tjah ik dacht het al.quote:
Volgende keer moet je hier even een korte beschrijving van de dame in kwestie geven, dan kunnen wij er een poll van maken of ze wel of niet van de fluwelen beker isquote:
Pffff, wees blij... Ik heb 2 potten die míj leuk vinden...quote:Op maandag 2 juni 2008 22:09 schreef Crazy-M het volgende:
Maar goed, denk datg ik me laat ombouween, elke meid die ik leuk vind is pot of bezet
blij zijn als je elke keer tegen zelfde aanloopt?quote:Op maandag 2 juni 2008 22:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Pffff, wees blij... Ik heb 2 potten die míj leuk vinden...
Als je constant potten tegen het lijf loopt is het misschien een goed idee om eens een andere kroeg op te zoeken.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
blij zijn als je elke keer tegen zelfde aanloopt?
Als je elke keer weer gelijk hebt?
ach jah. life goes on
daarom ging ik dus afgelopen week naar een andere.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als je constant potten tegen het lijf loopt is het misschien een goed idee om eens een andere kroeg op te zoeken.
Nou, tijd om bi-vriendinnen te maken danquote:Op maandag 2 juni 2008 22:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
daarom ging ik dus afgelopen week naar een andere.
En zelfs DAAR komt het voor
Het is gewoon mijn type denk ik
Wie biedt zich aanquote:Op maandag 2 juni 2008 22:41 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nou, tijd om bi-vriendinnen te maken dan
Daadwerkelijk ooit eens gedaan; een pot gedate (puur een ego-kwestie).quote:Op maandag 2 juni 2008 22:41 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nou, tijd om bi-vriendinnen te maken dan
Rookte ze ook sigaren en dronk ze whiskey?quote:Op maandag 2 juni 2008 23:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Daadwerkelijk ooit eens gedaan; een pot gedate (puur een ego-kwestie).
1 middagje gezeten en 2 uur daarvan naar haar voetbalwedstrijden wezen kijken; ze was international, nog in een Duits elftal ook.
En hoewel ik een voetballiefhebber ben.. ...herstel; omdat ik een voetballiefhebber ben, ben ik daar nooit meer teruggekomen.
Enige plus is wat dat betreft dat ze een behoorlijke voorraad toys had.
Wat denk je zelf als ze op internationaal niveau voetbalt?quote:Op maandag 2 juni 2008 23:02 schreef Elegy het volgende:
[..]
Rookte ze ook sigaren en dronk ze whiskey?
Om je ondertitel te gebruiken: Ah mênquote:Op maandag 2 juni 2008 23:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat denk je zelf als ze op internationaal niveau voetbalt?
Ik heb haar trouwens wel een keer in een tuinbroek gesignaleerd.
ah, jij bent dus zo'n muziek-hokjesgeest (die alleen van een bepaalde muzieksoort houdtquote:Op maandag 2 juni 2008 10:55 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Godver, moet ik een heel topic bij gaan lezen.
Edit:
[..]
[..]
Ik las dit net pas maare![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
duuuus jou de hele avond opgeilen maar 'nee' zeggen als je plat wiltquote:Op maandag 2 juni 2008 22:11 schreef kastanova het volgende:
Komende vrijdag heeft m'n bedrijf een strandtent te Zandvoort afgehuurd, dus mocht je een strak uitziende jurk (incl. ronde billen) hebben, ben je wat mij betreft van harte welkom.
Mannen met pak die bereid zijn de gehele avond bier en tequila voor me te halen uiteraard ook.
ok...okquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:16 schreef Liquidootje het volgende:
Laat ehm. Drie keer per jaar komt ie even patsen en dan is hij weer weg
Deze keer is het lesbiennes bekeren. Wij weet wat voor iets lekker het over 3 maanden zal zijn
Misschien wel inheemse moslima's of zelfs nonnen!
Ik eet, heb een goede gevulde koelkast, ontmoet veel vrouwen en houd niet van vrouwen die na 1 avondje babbelen al met de benen wijd gaan.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:14 schreef m-niki het volgende:
duuuus jou de hele avond opgeilen maar 'nee' zeggen als je plat wilten wel voor je gaan koken op zaterdag en de afwas doen en efkes de was strijken en zaterdagavond weer 'nee' zeggen als je wilt neuken, want dan...ja pas DAN is het relatiemateriaal!
ik vind jou heel erg eng (eerlijk gezegd)
(want eerder in een topic loop je op te geven over hoeveel meiden je wel niet naar je nieuwe huisje hebt getrokken de afgelopen tijd en dat je kweetniethoeveeldrankjes je in huis hebt voor de mevrouwen, maar oh wee als ze ook zin in sex hebben, zoals mannen dat wel hebben...want dan zijn ze stomen dan ook nog zeggen dat je behoorlijk teleurgesteld bent in 'de vrouwen' de afgelopen tijd...heb jij je wegen altijd zo vol onvoorziene hindernissen liggen of what?! Wíl je uberhaupt wel 'relatiemateriaal' of...maak je het jezelf alleen maar expres zo moeilijk)
He wat? Welke naaktfoto'squote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O over die naaktfoto's: die zijn er niet van mij
nah was het maar zo'n verhaal hè, dan was het nog iets...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:21 schreef Liquidootje het volgende:
Ik heb jouw kontje net gezien. Homo's vallen op anussen, dus zo'n prestatie is het niet.
@m-niki
enne enne, waren het stoere brandweer mannen die probeerden te versieren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |