wederzijds vertrouwen is alles bespreekbaar. Ja hoor zelfs de plas obsessie van een niet nader te noemen ex was gewoon bespreekbaar en zelfs uitvoerbaar gebleken
Wat voor films kijk je dan? En komen die nog 's avonds op tv? Of moet je die downloaden/huren?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:44 schreef MLI het volgende:
Is squirten trouwens een rare voorkeur? Dat vind ik namelijk wel altijd interessant. Maar misschien is dat ook omdat er tenminste niet van die neppe wijven in de films zitten (hoewel sommige vrouwen het dan weer overdrijven en terwijl ze squirten ook besluiten de rol van gorilla aan te nemen).
Moet je dat vragen aan hem dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:43 schreef Liquidootje het volgende:
Eigenlijk was die vraag puur voor Elegy bedoelt omdat die wel heel ziek in zijn hoofd is.
Maar prima als jullie het willen antwoorden hoor.
Ohw. Dammit.quote:
Squirting is koelquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:44 schreef MLI het volgende:
Is squirten trouwens een rare voorkeur? Dat vind ik namelijk wel altijd interessant. Maar misschien is dat ook omdat er tenminste niet van die neppe wijven in de films zitten (hoewel sommige vrouwen het dan weer overdrijven en terwijl ze squirten ook besluiten de rol van gorilla aan te nemen).
Die kan je downloadenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Wat voor films kijk je dan? En komen die nog 's avonds op tv? Of moet je die downloaden/huren?
Casual vanilla sex vind ik oké voor precies dat: casual vanilla sex. Voor een eventuele langere en regelmatigere omgang zoek ik echter wel een dame met interesses die verder gaan dan vanilla.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:47 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Moet je dat vragen aan hem dan?
Denk dat ie er gelijk over begint
Van mezelf geen idee hoe lang, dat zal zo'n beetje verschillen.
(En ja, ik heb wel rare voorkeuren)
Nogal logisch dat het onder de gordel is hèquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:50 schreef Liquidootje het volgende:
Maar voor squirten moet een vrouw toch klaarkomen.
Ja die was onder de gordel
Ik zie trouwens niet hoe dat een voorkeur kan zijn. Er komt wat uit of er komt niet uit. Of kun je dat bedwingen.
Misschien daarmee de fascinatie?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:50 schreef Liquidootje het volgende:
Maar voor squirten moet een vrouw toch klaarkomen.
Ja die was onder de gordel
Ik zie trouwens niet hoe dat een voorkeur kan zijn. Er komt wat uit of er komt niet uit. Of kun je dat bedwingen.
Neem van mij aan, in bed is geen goed idee in dezequote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]![]()
![]()
O ik geloof dat dat ook mijn reactie in bed zou zijn. Ik heb ook te vaak de slappe lach![]()
Het was een werkdag als alle andere. Blijkbaar zijn ze er nog niet achter. Donderdag weerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:43 schreef Liquidootje het volgende:
Eigenlijk was die vraag puur voor Elegy bedoelt omdat die wel heel ziek in zijn hoofd is.
Maar prima als jullie het willen antwoorden hoor.
@MLI
enne wat zeiden ze op de callcenter?
Downloaden dus. Elegant Angel heeft goeie films, hoewel vaak squirters die naar mijn smaak dan weer over the top zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Wat voor films kijk je dan? En komen die nog 's avonds op tv? Of moet je die downloaden/huren?
Oké. Om te downloaden moet ik m'n vader/broertje vragen om een download programma te fixenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:55 schreef MLI het volgende:
[..]
Het was een werkdag als alle andere. Blijkbaar zijn ze er nog niet achter. Donderdag weer. Ik was haast teleurgesteld dat ik nu weer moet gaan werken.
[..]
Downloaden dus. Elegant Angel heeft goeie films, hoewel vaak squirters die naar mijn smaak dan weer over the top zijn.. Kweenie, als ik die vrouwen bekijk, ze zijn niet eens echt sexy of zo, maar ze genieten gewoon echt. Moet je d'r voor de grap eens alleen naar luisteren.
eerder de douchequote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:54 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Neem van mij aan, in bed is geen goed idee in deze
Welnee. Gewoon de juiste partner tegenkomen, die maakt je binnen no-time wegwijs in de wondere wereld van de verdorven sex in alle soorten en genots-variaties.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Oké. Om te downloaden moet ik m'n vader/broertje vragen om een download programma te fixenHm.
Ik ben geloof ik echt van de 100% vanille seksMaar ja. Dan heb ik over 10-20 jaar weer wat te doen.
En alle negers zijn bananenplukkers.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:03 schreef Liquidootje het volgende:
Ja ja ik weet ik weet.
Die extra regel (die je overigens netjes weg heb gehaald) heb ik er speciaal voor jou en alle andere single mannen in dit topic gezet.
Hoezo? Gewoon utorrent en even registreren op een zekere torrentsite en gaan. Geen probleem lijkt me.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Oké. Om te downloaden moet ik m'n vader/broertje vragen om een download programma te fixenHm.
Ik ben geloof ik echt van de 100% vanille seksMaar ja. Dan heb ik over 10-20 jaar weer wat te doen.
Vieze racistquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
En alle negers zijn bananenplukkers.
Uitzonderingen die voetballen of hardlopen daargelaten natuurlijk.
Ja maar daar heb ik nu niet echt zin in. Eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Welnee. Gewoon de juiste partner tegenkomen, die maakt je binnen no-time wegwijs in de wondere wereld van de verdorven sex in alle soorten en genots-variaties.
Daar hebben ze handdoeken voor uitgevondenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
eerder de douche
bed geeft weer een rotzooi dan he
Bukkakequote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:03 schreef Liquidootje het volgende:
Hoe heet dat eigenlijk ook al weer als heel veel mannen op 1 vrouw klaarkomen? En dan reversed, dan heb je van een hele speciale squirt film.
Zit nu te googlen, maar kan de juiste spelling niet vinden.
PF, dacht ik ook toen ik zo oud was als jij en met een man of 5/6 naar bed was geweest. En pas later ben ik squirters gaan waarderen, je voorkeuren veranderen ook wel een beetje. Wat nooit verandert is of je dominant of onderdanig bent, hoewel sommige mensen juist die andere kant van je naar boven kunnen halen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Op de eerste date vraag ik veelal al wel of ze kan deepthroaten en/of aan anaal doet.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:28 schreef Liquidootje het volgende:
Oh ja wie andersquote:
Toen ik er overheen las zei het mij niet, maar nu ik er over nadenk. Ja schijn er negers die van ijs houden? Nog nooit eentje zien schaatsen eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Hij vergat de schaatsers.
Elegy, geeft antwoord op al uw vreemde voorkeurenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:06 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Oh ja wie anders [ afbeelding ] direct hit:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=reverse+bukake
Altijd leuk om op serieuze manier over seks te praten, niet alleen tijdens dates. Anaal en deepthroat: is dat een must?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Op de eerste date vraag ik veelal al wel of ze kan deepthroaten en/of aan anaal doet.
Niet op een seksuele manier ofzo, maar ook daadwerkelijk uit interesse.
Op zich best interessant om op zo'n plastische manier over seks te praten.
Ik ben aan het etenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:10 schreef Liquidootje het volgende:
Anaal is zo geil op het moment, maar achteraf... als je perongeluk je pik vast pakt en even je zweetsnor afveegd.
Er moet echt routine worden afgesproken vooraf aan.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:10 schreef Liquidootje het volgende:
Anaal is zo geil op het moment, maar achteraf... als je perongeluk je pik vast pakt en even je zweetsnor afveegd.
Er moet echt routine worden afgesproken vooraf aan.
Nee, ik zou ook niet weten waarom jij dat zou moeten weten eigenlijk...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:11 schreef Liquidootje het volgende:
Open? Ik heb nog steeds niet gehoord welke donkere kronkels zich afspelen in jouw fantasiën.
En ik ben ook aan het eten trouwens. Broodje kaas. Googlen naar bakkaku enz. enz.
Je bent toch zeker geen zachteitje he.
heeft hij weer iets te fappenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:15 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik zou ook niet weten waarom jij dat zou moeten weten eigenlijk...
Als je serieus genomen wil worden moet je in elk geval een goede beurt makenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:10 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik praat ook graag over sex, maar soms zou ik best willen dat ik daar wat minder ehm, open in was.
Het is ook best fijn als je af en toe eens serieus genomen wordt.
(en ja, dat was dubbelzinnig bedoeld)
moet lukkenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:17 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als je serieus genomen wil worden moet je in elk geval een goede beurt maken
Kan je toch ook gewoon een condoom gebruiken en daarna met een zaokdoekje/keukenpapierte/zoiets het ding afrollen en weggooien? Easy as cake.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja lijkt me dat je je eerst moet wassen daar. En stel je bent echt uren bezig kan je weer gaan douchen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |